Geweldige service

Na ontvangst van een geweldige afbeelding op staal, zagen we onderaan de afbeelding wat witte stipjes. Dit gemeld bij Werk aan de muur en kregen een paar uur later het bericht dat er een nieuw exemplaar voor ons gemaakt ging worden. De oude mochten wij houden en hoefde niet retour. Waar maak je tegenwoordig nog zo'n goede service mee. Inmiddels de nieuwe ontvangen en ziet er geweldig uit. Nogmaals bedankt voor de geweldige service en wij komen zeker terug.

Fantastisch.

Je hebt zoveel keuze uit prachtig werk. Hier wordt een mens blij van. Snelle aflevering en zorgvuldig verpakt.

prima ervaring

De schilderijen waren in het echt nog mooier dan op de site, Ze waren super goed verpakt en netjes afgeleverd.Wij zijn zeer tevreden en vinden de app waarmee je de schilderijen aan je eigen muur hangt geweldig. Echt een aanrader.

De foto's die ik van de Oldehove in Leeuwarden bestelde werden vlot geleverd. Prima verpakt. Al met al heel tevreden over de gedane aankoop.

Heel moeilijk om een keuze te maken,de grote en passend bij de kleur van de achtergrond Wij waren heel blij met jullie hulp Hartelijk dank hiervoor

Geweldig!!!!

Met toeval kwam ik dit werk tegen met op de afbeelding onze geliefde Dom in Utrecht.Maar... óók mijn geboortehuis staat erop! Geweldig uniek. Vanaf de bestelling tot aan levering was alles super geregeld bij jullie. Het werk was echt prima verpakt en kwam veilig bij ons aan. In een woord geweldig. Ik hoop dat ik nog jaren mag genieten van dit prachtige werk aan de muur! Bedankt.

Top !

Geeftt kleur en vormt n mooi geheel in onze nieuwe keuken. Wordt hier blij van. Fijn dat we toch in showroom gekeken hebben om het verschil tussen mat en glanzend te zien. Hierdoor en met advies daar , de juiste keuze kunnen maken.

GEWELDIG.

Mijn ervaring met Team Werk aan de Muur is in 1 woord GEWELDIG. Altijd heel vriendelijk. Denken graag mee met de klant en houden ook rekening met specifieke wensen. Doen hun uiterste best ook voor speciale verzoeken betreft o.a. eerder leveren etc. Reageren ook meteen. Super. Heel graag tot een volgende keer. Billy en Unice

geweldig mooi produkt

het resultaat van een foto op canvas (strand Ameland) is erg mooi geworden. Werk aan de muur krijgt van ons veel lof toegezwaaid!

mooie grote canvas foto wat erg sfeervol In ons nieuwe huis staat. Heel blij mee!🤗

prachtig

Het is nog mooier dan ik verwachtte Ben er heel blij mee Ziet er verzorgd uit

Zeer goede ervaring. Geweldig!

Heel goed, snel en zeer vriendelijk geholpen. Zeker waar het om advisering gaat. Het resultaat van de foto op canvas is geweldig. Het is een echte aanwinst voor ons gebouw.

Persoonlijke en goede service. En de kwaliteit van het schilderij en frame vind ik prachtig. Ik heb nu echt een pronkstuk aan de muur. Als ik nog een schilderij wil, koop ik het weer bij werkaandemuur.nl

Zeer tevreden over kwaliteit product

Foto op canvas besteld Snelle levering en goede kwaliteit Ik ben er erg blij mee

Foto op hout laten afdrukken, ziet er prachtig uit. Netjes geleverd, goed verpakt. De bezorger stuurde per abuis het schilderij na 1 poging weer retour naar Werkaandemuur. Gebeld met Werkaandemuur, een datum afgesproken en het schilderij werd netjes op de afgesproken datum geleverd. De medewerkster was vriendelijk aan de telefoon en dezelfde middag ontving ik keurig een mail waarin medegedeeld werd hoe de nieuwe verzending zou plaatsvinden.

Prachtig werk & geweldige service

Prachtig canvas schilderij, mooie kwaliteit en een prettige status update. Zeer tevreden.

Prachtig Canvas aan de muur maakt woonkamer compleet

Mooie kwaliteit, prettige status updates en prima levering. Bedankt!

Enorm tevreden over de service

Fan geworden. De manier hoe men met de klant omgaat, ongekend goed te noemen.

Service & prachtwerk

Ben prima geholpen tijdens het bestelproces, heel vriendelijk, persoonlijk en supersnel! Ik wilde een ander formaat dan standaard, kreeg direct een digitaal voorbeeld van de uitsnede. Ook kreeg ik ongevraagd advies over het materiaal, heel fijn! De foto is prachtig, was goed verpakt en was eenvoudig op te hangen.

Prachtig

Heel vriendelijk en vakkundig medewerkster, Heel meedenkend en betrokken, alles perfect en snel geregeld, Top!! Mijn schilderij overtreft mijn verwachting. Echt super blij mee.

Een prachtig doek voor een redelijke prijs. Uitstekende service, zo was de afleverdatum voor mij verschoven. Vriendelijke en enthousiaste benadering door de klantenservice.

Fijne communicatie en advies En een supermooi resultaat! Wij zijn er heel blij mee... Ik zou zeggen gewoon doen...je interieur word er zoveel mooier door. Mvg Fam .Schutte

Mooie uitvoering en vlotte service

Wij hebben een foto op canvas uitgekozen uit de collectie, met een grote maat (210 x 70). De kleuren zijn prachtig en het doek is mooi glad. We zijn goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling en die is volgens afspraak geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Groot assortiment, dus veel keuze. Prima contact via e-mail. Aflevering perfect en volgens afspraak!

buitengewoon!!

Order van 2 dezelfde afbeeldingen geplaatst ,kwam er een mailtje binnen of dit wel klopte zo ja dan gingen ze de order verder afhandelen super gewoon eerst even checken!! En het waren er 2.

Over Werkaandemuur.nl