Mooie uitvoering

Het was van begin tot het eind produkt helemaal in orde

Response from the business owner

Hi Ronald, bedankt voor je review. Goed om te horen dat het van begin tot het einde allemaal naar wens is verlopen! Geniet van jouw kunstwerk aan de muur :-)

Netjes verpakt en goed product

Doek was mooi en lijst was makkelijk te monteren. Goed verpakt tegen beschadigingen. Mooi product!

Response from the business owner

Hi Bob, bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je blij bent met het eindresultaat! Geniet van jouw kunstwerk aan de muur :-)

Prachtig schilderij

We zijn erg blij met het schilderij en de service is prima.

Response from the business owner

Hi Joël, bedankt voor je mooie review! Geniet van jouw kunstwerk :-)

Van het begin tot het eind echt perfect geregeld! Voordat ze het gaan maken worden alle stappen met je overlegd,zodat je de meest perfecte canvas krijgt. Ook qua vervoer is het tot in de puntjes geregeld,tot op de seconde kan je zien waar je canvas is! Kortom 1000% een aanrader!

Response from the business owner

Hi Christel, bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat je ons 1000% aanraad! Geniet van jouw mooie kunstwerk :-)

Prima kwaliteit

Voor de eerste keer een schilderij op canvas besteld en ik ben uiterst tevreden.

Response from the business owner

Hi Anita, bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te horen dat je jouw eerste canvas bij ons hebt besteld! Geniet ervan :-)

Mooie duidelijke site, gemakkelijke bestelprocedure

Top kwaliteit! Zeer goed ingepakt.

Response from the business owner

Hi Marjam, bedankt voor je mooie review. Goed om te horen dat je gemakkelijk jouw kunstwerk hebt kunnen bestellen. Geniet ervan :-)

Na beschadiging meteen een nieuwe

We hadden een prachtig canvas met baklijst besteld. Bij het uitpakken, bleek er een beschadiging aan te zitten. We kregen meteen een nieuwe gestuurd. De oude hoefden we biet terug te sturen, dus geen rompslomp. We hebben het beschadigde exemplaar weggegeven aan iemand die het graag wilde hebben. We zijn blij met de canvas aan de muur.

Response from the business owner

Hi Judith, ai wat vervelend dat het eerste werk tijdens de bezorging beschadigd is, maar goed om te horen dat we voor jou een nieuw kunstwerken hebben geproduceerd. Geniet daarvan :-)

Leuke print en super snelle levering. TOP!

Super snelle levering met dank aan jullie klantenservice!

Response from the business owner

Hi Peter, bedankt voor je mooie review! Geniet van jouw mooie kunstwerk :-)

Prachtig!

Ben er erg blij mee. Erg mooi geworden

Response from the business owner

Hi Silvia, Bedankt voor je review en de mooie foto van het eindresultaat! Geniet ervan :-)

Prachtig kunstwerk en uitstekende service

Prachtig kunstwerk en uitstekende service

Response from the business owner

Hi Koen, bedankt voor je mooie review. Geniet van je kunstwerk :-)

Gewoonweg prachtig

Alles is vlot verlopen van bestelling tot levering , ook waren ze super verpakt en beschermd .

Response from the business owner

Hi Stefaan, bedankt voor je mooie review. Geniet van je kunstwerk :-)

Zeer tevreden, over de gebruiksvriendelijk app, het assortiment en levering

Response from the business owner

Hi Eric, bedankt voor je enthousiaste review! Geniet ervan :-)

Mooi werk, mooi schilderij op canvas.

Snelle service en het eind resultaat mag er wezen, wij zijn heel erg tevreden over het product. De kleuren komen goed overeen met de afbeelding en het is omdat het groot is niet vervaagd of korrelig. De aflevering ging ook voorspoedig het was er nog eerder dan ik verwacht had.

Response from the business owner

Hi Bianca, bedankt voor je mooie review! geniet van jouw kunstwerk. :-)

Zeer tevreden over de service en het vervoer van het produkt.

Mijn eerste keuze ging niet door omdat Werk aan de muur zelf niet achter de kwaliteit stond. Ik ben op een prima manier benaderd om een nieuwe keuze te maken. Dat heb ik gedaan en het resultaat is geweldig. Goed ingepakt en op tijd gekregen.

Response from the business owner

Hi Maddy, Wat goed om te horen dat je zo blij bent met je kunstwerk! Geniet ervan :-)

Ik slaap heerlijk onder het kleurrijke bladerdak van de boom.

CORRECTE LEVERING, MOOIE AFWERKING

Response from the business owner

Hi Wim, bedankt voor je mooie review! Geniet van je kunstwerk :-)

totaal ongecompliceerd

Wat een genot. Onze spontane ingeving om een foto van een zeer gekoesterd plekje ,als behang, aan de muur te brengen resulteerde in een geslaagde actie. Goed aanbod van foto's, exacte maatbepaling, makkelijke website en eenvoudig bestel/koopproces. Duidelijke communicatie, snelle levering. Wat heb je meer nodig? Van a tot z een prettig gevoel. Ook toen we meer konden ervaren over de fotograaf van de bewuste foto. We zijn er allemaal blij om. TOP !

Response from the business owner

Hi Eric, bedankt voor uitgebreide review! Wat goed om te horen dat ons zoals je het zelf aangeeft ongecompliceerde bestelproces heeft geresulteerd in een tof behang aan jullie muur! Geniet ervan :-)

prima kwaliteit.

mooie op canvas portret. Snel verstuurd en goed verpakt. Zelf grijze achtergrond geschilderd.

Response from the business owner

Hi Louis, wat tof dat je zelf een donkergrijs vlak achter het kunstwerk hebt geschilderd. Nu springt het meisje met de parel echt van de muur! Geniet ervan :-)

Prijs kwaliteit is top.

Het kunstwerk is geheel volgens verwachting gemaakt, en met zorg verstuurd. Een echte aanrader voor als je iets moois voor relatief weinig geld wilt hebben.

Response from the business owner

Hi Lothar, wat leuk om te horen dat je zo blij bent met jouw kunstwerk! Geniet ervan :-)

Prachtige foto van Instagram

Van Martin Podt zag ik een foto waar ik wel een poster van zou willen, gaf ik als commentaar. Dat bleek mogelijk tot mijn grote vreugde. Hij heeft de foto op Werk aan de muur gezet. Inmiddels hangt ie☺

Response from the business owner

Hi Ronella, wat leuk om te horen dat Martin Podt speciaal voor jou het werk heeft geupload! Geniet ervan :-)

Goede service en adviezen.Echt kwaliteits canvassen. Ofwel een tevreden klant.

Response from the business owner

Hi Jeffrey, Wat goed om te horen dat het kunstwerk naar wens is! Geniet ervan :-)

Fijne service, prachtige collectie en mooi werk aan de muur.

Werkaandemuur heeft een prachtige uitgebreide collectie. Met alle keuzes voor materialen en formaten is er altijd iets te vinden naar je gading. Ik heb een print op doek van DB Waterman in een mooie gepoedercoate zwarte baklijst uitgekozen. Tevens heb ik gekozen voor een akoestisch achterpaneel om het wat holle geluid in mijn thuiskantoor te verminderen. Geluid in de ruimte is veel fijner. Tot slot hebben ze een nieuw ophangsysteem, dat in hoogte verstelbaar is. Zelfs met twee linkerhanden kan je zonder waterpas je schilderij recht aan de muur hangen:-) Kortom, ik ben een buitengewoon tevreden klant!

Response from the business owner

Hi Rob, Wat een fijne uitgebreide review! Bedankt hiervoor! Geniet van het prachtige kunstwerk :-)

"Maar dit is toch echt?", zie mijn schoondochter toen ze het csnvasdoek zag.

N.a.v. de prima tips op de site, werken met juiste maten gekocht. Ook de app waardoor je je werk op je muur kunt projecteren, heeft ons goed geholpen bij de keuze voor en maten van onze derde bestelling.

Response from the business owner

Hi Janneke, Wat leuk om te horen dat zelfs jouw schoondochter denkt dat het echt is! Geniet ervan :-)

Heel blij met aankoop, net zoals ik ingedachte had.

Response from the business owner

Goed om te horen dat het kunstwerk aan jouw verwachtingen voldoet! Geniet ervan :-)

Mooie collectie.

Mooie, gevarieerde collectie. Duidelijke aanwijzingen wat en hoe je het uitgevoerd wilt hebben. Snelle levering. Uiterst tevreden.

Response from the business owner

Bedankt voor je mooie review vol met complimenten. Geniet van jouw werk aan de muur :-)

Topservice

Ik belde op vrijdag of een levering van een schilderij op dinsdag mogelijk was. Alles is in het werk gesteld om dat mogelijk te maken!! Zeer vriendelijk persoonlijk contact en dat alles zonder meerkosten. Echt top!! Schilderij mooi en volgens verwachting.

Response from the business owner

Hi Antoinette, In deze rustige tijd is een snelle levering gelukkig mogelijk! Goed om te horen dat het kunstwerk naar wens is. Geniet ervan :-)

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement