Na een ongelukkige bestelling onzerzijds, werden wij met veel service geholpen dit probleem op te lossen, waarvoor dank!

Super goed geholpen, duidelijke foto’s, goed product ontvangen! Super service!

Sinds eerste contact omtrent een Peugeot 5008 GT line stuur, super goed geholpen. Via app gecommunicieerd, duidelijke foto’s en info gehad omtrent de product!

Alles super

Schnelle und korrekte Abwicklung

Alles super gelaufen!

Alles Super gelaufen Danke !

Snel levering

Snelle reactie, uitleg en uitstekende kwaliteit

We zochten een buitenspiegel met specifieke kleur, werd snel bevestigd welke ik moest hebben. Snelle levering, goed verpakt. Goede kwaliteit.

A+++++,5 sterren ervaring.

Zeer correcte manier van zakendoen,goede prijzen en een vriendelijke ontvangst,ook nog een leuke babbel gedaan met de heer die mij de bestelde bumper overhandigde en zelfs in mijn wagen stak. Mvg, Luc.

Professioneel bedrijf, zeer snelle en goede service.

Zeer goed en snel geholpen. De producten waren als nieuw, een absolute aanrader dit bedrijf. Met vriendelijke groet, Cees Versteeg

Prima en snel

Goed advies snelle levering.

Makkelijk besteld, snel geleverd, mooie prijs

Het onderdeel wat ik besteld had (dynamo PSA groep) was snel geleverd voor een zeer mooie prijs. Het was duidelijk hetzelfde artikel als op de foto's. Binnen een dag gemonteerd en de auto rijdt weer perfect rond. Bedankt!

Prima service en perfect geleverd.

Goe8

Super goede ervaring. Goed bereikbaar.

Super bedrijf sturen altijd snel op

Een paar keer iets besteld het afgelopen jaar .ik kan niets anders zeggen dan. Toppy Ga zo door en bedankt

Alles super

Gute Preise sehr schneller Versand

Perfekt

Das 2 Steuergerät war gut .

very good

I have bought more than once, excellent prices, punctual shipping, highly recommended

• Ci consiglieresti? Si

Nog geen idee.

Morgen worden ze gemonteerd. Duimen.

De onderdelen waren er zelfs een dag eerder.

Prima zelfs aan de telefoon goede service. Perfect

Super bedrikf

Eerlijk ! Snel ! Goede service ! Klant vriendelijk! Behulpzaam!

Vriendelijke bediening ,snel en correct

Ik ben voldoende geinformeerd via de chat. Bij aankomst onmiddellijk geholpen. Prima dienstverlening.

Heel prettig en snel contact, het onderdeel is conform hetgeen afgesproken ingeleerd en al de volgende dag in huis (ook dankzij Post .nl) tijdens de installatiewerkzaamheden ben ik via WhatsApp geweldig ondersteund. Let wel dite wat tijdens de kwalificatie van Max Verstappen, nou dan heb je hart voor de zaak. Al met al een zeer prettige ervaring en goed en behulpzaam contact. Dikke aanrader! bedankt mannen van Drost!

Tutto perfetto e puntuale

Ottimo servizio

• Ci consiglieresti? Si

Guter Service, Beratung und schneller Versand! Sehr empfehlenswert!

Nach ausführlicher Beratung (über Chatfunktion) korrekten Artikel gefunden, bestellt und sehr schnell erhalten. Preis-/Leistungsverhältnis angemessen.

Snelle en correcte kevering van prima onderdeel