superrrr !!!

mooi kwaliteit, snelle levering.

Danielle, Bedankt voor deze super recensie! Veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Mooi schilderij, helemaal wat we hadden verwacht

Mooi schilderij!

Dat ziet er goed uit, Pieter! Bedankt voor de mooie recensie. Heel veel plezier van je prachtige Werk aan de Muur :-)

Hoge kwaliteit, duidelijke website

Foto op doek 80x120 + akoestisch materiaal, bevalt heel goed, doordacht ophangsysteem, lijst in meerdere kleuren, hoge kwaliteit vd print. Niet goedkoop, wel erg goed.

Bedankt voor het achterlaten van een recensie, Marc! Heel veel plezier gewenst van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Iedereen vindt er zeker zijn keuze!!!!

Hi Tiny, Dat is ook zeker de bedoeling! Bedankt voor het achterlaten van een recensie :-)

Mooie werken en prettige site

Ik heb met veel plezier mij op de site laten voorlichten van tips en opties en ik heb uiteindelijk een werkelijk prachtig werk aan de muur hangen!

Guinevere, Bedankt voor deze prachtige recensie! Heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Ziet er allemaal heel goed uit

Mooie foto netjes ingelijst en haarscherp van de Bloemgracht mijn geboorte plek

Bedankt voor deze mooie recensie, Bert! Veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Goede kwaliteit, en keurig degelijk verpakt.

Ik was al een tijd op zoek naar een mooi zeegezicht uit de gouden eeuw, de Zeven Provinciën het vlaggenschip van Michiel Ruyter vindt ik het mooiste schip, dit schip staat prachtig afgebeeld op de site, en verkrijgbaar op geprint canvas, de prijs vond ik ook zeer aantrekkelijk, dus besteld,na nog ff gebeld te hebben, wat ik altijd belangrijk vind, met wie je te maken hebt, een vriendelijke dame stond mij te woord, dus ben daarna gelijk tot bestellen over gegaan, ging allemaal erg eenvoudig, de kwaliteit is erg mooi, en is van een afstand net een echt schilderij, ik heb hem ingelijst in een baklijst, wat super mooi staat, het schilderij, was ook nog eens degelijk verpakt, dus schade zal zo bijna nooit voorkomen, mijn complimenten, ben er erg blij mee, m.v.g Laurens.

Hi Laurens, Wat is het werk mooi geworden! Bedankt voor deze fijne recensie. Veel plezier gewenst van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Mooie canvas, heldere kleuren, wel prijzig voor dit product.

We hebben een eerste goede ervaring met Werk aan de Muur. Bestellen en levering helemaal top. Afbeelding is precies als op de site, kleuren zijn mooi helder, kwaliteit is oké. Wel is het erg (te) prijzig.

Hi, Onze werken worden met de hand gemaakt van hoogwaardige materialen. Hierdoor kan het kloppen dat de prijzen hoger uitvallen. Super dat jullie wel tevreden zijn met het werk en een mooie recensie hebben achtergelaten. Bedankt!

Goede kwaliteit en service

Via chat zijn wij enorm geholpen met hoe en wat uitmeten van de muur . Snelle service en het behang is van mooie kwaliteit

Wow! Wat een prachtig eindresultaat Astrid.

Prima bedrijf wat doet wat het belooft

Mijn bestelde print op canvas wordt op de afgesproken tijd en zeer goed verpakt afgeleverd. Het product ziet er prima uit en is heel netjes afgewerkt!

Hi Jeroen, Dat zie er super uit zeg! Veel plezier van je nieuwe kunstwerk

Schitterend werk aan mijn muur

Heel blij met Saskia in rood fluweel van Rembrandt, geprint op aluminium. Kleuren zijn fantastisch. Snel, plezierig advies over de afmeting. Goed verpakt en volgens afspraak geleverd. Top!

Wat leuk om te lezen Saskia! Bedankt voor de mooie review :)

Mooie kunstwerken. Netjes verzorgd

Binnen 10 dagen netjes bezorgd. Goed verpakt. Super blij mee. Bedankt

Ziet er super uit Marc! Bedankt voor deze mooie reactie :)

Mooie website, makkelijk bestellen en uitermate zorgvuldig verstuurd.

Bedankt Ronald! Leuk om te lezen

Gewoon, goede service, kwaliteit zeer aan te raden. Top

Gewoon, goede service, kwaliteit zeer aan te raden. Top. De

Hi Diana, wat een tof eindresultaat! Veel plezier van je nieuwe kunstwerk

Helemaal top

Hele mooie keuze aan beeld materiaal. Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Ik ben blij!

Als jij blij bent zijn wij dat ook! Bedankt Petra :)

Komen toezeggingen na.

Wij waren in 2019 in Argentinië en uiteraard ook Boca bezocht. Heeft veel indruk gemaakt.

Hi Franklin, Wat mooi dat je op die manier een aandenken aan je prachtige reis aan de muur hebt hangen. Veel plezier ermee!

Prachtige werken van hoge kwaliteit

11 stuks werken besteld van verschillende afmetingen in acryl, prachtig resultaat, zeer netjes verpakt, goede zorg voor ophangsysteem, prima communicatie met medewerker van werk aan de muur over leverdatum ,echt fijne ervaring en aanbeveling

Wat een mooie recensie :) Bedankt M!

Prachtige foto's op verschillende materialen af te drukken

We hebben een prachtige foto uitgekozen, die heel mooi is afgedrukt op glanzend staal. Wel jammer dat de toonzaal niet meer open is, ik vond het onmogelijk om on line het juiste materiaal te kiezen. Gelukkig mochten we een keer op kantoor komen kijken.

Hi Floor, Wat leuk dat je zo blij bent met het eindresultaat! Veel plezier met je nieuwe Werk aan de muur

Uniek, mooi en prima verzorgd.

Wij hebben 1 accent muur behangen met fotobehang. Een TOP resultaat. Unieke foto's om te gebruiken en prima kwaliteit.

Hi Danny, wat een tof resultaat!! Bedankt voor de recensie en veel plezier met je nieuwe kusntwerk!

Goede kwaliteit en service

Wij hebben nu een aantal kunstwerken bij ons thuis hangen. Met volle tevredenheid. En als klap op de vuurpijl tijdens jullie jubileum actie onze mooie kunstwerk in de woonkamer. Snelle en vakkundige afwerking.

Hi Gerard, Bedankt voor je recensie. Wat een mooi werk hebben jullie gekozen! Alvast veel plezier met jullie nieuwe Werk aan de Muur :-)

ziet er uit zoals op de site

Al meerdere dingen besteld via Werk aan de muur, Goed verpakt en degelijk.

Bedankt voor de prachtige recensie! :-)

Blij verrast

Wij zijn blij verrast met de mooie foto die we via werk aan de muur hebben mogen ontvangen. Mooi en strak afgewerkt, prettig ophangsysteem en het lijkt alsof de foto zweeft.

Bedankt Janny, voor je mooie recensie en foto! Het ziet er super uit in jouw interieur! Heel veel plezier ervan :-)

Fijn dat je het kunt visualiseren. Perfecte verzorging

Hi Marjo, Bedankt voor je recensie! Heel veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Prachtig.

Prachtig, met veel zorgvuldigheid gemaakt en verstuurd.

Bedankt voor je mooie recensie, Wilna! Wij doen ons uiterste best het zo mooi mogelijk te maken en veilig te versturen. Fijn dat dit niet onopgemerkt is gebleven! Veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

WAUW+++++

Levering Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling via de mail. Van aankoopbevestiging tot aan de levering is het helemaal duidelijk. Goed ingepakt Een cadeautje om te mogen uitpakken: zit in plastic gewikkeld plus 3 lagen karton eromheen. Artikelbeoordeling Zelf een canvas besteld van groot formaat: zit perfect recht op het frame en is van zeer goede kwaliteit: kleuren komen mooi uit en zien er precies zo uit als je zou hopen. Ik ga pas over een maand verhuizen en verheug me nu al op het ophangmoment van het kunstwerk. Werkelijk prachtig, van mij krijgt Werk aan de Muur een dikke 10!

Hi Lizzy, Wauw! Bedankt voor deze prachtige en uitgebreide recensie! Als je werk in het nieuwe huis hangt, stuur je ons dan een foto? Alvast veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Over Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in jouw maat, of het is wellicht net boven budget. Daar hebben wij de oplossing voor! Bij Werk aan de Muur maken we op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie van Werk aan de Muur wordt aangeboden door meer dan duizend creatieve talenten. Ieder werk is verkrijgbaar in alle materialen en afmeting. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur