Prachtig!!

De app is al een geweldig hulpmiddel, zonder had ik waarschijnlijk niet de juiste keuze kunnen maken. Bestellen ging ook heel makkelijk en je wordt op de hoogte gehouden van maken tot brengen. En potver wat was dit het wachten waard!! Prachtige kwaliteit van de afdruk en het staat fantastisch tegen onze muur. Echt heel blij mee, elke dag geniet ik er van.

Wauw Tonneke, Bedankt voor deze prachtige en enthousiaste review! Hier worden wij nou blij van! Heel veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Hotel-chique metamorfose

Na heel veel zoeken via de fantastische app waarin je het werk al aan de muur kan zien hangen, gekozen voor dit subtiele en sjieke werk van Jacky in lichte tinten. Was best bang dat de baklijst te aanwezig zou zijn maar door de smalle lijst staat het juist erg mooi!

Hi Cindy, Super, het kunstwerk staat echt heel mooi in jouw interieur! Bedankt voor de review en heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Ik heb een mooi canvas schilderij besteld , contact hierover was snel en prettig , ben er erg blij mee en hij hangt fantastisch, ook danks zij get tv programma verliefd op je huis hebben wij dit schilderij aan geschaft.

Hilde, bedankt voor de review! Leuk dat jullie ons via 'Weer verliefd op je huis' gevonden hebben en nu zelf een mooi werk aan de muur hebben hangen. Veel plezier ermee! :-)

Een echte aanrader !

Er is zoveel keus in mooie kunstwerken en in combinatie met de app is dit een echte aanrader !

Bedankt voor de mooie review, Anja! Fijn dat de app goed van pas is gekomen. Heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Super mooie kunst voor betaalbare prijs

Leuk dat je zelf een keuze kan maken in wat voor kunst je wil en ook welk formaat. Daardoor wordt het echt een uniek kunstwerk in je huis. Wij zijn er superblij mee.

Hi Lobke, Dat ziet er goed uit, past heel mooi in jullie interieur! Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier met jullie nieuwe Werk aan de Muur :-)

schlechter Qualität

Rob Ijsselstein Fotos sind sehr schlechter Qualität

Hallo Erik, wir bedauern, dass Sie mit Ihrer Bestellung nicht zufrieden sind. In Zukunft können Sie uns jederzeit per E-Mail oder telefonisch kontaktieren und wir werden eine geeignete Lösung finden.

Ben erg blij met de werken! PRACHTIG!!

De dag dat ze kwamen leveren had ik helaas geen verlof. Jullie nog gebeld of het op een andere dag geleverd kon worden. ( Ik was wat laat met het omzetten) Jullie probeerde er nog alles aan te doen. Vond ik al een super service. Het werk werd afgeleverd bij de buren. Had netjes een kaart in de brievenbus. Nu hangt het werk in de woonkamer. Ik krijg er hele leuke reacties op! En wij zijn er erg blij mee! Sowieso goede klantenservice aan de telefoon. Hele aardige medewerkers!

Hi Priscilla, Bedankt voor je review en fijn dat je zo tevreden bent met onze manier van werken. Super fijn om te horen! Heel veel plezier met je nieuwe Werk(en) aan de Muur!

Heel tevreden

Heel vriendelijke communicatie. Levering zoals beloofd, goed en veilig verpakt. Zeer tevreden met de canvas die we bestelden voor onze zoon zijn kamer.

Bedankt voor je mooie review, Sara! Het ziet er super uit! Daar zal je zoon vast blij mee zijn. Heel veel plezier gewenst met het nieuwe Werk aan de Muur :-)

Wat een mooie kwaliteit en een duidelijke uitleg. Goed verpakt!! Ik ben er heel blij mee De mijne moet nog opgehangen worden ;-)

Ziet er super mooi uit Patricia! Je kunstwerk komt vast en zeker op een mooie plaats te hangen. Geniet van jouw nieuwe Werk aan de Muur ;)

Erg veel keuzemogelijkheden

Jammer, dat de kleuren van het schilderij fletser zijn dan op de website

Bedankt voor je feedback. Gelukkig hebben we samen een oplossing gevonden waarmee je nu blij bent!

In een woord TOP

Ik heb eindeloos op de site gekeken omdat er zoveel moois te zien is. Eindelijk een keus gemaakt maar toen nog een besluit nemen over het materiaal. Ik heb toen een online advies gesprek geboekt met Eileen. En dat was fijn en duidelijk. Daarna kon ik de juiste keus maken. De schilderijen hangen aan de muur en het is echt heel gaaf geworden.

Hi Joan, Wat een tof eindresultaat! Fijn dat Eileen je goed heeft kunnen helpen in je keuze maken. Geniet van jouw Werk aan de Muur!

Snel geleverd, mooie kwaliteit en eenvoudig op te hangen.

Zeer blij met de service en het product, we kregen eerst nog een mailtje dat 1 van de keuzes die we hadden gemaakt minder mooi zou uitkomen, dit op advies laten aanpassen, en zeer blij mee. Top

Het is prachtig geworden Ernst! Veel plezier van jullie nieuwe Werk aan de Muur ;)

Uitstekend produkt en solide afwerking

Wij hebben een panel van 100x50 cm op canvas van de Grand Canyon met lijst laten maken en de manier waarop e.e.a. is samengesteld is af. De beeldvorming is echt overeenkomstig met onze ervaring tijdens ons bezoek daar.

Wow Joop! Wat mooi dat je zo een mooie herinnering hebt aan jullie prachtige reis. Bedankt voor deze goede recensie :)

Prachtig doek

Een dikke 10! Wij kozen voor de Handelskade in Willemstad. De kleuren zijn prachtig mooi! Kleurrijk maar niet overheersend. Heerlijk om er naar te kijken. Verder was het goed verpakt en keurig verzonden. We zijn helemaal tevreden!

Wat een mooi en kleurrijk geheel Miranda! Geniet van jouw nieuwe Werk aan de Muur :)

Dan wil een werk aan de muur en dan komt het wat Dus via via bij werk aan de muur terecht gekomen en ja dan komt het de keus wat er is veel Veel van allerlei afbeeldingen en als je er dan 1 gevonden hebt dan ook nog veel mogelijkheden van grote ,lijst,materiaal en noem maar op Gelukkig hebben ze veel hulpmiddelen om je te helpen Eindelijk beslist maar wilde het wel op bepaalde datum hebben dus gebeld en het werd prima geregeld kortom top

Bedankt D! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met je nieuwe Werk aan de Muur

Adembenemend

Heb inmiddels 3 akoestische panelen waarvan de grootste 125x185cm en iedereen , ook bezoek, is overweldigd!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je bezoek er ook van geniet! Bedankt voor deze mooie recensie Rik ;)

Fantastisch veel keuze in combinatie met een hele fijne app.

Doordat je je favoriete kunstwerken heel makkelijk thuis kunt visualiseren krijg je een goede indruk van het eindresultaat. Daarbij een perfecte levering met een heel fijn ophansysteem.

Het is een prachtig eindresultaat geworden Corrie! Heel veel plezier van je nieuwe kunstwerk :)

Heel mooi en net zo mooi als gehoopt!

Goede service, prachtige afbeelding en heel makkelijk te monteren. Zeker een aanrader

Hi Karin! Bedankt voor deze prachtige recensie. Heel veel plezier van jouw nieuwe Werk aan de Muur!

Ik geniet elke dag van mijn aankoop!

Het kunstwerk op canvas geprint en met goudkleurige omlijsting is van een uitstekende kwaliteit. Vakkundig gemaakt, zeer zorgvuldig verpakt, goede communicatie. Ik ben al aan het sparen voor het volgende kunstwerk!

Wow Sonja, het kunstwerk past prachtig in jouw interieur goede keuze! Heel veel plezier er van en hopelijk kun je snel weer iets moois uitzoeken ;)

Fijne en snelle communicatie!

Recent 2 werken bij WADM gekocht. Na bestelling van het 1e werk wilde ik toch nog iets wijzigen aan mijn bestelling. Gelukkig kon dit na telefonisch contact nog worden aangepast. Ik heb telefonisch en digitaal contact gehad met verschillende medewerkers en allemaal zijn ze even aardig en behulpzaam. Na bestelling van mij 2e werk kwam ik erachter dat ik 10% korting had kunnen krijgen. Een mailtje met de vraag of dit alsnog kon worden verrekend was voldoende om alsnog van de korting te profiteren. De werken zijn zorgvuldig verpakt ontvangen en ik ben er super blij mee!

Hi Ellen, Wat een super mooie recensie! Bedankt daarvoor :) Wij wensen jou heel veel plezier van je mooie kunstwerken.

Prachtig geprint op canvas. We hebben het werk tegen de achterwand van een kast gezet, en we kijken er met veel plezier naar. Maar je kunt het ook meteen ophangen, want het ophangsysteem is al gemonteerd. Het werk was uitstekend verpakt en de bezorging was uitstekend. Kortom: we zijn erg tevreden over Werk aan de Muur.

Margje, Bedankt voor deze prachtige recensie! Het werk ziet er top uit in jullie interieur, heel veel plezier ervan :-)

Wandpaneel geslaagd

Voor een wandpaneel van 100x150 met geluidsabsorberende eigenschap kregen we technisch advies. Dus nu hebben we een betere acoustiek en een fraaie afbeelding aan de muur.

Bedankt, Rolf! 'Print op (akoestisch) doek' is echt een top materiaal met een fijne functie die zeker handig van pas kan komen ;-). Veel plezier met je nieuwe werk aan de muur!

superrrr !!!

mooi kwaliteit, snelle levering.

Danielle, Bedankt voor deze super recensie! Veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Mooi schilderij, helemaal wat we hadden verwacht

Mooi schilderij!

Dat ziet er goed uit, Pieter! Bedankt voor de mooie recensie. Heel veel plezier van je prachtige Werk aan de Muur :-)

Hoge kwaliteit, duidelijke website

Foto op doek 80x120 + akoestisch materiaal, bevalt heel goed, doordacht ophangsysteem, lijst in meerdere kleuren, hoge kwaliteit vd print. Niet goedkoop, wel erg goed.

Bedankt voor het achterlaten van een recensie, Marc! Heel veel plezier gewenst van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Over Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in jouw maat, of het is wellicht net boven budget. Daar hebben wij de oplossing voor! Bij Werk aan de Muur maken we op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie van Werk aan de Muur wordt aangeboden door meer dan duizend creatieve talenten. Ieder werk is verkrijgbaar in alle materialen en afmeting. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur