Pluspunten

Telefonisch snel bereikbaar

2 x verkeerde pakket ontvangen, na enkele telefoontjes en zelf doorsturen uiteindelijk opgelost

Pluspunten

Snelle bezorging en goed verpakt.

Pluspunten

Goed aanbod Snelle bezorging

Leuke branding

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering en alles naar wens

Pluspunten

Makkelijk en super snel.

Geen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle klantenservice

Pluspunten

Had pallet besteld en kwam kapot aan Heb toen contact opgenomen en zo'n aardige meisje aan de lijn gehad volgende dag werd gelijk nieuwe pallet opgestuurd en de kapotte meegenomen

Pluspunten

Snelle Service, fijne bezorging kan goed meekijken waar bestelling is zonder gedoe als account aanmaken enzo. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

Snel en duidelijk

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt, helemaal niks op aan te merken.

Pluspunten

Vriendelijke dame aan de tlf nadat mijn bestelling niet binnen was gekomen.

Andere bezorgdienst misschien een optie. Het product kwam uiteindelijk netjes aan maar niet in eerste instantie. Maar het is goed aangekomen en ben erg blij met product!

Pluspunten

Zeer uitzonderlijk dat bekende merken verkocht worden met korting...heb de prachtige SULTRY van ABH met 25% korting ontvangen... en supersnelle levering ook nog☺

- Ik was niet bekend met deze website, heb t via chat op youtube als tip gekregen... ik zou zeggen maak wat meer reclame

Pluspunten

Zeer professionele uitstraling site etc

Als verkooppunt van Anastasia vind ik t heel erg jammer!!! Dat ik achter blijf met de nieuwe oogschaduw paletten. Mijn vaste klanten kopen ze nu online. Gaat me niet om die omzet. Maar wil vernieuwend blijven met mijn salon...

Pluspunten

Mijn pakketje was niet zo netjes geleverd waardoor het stuk was gegaan, ik kreeg meteen een nieuw pakketje opgestuurd.

Pluspunten

Er bleek sprake van een misverstand waarbij mijn berichten onbeantwoord bleven en een probleem dus onopgelost bleef. Inmiddels is er telefonisch contact geweest en is alles keurig netjes opgelost zonder dat ik daar verder nog werk van had. Ik had al een negatieve feedback geplaatst.. maar bij deze wijzig ik deze naar positief aangezien alles erg netjes is afgehandeld en afgesloten!.

Eventuele problemen of ontevredenheden sneller afhandelen om misverstanden te voorkomen?

Pluspunten

Snelle levering,voordelig!

Pluspunten

De oogschaduw die ik binnen kreeg was gebroken. Ik heb gebeld om dit te melden. Gelijk werd er actie ondernomen. Ik moest even een foto doormailen van de oogschaduw en de volgende ochtend werd er een nieuwe doos bij mij gebracht en de oude werd opgehaald. Hier zijn geen kosten voor in rekening gebracht.

Pluspunten

Snelle levering zorg vuldig verpakt

Pluspunten

Fantastische service! De bezorgdienst was niet in staat om mijn pakketje op het juiste adres af te leveren Great beauty bar heeft dit probleem zonder enkele discussie perfect opgelost