Goed advies en perfect afgehandeld

Bestelling gedaan met een zwart frame. Werden keurig gebeld daar we een licht doek hadden. De kans op doorschijnen was aanwezig. Men gaf suggestie om een dikker doek te nemen (geen meerprijs) en dat in dat geval de isolatie niet heel veel zou toevoegen. Overall perfect advies, meedenken en goedkoper alternatief. Echt top!

Wat een fijne review Arjan, bedankt daarvoor! Wij wensen jou heel veel plezier toe van je nieuwe kunstwerk.

Makkelijke montage en schitterend resultaat

Snel besteld en snel in huis. Misschien jammer dat niet elke maat combinatie te maken is, maar dat is dan het enige.

Hi Arjen en Natascha! Wat tof om het eindresultaat zo te zien, heel erg mooi geworden. Mochten er vragen zijn over de mogelijkheden kunnen jullie altijd contact opnemen met onze klantenservice, zij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Heel veel plezier van jullie prachtige kunstwerk.

Mooi maar duur

Artprint hangt mooi strak aan de muur. Ik ben er erg blij mee. Ik vind alleen dat grotere werken in verhouding te duur zijn, of te wel je betaald voor een 120cm werk minstens tweemaal zoveel als een 60 cm doek. Eerlijker zou zijn als de cm prijs afneemt bij een groter doek. Zo werkt het bij drukwerk ook. Verder niets dan lof voor de mooie producten.

Wat leuk te horen dat je zo blij bent met je nieuwe kunstwerk, heel goed gekozen bij jouw interieur! Bedankt voor je feedback over de prijzen, echter zijn onze producten anders dan drukwerk, waardoor de prijsconstructie anders in elkaar zit. Wij zijn een platform voor kunstenaars waarbij de kunstenaar per verkocht werk een marge ontvangt. Een werk van 60x60 cm past 4 x in een werk van 120x120 cm hierdoor kan het kloppen dat het werk op dat formaat 2 keer zo duur uitvalt. Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je dan graag verder.

Helemaal top

Ruime keuze, anders dan anders. Top systeem, als je iets anders wil hoef je alleen het doek te veranderen! Goede communicatie en levering.

Wat tof om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe kunstwerk en dat het wisselen je ook aanspreekt. Veel plezier ermee!

Prachtig aan de muur

Grote collectie om uit te kiezen. Netjes verzonden met mooi kwaliteits frame om zelf in elkaar te zetten. Onze keuze staat prachtig aan de muur en in het interieur.

Het kunstwerk staat zeker prachtig Rob! Heel veel plezier met jouw nieuwe Werk aan de Muur.

Makkelijk en snel een mooi werk aan de muur

Makkelijk besteld, snelle levering en mooi schilderij.

Hi Suzan, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Goede service, per mail steeds op de hoogte gehouden van het proces en levertijd. Schilderij van goede kwaliteit. Zou zeker nog eens bestellen hier.

Wow, wat een mooi resultaat! Bedankt voor je fijne review.

Zeer mooi,echte aanrader!!!

Toppie geregeld!Ook t ophangsysteem!!!

Hi Hendri, wat een tof werk heb je uitgezocht, staat erg mooi. Veel plezier ermee!

Schitterend kado

Transport goed geregeld, in elkaar zetten fluitje van een cent na contact te hebben gehad met servicedesk. Uiteraard deed ik het verkeerd, goeie randen gebruiken was simpele oplossing.

Hi Hans, wat fijn om te lezen dat je blij bent met jouw nieuwe kunstwerk. Heel veel plezier ermee!

Heel mooi product, goede prijs kwaliteit, gemakkelijk in elkaar te zetten. Even gebruiksaanwijzing doorgelezen en verder aan de slag. En zie het eindresultaat.

Hi Carla, heel mooi resultaat en een goed gekozen formaat. Heel veel plezier met jouw Werk aan de Muur.

Ik ben goed geholpen met mijn materiaalkeuze. Het werk is zorgvuldig verpakt en het staat heel mooi in onze keuken.

Hi Gre, Wat fijn dat je door middel van ons advies een goede keuze hebt kunnen maken. Het kunstwerk staat prachtig, heel veel plezier ermee!

Super prijs- kwaliteit verhouding

Duidelijke website, goed advies, handig te monteren materialen. Super bij met onze ‘gepimpte’ Klimt door Madame Ruiz. Daardoor passen de kleuren nog beter bij ons interieur.

Hi Loes, Bedankt voor je mooie review! Het kunstwerk is een echte eye-catcher op deze manier, heel tof om te zien.

Prima kwaliteit afdruk en degelijk frame.

Mbv duidelijke handleiding was frame eenvoudig in elkaar te zetten en zit het doek mooi strak. Ophangsysteem werkt eenvoudig ook het waterpas hangen. Blij mee.

Hi Theo, Fijn om te lezen! Veel plezier van je ArtFrame!

Je kunt geld besparen. Let goed op!

Ik heb artframes gekocht. Ze zijn prachtig. Maar let goed op! Ik voel me opgelicht en je kunt veel geld besparen. De twee frames van 60x60 met de door mij gewenste doeken kosten 202 euro per stuk. En ik heb een frame met doek van 60x90 voor 261 euro gekocht. De prijs voor de geluidsabsorberende panelen zit hier niet bij. Ik had veel goedkoper uit kunnen zijn door een relatief goedkopere artframe met een willekeurig doek te kopen. Een frame van 60x60 met doek kun je kopen voor 103 euro. De door mij gewenste doeken kosten los 54 euro per stuk. Ik had dan geen 202 maar 157 euro per stuk betaald. Een frame van 60x90 met een willekeurig doek kan je kopen voor 139 euro. Het door mij gewenste doek kost 81 euro. Samen dus 220 euro in in plaats van 261. Dit had mij in totaal 131 euro gescheeld!!!! De prijsconstructie zit dus heel raar in elkaar. Ik voel me echt opgelicht.

Bedankt voor je aankoop en beoordeling. Ik wil graag een reactie hierop plaatsen en duidelijk maken dat wij dit niet zien als oplichting zoals je zegt, maar een gevolg is van ons bedrijf als platform en de daarbij behorende prijsstructuur. In ons model bepaalt de kunstenaar zelf de marge op hun kunstwerken. Dit betekent dat de prijs die je ziet, niet alleen de kosten van het frame en het doek omvat, maar ook een vergoeding voor de creativiteit en het harde werk van de kunstenaar. Daarom kunnen de prijzen variëren afhankelijk van het specifieke werk dat je kiest. We streven ernaar om een platform te zijn waar kunstenaars eerlijk beloond worden voor hun werk, terwijl we onze klanten toegang bieden tot unieke en persoonlijke kunst. Hoewel dit kan leiden tot prijsverschillen, is het een essentieel onderdeel van onze missie om kunstenaars te ondersteunen.

Super mooi werk aan de muur! Heel blij mij!

Hi Marja, Wat leuk om te horen dat je heel blij bent met het kunstwerk! Veel plezier ervan!

Goede en vlotte service!

We bestelden 3 kunstwerken en zijn erg tevreden over verschillende zaken,de vlotte service,de goede communicatie ,de veilige verzending en de kwaliteit van de werken. Een echte aanrader!

Hi Els, wat leuk om te horen dat je meerdere werken hebt besteld en daar blij mee bent. Geniet ervan!

Ziet eruit zoals website

Hele mooie schilderij ontvangen, ziet er uit zoals foto op website. Levering ging helemaal prima. Je kan zelfs op maat laten maken indien je maat er niet tussen zit en is daarnaast goed betaalbaar

Hi Birgit, Wat fijn dat je blij bent met je nieuwe Werk aan de Muur! Geniet ervan.

Uitstekend kwaliteit en customer service

Wegens een misloop met de verpakking, een deel van onze frame was beschadigd. Dit was binnen no time op gelost. We zijn heel blij met de kwaliteit van de doek en de kleurrijkheid van de kunst

Hi Jacklyn, Wat fijn te horen dat wij de beschadiging goed hebben kunnen oplossen voor je. Nu kan je echt gaan genieten van je kleurrijke kunstwerk. Veel plezier ermee!

Uitstekend!

Mooie website, veel keuze, uitstekende communicatie en natuurlijk een prachtig werk aan de muur, dat ook nog eens eenvoudig op te hangen is. Aanrader!

Wat een mooie review, heel erg bedankt hiervoor. En wat hangt het werk prachtig, het staat echt heel mooi! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe werk aan de muur!

Zeer tevreden!

Tijdens het vervoer was er een beschadiging opgetreden. Dit is door Werkaandemuur keurig en netjes opgelost. Met als resultaat dat wij nu een pracht van een kunstwerk in onze woonkamer hebben hangen.

Hi Truus, Bedankt voor je mooie review. Het is fijn om te horen dat wij de beschadiging goed voor je hebben kunnen oplossen. Wij wensen je heel veel plezier van het kunstwerk!

Makkelijk op te hangen

Het was goed ingepakt en makkelijk op te hangen. Het doek ziet er netjes uit en hangt strak. De geluiddemping heeft enig effect. Een aanrader

Bedankt voor je review Raymond. Wij vinden het leuk om het eindresultaat te zien. Veel plezier van het kunstwerk!

Ik had zelf een fout gemaakt bij de bestelling via de site en kwam daar de volgende dag achter. Meteen een mail gestuurd en vrij snel kreeg ik het bericht dat ik de bestelling nog aan kon passen. Gelukkig :). Levering op tijd en schilderij (2 uilen) is prachtig. Zijn er heel blij mee!!!

Bedankt voor je review Sabine. Leuk om te horen dat je heel blij bent met het kunstwerk! Heel veel plezier ervan :)

Bestel geen akoestisch paneel erbij!!

Ik ben positief over het doek, het frame en hoe het er totaal uitziet. Ik vind het echter pure oplichterij dat ze €100 rekenen voor “akoestische panelen” terwijl dit gewoon een stuk schuim/vilt is dat je makkelijk zelf bij de bouwmarkt had kunnen kopen voor nog geen €20,-

Hi Sophie, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je positief bent over het kunstwerk! Wel jammer dat het akoestisch paneel niet is zoals je had verwacht. Voor zo ver ik kan zien heb je nog geen contact met ons opgenomen. Zou je dat nog willen doen? Dit kan via [email protected] of op het telefoonnummer 023 205 22 44. Dan kijken wij graag met je mee naar een oplossing.

Ik kon met mijn vragen terecht en kreeg snel antwoord. Het werk werd binnen de verwachte tijd bezorgd en ik kon zelfs kiezen voor een andere bezorgdag. Zeer tevreden over het geleverde werk.

Hi Marjolein, wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe kunstwerk! Past heel erg goed, veel plezier ermee :-)

Erg mooie kwaliteit, wel vrij duur.

We hebben een akoestisch paneel besteld en zijn daar erg blij mee. De service is ook goed (we hadden eerst een zwart frame besteld, maar op basis van de kleur van het doek werd ons vervolgens aangeraden om een andere kleur frame te bestellen). Erg prettig dat er zo met ons is meegedacht. Het is vervolgens snel geleverd en eenvoudig en snel in elkaar te zetten! We zijn erg blij met ons schilderij. Al met al vinden we het alsnog best wel veel geld voor wat je krijgt, maar het was het wel waard!

Hi Marjolijn, Bedankt voor deze review. Het is goed te horen dat wij je hebben kunnen helpen en dat je zo tevreden bent met het werk dat je besteld hebt. Ook fijn dat je het, ondanks de kosten, zeker waard vindt. Geniet ervan!

Over Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in het juiste formaat, of het is misschien net boven budget. Daar heeft Werk aan de Muur de oplossing voor: op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie komt tot stand door kunstenaars uit heel Europa. Ieder werk is verkrijgbaar in alle formaten en op diverse materialen van museumkwaliteit. Voor iedere stijl is er wel een passend werk beschikbaar. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur