Voldoet volledig aan onze hoge verwachtingen

Het gekozen werk en de afwerking zijn prachtig. De levering gebeurde met veel zorg. Een aanrader. Onze verhuis is binnenkort en dan krijgt het werk een plaats aan de muur. Iets om naar uit te kijken.

Hi Björn & Bart, wat leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn! Succes met de verhuizing en het zou tof zijn om een foto te ontvangen als jullie werk een mooi plaatsje heeft gekregen.

Weer een prachtig resultaat!

Nadat we weer goed advies hadden gekregen, een nieuw schilderij op canvas besteld. Na een paar dagen het werk al ontvangen. We hebben het direct opgehangen. Wat zijn wij blij met het resultaat. Prachtig! Het enig minpuntje is dat je op de dag zelf pas te horen krijgt op welk tijdstip de bestelling wordt afgeleverd.

Hi Wilfred, Bedankt voor je review. Wat is het eind resultaat tof geworden, erg mooi! Veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Top product!

Het doek is van prachtige kwaliteit en wat een handig systeem dat je het zelf opspant in de kader en zo zelf kan wisselen van doek!

Bedankt Niki! Fijne review heb je achtergelaten en natuurlijk veel plezier gewenst met je nieuwe Art Frame voor aan de muur!

Aardig aan de prijs, maar wel erg goede service

De werken zijn wel wat aan de prijs. Daar staat wel een goede service tegenover. De eerste werken waren beschadigd, zonder morren en met spoed kregen we nieuwe werken die wel goed waren. Erg blij met het resultaat.

Bedankt voor je review, Chantal! Fijn dat we het als nog naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! Veel plezier met je nieuwe Werken aan de Muur :-)

Heel erg blij met de mooie kwaliteit en snelle levering

Ik heb een heel mooi schilderij van 1,30 x 1,30 besteld via de webshop. De communicatie en levering waren top. Het heeft nu een hele mooie plek in onze woonkamer. Kan werkaandemuur zeker aanraden!

Bedankt voor je mooie review, Tim! Blij te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe Werk aan de muur. Geniet ervan!

Wauw!

Goed ingeschat via de werk aan de muur app, ondanks dat de wand veel smaller is dan de originele afbeelding. Door te bepalen welk deel je uitgesneden wilt hebben, maak je het helemaal naar wens.

Hi Jacqueline, Wauw, wat is het ontzettend gaaf geworden! Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Voldoet aan alle verwachtingen

Het bestelde werk werd vlot en adequaat verpakt geleverd. Het is een sierraad aan de muur.

Bedankt voor deze mooie review Arjen! Geniet van je Werk aan de Muur ;-)

Top service!

Erg goede bezorg service! Bij aankomst van het eerste schilderij was de doos beschadigd. Dit kwam de bezorger zelf melden aan de deur. Samen hebben we gekeken als het schilderij ook beschadigd was. En die was inderdaad wat beschadigd. Dit vond hij zelf ook onacceptabel. De bezorger kende de mensen van werkaandemuur goed en hij zou regelen dat we een nieuwe kregen. En een paar dagen later werd er een nieuwe bezorgd zonder er ook maar iets te voor te doen. Pure klasse! Het schilderij ziet er ook top uit en alles wordt netjes afgewerkt.

Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service! Geniet van je nieuwe kunstwerk :-)

Chapeau en best practice in klantvriendelijkheid

Wij hadden een werk besteld bij werkaandemuur, wat bij aankomst helaas een heel kleine beschadiging had, die wel op een storende en zeer zichbare plak zat. Nadat we deze beschadiging gemeld hadden, werd dit op uitermate soepele en zorgvuldige wijze afgehandeld en kregen we binnen week een vervangend exemplaar thuis bezorgd. Chapeau en best practice in klantvriendelijkheid, we maken dit ook wel eens anders mee !! Wat we ook schattig vonden, is dat we het oude (licht beschadigde) exemplaar mochten houden, met de suggestie om het werk te schenken aan een non-profit organisatie in de buurt, die vaak ondanks de beschadiging vaak erg blij zijn met zo’n gratis kunstwerk. Dat gaat we dan ook zeker doen !!

Hi Henk Jaap, Wat een mooie review! Wat fijn dat wij dit op deze manier voor je op mochten lossen. Heel leuk dat je een mooie bestemming gaat zoeken voor het beschadigde werk. Heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur!

Zeer mooie uitvoering

Zeer goed uitvoering en goede correcte levering

Bedankt voor de review, Leo! Veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Prachtig resultaat, echt vakwerk!!

Canvas poster op maat besteld. Prachtig resultaat. Werd snel geleverd, goed verpakt. Dit over mijn huidige bestelling. Eerder heb ik hier meerdere werken besteld. Zij hebben een ongelooflijk grote keus aan afbeldingen. Daarbij kun je kiezen uit veel uitvoeringen. Ook is het mogelijk om een eigen afmeting op te geven, zodat de afbeelding altijd op je muur past. Helemaal top dus.

Bedankt voor je mooie recensie Annelies! Wat is het weer mooi geworden! Heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Keurige levering en prachtig eindresultaat!

Ontzettend veel keuze en met een programma makkelijk het formaat bepalen. Vervolgens snel geleverd met een keurig transport bedrijf die goed communiceerde betreffende de levering. En het eindresultaat is boven verwachting!

Hi Patricia, Wat is het tof geworden! Super en bedankt voor de mooie recensie :-)

Prachtig

De foto 'icarusblauwtje op geknakte paardebloem' raakte mij door eenvoud, kwetsbaarheid en kleur. De foto is prachtig op doek gezet en kleurintensiteit is geweldig. Fijn contact met Werk aan de Muur.

Wow Richelle! Wat een perfecte keuze voor bij jouw interieur, erg mooi! Heel veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur ;-)

We hebben lang getwijfeld wat we boven de bank wilden hangen. Uiteindelijk hadden we onze keuze gemaakt, maar we wisten niet goed voor welk materiaal we het beste konden kiezen. We hebben contact opgenomen met Werkaandemuur via de mail en onze vragen werden snel en uiterst vriendelijk en behulpzaam beantwoord. Er werd ook echt met ons mee gedacht. Na overleg met Eileen en Rosanne besloten we te gaan voor Xpozer Gisteren is de poster binnengekomen. Hij is heel mooi, mooier dan we gehoopt hadden! We zijn er ontzettend blij mee.

Hi Veronique, Wat leuk om te horen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat! Het zou leuk zijn om nog een foto te ontvangen als het werk een mooi plekje heeft gekregen. Kunnen wij ook een beetje meegenieten vanaf hier! Veel plezier met jullie nieuwe kunstwerk!

Uitstekende service,na bestelling schilderij was het niet naar verwachting .Heb een nieuw ontvangen.

Thea, bedankt voor je mooie recensie! Fijn dat je blij bent met onze geboden oplossing. Geniet van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Super vakkundige canvas en top klantenservice!

Vandaag (vrijdag) ontving ik in 2 weken tijd mijn nieuwe Indische schilderij van Maurits E.H.R. van den Kerkhoff, binnen een kwartier hing ie aan de muur. Hier word je toch blij van, net zoals de week daarvoor, de Borobudur. Beide schilderijen zijn goed verpakt en afgeleverd! Gina van de klantenservice heeft snel gehandeld, omdat de productieafdeling donderdag wilde bezorgen en ik niet thuis was. Ik ben zeer tevreden en geniet ervan! Op naar de volgende schilderij . . . .

Nogmaals bedankt Judith! Weer een tof werk heb je uitgekozen. Heel veel plezier met je nieuwe werk(en) aan de muur!

Super vakkundige canvas en top klantenservice!

Ik wilde wat anders aan mijn gele wand, was uitgekeken op mijn schilderij en zocht iets Indonesisch, tijdens het googelen kwam ik de "Borobudur" tegen bij werkaandemuur.nl, dit is hem met een speciale betekenis . . . . . ., past perfect in mijn koloniale ingerichte serre!! Ik kwam ook een Indisch schilderij tegen van Maurits E.H.R. van den Kerkhoff, en dacht meteen al dit wordt mijn volgende bestelling!!

Bedankt voor je mooie recensie Judith! Wat is het leuk geworden, wij kijken al uit naar je volgende bestelling! :-)

Mooie kwaliteit

Handige en makkelijke site, snelle levering. En het resultaat is prachtig! Erg blij mee.

Wat is het tof geworden! Het kunstwerk past prachtig in je interieur. Bedankt voor je mooie recensie Francis :-)

Prachtige schilderijen/ wand

Prachtig aanbod, goede service, goed verpakt verzonden

Wat een prachtig resultaat Femke! Het werk komt heel mooi tot zijn recht in je interieur.

Goede service en mooie producten.

Goede service en mooie producten.

Bedankt voor de mooie review Jeroen!

Mijn ervaring is zeer goed Snelle en goede handelingen Denken mee met de klant Niks is ze te veel Zeer vriendelijk personeel

Hi Henk, wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor deze mooie beoordeling. p.s. Het zou leuk zijn om een foto te ontvangen zodat wij vanuit hier kunnen meegenieten ;-)

Goed geholpen en mooie producten

Ik wilde een paar standaard producten en een paar maatwerk producten bestellen. De standaard producten kon ik zelf regelen en de begeleiding bij het maatwerk was erg prettig,

Dank je wel voor je review! Heel veel plezier van de kunstwerken :)

Professionele, snelle service

Als beeldmaker bij Werk aan de Muur had ik onverwacht, snel een foto nodig voor een expositie. Ik heb telefonisch met Werk aan de Muur overlegd over de mogelijkheden. Ik werd netjes te woord gestaan en ik kreeg goede uitleg over de levertijden voor de diverse materialen. De foto is uiteindelijk keurig op tijd binnengekomen, was zeer goed verpakt en prachtig afgedrukt op aluminium-dibond. Mooi materiaal! Ik ben alles bij elkaar heel blij met deze professionele manier van werken.

Bedankt voor je mooie review, Arja! Goed om te horen dat je blij bent met hoe je eigen werk tot zijn recht komt op het materiaal!

Makkelijk om te bestellen. De werk aan de muur-app werkt super handig. Het akoestisch paneel werkt echt! Het product ziet er strak en mooi uit en is makkelijk te monteren. Helemaal blij met onze werk aan de muur. En er volgen er nog zeker!

Wauw, dank je wel voor je mooie review Joyce! Goed om te horen dat je heel blij bent met je Werk aan de Muur, veel plezier ervan!

Goede adviezen, vriendelijke en deskundige medewerksters,

Regelmatig telefonisch overleg heeft er toe geleid dat we goede adviezen hebben gekregen. Het eindproduct is excellent! Wij zijn zeer tevreden. Dank je wel aan alle medewerk(st)ers. Vanwege onze verhuizing is onze inrichting nog niet volledig en zullen we later nog een afbeelding uploaden.

Wat fijn Jan en Diny, dat wij jullie hebben kunnen helpen en dat het resultaat heel mooi is! Wij zouden het leuk vinden om het eindresultaat te zien! Geniet ervan! :)

Over Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in jouw maat, of het is wellicht net boven budget. Daar hebben wij de oplossing voor! Bij Werk aan de Muur maken we op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie van Werk aan de Muur wordt aangeboden door meer dan duizend creatieve talenten. Ieder werk is verkrijgbaar in alle materialen en afmeting. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur