Uitstekende service en kwaliteit!

Mijn keuze uitgevoerd in canvas is van top kwaliteit! Ik ben zeer tevreden over de communicatie en levering. Ik beveel het echt aan als je een mooi werk voor aan je muur zoekt

Prima kwaliteit

Goede service en kwaliteit ,geweldig product en snelle levering

Betaalbare kunst aan de muur

Prettige website waardoor je eindelijk de Ikea schilderijen kunt vervangen door iets betaalbaars en moois. Af te drukken als poster, of op verschillende andere ondergronden op verschillende formaten. Wij zijn er erg blij mee. Wordt goed verpakt en redelijk snel verzonden. Wij komen zeker nog eens terug.

Snel en makkelijk passende kunst aan de muur

Het zoeken en kiezen van een werk viel niet mee, er is zoveel keus. Uiteindelijk een shortlist gemaakt en deze bekeken met de App op mijn eigen muur. Nadat het schilderij snel geleverd was zag het er precies zo uit als mijn test in de App!

Prachtige kunst voor aan de muur

Uitmuntende mooie kwaliteit kunststukken. Echt blij mee. Ook altijd leuk om op de site te kijken. Na bestelling is het zo in huis.

Prachtige producten, super klantenservice

Super mooi schilderij en super service

Ik had een bijzonder verzoek Over een afbeelding Dit met een medewerker besproken en binnen de 10 dagen werdt de afbeelding netjes verpakt bezorgt en wauw wat staat hij goed veel complimenten gehad Top helemaal top

Prachtig resultaat, goede info en levering

Fantastische info, duidelijk, exacte tijd datum van levering. Echt mooi! Bij ons hangen nu alle Items van Rotterdam in de open keuken. Elke keer zie ik nieuw item. Super! Mooie afwerking ban geheel

Prachtig werk, snelle levering

Onze huiskamer is nu echt af. Prachtig werk. Snelle levering. Keurig ingepakt.

Een goede en snelle service. Een prachtige collectie. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van bestelde product.

Neem de tijd en ervaar de vele mogelijkheden

Door het “tool” heb je een goed inlevingsvermogen om het thuis aan de muur te ervaren of het bij het interieur past en de maat zelf kun5 bepalen.

Ik had een groot kunstwerk besteld die helaas beschadigd was toen ik hem kreeg. Na een week had ik een nieuw kunstwerk thuis. Prima geregeld dus!! Kwaliteit is goed en het bestelproces meer dan prima. Kortom, een zeer tevreden klant.

Prachtig werk aan de muur!

De keuze aan werken is enorm. We waren het er snel over eens welk werk we aan de muur wilden. We twijfelden nog over 2 verschillende plekken in de huiskamer. Door het maken van een foto in de app konden we het werk zien hangen op de 2 plekken. Daarna waren we het er snel over eens op welke plek het werk het beste tot zijn recht kwam. Het werk werd netjes verpakt bezorgd en de kwaliteit is echt prachtig! We hebben al veel complimenten gehad en zijn er enorm blij mee!

prima service en kwaliteit

ik heb 2 dibold panelen in een hoekopstelling besteld met een panoramafoto erop totaal 100 cm hoog en 360 cm breed. anouschka heeft mij uitstekend geadviseerd en op weg geholpen. het geleverde product is uitstekend van kwaliteit en ook nog eens voorzien van een simpel ophangsysteem. het kost een paar centen maar is een verrijking voor onze woning.

Bedankt voor je mooie review en de toffe aanvraag! Geniet van jouw mooie panorama kunstwerk :-)

Fantastische kwaliteit en perfecte verzendi g!

Mooie website met heel veel keuze in verschillende stijlen. Kleuren zijn in het echt zoals op de website. Perfect ingelijst in mooie baklijsten met prima ophangsysteem. De prijzen zijn zo dat je nog eens van schilderij kunt wisselen. De schilderijen waren uitstekend verpakt en werden snel geleverd. Op vragen per email werd direct en adequaat gereageerd. Echt een topbedrijf! Ik kan 'werk aan de muur' aan iedereen aanraden.

Hi Joke, Wat een ontzettende mooie en uitgebreide review. Bedankt hiervoor! Geniet van jouw mooie kunstwerken aan de muur!

Prachtige schilderijen op Canvas

Wij hebben voor ons nieuwe huis twee schilderijen op canvas laten afdrukken. Ze zien er geweldig uit en zijn een mooie blikvanger in ons huis!

Hi Leonie, Wat een ontzettende mooie eye catcher! Geniet ervan :-)

Super geslaagd

Zeeeeeer vlot en vriendelijke bediening. Het werk op de juiste datum en uur geleverd.

Bedankt voor je mooie review. Geniet van jouw mooie hooglander aan de muur!

Waar voor je geld

Mijn schilderij/foto in lijst ziet 't precies zo uit als ik voor ogen had. Super, maar dan ook echt super netjes en goed verpakt. Ondanks dat ik dacht dat het langer zou duren was hij snel in huis en hangt nu te shinen aan de muur Dank jullie wel, jullie zijn de 5 sterren meer dan waard

Hi Manuela, bedankt voor je mooie review! Geniet van jouw mooie kunstwerk aan de muur :-)

Heel erg tevreden

Leuke collectie met verschillende opties om de foto op weer te geven. Handig om met de app al te kunnen zien hoe het werk in je interieur eruit ziet. Snelle levering en goed verpakt. Enig puntje van aandacht: Een korter tijdbestek voor het bezorgmoment zou prettig zijn. Nu moet je echt een hele dag thuis zijn.

Hi Johanna, bedankt voor je review. Vervelend dat je de hele dag hebt moeten wachten op de bezorging. Onze tip is om de volgende keer contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder en zoeken contact met de vervoerder voor een specifiekere tijdsindicatie! Geniet van jouw werk aan de muur!

Super fijne klantenservice die met je meedenkt.

En daardoor een mooi en uniek exemplaar aan de muur bij ons thuis.

Hi Christina, bedankt voor je review en de mooie complimenten! Geniet van je mooie kunstwerk aan de muur!

Goed verpakt en goede kwaliteit canvas.

Veel keus en veel mogelijkheden om op af te drukken. Ook de site is verrassend. Ons grote canvas was van zeer goede kwaliteit. Scherpe foto. Goed verpakt. Heel tevreden.

Hi Hanneke, bedankt voor jouw review. Geniet van jouw zomerse kunstwerk van Terschelling!

Werk aan de muur. Geweldig! Snelle levering en wij zijn erg blij met het doek. Groetjes Wieke.

Hi Wieke, bedankt voor je review! Wat een mooi eindresultaat. Geniet ervan :-)

Prima service en advies . Ook netjes ingepakt en geleverd. Ook nog contact met de kunstenaar/ fotograaf gehad , gevraagd op welke plek de foto is genomen. Al met al een aanrader om via werk aan de muur wat te bestellen .

Hi Remco en Wendy, bedankt voor jullie review. Leuk om te horen dat jullie ook contact hebben gehad met de beeldmaker van het werk. Geniet ervan :-)

Nog mooier dan ik in gedachten had.

Goed verpakt,keurig afgeleverd,ben er reuze blij mee!

Hi Marijke, bedankt voor je review! Wat een prachtige match in jouw interieur. Geniet ervan :-)

Groot aanbod, mooi resultaat!

Vanaf het begin is het leuk ‘shoppen ‘ bij werkaandemuur ; de keuze van werken van verschillende fotografen, verschillende afmetingen, keuze in uitvoering, kortom echt een goede winkel! Echt blij mee.

Hi An, bedankt voor je mooie review! Geniet van jouw werk aan de muur :-)