zeer slechte cartridges

had voordeel cartridges besteld ,snelle levering.maar met afdrukken zeer slechte kleuren alle cartridges eruit gehaald en weer nieuwe alleeninkt cartridges erin gedaan resultaat weer slecht .er over gebeld en een printkop afdruk gestuurd,maar ze wilden een foto zien van de cartridges die in de printer zitten.al jaren klant en dan vragen om een foto van hun eigen cartridges.toen werd er verteld dat ze verschillende leveranciers hadden en dat er dan niet goed geprint kon worden .ja waar ligt het dan aan ?????bedankt Patrick dat je zo reageert .ik durf deze review te schrijven met eigen naam en niet anoniem zoals vele ,dus bij die anonieme zet ik een ?

tevreden

De inkt is echt slecht vergeleken met originele toners

De inkt is slecht. Tekst is vager en foto's komen al helemaal onherkenbaar uit de laserprinter. Klantenservice contact is goed, na wat heen en weer e-mails werd de schuld gezocht bij de drum van de printer. Echter, na verwisseling met weer originele toners is de kwaliteit weer perfect en de foto's haarscherp. Helaas, het is veel goedkoper, maar duurkoop dus. Tenzij je alleen tekst print en het niet erg is als het wat minder zwart of lichter van kleur is.

Correct en goed

Correct en behulpzaam

betrouwbaar bedrijf

Uitstekende service en prima inkt voor en lage prijs

Pluspunten

niet duur snelle bezorging

niets

Pluspunten

Pluspunten

Snelle verzending...om 21.55 besteld en toch de volgende dag in huis...we hadden alleen de verkeerde cartridges binnen gekregen, aangezien jullie hier in de buurt zitten zijn we langs het bedrijf gegaan, we hebben meteen de juiste meegekregen...super fijn dat jullie gelijk actie ondernemen....dit is en blijft het bedrijf waar we onze cartridges blijven bestellen...toppers

Geen

Pluspunten

vlotte en correcte levering

kleine attentie, enkele balpennen of simpelweg usb-stick. kan iedereen wel gebruiken. kortings-bon bij volgende aankoop.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering, goede prijs.

hoogstens de transportverpakking zou iets proffessioneler kunnen zijn.

Pluspunten

Snelle levering goed product.prima kwaliteit en ook gezien de extra korting bij de vlgd bestelling zeer zeker de moeite waard om Lid te worden van Alleeninkt.nl

Zou het zo gauw niet weten Prima bedrijf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na een probleem met een defecte cartridge werd onmiddellijk een vervangende cartridge gestuurd die wél werkte. Dat noem ik "service". Bedankt. De defecte cartridge wordt een dezer dagen naar u terggestuurd. Gr JJMP

Nederlandse taal ipv "English"

Pluspunten

Er wordt snel geantwoord op email !

Pluspunten

Snelle service en goed product

Pluspunten

Snelle levering, print mooi.. ik ben tevreden!

Pluspunten

verkeerde besteld, en meteen geld terug na dat ik ze retour had gestuurd.

Pluspunten

Ik heb nog niets negatiefs ervaren met dit bedrijf

Pluspunten

Goede prijs, snelle verzending. PostNL was mijn pakje kwijtgeraakt maar de klantenservice heeft contact met hen opgenomen en het opgelost. Prima bedrijf!

Pluspunten

Snelle en juiste levering. Ook nog op factuur Geweldig.

Nvt