Snel geleverd, mooie kwaliteit en eenvoudig op te hangen.

Zeer blij met de service en het product, we kregen eerst nog een mailtje dat 1 van de keuzes die we hadden gemaakt minder mooi zou uitkomen, dit op advies laten aanpassen, en zeer blij mee. Top

Het is prachtig geworden Ernst! Veel plezier van jullie nieuwe Werk aan de Muur ;)

Uitstekend produkt en solide afwerking

Wij hebben een panel van 100x50 cm op canvas van de Grand Canyon met lijst laten maken en de manier waarop e.e.a. is samengesteld is af. De beeldvorming is echt overeenkomstig met onze ervaring tijdens ons bezoek daar.

Wow Joop! Wat mooi dat je zo een mooie herinnering hebt aan jullie prachtige reis. Bedankt voor deze goede recensie :)

Prachtig doek

Een dikke 10! Wij kozen voor de Handelskade in Willemstad. De kleuren zijn prachtig mooi! Kleurrijk maar niet overheersend. Heerlijk om er naar te kijken. Verder was het goed verpakt en keurig verzonden. We zijn helemaal tevreden!

Wat een mooi en kleurrijk geheel Miranda! Geniet van jouw nieuwe Werk aan de Muur :)

Dan wil een werk aan de muur en dan komt het wat Dus via via bij werk aan de muur terecht gekomen en ja dan komt het de keus wat er is veel Veel van allerlei afbeeldingen en als je er dan 1 gevonden hebt dan ook nog veel mogelijkheden van grote ,lijst,materiaal en noem maar op Gelukkig hebben ze veel hulpmiddelen om je te helpen Eindelijk beslist maar wilde het wel op bepaalde datum hebben dus gebeld en het werd prima geregeld kortom top

Bedankt D! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met je nieuwe Werk aan de Muur

Adembenemend

Heb inmiddels 3 akoestische panelen waarvan de grootste 125x185cm en iedereen , ook bezoek, is overweldigd!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je bezoek er ook van geniet! Bedankt voor deze mooie recensie Rik ;)

Fantastisch veel keuze in combinatie met een hele fijne app.

Doordat je je favoriete kunstwerken heel makkelijk thuis kunt visualiseren krijg je een goede indruk van het eindresultaat. Daarbij een perfecte levering met een heel fijn ophansysteem.

Het is een prachtig eindresultaat geworden Corrie! Heel veel plezier van je nieuwe kunstwerk :)

Heel mooi en net zo mooi als gehoopt!

Goede service, prachtige afbeelding en heel makkelijk te monteren. Zeker een aanrader

Hi Karin! Bedankt voor deze prachtige recensie. Heel veel plezier van jouw nieuwe Werk aan de Muur!

Ik geniet elke dag van mijn aankoop!

Het kunstwerk op canvas geprint en met goudkleurige omlijsting is van een uitstekende kwaliteit. Vakkundig gemaakt, zeer zorgvuldig verpakt, goede communicatie. Ik ben al aan het sparen voor het volgende kunstwerk!

Wow Sonja, het kunstwerk past prachtig in jouw interieur goede keuze! Heel veel plezier er van en hopelijk kun je snel weer iets moois uitzoeken ;)

Fijne en snelle communicatie!

Recent 2 werken bij WADM gekocht. Na bestelling van het 1e werk wilde ik toch nog iets wijzigen aan mijn bestelling. Gelukkig kon dit na telefonisch contact nog worden aangepast. Ik heb telefonisch en digitaal contact gehad met verschillende medewerkers en allemaal zijn ze even aardig en behulpzaam. Na bestelling van mij 2e werk kwam ik erachter dat ik 10% korting had kunnen krijgen. Een mailtje met de vraag of dit alsnog kon worden verrekend was voldoende om alsnog van de korting te profiteren. De werken zijn zorgvuldig verpakt ontvangen en ik ben er super blij mee!

Hi Ellen, Wat een super mooie recensie! Bedankt daarvoor :) Wij wensen jou heel veel plezier van je mooie kunstwerken.

Prachtig geprint op canvas. We hebben het werk tegen de achterwand van een kast gezet, en we kijken er met veel plezier naar. Maar je kunt het ook meteen ophangen, want het ophangsysteem is al gemonteerd. Het werk was uitstekend verpakt en de bezorging was uitstekend. Kortom: we zijn erg tevreden over Werk aan de Muur.

Margje, Bedankt voor deze prachtige recensie! Het werk ziet er top uit in jullie interieur, heel veel plezier ervan :-)

Wandpaneel geslaagd

Voor een wandpaneel van 100x150 met geluidsabsorberende eigenschap kregen we technisch advies. Dus nu hebben we een betere acoustiek en een fraaie afbeelding aan de muur.

Bedankt, Rolf! 'Print op (akoestisch) doek' is echt een top materiaal met een fijne functie die zeker handig van pas kan komen ;-). Veel plezier met je nieuwe werk aan de muur!

superrrr !!!

mooi kwaliteit, snelle levering.

Danielle, Bedankt voor deze super recensie! Veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Mooi schilderij, helemaal wat we hadden verwacht

Mooi schilderij!

Dat ziet er goed uit, Pieter! Bedankt voor de mooie recensie. Heel veel plezier van je prachtige Werk aan de Muur :-)

Hoge kwaliteit, duidelijke website

Foto op doek 80x120 + akoestisch materiaal, bevalt heel goed, doordacht ophangsysteem, lijst in meerdere kleuren, hoge kwaliteit vd print. Niet goedkoop, wel erg goed.

Bedankt voor het achterlaten van een recensie, Marc! Heel veel plezier gewenst van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Iedereen vindt er zeker zijn keuze!!!!

Hi Tiny, Dat is ook zeker de bedoeling! Bedankt voor het achterlaten van een recensie :-)

Mooie werken en prettige site

Ik heb met veel plezier mij op de site laten voorlichten van tips en opties en ik heb uiteindelijk een werkelijk prachtig werk aan de muur hangen!

Guinevere, Bedankt voor deze prachtige recensie! Heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Ziet er allemaal heel goed uit

Mooie foto netjes ingelijst en haarscherp van de Bloemgracht mijn geboorte plek

Bedankt voor deze mooie recensie, Bert! Veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Goede kwaliteit, en keurig degelijk verpakt.

Ik was al een tijd op zoek naar een mooi zeegezicht uit de gouden eeuw, de Zeven Provinciën het vlaggenschip van Michiel Ruyter vindt ik het mooiste schip, dit schip staat prachtig afgebeeld op de site, en verkrijgbaar op geprint canvas, de prijs vond ik ook zeer aantrekkelijk, dus besteld,na nog ff gebeld te hebben, wat ik altijd belangrijk vind, met wie je te maken hebt, een vriendelijke dame stond mij te woord, dus ben daarna gelijk tot bestellen over gegaan, ging allemaal erg eenvoudig, de kwaliteit is erg mooi, en is van een afstand net een echt schilderij, ik heb hem ingelijst in een baklijst, wat super mooi staat, het schilderij, was ook nog eens degelijk verpakt, dus schade zal zo bijna nooit voorkomen, mijn complimenten, ben er erg blij mee, m.v.g Laurens.

Hi Laurens, Wat is het werk mooi geworden! Bedankt voor deze fijne recensie. Veel plezier gewenst van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Mooie canvas, heldere kleuren, wel prijzig voor dit product.

We hebben een eerste goede ervaring met Werk aan de Muur. Bestellen en levering helemaal top. Afbeelding is precies als op de site, kleuren zijn mooi helder, kwaliteit is oké. Wel is het erg (te) prijzig.

Hi, Onze werken worden met de hand gemaakt van hoogwaardige materialen. Hierdoor kan het kloppen dat de prijzen hoger uitvallen. Super dat jullie wel tevreden zijn met het werk en een mooie recensie hebben achtergelaten. Bedankt!

Goede kwaliteit en service

Via chat zijn wij enorm geholpen met hoe en wat uitmeten van de muur . Snelle service en het behang is van mooie kwaliteit

Wow! Wat een prachtig eindresultaat Astrid.

Prima bedrijf wat doet wat het belooft

Mijn bestelde print op canvas wordt op de afgesproken tijd en zeer goed verpakt afgeleverd. Het product ziet er prima uit en is heel netjes afgewerkt!

Hi Jeroen, Dat zie er super uit zeg! Veel plezier van je nieuwe kunstwerk

Schitterend werk aan mijn muur

Heel blij met Saskia in rood fluweel van Rembrandt, geprint op aluminium. Kleuren zijn fantastisch. Snel, plezierig advies over de afmeting. Goed verpakt en volgens afspraak geleverd. Top!

Wat leuk om te lezen Saskia! Bedankt voor de mooie review :)

Mooie kunstwerken. Netjes verzorgd

Binnen 10 dagen netjes bezorgd. Goed verpakt. Super blij mee. Bedankt

Ziet er super uit Marc! Bedankt voor deze mooie reactie :)

Mooie website, makkelijk bestellen en uitermate zorgvuldig verstuurd.

Bedankt Ronald! Leuk om te lezen

Gewoon, goede service, kwaliteit zeer aan te raden. Top

Gewoon, goede service, kwaliteit zeer aan te raden. Top. De

Hi Diana, wat een tof eindresultaat! Veel plezier van je nieuwe kunstwerk

Over Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in jouw maat, of het is wellicht net boven budget. Daar hebben wij de oplossing voor! Bij Werk aan de Muur maken we op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie van Werk aan de Muur wordt aangeboden door meer dan duizend creatieve talenten. Ieder werk is verkrijgbaar in alle materialen en afmeting. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur