Super geweldig

Vanaf het eerste contact met jullie ben ik super geholpen. Ik had al ervaring met jullie jaren geleden ook al een keer wat besteld. Ik kan iedereen die nu nog twijfelt jullie aanbevelen. Super gedaan en bedankt.

Prima bedrijf.

Prima service. Vriendelijke klantbehandeling. Prima kwaliteit geleverd.

Fantastisch mooie foto's én afwerking

We hadden een paar jaar geleden al 2 foto's besteld en nu weer 5 en opgehangen. Uitgebreide keus uit foto's en materialen. Snelle levering in degelijke verpakking. Een lust voor het oog aan de muur.

Heel erg goed

Mijn ervaring is nog maar gebaseerd op 1 aankoop, maar ik ben daar erg tevreden over. Het schilderij was precies zoals ik hoopte dat het zou zijn. Heel goed ingepakt waardoor kans op beschadigen klein is. Ook communicatie via mail was prettig. Zal zeer zeker nog een keer iets bestellen. Zeer grote keuze.

Een groot constant vernieuwend assortiment zodat je altijd een perfecte keuze kan maken. Ruime keuze in maten en ophang systemen. Goede service en top kwaliteit producten (kunstwerken).

Mooie canvas

Goede communicatie, mooie kwaliteit

Ontvangst op lokatie in Haarlem prima

Via Internet aan het adres gekomen en een mooi exemplaar uitgezocht. In de winkel werden we prettig te woord gestaan en geadviseerd. We zijn zeer tevreden over het resultaat en zullen jullie aanbevelen!

Zeer betrouwbaar en coulante opstelling

Levert kwalitatief goed werk en komt gemaakte afspraken van levering stipt na. Het schilderij op canvas is van een mooie kwaliteit en de baklijst eromheen maakt het geheel af! Het geheel is zorgvuldig verpakt voor verzending.

Veel keus, goede kwaliteit en uitstekende service

Ik heb al 2 keer een werk besteld en ben hartstikke blij met het resultaat. Het aanbod is enorm en je vindt zeker iets naar je smaak. Contact via email verloopt vlot en je wordt goed geholpen.

Super tevreden!

Heel erg blij met dit schilderij! Kleuren erg mooi en ook de afwerking is top!

Super mooie doeken, kleurvast

Heel makkelijk een schilderij naar je eigen wens en formaat te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en aflevering van je bestelde werk. Heel goed verpakt. Ik ben heel blij met werkaandemuur!

Super snelle levering en makkelijk zelf aan te brengen!

Makkelijk en snel! En bovendien super kwaliteit! Wij ontbijten en dineren elke dag met plezier naast onze olifantenkontjes!

Topservice

Het werk was zeer mooi en hoogstaand afgewerkt. Had gevraagd om een snelle levering, en dit werd tot in de puntjes geregeld.

Van de site tot bestellen en leveren is een groot feest

Werk aan de muur biedt een bijzonder assortiment werken van diverse artiesten. De site is overzichtelijk en helder. Er wordt na het bestellen nog veel informatie gestuurd die het kopen een feestje maken.

Meer dan tevreden!

Van het uitzoeken, het bestellen tot aan de levering thuis: alle informatie op de website en in de bevestigingsmails is duidelijk, overzichtelijk en volledig. Even 'persoonlijk' contact moeten hebben omdat voorgestelde leverdatum niet uitkwam, en ook dat werd zeer vlot en prettig afgehandeld. Alleen maar lof voor Werk aan de Muur!!

Ontzettend blij met het eindresultaat.

Prima service en het eindresultaat is meer dan prachtig geworden!

Na een telefonisch gesprek en goede uitleg, een mooie bestelling gedaan i.v.m. afmeting. Hangt inmiddels aan de muur en is prachtig! Gr J.v.d.Casteele

Geweldige service

Goed advies gekregen bij maken van de juiste keuze. Snelle reactie. Ook bereid mee te denken in passende leveringsdag. Erg blij met mijn nieuwe schilderij

Heel erg blij mee

Super snelle levering en goede service. Heel erg blij met ons 'werk'! De volgende komt zeker weer van werk aan de muur.

Mooie canvas

Mooie canvas besteld, netjes op de hoogte gehouden over het beloop. Op tijd geleverd. Supergoed verpakt en de print is ook erg mooi. Precies volgens verwachting. Er zat een certificaat bij dat de print 10 jaar niet vervaagt. Ik ga er vanuit dat dit ook zo zal zijn. Heel blij mee. Als ik nog eens een canvas wil aanschaffen dan zal ik dat zeker weer hier bestellen.

Super service en goede kwaliteit

In de showroom kun je alle materialen zien en op de website vind je denk ik altijd wel een foto die je mooi vindt, want er is HEEL veel keus. Tip: gebruik de app waarmee je de foto/ het schilderij digitaal in je kamer kan hangen. Dan kun je goed bepalen hoe groot ‘ie moet worden.

Snelle service en perfecte aflevering

Ik had geen idee wat ik aan een grote muur moest ophangen tot ik de site WERK AAN DE MUUR zag. De keuze is zo ruim en het is geweldig dat je met de app kan zien hoe het schilderij staat aan jouw muur. Dat gaf mij de doorslag om het aan te durven om het schilderij on line te kopen.

Goede service en kwaliteit en een fijn contact.

Schilderij canvas voor de woonkamer gekocht. We wilde een afwijkende maat. Fijn. Contact en goed advies gekregen. Schilderij ziet er prachtig uit. Mooie kwaliteit ook. Wij zijn er heel blij mee!

Geweldige service!

Wij hadden een groot kunstwerk besteld van aluminium dibond. Helaas bleek bij het uitpakken dat er kleine krasjes op de foto zaten. Dit uiteraard gemeld en er werd gelijk een nieuw kunstwerk besteld en gratis verstuurd. Na een week hangt het nu prachtig aan onze muur! Geweldige service!👍

Snel, vriendelijk en klantgericht

Het uitzoeken van de juiste maat is altijd lastig, maar dankzij de duidelijke uitleg van werk aan de muur was dit relatief makkelijk. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en kon een wijziging in leverdatum zonder problemen doorgeven. Ook de bezorger was vriendelijk en behulpzaam. In het geheel een hele plezierige en efficiënte ervaring. En hij hangt ook nog eens mooi!