Groot assortiment, dus veel keuze. Prima contact via e-mail. Aflevering perfect en volgens afspraak!

buitengewoon!!

Order van 2 dezelfde afbeeldingen geplaatst ,kwam er een mailtje binnen of dit wel klopte zo ja dan gingen ze de order verder afhandelen super gewoon eerst even checken!! En het waren er 2.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastische print en service!

Persoonlijke service, print mooi uitgevoerd op canvas, had hem graag nog ietsje groter willen hebben maar canvas gaat helaas maar tot 140x140 , desalniettemin is hij fantastisch geworden. We krijgen veel positieve reacties op de print, zodra je binnenkomt wordt je naar het portret toegezogen als het ware. We zijn er helemaal verliefd op!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het werk aan de muur was mooier dan ik verwacht had

Echt een blikvanger, valt meteen op als je de kamer inkomt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat beloofd wordt, is waar gemaakt!

Ons "werk aan de muur", een canvas schilderij, is prachtig van kleur. Een aanwinst, die van bestelling tot aflevering, geheel naar wens is verlopen. Een aanrader!

UIT-STE-KEND

Meermaals contact gehad met de klantenservice mbt het uitzoeken van de mogelijkheden tot maatwerk. Helaas het (door mij op internet gevonden) beoogde stuk niet kunnen realiseren omdat de aangeleverde afbeelding niet bruikbaar was, en er geen hoger resolutie alternatief te vinden was. WADM heeft hierin zeer goed meegedacht. De gesproken dames van de klantenservice (Simone en Fela) reageerden vrijwel altijd onmiddellijk en waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Aanbod, levertijd en flexibiliteit van bezorgtijden waren prima, maar het contact met de klantenservice maakt dit voor mij een meer-dan-uitstekend bedrijf. 10/10 zou aan iedereen aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over het resultaat van onze Bestelling. Goed advies, overleg. De levering was ook keurig verzorgd en verpakt. Een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service en zeer mooi resultaat van onze bestelling

Onze bestelling werd zeer goed opgevolgd en het resultaat is prachtig. Wij kunnen Werk aan de Muur ten zeerste aanraden.

Heel erg goed!

Het was geweldig zoals men reageerde op onze bestelling. Men paste zelf de maat na overleg met ons aan en de levering was supersnel! Volgens de site zou het zeven werk dagen duren, maar bij ons duurde het echter vier werk dagen. Helemaal tevreden over het resultaat!

Prachtig gemaakt!

Wilde heel graag het Melkmeisje op hout in zwart-wit, in het echt nog mooier dan verwacht!

Prachtig

Hele mooie schilderijen zijn er super blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je krijgt wat ze beloven.

Prima en netjes . Goed verpakt en bij telefonische informatie prima geholpen. En ik ben er erg blij mee. Niet goedkoop.maar uitstekejde kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtig product en snelle levering

Was op zoek naar een foto en via google kwam ik bij werk aan de muur terecht. Twijfelde wel over glans of mat. Maar omdat hij achter en tussen verschillende lichtbronnen hangt zijn we voor mat gegaan en ben zeer tevreden. Prachtige foto op staal. En elke dag geniet ik er meer van­čą░

Super service en product

Werkaandemuur heeft er alles aan gedaan om het schilderij op de gewenste datum bij ons te bezorgen en dat is gelukt. Denken mee en bezorglocatie kon twee dagen van te voren nog gewijzigd worden zodat we zeker wisten dat het schilderij in ontvangst genomen kon worden en aan de wand hing tijdens onze housewarming. Wij zijn super blij met het schilderij en de service van werkaandemuur.nl. Zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer professioneel, adequaat en pro-actief

op zeer korte termijn een zeer mooie bestelling geleverd middels korte en persoonlijke communicatielijnen !

Kan niet beter!

Geweldige hulp gekregen om tot een verrassende beslissing te komen. Kortom goede service. De canvas schilderijen zijn prachtig! Ik ben er reuze blij mee. Werk aan de Muur is een aanrader en verdient een hele dikke 10.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service, zeer vriendelijk, snelle levering en het eindresultaat is werkelijk fantastisch !!!!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

alles ging foutloos bestelling, betaling, levering. En, de print van klaprozen in een veld ziet er super uit in de woonkamer

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Men nam heel uitvoerig de tijd voor ons. Liet de producten zien en wat de verschillen waren. Wat eventueel het beste was voor onze foto. Er heerst een prettige sfeer in het bedrijf en wij gaan er zeker nog een keer heen.

Ik zou het niet weten. Was wel even zoeken naar het juiste adres maar dat zal ongetwijfeld aan ons gelegen hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super leuke mailtjes ontvangen nadat wij besteld hadden. Ons schilderij staat prachtig. Goede aflevering. Heel blij mee. Volgende keer bestellen wij weer bij Werk aan de Muur. Dikke dikke 10.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super goede service toen ik belde kreeg ik Fela aan de telefoon en die heeft mij super geholpen, de volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen. Het eindresultaat is prachtig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Groots assortiment en keuze in afwerking, je zou er keuzestress van krijgen. Uiteindelijk gekozen voor een kunstwerk op acrylglas. We zijn er reuzeblij mee. Contact met winkel verloopt snel en effectief. De levering duurde wat langer dan op de website staat vermeld, dat was voor ons geen enkel probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtig resultaat. Helemaal blij mee in mijn nieuwe keuken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische service. Er was een probleem met een grote muurfoto. Dit hebben ze dezelfde dag gefikst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Werkaandemuur.nl

Filter op Taal