Goed geregeld!

Het contact was goed via de mail en telefoon. De spullen stonden al klaar. En nakijken, betalen en inladen. Men is zeer vriendelijk en gastvrij. Geen gedoe.

Heel snel, en de deel was als verwacht

Onderdeel gevonden, besteld, op tijd geleverd en goed werkend. Niets op aan te merken, ik ben een tevreden klant.

Ik hen nooit een Bedrijf zoals deze.

Snel levering. Uitstekende prestatie.

Alles andere als kundenfreundlich.

Habe einen Verstärker fürs Auto bestellt der leider nicht passte, daraufhin meldete ich die Sachlage. ich habe schnell gemerkt, dass sie davon nichts hören und sehen wollten, es hieß der Artikel kann nicht mehr zurückgegeben werden wenn er nicht mehr eingeschweißt sei, dies war Gott sei Dank aber so ,so dass ich die Aussage von der Firma Drostonderdelen gegen sie verwenden könnte. Ich machte den Vorschlag und bat sie, mir den richtigen Artikel zuzusenden die Differenz und den Versand würde ich natürlich bezahlen. Leider kam keine Reaktion. Ich schickte den Artikel ordnungsgemäß versichert wieder zurück. Leider tat sich auch daraufhin gar nichts, bis ich den Fall geöffnet habe dies hat mich viel Zeit und Nerven gekostet leider wurde mir letztendlich immer noch nicht der volle Betrag erstattet so dass ich wieder ein Schriftstück aufsetzen musste. Dies ist mir eine Lehre und möchte allen Kunden um Vorsicht bitten. Macht euch bitte vorher schlau.

Na een ongelukkige bestelling onzerzijds, werden wij met veel service geholpen dit probleem op te lossen, waarvoor dank!

Super goed geholpen, duidelijke foto’s, goed product ontvangen! Super service!

Sinds eerste contact omtrent een Peugeot 5008 GT line stuur, super goed geholpen. Via app gecommunicieerd, duidelijke foto’s en info gehad omtrent de product!

Alles super

Schnelle und korrekte Abwicklung

Alles super gelaufen!

Alles Super gelaufen Danke !

Snel levering

Snelle reactie, uitleg en uitstekende kwaliteit

We zochten een buitenspiegel met specifieke kleur, werd snel bevestigd welke ik moest hebben. Snelle levering, goed verpakt. Goede kwaliteit.

A+++++,5 sterren ervaring.

Zeer correcte manier van zakendoen,goede prijzen en een vriendelijke ontvangst,ook nog een leuke babbel gedaan met de heer die mij de bestelde bumper overhandigde en zelfs in mijn wagen stak. Mvg, Luc.

Professioneel bedrijf, zeer snelle en goede service.

Zeer goed en snel geholpen. De producten waren als nieuw, een absolute aanrader dit bedrijf. Met vriendelijke groet, Cees Versteeg

Prima en snel

Goed advies snelle levering.

Makkelijk besteld, snel geleverd, mooie prijs

Het onderdeel wat ik besteld had (dynamo PSA groep) was snel geleverd voor een zeer mooie prijs. Het was duidelijk hetzelfde artikel als op de foto's. Binnen een dag gemonteerd en de auto rijdt weer perfect rond. Bedankt!

Prima service en perfect geleverd.

Goe8

Super goede ervaring. Goed bereikbaar.

Super bedrijf sturen altijd snel op

Een paar keer iets besteld het afgelopen jaar .ik kan niets anders zeggen dan. Toppy Ga zo door en bedankt

Alles super

Gute Preise sehr schneller Versand

Perfekt

Das 2 Steuergerät war gut .

very good

I have bought more than once, excellent prices, punctual shipping, highly recommended

• Ci consiglieresti? Si

Nog geen idee.

Morgen worden ze gemonteerd. Duimen.

De onderdelen waren er zelfs een dag eerder.

Prima zelfs aan de telefoon goede service. Perfect

Super bedrikf

Eerlijk ! Snel ! Goede service ! Klant vriendelijk! Behulpzaam!

Panhuizerweg 4

4041 CN Kesteren