Wij zijn zeer tevreden.

Super service . Erg mooie foto . Ga zeker nog een volgende bestellen. Ga zo door.

👍

Mooi werk.

Heb nu 3 keer iets besteld. Ben erg tevreden.

Snel, gemakkelijk en uitmuntende kwaliteit met zorg gemaakt.

Een foto op canvas besteld voor buiten onder de overkapping schuur van fotograaf Alexander Bentlage (aanrader, maakt supermooie fotos voor aan de muur). De app werkt handig om te bepalen of daadwerkelijk het werk aan de muur staat en past bij de rest. Duidelijke website, veel keuze, snel besteld, goed op de hoogte gehouden via mail en met zorg geleverd. Echt vakmanschap qua afwerking.

In één woord: uitstekend!

Snelle prettige adequate hulp. Prachtig resultaat, met eigen foto. Zelf monteren geen punt. Voor ophangen kleine aanpassing gemaakt, dat wel.

Geweldig !

Na een bezoek aan het Rijksmuseum hebben wij besloten om twee schilderijen te bestellen bij Werk aan de muur. Ze zijn prachtig uitgevoerd op canvas. We zijn er meer dan tevreden over. Ook de service is heel goed, je word goed op de hoogte gehouden over de bestelling en alles word goed verpakt bezorgd op de afgesproken tijd. Kortom, een aanrader !

Ruime keuze en goede kwaliteit!

Voor een schilderij in het trappenhuis hebben we bij Werkaandemuur.nl een keuze gemaakt uit een zeer ruim aanbod. Prettige website, goede kwaliteit en de levering is goed verlopen. het schilderij hangt schitterend!

Perfect leuke keus goede afhandeling

Leuk assortiment, prijs/kwaliteit ook een goede verhouding. En de afhandeling, bestelling in orde maken, verzending snel en goed. Gewoon een aanrader.

Fantastisch gedetaillerde print in zeer natuurgetrouwe kleuren en dat op akoestisch doek!

Ik heb goede ervaringen met Werkaandemuur. Zowel de laatste als ook de vorige opdrachten zijn prachtig geprint, de lijsten zien er goed uit en het werk wordt heel zorvuldig ingepakt en op tijd verzonden. Het was heel spannend om het object in elkaar te zetten maar het akoestisch doek voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Aanpassingen waren snel geregeld, Prettig dat er hele korte lijnen zijn, Snelle bestelprocedure en levering. Wij zijn heel erg blij met het resultaat!

Precies zoals ik het wilde, maatwerk!

Alles goed geregeld, exact wat ik wilde!

Prachtig

Geweldig, zo mooi! En geweldige service!

Prachtige wanddecoratie, super service

Via de site kun je heel eenvoudig uitzoeken wat je wilt. Ik koos voor print op doek met een metalen frame. Het is eenvoudig te monteren en het doek zit er super strak in. De montage handleiding wordt toegestuurd. De communicatie verloopt via mail prettig en snel. Snelle levering. Dik tevreden met het resultaat.

Een prachtige bloemenzee aan de muur

Het werk werd snel en keurig verpakt geleverd. De foto is haarscherp gedrukt op een staalplaat. En de montage is heel eenvoudig door het al aangebrachte bevestigings profiel. Wij zijn zeer tevreden.

Prima bedrijf.

Na wat onzekerheden of over de maat, heel geduldig behandeld. Niets is een probleem. Werk staat prachtig. Mooie bak lijst van goede kwaliteit. Reproductie zelf ook prachtig. Heel blij mee.

Precies zoals ik het uitgezocht had!

Staat erg mooi aan de muur,hebben de muur laten schilderen zoals op VT wonen ,uitzending Amersfoort, monumentaal pand. We zijn er heel blij mee !! Bedankt!!

gewoonweg geweldig

Dit werk van werk aan de muur is zo mooi dat je er gewoon zo blij van wordt ,en als iedereen die het ziet er dan helemaal gek van is dan is helemaal mooi ,nee we zijn er super blij mee. dikke pluim

Service uitstekend

Na de bestelling uitstekend op de hoogte gehouden van het productieproces via mail.

Zeer mooie canvas print, uitstekende service

Van bestelling tot levering zeer vriendelijk contact. De levering precies op de dag van afspraak. Het resultaat van onze canvas print (zwart-witte Erasmusbrug met De Rotterdam) is verbluffend. De print is 150 x 100 cm en zeer scherp en past perfect bij onze inrichting. De app gaf al een indruk, maar het definitieve resultaat is geweldig. Wij zijn hier heel erg blij mee.

Mooi hoor, handige app ook

Vlekkeloos

super service, prachtige werken

Bedankt, mijn vakantiehuis straalt gewoon, dankzij de mooie reproducties.

Dik tevreden

Zeer tevreden over het resultaat van mijn canvas en erg klantvriendelijke mensen die je te hulp staan.

Topbedrijf

In maart naar het bedrijf toegegaan om te kijken wat het verschil was tussen acrylglas en aluminium. Super geholpen met duidelijke uitleg. Besloten om acrylglas te bestellen met een schitterende foto uit bali, ons thuiskom eiland. Na het innen van cadeaubonnen van werk aan de muur, wat overigens ook prima geregeld is, het werk besteld en keurig ingepakt 2 weken later bezorgd door koerier. Ontzettend blij met het resultaat,stukje kunst aan de muur.

Super service!

Omdat we er niet uitkwamen, hebben we de mensen van Werk aan de muur om suggesties gevraagd. Daar zat een aantal beelden tussen die we zelf ook hadden geselecteerd, maar ook een aantal nieuwe suggesties. We zijn hierdoor op andere gedachten gebracht en konden een keuze maken waar we beiden achter staan! Super!

Zeer tevreden over bestelling, afwerking en levering. Blij met ophanghaak. Ook via emails goed op de hoogte gehouden. Voor herhaling vatbaar! In mijn inpandige keuken is deze foto mijn raam naar buiten! Ik moet hem alleen nog beetje recht hangen!