prima geregeld top

goed materiaal snel geleverd

Prima zaak, onderdelen voorradig en snel geleverd en redelijke prijs.

Had een hogedruk brandstofpomp nodig voor Peugeot 308. Mail gestuurd naar onderdelen zoeker.nl volgende dag al bericht van Drost onderdelen te Kesteren, dat er een benzine hogedruk brandstofpomp op voorraad was. Voor 3 uur besteld, volgende dag geleverd.En voor een zeer redelijke prijs. Vandaag gemonteerd en de Peugeot loopt weer als een trein!! Een tevreden klant uit Eext Dr. van DROSTONDERDELEN.Panhuizerweg 4a 4041 CN te Kesteren Gld. [email protected] www.drostonderdelen.nl. Voor al uw Peugeot onderdelen. Met vriendelijke groet Ep.

Super snelle service en voor een schappelijke prijs

Binnen 2 dagen in huis. En niet te duur. Als ik weer iets nodig heb kom ik zeker hier terug

Fijne communicatie

Snelle levering Product als nieuw

Superschnelle Lieferung von NL nach DE

Megazufrieden. Schnelle Lieferung und top Artikel

Top...!!

Ik heb contact gehad via de chat. Ging onwijs goed en werd snel geholpen. Vriendelijk persoon en ik heb de juiste producten opgestuurd gekregen. Netjes verpakt en snel via DPD...

Snel en correct

Windscherm Peugeot 207cc besteld en was snel binnen

Goed en op tijd ontvangen

Goed geregeld

Lastig om het onderdeel te vinden. Duur, maar nuttig.

ZEER tevreden over snelle levering

Hele traject van opzoeken daarna bestellen en afleveren is Zeer goed en snel verlopen. Ik ben 100% tevreden. Gr piet

zeer goed

mijn bestelling voor mijn Peugeot 2008 . was zeer goed afgehandeld . binnen een dag thuis .

Dag 1 onderdeel besteld. Volgende morgen werd het onderdeel aangeboden met foto. 2 Dagen later het bericht dat het onderdeel opgehaald kon worden bij het aangegeven ophaalpunt. Prima kwaliteit en service!

Perfect and quick

The item was in top condition (nearly new), the delivery was 1 day to Germany. Just awesome, great shop!

Snel vriendelijke service top

Onderdeel snel binnyen zelfs schoon

Perfecte service geleverd

Fijn zaken doen met drostonderdelen. Kom hier zeker weer terug de volgende keer!

Snelle levering, products was ook goed, maar heel slecht verpakt. Het product las los in de doos, zonder enige bescherming.

Het juiste onderdeel snel geleverd

Heel goed fijne afspraken

Zou ik dikwijls kopen

Hele vriendelijke mensen en goede uitleg.

Zeer veel kennis van zaken.

Fijn bedrijf

Mijn ervaring is als ik iets bestel wordt het goed verpakt geleverd en de juiste spullen voor niet veel geld echt aan te bevelen.

Top, Netjes verzonden.

naderhand contact gehad met Drost over installatie procedure en ben daarbij perfect geholpen! Kundige man

Snelle levering en goede producten

Ik bestelde mijn onderdelen via onderdelen lijn vlotte reactie en vandaag en werden de dag erna geleverd.

Snelle levering onderdelen passen perfect

Betaalbaar en snel geleverd

Een achterruitje besteld voor mijn 206, volgende dag in huis. Prima service!

Erg tevreden, prima afhandeling

Prima geregeld, snelle afhandeling. Grt Ben