Leveren een mooi product.

Wij hebben een doek besteld met een akoestisch paneel (180cm bij 180cm.) Het geluid wordt goed gedempt en voldoet qua geluid en uitvoering helemaal aan onze verwachtingen. Het in elkaar zetten van de lijst, het plaatsen van het akoestisch paneel en het inspannen van het doek was goed beschreven en ook de gestuurde film was stapsgewijs heel goed weergegeven. Bij vragen of onduidelijkheden wordt je snel geholpen. Wij zijn er heel erg blij met het eind resultaat. Het maakt ons huis mooier en kompleter

Uitstekend verzorgd

Uitstekend verzorgd en geleverd

Response from the business owner

Bedankt voor je mooie review Carol!

Topkwaliteit

Ik heb de aluminium plaat van de Porsche GT3RS besteld. Goed ingepakt geleverd zodat de bestelling niet onderweg kan beschadigen. Verder goed op de hoogte gehouden van het proces om de plaat te maken. Heel mooi product wat nu aan de muur hangt.

Response from the business owner

Hi Jurian, Wat een super review en een super werk heb je gekozen! Bedankt en heel veel plezier ermee gewenst :-)

Een hele mooie foto van Steffie van der Putten

De foto prijkt nu op onze muur in de woonkamer. Een mooie blikvanger. Elke keer zie je weer nieuwe details.

Response from the business owner

Hi Margot, bedankt voor de mooie review! Geniet van je prachtige Werk aan de Muur :-)

Past precies bij onze smaak

Het schilderij heeft een mooie plek in onze kamer. De uitstraling overtreft onze verwachtingen. Dankjewel

Response from the business owner

Wat staat het kunstwerk mooi, Ellen! Bedankt voor je fijne review en heel veel plezier gewenst van jullie mooie Werk aan de Muur :-)

prima website met enorm veel keuze.

Ik zocht " iets " voor aan de nog blanco woonkamermuur. Omdat ik vaak in de Himalaya ben geweest heb ik op de website van " Werkaandemuur "een afbeelding gezocht ( en gevonden ) van 3 stupa"s met op de achtergrond zicht op de mount everest. De afbeelding is gedrukt op canvas met een zwarte houten lijst op formaat 130 cm x 85 cm. Bestelling en levering verliepen perfect. De afbeelding roept vele mooie herinneringen op.

Response from the business owner

Bedankt voor je mooie review, Paul! Wat staat het werk prachtig in je interieur! Heel veel plezier ermee :-)

Goede kwaliteit en goed te bevestigen

Wij hebben (na overleg met de klantenservice) onze deur bekleed met naadloos zelfklevend behang/sticker variant hiervan. Ik vind het altijd een uitdaging om stickers/plakfolie zonder bubbels te bevestigen, maar met z’n tweeën, met wat geduld was dit goed te doen! Het materiaal is helemaal niet stickerachtig, glimt/reflecteert niet. Kortom, helemaal tevreden met het eindresultaat!

Response from the business owner

Wow, dat is super tof geworden! Bedankt voor je review Kristine! Veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Snel en veilig verpakt geleverd

Geslaagde kopie, "brings back memories"

Bedankt voor je review!

Makkelijk, snel, duidelijk.

Ik had een kunstwerk gezien op de VT wonen beurs, het bleef maar in mijn hoofd zitten, ik dacht “ik wil het gewoon hebben” op internet opgezocht, kon je als het ware op jouw muur hangen via de site, echt leuk, besteld en kijk hier, het hangt, ben er ontzettend blij mee en wat ook leuk is je kunt het bedrag in 3 gedeeltes betalen zonder rente…..

Response from the business owner

Bedankt voor je mooie review Monique! Soms blijft een kunstwerk je gewoon bij... Super fijn dat hij uiteindelijk op je muur terecht is gekomen! Veel plezier ermee, geniet ervan!

Top bedrijf, alles klopt!

Vandaag het door ons bestelde canvas ontvangen. We zijn er enorm blij mee. De kwaliteit is prachtig. Door de app kregen we een goed beeld van wat er in ons interieur past. Goede, overzichtelijke website met veel keus en mogelijkheden. Ook fijn dat er via de chat de mogelijk is om bij twijfel even om advies te vragen.

Response from the business owner

Hi Leonoor, Bedankt voor je mooie review! Het werk staat prachtig in jullie interieur. Veel plezier ervan :-)

uitstekend

Canvas is zeer mooi beter als verwacht netjes gemonteerd en goed en netjes bezorgd. Ben zeer tevreden. Snelle reactie op vragen en duidelijk antwoord. Dit was de eerste keer iets gekocht bij werkaandemuur. Maar ga in de toekomst zeker nog een bestelling doen.

Response from the business owner

William, super dat je zo blij bent met je eerste Werk aan de Muur! Heel veel plezier ervan en hopelijk zien we je snel terug :-)

Super kwaliteit

Goede communicatie hele mooie print en super kwaliteit

Response from the business owner

Bedankt voor je review, Dirk! Staat super mooi in jouw interieur, het werk sprint er echt uit!

Goede en snelle klantenservice.

Wij hebben een mooi groot canvasdoek besteld. Snelle levering en duidelijke updates tijdens dit proces. Helaas kwam het doek beschadigd aan. Dankzij vlotte reacties van Rosanne naar volle tevredenheid opgelost. Zo kan het blijkbaar ook!!

Response from the business owner

Hi Harm, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat Rosanne jullie naar tevredenheid heeft kunnen helpen! Heel veel plezier met jullie mooie Werk aan de Muur :-)

We zijn super blij met onze werk aan de muur. Een echte eyecatcher

Response from the business owner

Een blikvanger is het zeker, Mieke! Super tof. Bedankt en heel veel plezier met je mooie Werk aan de Muur :-)

goed, snel en betrouwbaar

Ik heb een prachtig werk gekocht van fotograaf Johan Michielsen. De levering werd goed en snel afgehandeld. Het werk (op canvas en in baklijst) ziet er prachtig uit en is zeer netjes afgewerkt. Zeer tevreden met de kwaliteit en de service.

Response from the business owner

Bedankt voor je mooie review, Rob! Veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Fijne mensen, mooie producten.

Wat een keus! En een geweldige app om van tevoren te kijken hoe het werk er aan jouw muur uitziet. Ook toen de kleur iets afweek van het voorbeeld werd er goed meegedacht over een oplossing. Goede kwaliteit, ben er ontzettend blij mee.

Response from the business owner

Bellina, bedankt! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en dat je blij bent met de werken. Ze staan prachtig zo achter de eettafel!

Blij met verrassend resultaat

Positief verrast door het resultaat van deze wanddecoratie; een haarscherpe intieme natuurfoto op doek, gespannen in een frame. Erg blij mee!

Response from the business owner

Bedankt voor je mooie review, Gerrit! Tof werk heb je uitkozen. Heel veel plezier ermee!

Heel mooie kwaliteit canvas met mooie baklijst

Angie Green op canvas met zwarte baklijst gekocht. Heel netjes verpakt, zodat het niet kan beschadigen. De maat 180cm bij 120cm staat erg mooi boven de bank. Het ophangen was erg snel gedaan.

Response from the business owner

Hi Annemarie, Bedankt voor je mooie review! Het werk staat prachtig zo boven de bank. Heel veel plezier met jullie Werk aan de Muur :-)

Voldoet volledig aan onze hoge verwachtingen

Het gekozen werk en de afwerking zijn prachtig. De levering gebeurde met veel zorg. Een aanrader. Onze verhuis is binnenkort en dan krijgt het werk een plaats aan de muur. Iets om naar uit te kijken.

Response from the business owner

Hi Björn & Bart, wat leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn! Succes met de verhuizing en het zou tof zijn om een foto te ontvangen als jullie werk een mooi plaatsje heeft gekregen.

3 Hendrik Figeeweg Haarlem 2031 BJ

+ 31 23-205 22 44

About Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in het juiste formaat, of het is misschien net boven budget. Daar heeft Werk aan de Muur de oplossing voor: op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie komt tot stand door kunstenaars uit heel Europa. Ieder werk is verkrijgbaar in alle formaten en op diverse materialen van museumkwaliteit. Voor iedere stijl is er wel een passend werk beschikbaar. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur