Mooi kleurrijk schilderij. Mooi afgewerkt, snel geleverd en makkelijk op te hangen .

Sylvia, Heel erg bedankt voor de mooie review en het delen van de foto!

Keurig en snel geleverd

Maatwerk binnen 2 weken geleverd. Ziet er top uit, grote keuze en formaat mogelijkheden. Erg blij met het eindresultaat

Dat ziet er super tof uit! Heel erg bedankt voor de mooie review en het delen van deze prachtige foto. Geniet ervan :-)

Uitstekende webwinkel!

Na lang speuren op de prachtige site een mooi werk gevonden. Na het doorlopen van het duidelijke bestelproces, wordt je prima op de hoogte gehouden van de voortgang. De aflevering was perfect. Op tijd, heel verzorgd verpakt en het open maken van de verpakking was een feest. Zeer goede kwaliteit, niet alleen van de afbeelding, maar ook van het canvas en de gebruikte constructie. Kortom een 10!

Nou Wilfred, wat top! Heel erg bedankt voor deze 10. Geniet van jullie mooie nieuwe Werk aan de Muur :-)

Zeer tevreden over kwaliteit.

Bestelde eerst 2 werken en na ontvangst onmiddellijk nog 3 extra werken, ze zijn allemaal even mooi afgewerkt.

Joseph, wat tof dat je al zo veel werken van ons hebt! Bedankt voor de mooie review en je weet ons te vinden mocht je ons nodig hebben :-)

Mooi, maar duurde lang en aflevering niet afgestemd.

Het is een mooi werk aan de muur, maar het heeft bijna een maand geduurd voordat we het in huis hadden. Daar zaten dan wel de feestdagen tussen. Er kwamen een paar mailtjes dat het er ‘binnenkort’ aan zou komen, maar uiteindelijk kwam er onaangekondigd een koerier met het pakket aan de deur. Een belletje met ‘ik ben er over 6 minuten’ vind ik toch echt onvoldoende. Gelukkig was ik thuis!

Vervelend dat de levering niet soepel is verlopen Angelique, dat is niet de bedoeling, excuus hiervoor! Heb je destijds contact met ons opgenomen hierover? Wij doen er namelijk gemiddeld 7 tot 9 werkdagen over om je kunstwerk te produceren en verzenden. Zodra er dan weer meer bekend is over de levering ontvang je van de vervoerder een bericht met meer informatie en een track & trace om je bestelling te kunnen volgen. Dus erg vervelend dat dit in jullie geval niet gebeurd is. Mocht dit ooit weer voorkomen kan je ons altijd even contacten en lossen wij dit graag voor je op. Verder ziet het werk er wel heel tof uit op deze plek, hopelijk genieten jullie er alsnog flink van!

Enorme variatie aan werken en een fijne kwaliteit/prijs verhouding.

Door onze schoondochter maakten we kennis met werk aan de muur. Zij is fotografe en verkoopt haar sfeervolle foto's via deze website. Ook vertelt zij over de diverse materialen waarop het werk afgedrukt kan worden. En regelmatig komt er op Facebook weer een aanbieding of mooi werk langs. Zo ontdekte ik dit werk en dat was precies wat volgens ons precies zou passen op de plek die we na onze verhuizing nog moesten opvullen.

Bedankt voor je review Teja!

Communicatie en meedenken gecombineerd met kwaliteit

Zeer vlotte communicatie; er wordt goed meegedacht. Vlotte levertijd; gezien dat er een maatproduct geleverd wordt. Mooie kwaliteit. Het schilderij verbergt onze TV.

Wat een slimme oplossing Marga, staat heel tof! Bedankt en veel plezier met je mooie Werk aan de Muur :-)

Erg mooi!

Makkelijk in elkaar te zetten en gelijk erg mooi resultaat!

Hi Nikki, Fijn dat je ons Art Frame makkelijk in montage vindt en dat je blij bent met het eindresultaat! Bedankt en heel veel plezier met je mooie Werk aan de Muur :-)

Puur kwaliteit !

Ik heb recent mijn 2e werk thuis geleverd gekregen, met name een natuurfoto, geselecteerd uit het aanbod van Werk a/d Muur. De foto werd uitvergroot (150 cm x 75 cm) en in een kader gemonteerd. Net zoals bij de eerste bestelling ben ik aangenaam verrast door: de snelle en correcte levering, de stevige verpakking, die beschadiging uitsluit, de scherpte van de foto, de kwaliteit en afwerking van het kader … Kortom, ik ben een tevreden klant !

Filip, heel erg bedankt voor je mooie review!

Wonderschone Skyline van Rotterdam

Bestellen ging makkelijk en binnen 10 dagen krijgen wij ons kunstwerk perfect verpakt geleverd. Kortom een tevreden klant.

Bedankt voor de mooie review, René!

Perfecte aftersales en service. Zouden hoop bedrijven anno 2023 nog een voorbeeld aan kunnen nemen

Ben helemaal niet van de reviews maar voor nu maak ik daar graag eeb uitzondering voor. Mijn zoon mocht voor zijn 18e verjaardag mooie plaat voor aan de muur uitkiezen. Afmeting 160x40. Alles keurig verpakt en conform afspraak ontvangen. Echter na het ophangen en bij het verwijderen van de folie zat er kleine afwijking op de foto….Minimaal, maar voor iets wat wellicht een leven lang mee reist en je weet het toch hinderlijk. Na dit gedeeld te hebben met klanten service en intern overleg daar was de conclusie: Wij sturen kosteloos een nieuwe foto toe en degene met kleine beschadiging mochten we houden en zelf een andere zinvolle bestemming voor geven, nou dat gaan we zeker doen! Samenvattend: perfecte aftersales en service. Zouden hoop bedrijven anno 2023 nog een voorbeeld aan kunnen nemen ;) Dank daaarvoor team werk aan de muur!

Wat een ontzettend fijne review Jules, heel erg bedankt! Ik wens je zoon super veel plezier van zijn mooie Werk aan de Muur :-)

Super en een geweldige snelle service!

Heel erg goed of beter gezegd zo hoort het! Klein probleempje met het doek werd onmiddellijk opgelost! Uiterst correct. Zeer vriendelijk geholpen daar kunnen velen wat van leren! Dit geeft absoluut het gevoel dat je als klant belangrijk bent.

Hi Gerrit, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice. Het eindresultaat mag er wezen! Bedankt voor je prachtige review en geniet van je mooi Werk aan de Muur :-)

Kunst naar ons hart!

Mooie kunstwerken die in verschillende materialen uitgevoerd kunnen worden; snelle levertijd en handige website. Zeker de app waarmee je het kunstwerk virtueel kunt bekijken!

Bedankt voor je mooie review, Marja!

De lijst zwarte schijnt door het witte doek.......

Jammer..... Je zou kunnen verwachten dat ze je daarvoor waarschuwen. Maar dat hebben ze niet gedaan. Wij hebben gekozen voor het geluidabsorberend doek/lijst. Konden kiezen uit 3 kleuren. Gekozen voor zwart, er is ons niet over geïnformeerd dat het doek zo dun is dat het kan doorschijnen. Jammer. Mooi aan de muur maar wij vinden dit een groot minpunt. Vooral voor de prijs die we ervoor betaald hebben.... doek 100cm x 105 cm. Zie foto. Daar zie je dat het doorschijnt rondom.

Beste familie de Kort, Wat vervelend dat het doek doorschijnt, dat is absoluut niet de bedoeling! Mijn collega's van de beeldbewerking controleren dit van tevoren en zullen ook melden als ze denken dat het gekozen doek niet met het kleur frame zal matchen. Ik ben bang dat jullie bestelling helaas door onze vingers is geglipt, excuus hiervoor! Hebben jullie hierover al contact met ons opgenomen? Wij lossen dit probleem graag voor jullie op!

Heel erg mooi kunstwerk, goede service.

Na de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden van het productie- en verzendproces. Enkel kwam de transporteur onaangekondigd, een mail over de dag en een tijdsblok zou fijner geweest zijn. Gelukkig vonden de buren het niet erg om het pakket aan te nemen. Het in elkaar zetten en ophangen van het frame was erg makkelijk. Daarna nog het doek ingespannen en er hangt nu een heel mooi kunstwerk aan de muur.

Hi Cate, Vervelend dat de vervoerder onaangekondigd is langsgekomen. Normliter ontvang je van de vervoerder zelf een mail met een datum en tijdsindicatie. Excuus dat dit niet gebeurd is! Hopelijk doet dit niet af aan het mooie kunstwerk. Het ziet er top uit! Bedankt voor je review en veel plezier van je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Mooi schilderij en effect op akoestiek is beter dan verwacht

In onze keuken kregen we de akoestiek niet goed, met drie kids en vaak eters aan tafel soms tot vermoeiende avonden met hoofdpijn op het einde. Erg blij met het resultaat. Als de app nog beter zou werken (ook achter bv tafels het beeld zou tonen zou ik het schilderij denk ik groter besteld hebben dan nu).

Bedankt voor je mooie review, Manon! We zullen je feedback over de app zeker meenemen. Dit is moeilijk te realiseren, maar we zijn er mee bezig!

Een fantastisch mooi kunstwerk, eenvoudig te monteren en op te hangen!

Het ziet er allemaal heel mooi en erg degelijk uit. De lijst is eenvoudig in elkaar te zetten en het systeem is makkelijk op te hangen. Het doek is stevig en heel netjes in de lijst te duwen. We genieten er flink van!

Super om te lezen Manon! Bedankt voor je mooie review en veel plezier van je mooie Werk aan de Muur :-)

Professioneel en mooi product.

Wijzigen waren geen probleem toen ik mijn schilderij al had besteld. Ze waren behulpzaam en stonden me vriendelijk te woord. Ook toen achteraf mijn adres niet klopte. Dat is allemaal goed opgelost. Het schilderij staat erg mooi aan de muur. Het programma om te bekijken of het schilderij mooi aan de muur staat, is erg handig. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het schilderij.

Bedankt Vivianne! Fijn dat we je goed konden helpen en dat het kunstwerk helemaal naar wens is! Heel veel plezier ermee :-)

Alles geheel naar wens verlopen, zeker een aanrader.

Alles is netjes en snel en volgens planning verlopen. Werk zat keurig verpakt en met duidelijke uitleg hoe een en ander te monteren cq op te hangen. Dus voor mij een positieve ervaring en zal er zeker nog eens een ander werk kopen.

Jos, bedankt voor de top review! Hopelijk tot ziens en voor nu veel plezier gewenst van je Werk aan de Muur :-)

Mooie betaalbare kunstwerken

Werk aan de muur heeft een ruime keus aan kunstwerken voor aan de muur. Wij hebben voor een bewerking van het parelmeisje gekozen in een lijst. Je hebt zelf de keus hoe je het kunstwerk wil afdrukken, op canvas of in een lijst. De kwaliteit is zeer goed en met het verzenden wordt er zorg aan besteed dat het gekozen kunstwerk goed wordt verpakt en verstuurd.

Hi Jose, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je nieuwe Werk aan de Muur :-)

Fantastisch!

Een parel aan de muur door de prachtige creatie en de uitzonderlijke kwaliteit van het materiaal.

Een échte blikvanger is het geworden! Bedankt voor je mooie review, Joekie :-)

Super kwaliteit

Het werk ziet er goed uit. Mooie kwaliteit!

Bedankt voor de super review, Esther. Het werk staat goed in jullie interieur! :-)

Mooie kwaliteit geleverd

Het was een gok, behang in een heel groot stuk… maar hoe mooi en scherp werd deze afbeelding afgeleverd. Top, dankjewel voor deze eye-catcher in onze keuken!!!

Mooie kwaliteit geleverd

Helemaal zoals het moet zijn.

De kleuren zijn prachtig zoals ze ook op de site staan. Het concept van een los doek in een metalen omkadering is heel handig in gebruik en ziet er heel goed uit.

Over Werkaandemuur.nl

Een lege muur is een gemiste kans! Je wilt graag iets moois aan de muur. Bij een galerie vind je niets in het juiste formaat, of het is misschien net boven budget. Daar heeft Werk aan de Muur de oplossing voor: op maat gemaakte kunstwerken die passen bij jouw interieur. De uitgebreide collectie komt tot stand door kunstenaars uit heel Europa. Ieder werk is verkrijgbaar in alle formaten en op diverse materialen van museumkwaliteit. Voor iedere stijl is er wel een passend werk beschikbaar. Jouw stijl, jouw Werk aan de Muur