geweldig

contact prima verzending, keurig eindresultaat precies zoals ik me had voorgesteld, wij zij er kei blij mee

Geweldig kwaliteit en persoonlijke service!

Geweldige product met prima totale afleverservice.

Goed, snel betrouwbaar, nette prijzen, enorme keuze

Kan het iedereen aanbevelen, goed gebouwde frames, makkelijk op te hangen.

Topservice!

Een eerste exemplaar had 2 kleine beschadigingen, zonder discussie werd mij spoedig een nieuw exemplaar toegestuurd waaraan ik nog een kleine wijziging mocht aanbrengen. Het eerste exemplaar mocht ik houden en er werd mij gevraagd dit aan een non-profit organisatie te schenken. Ik ga hem bij ons in het verpleeghuis hangen! Fijne mailwisseling, klasse.

Fantastisch toch.. Punta San Vigillio.. Wij zijn zeer tevreden

Direct antwoord op mail en perfect product

Geweldig. Direct reactie op mail en geweldig product. Zeer tevreden en blij met product.

Prachtig werk

Snelle levering van een prachtig werk op canvas. Helemaal blij mee!

Heel mooi werk aan de muur.

Eigenlijk is de keuze te groot, de handige app heeft ons goed geholpen om een keuze te maken. Snel geleverd, goed verpakt aangeleverd. Echt een aanwinst voor ons interieur.

Goede en snelle service, top!

Proactief meegedacht en een missende ophangbeugeltje snel nagestuurd.

Supersnel!

Meteen dezelfde dag werd mijn bestelling geprint, supersnel! Het behang zag er geweldig uit, zelfs van dichtbij haarscherp. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik denk al na over welke muur ik ook nog wil behangen met een werk aan de muur.

Mooie kwaliteit uitgebreid assortiment

Goed contact met de klantenservice. Snelle levering en een prachtig resultaat.

Mooie foto en heel snel en goed bezorgd.

Goed,snel en mooi.

Onze derde bestelling nu. Kwalitatief hoogwaardig en snelle levering.

Machtig Mooi

De kwaliteit van het doek en de lijst is fantastisch mooi. Ook op m’n werk hangen er diverse doeken o.a. David Bowie van waar uit ik naar The Stones heb gezocht en gevonden. Het ophangen heb ik zelf gedaan daar ik ook klusjesman ben. Ciao

Super snel en fantastische aftersales na verkeerde levering

Perfecte kwaliteit en genieten elke dag een mooi en groot kunstwerk. Wat helemaal goed is, is dat ik na een verkeerde levering binnen een paar dagen alsnog mijn levering ontving zonder problemen. Uiterst vriendelijke helpdesk!

Hele mooie foto

Prachtige foto op mooi materiaal en goed afgedrukt. Makkelijk op te hangen. Heel handig dat je bij het kiezen de foto digitaal in je interieur kunt plaatsen, zodat je weet dat kleur en maat goed is.

Uitstekende service en kwaliteid

Goede service, levering en gang van zaken.

Super mooi werk

Ik heb sinds pas het mooiste voetbal stadion van Nederland aan de muur hangen. Idd , de kuip. Het is nu echt thuiskomen

Hi Ron, wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met jouw werk aan de muur. Geniet ervan! :-)

Nette levering en super mooi schilderij!!!

Goede communicatie via de mail. Fijne uitleg over het ophangen van het schilderij. Veel positieve reacties van vrienden en familie. De afbeelding heeft ook betrekking op.ons leven. Dus we zijn heel blij dat het hangt in onze woonkamer na een grote verbouwing.

Hi René, wat een prachtig resultaat. Geniet ervan! :-)

Super mooi werk aan de muur

Vriendelijke mensen en super snelle service.

Bedankt voor je mooie review. Geniet van je werk aan de muur! :-)

Mooi afgewerkt met een klein schoonheidsfoutje

Er bleek een fout in het bestand van de foto te zitten waardoor er een witte streep aan de onderkant van het schilderij zichtbaar was. Na melding hebben wij kosteloos een herprint gekregen. Klasse!

Leuk om weg te geven

Alles was goed en vlot geregeld, nu nog wat uitzoeken, valt niet mee er is zoveel!! Dus nog geen foto.

Hi Hieke, bedankt voor je review. Succes met kiezen! :-)

prachtig produkt

Heel mooi ingelijst canvas

Hi Wilco, bedankt voor je mooie review. Geniet van je werk aan de muur! :-)

Duidelijke site, prima in contact.

Schilderijen voldoende in wat ik zocht. Goed mailcontact en vriendelijke klantgerichtheid aan de telefoon.

Bedankt voor je complimenten, geniet van je werk aan de muur!:-)

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Voor Werkaandemuur gekozen vanwege het zeer grote assortiment. Zeer vriendelijke communicatie bij vragen en later bij een klacht. Wij hadden gekozen voor een zelfklevende behangcirkel. Helaas liet deze los van de muur en viel er dezelfde dag af. Uiteraard gemeld. Werkaandemuur heeft direct een nieuwe gestuurd. Deze siert onze muur nu. Helemaal tevreden.

Hi Ben, wat fijn dat het met de herprint gelukt is. Geniet van je mooie werk aan de muur! :-)