Super mooie reproductie van een prachtig schilderij!

Super service,ook wat afmeting betreft goede informatie gekregen.

Hi Els, Bedankt voor de goede review. Fijn dat wij je hebben kunnen helpen wat betreft de afmeting. Veel plezier met het prachtige werk!

Erg mooi schilderij (precies zoals op de website) en prima service

Het schilderij is exact zoals het op de site staat vermeld. Na bestelling werden we heel goed op de hoogte gehouden van de levering. Zelfs toen de leverdatum niet uit kwam, is dit heel snel opgelost (sneller geleverd dan verwacht). Prima service!

Hi Karen, Wat fijn dat je zo tevreden bent over het schilderij en onze service. Bedankt voor de goede review en veel plezier met je nieuwe werk aan de muur!

Alle bestellingen die wij gedaan hebben zijn top!

Moo gemaakt, korte levertijd. Twee van onze bestellingen een Nederlands en Belgische Meester in een ruimte. Dat doek bevalt goed. Goede kwaliteit en makkelijk zelf te monteren lijst en het doek erin plaatsen is ook simpel.

Hi Marjolein, Bedankt voor de mooie review en de leuke foto. De werken passen perfect in je interieur en een hond als volleerd fotomodel maakt de foto alleen maar leuker! Geniet van de mooie werken!

gebruikte materialen en de afwerking van het product. Alsook over de service hebben we zeker geen klachten. Doordat tijdens het transport 1 profiel beschadigd was geraakt (het zat alvast goed verpakt), werd dit op professionele wijze direct aangepakt en werd ons een nieuw toegestuurd. Dus ook over de service alleen maar lof. Deze shop kan ik zeker aanbevelen.

Hi Gino, Bedankt voor je review. Wij zijn blij dat wij de beschadiging goed voor je hebben kunnen oplossen, zo kan je weer optimaal gaan genieten van het mooie werk dat je besteld hebt. Daar gaat het uiteindelijk toch om. Heel veel plezier ermee!

Wat een enthousiaste en betrokken mensen werken bij de bedrijf.. Ze denken met je mee vanaf de bestelling tot aan de levering. Over het werk zelf ben ik ook zeer enthousiast. Het voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Hi Joke, Bedankt voor deze fijne review. Heel goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de werken, daar doen wij het voor. Veel plezier met je nieuwe werk aan de muur!

Super mooie kwaliteit schilderijen!

Ik heb een specifieke interieurinrichting en was op zoek naar bijpassende kunstwerken. Werkaandemuur heeft volop keuze en precies wat ik zocht. Ik heb daarom 3 schilderijen met gouden lijst laten maken. Deze zijn van een mooie kwaliteit. Ik ben erg enthousiast over het resultaat. Omdat alles op maat wordt gemaakt is de levering ca 2/3 weken. De schilderijen zijn erg goed verpakt en voorzien van een ophangsysteem waardoor het ophangen aan de muur snel is gebeurd. Ik zou werkaandemuur zeker aanraden als je mooie en kwalitatieve goede kunstwerken zoekt.

Hi Marina, Wat een mooie review, bedankt! Heel leuk ook om onze gouden lijsten zo te zien. De werken die je hebt uitgekozen passen er echt perfect bij! Veel plezier ermee!

Ik ben zo super blij met het schilderij....

Hi Leonie, Bedankt voor je mooie review. Het kunstwerk past echt prachtig in je interieur, geniet ervan!

Wat een aanwinst in onze prachtige keuken

Wij hebben de art frame besteld met akoestisch materiaal. Bestelproces ging heel makkelijk en overzichtelijk met veel verschillende mogelijkheden. Product in goede orde ontvangen met duidelijke gebruiksaanwijzing. Degelijk materiaal, Het is echt een eyecatcher in ons interieur.

Hi Nadine, Heel erg bedankt voor deze mooie review en wat staat het werk prachtig! Het past echt perfect bij jullie interieur. Geniet ervan!

Top kwaliteit en service.

Heel blij met ons kunstwerk op blockout doek met haarscherpe foto. Vooraf een videogesprek gereserveerd , waarin ons vriendelijk en uitstekend werd uitgelegd wat voor ons het beste zou zijn. De aflevering ging prima en het doek was eenvoudig aan de muur te bevestigen. Wij zijn zeer tevreden klanten.

Bedankt voor je mooie review, Willy! Het ziet er echt prachtig uit in jullie interieur. Heel veel plezier ermee gewenst :-)

Geweldige service en snelle levering

Voor mijn zoontje waren we opzoek naar een Max Verstappen fotobehang voor op de muur. Bij de foto die we eerst hadden werd de uitsnede niet mooi. Uiteindelijk met behulp van een medewerker van Werk aan de muur is het ons gelukt om een geschikte foto te vinden voor de gewenste muur. Er werd snel gereageerd waardoor we ook snel een bestelling hebben kunnen plaatsen. Binnen drie werkdagen hadden we het behang binnen! Het behang is erg dun, dus we vreesden voor scheuren. Gelukkig bleek dit mee te vallen en was het prima op de muur aan te brengen. Al met al zijn wij super tevreden!

Het is super gaaf geworden, Sanne! Daar zal je zoon vast en zeker blij mee zijn. Bedankt voor de mooie review en veel plezier gewenst van het behang!

Fantastisch!!

Zeer goed geadviseerd door Eileen Postema van Werk aan de Muur en ben zeer tevreden over het prachtige kunstwerk!

Hi Wilma, Bedankt voor je review, fijn dat je goed advies gehad hebt en dat je blij bent met je ontvangen werk. Geniet ervan!

Verkeerde doek werd bezorgd. Zonder problemen een weekje later de juiste ontvangen. Doek in frame ziet er erg mooi uit.

Wat fijn dat je na een fout alsnog zo'n positieve ervaring hebt gehad en zo'n mooie review hebt achtergelaten, bedankt! Heel veel plezier van je Werk aan de Muur gewenst :-)

Geweldige service en haarscherpe afbeelding op canvas

We zijn zeer positief over het persoonlijk advies dat je via de chat kunt krijgen. We hadden onze canvas binnen een week in huis. Super goed verpakt. Echt een plaatje aan de muur boven ons bed. Het is een afbeelding van de Zugspitze, Oostenrijk, waar wij jaren op vakantie zijn geweest.

Bedankt voor je mooie review, Marlene! Super om te horen dat je iets aan ons advies hebt gehad en dat het werk nu zo'n mooi plekje gekregen heeft. Geniet ervan!

Geweldige ervaring

Wij hebben eerst een videocall gehad om te kijken welk materiaal we zouden gebruiken. Door de fijne uitleg waren we het er al snel over eens dat het canvas zou worden. De levering ging erg snel. Werd keurig netjes verpakt en bezorgd. En nu hangt het boven de bank in de kamer. Een echte eyecatcher. Wij zijn er super blij mee!

Hi Anne-Marie, Bedankt voor je mooie review! Het werk staat erg mooi, het is inderdaad een echte blikvanger :-)

Valt tegen

Ik heb Red haven gekocht met de verwachting dat ik een echt kunstwerk kocht want de prijs van €540 is wel flink. Het blijkt alleen een print van een kunstwerk te zijn. De kleuren zijn alleen mooi als je er recht voor staat. Van opzij vervagen deze namelijk.

Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Wij hebben je een email gestuurd om te overleggen hoe wij dit het beste voor je op kunnen gaan lossen.

Top service en prachtig resultaat

Onze kunst voor aan de muur kwam helaas beschadigd aan. De vervoerder maakte zelf direct foto's van het beschadigde karton. Toen wij het pakket uitpakten zaten er twee sterren in het acrylglas. Dit hebben we gemeld en daarop is direct gereageerd. We kregen met spoed een nieuwe versie. Hier waren we bijzonder blij mee! Het werk aan de muur op acrylglas ( 1.20 cm x 1.05 cm) ziet er bijzonder mooi en scherp uit.

Hi An, Bedankt voor je review. Het is vervelend dat je bestelling de eerste keer beschadigd geleverd werd, maar fijn dat wij dit zo voor je hebben kunnen oplossen. Het werk hangt echt prachtig! Geniet ervan.

heel positief

Wat een prachtige afgewerkte schilderijen. Ik ben er erg blij mee. Werd goed verpakt verzonden en snelle levering. Echt een aanrader. En je hebt dan ook iets unieks.

Hi Nicolette, Bedankt voor je mooie review. Wat past het werk goed in je interieur, heel leuk om te zien! Geniet ervan!

Prachtig schilderij

Na lang zoeken eindelijk de foto gevonden die wij wilde op ons canvas! Ik twijfelde eerst nog even of de foto wel scherp genoeg zou worden op een groot formaat. Maar werk aan de muur nam snel bij mij deze twijfel weg, door mij via email een ingezoomd foto te sturen. Ik heb toen meteen het canvas met lijst eromheen besteld. Een weekje later kwam deze aan. Helaas was de lijst beetje beschadigd en werd meteen goed opgelost door werk aan de muur. Nu kunnen wij dagelijks genieten van een prachtig schilderij aan onze muur! Zie meer foto's op mijn insta @Huisje.nummer9

Hi Bianca, Bedankt voor je mooie review en fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je nieuwe kunstwerk, geniet ervan!

uitstekende service en kwaliteit van het product, zeer mooi geworden

ik ben op een zeer prettige manier geholpen ook toen de levering een dag uitgesteld moest worden mijnerzijds was dit geen enkel probleem het schilderij, de lunch van de roeiers is bijzonder mooi geworden en met de gedachte dat de gebruikte inkt en de vernis laag over het doek 10 jaar kleurgarantie geeft hoop ik dat heel lang van dit doek mag gaan genieten

Hi Ger, Bedankt voor de mooie review. Het kunstwerk past perfect! Dat lange genieten gaat zeker lukken op deze manier.

Dit werk maakt onze gang compleet!

Al lange tijd hadden we het idee om op de saaie witte muur in de gang een gaaf behang te plaatsen, maar wat dan? Toen kwam ik op de site van Werkaandemuur, maar daar werd het niet makkelijker van. Zóveel mooie dingen. Uiteindelijk contact gehad met een adviseur bij Werkaandemuur om onze wensen te bespreken waarna zij in een foto van de muur verschillende ontwerpen heeft gemaakt. Direct waren we helemaal verliefd op 1 ontwerp en dit is hem geworden. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Het geeft de gang echt een speciaal effect. Materiaal is super stevig en van hoge kwaliteit.

Hi Eline, Wat een mooie review, bedankt. En wat een mooi effect heeft dit gave werk in jullie gang! Heel veel plezier met jullie nieuwe werk aan de muur.

Het is een mooi plaatje geworden

Laatst een doek besteld van een foto van onze vakantie in Vietnam. En het is een mooi plaatje geworden, zeker omdat wij het zo ervaren hebben.

Maarten, Bedankt voor de goede review. Wat een mooie foto van een waarschijnlijk nog mooiere vakantie. Geniet ervan!

blij met mijn mooie schilderij

Het is precies geleverd zoals ik dacht dat het zou worden, het is van mooie kwaliteit en je wordt goed op de hoogte gehouden. Wij zijn er super blij mee !

Daniëlle, Bedankt voor de mooie review en wat staat het mooi! Het is de perfecte hoek voor zo'n mooi werk.

Super klachtafhandeling!!

Nadat onze bestelling was afgeleverd bleek een hoek verbogen. We hebben meteen gereclameerd en foto's meegestuurd. Er was niets te repareren en nu krijgen we een nieuwe! Niet moeilijk gedaan maar ons op ons woord geloven, wat een vertrouwen! Dank jullie wel!

Mariëlle, Goed te horen dat wij je blij hebben kunnen maken met onze klantenservice. Veel plezier alvast met het nieuwe werk!

Prima en zeer vriendelijke service. Navraag of het kunstwerk in een bepaalde week geleverd kon worden, aangezien we niet thuis zouden zijn, leverde geen enkel probleem op. De week dat we thuiskwamen werd ons werk de volgende dag bezorgd.

Bedankt voor je mooie review! Het werk staat prachtig zo boven de bank. Heel veel plezier ermee gewenst! :-)

Nadat ik gemaild had met de vraag of er ook een foto met hveen en langweer was kreeg ik deze keurig toegemaild en uiteindelijk kreeg ik een fantastische frame met doek van mijn drie favorieten Hveen, Langwar en Earnewald. Snelle levering een echte aanrader voor thuis of op kantoor.

Wat een heerlijk werk heb je gekozen Remco! Bedankt voor de mooie review en geniet van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Over Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in het juiste formaat, of het is misschien net boven budget. Daar heeft Werk aan de Muur de oplossing voor: op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie komt tot stand door kunstenaars uit heel Europa. Ieder werk is verkrijgbaar in alle formaten en op diverse materialen van museumkwaliteit. Voor iedere stijl is er wel een passend werk beschikbaar. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur