Kunst met een grote K

Het schilderij is nog mooier dan ik gedacht. Ik heb het schilderij gekozen met behulp van de handige app en het resultaat is prachtig.

Goede, snelle service

Wij wilden graag een ander formaat dan op de site. Via mailcontact was dit zo geregeld, kregen duideijke voorbeelden van hoe het zou worden en konden via de betaallink betalen. De levertijd kon wat langer duren, maar uiteindelijk hadden we ons kunstwerk alsnog binnen 9 dagen binnen. Goede service, mooie kwaliteit! Erg blij mee.

Super professioneel en klantvriendelijk!

Vanuit het buitenland contact met Werkaandemuur.nl Zeer behulpzaam, efficiënt, vriendelijk en leveren naar verwachting. Door goede verpakking is de bestelling in optimale conditie aangekomen. Een aanrader!!!

Waanzinnige klantbeleving

In het voortraject hebben we veel contact gehad met de klantenservice. Daar kregen we heel goed advies over welk materiaal het beste bij ons zou passen. Ook was het mogelijk om een sample te ontvangen. Bij het zien van de kwaliteit van het akoestische doek, waren we verkocht! Inmiddels hebben wij het werk aan de muur hangen en zijn er echt heel blij mee. We krijgen ook veel complimenten van vrienden en familie.

professioneel met hele goede klantenservice

Het door ons bestelde product was niet naar wens. Door het goede contact met de klantenservice zijn wij tot een oplossing gekomen. Het resultaat is perfect!

Snelle en mooie service!

We waren opzoek naar een drie-Luik met specifieke afmeting. Na enkele mailtjes op en neer werden we heel vlot verder geholpen! Zeer tevreden met het resultaat!

Goede service en kwaliteit

Wij hebben behang aan één stuk besteld met hulp van Werk aan de muur. We hebben met hen precies de juiste afmetingen kunnen bepalen via whatsapp en het hangt helemaal naar onze zin! Goede kwaliteit en scherp!

Topbedrijf

Werk aan de muur is een topbedrijf met gigantisch veel mogelijkheden, duidelijk in verschillende thema's. Zoekfuncties werken heel goed en ook de uitvoeringen waarin je de kunst kan krijgen bij hen zijn zeer uitgebreid. Wij zijn trouwe klant en fan!

Super tevreden

Ik heb dit behang gezien op Pinterest en heb het voor ons thuis besteld. Werd keurig thuis afgeleverd met gratis behanglijm erbij... Het plakken ging best gemakkelijk en het resultaat is echt super!!!!

Foto canvas super kwaliteit en prima service

Prima service en duidelijk site Werk aan de muur

Heel mooie schilderijen

Wij hebben nu meerdere keren afbeeldingen op staal besteld en iedere bestelling is boven verwachting. Allemaal foto’s van Monique v Velzen, en allemaal even mooi. Afwerking is perfect en ophangen super simpel. De stukken komen ontzettend goed verpakt op het afgesproken tijdstip binnen en de communicatie is uitermate goed.

Prettig

Duidelijke mail over je bestelling. Goed te bereiken. Netjes verpakt en een heel mooi schilderij

Prachtig, betaalbaar en er wordt meegedacht

Dit is mijn tweede schilderij wat ik heb gekocht en ben zeer tevreden. Met mijn tweede bestelling wed ik ongevraagd geadviseerd dat ik de opgegeven bestelling (over de lijst) beter zou kunnen wijzigen. Annet gaf een goed advies waardoor er nu een prachtig schilderij is geleverd.

Top bedrijf, top product

Prima communicatie, komen afspraken na, mooi product.

uitstekend

Prima service en goede kwaliteit en aflevering

Mooi product en goede service

Snelle en goede communicatie. Vraag om aanpassingen wordt meteen gedaan en gecommuniceerd. Snelle levering, mooi product.

Was even spannend bij het uitrollen,knipoen en.plakken,maar super kwaliteit behang en plakt makkelijk,een echte aanrader

Goed product met mooi eindresultaat!

Het was heel simpel om aan te brengen. Muur insmeren. Stevig fotobehang. Geweldig eindresultaat. Onze hal is opgefleurd. Héél blij mee.

Voortreffelijke afhandeling

Het door ons gekochte kunstwerk past uitstekend bij ons interieur, wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van het gekochte

Werk aan de muur is fantastisch

Ik heb een foto die ik zelf had gemaakt tot een buiten canvas laten maken . Is prachtig geworden , heb veel hulp van de medewerkers gehad bij het doorsturen van de foto op goede scherpte . Echt een aanrader !!!

Schot in de roos!

Zowel het schilderij als ook de leverancier 'Werk aan de muur' zijn een schot in de roos! Ze maken waar wat ze beloven, zeer plezierige contacten en vooral kwaliteit en waar voor je geld! Heel blij met het schilderij als 'finishing touch' in mijn interieur! Ik beveel 'Werkaandemuur' dan ook van harte aan!

geweldige mooie kwaliteit en uitstekende service

Ben zeer tevreden met jullie aandacht en werkwijze. Foto kan ik helaas nog niet sturen omdat het schilderij nog niet aan de muur hangt. Het is een verjaardags cadeau voor mijn vrouw en die is pas 14-11 jarig. Maar als hij hangt zal ik aan jullie denken.

Voldoet volledig aan mijn verwachting.

Print exact als weergegeven op de site. Kleuren zijn prachtig. Goed ingepakt geleverd en conform opgegeven tijdspad.

We zijn hartstikke blij met ons mooie nieuwe doek. In eerste instantie werden er twee verkeerde onderdelen van de omlijsting geleverd. Foutje, kan natuurlijk gebeuren. Dit meteen via Whatsapp gemeld. De volgende dag stond PostNL al op de stoep om de juiste onderdelen te leveren. Die middag hing het doek al aan de muur. Kortom, topservice en voor herhaling vatbaar!

Wij hebben ontzettend fijn contact gehad ,en zeer op onze wensen bediend . Dank hier voor , zal de volgendekeer zeker weer aan jullie denken ,en doorgeven aan anderen . Groetjes Benny

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement