Top kwaliteit??

Ik weet niet wat jullie onder top kwaliteit is. Maar ik ga weer terug bij de Hema halen ook goedkoper

Beste Frank, bedankt voor uw beoordeling, vervelend dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van uw overtrek. We zullen contact met u opnemen om te kijken of wij u ergens mee van dienst kunnen zijn.

Super snelle service

Heel klantvriendelijk! Met een goed advies, gelijk de juiste product volgende dag al in huis! Ik ben enorm blij met mijn topper hoeslakens

Wow dank u wel Ashia, voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de topper hoeslakens, tot de volgende bestelling! Mvg Nightlife Living

Super Service.. Schnelle Lieferung Ware top... EMPFEHLENSWERT..

Top Ware... Gerne wieder. Super schnelle Lieferung..

Sehr geehrte Vivien, Vielen Dank für diese nette Bewertung. Mit freundlichen Grüßen, Nightlife Living

Geweldig product

Voor de eerste keer bij uw bedrijf besteld. Wat een prachtig product. Ben er niet echt van om van een plaatje te bestellen wil graag iets in mijn handen voelen en ook zien .Bedankt uw bedrijf houdt mij als klant.

Beste Tiny, Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het product, en dat u vaker bij ons gaat bestellen. Wij danken u voor deze mooie beoordeling. Mvg Nightlife Living

Mooie kwaliteit

Beste Sonja, Dank u wel voor deze beoordeling. Mvg Nightlife Living

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Makkelijke site, snelle levering en uitstekende kwaliteit

Dank u wel Jeannette, voor deze mooie beoordeling. Mvg Nightlife Living

Correcte levering, eerlijk product, en eerlijke prijzen

Gemakkelijk bestellen, correct en snel geleverd in België, goed product, en zeker betaalbaar. Voor mij is dit alles wat je van een aankoop kan verlangen. Bedankt, en verder veel succes gewenst! Vriendelijke groeten, Alain

Beste Alain, Bedankt voor deze beoordeling, fijn te lezen dat het bestellen en leveren naar België goed is verlopen! Tot de volgende bestelling. Mvg Nightlife Living

Goede service en een prachtig dekbed!

Dank u wel Kitty, voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat we een goede service hebben en dat u het dekbedovertrek prachtig vind.

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis!

Beste Pietie, bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag zien wij u terug als klant.

uitstekend

de levering was eerst niet in orde maar is tot volle tevredenheid opgelost

Wat een goede beoordeling heeft u ons gegeven, bedankt hiervoor. Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost.

Snelle levering en goed opgelost

Bestellen en alles ging prima en snel. Alleen was er wat mis met het dekbedovertrek. Gelukkig wilden zij dit graag oplossen. Ze hebben daarbij ook rekening gehouden met mijn wensen en al spoedig had ik een nieuw dekbedovertrek.

Beste klant, bedankt voor deze herziene beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die wij geboden hebben. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe dekbedovertrek.

Vlot en snel

Bedankt voor uw beoordeling, heel fijn dat u tevreden bent met de snelle levering.

Zielsgelukkig onder mn luipaardprint dekbed!

Na wat verwarring door afhaalpunt Jumbo mijn pakket gelukkig kunnen afhalen (supergoede en snelle service vanuit Nightlife Living. Zij hebben binnen 1 dag contact opgenomen met de PostNL locatie en dezelfde dag al mail terug!) Prachtige kwaliteit en enorm veel slaapplezier er van :) Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Wow wat een prachtig cijfer heeft u ons gegeven. Een goede klantenservice is heel erg belangrijk en we zullen er dan ook alles aan doen om klachten zo snel en goed mogelijk op te lossen. Heel fijn om te horen dat u tevreden met uw aankopen en onze service. Graag tot een volgende keer.

Heerlijk slapen!

Helemaal blij met mijn vintage look steenrode dekbedovertrek! Voelt heerlijk fris aan en oogt als puur linnen. Zeker een aanrader!

Beste Rose, wat een goede beoordeling heeft u gegeven. Bedankt hiervoor. Heel fijn om te horen dat u tevreden bent met het overtrek. Graag zien wij u terug voor een nieuwe aankoop.

Prijs kwaliteit overtrekken super.

Super kwaliteit en mooie lakens. Regelmatig nieuwe overtrekken in de aanbieding

Beste Nadine, heel erg bedankt voor uw herziene beoordeling, dit waarderen wij enorm. Uiteraard begrijpen we dat het vervelend is dat uw bestelling niet op tijd werd geleverd en dit hebben wij inmiddels ook neergelegd bij Postnl. Veel plezier van uw nieuwe beddengoed en hopelijk tot een volgende aankoop. Met vriendelijke groet, Nightlifeliving

Prima overtrekken.

Mooie tekening, prima kwaliteit.

Wat een mooie herziene beoordeling heeft u ons gegeven. Bedankt hiervoor. Na een verlate levering uiteindelijk toch geleverd. Heel veel plezier van uw nieuwe aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Nightlifeliving

TOP SERVICE EN LEVERING!

Mooie producten, snelle levering!

Beste Hans, bedankt voor deze hele mooie beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze producten en de snelle levering.

mooie kwaliteit en snel geleverd

Ik heb 2 x verkoelende 2 persoons onderhoeslakens besteld en 4 x bijpassende kussenslopen, antraciet in de aanbieding. Ik ben heel fijn de hittegolf ingegaan met mijn (impuls) aankoop. Na wassen ruiken ze nog wel nieuwig, maar de lakens en slopen absorberen zweet als een gek en ik had een zalig koel kussen als ik het omdraaide. Een week bij 27 graden 's nachts liggen zweten met z'n 2en, en fris en fruitig wakker geworden. Ik was 50 euro kwijt voor mijn aankoop en ik vind het mijn geld meer dan waard.

Wow Lieke wat een mooi beoordeling en wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten. Een goede nachtrust is heel erg belangrijk en zeker met die warmte is het heel wat waard om lekker te slapen. Bedankt voor de genome moeite en graag tot een volgende keer.

Mooi en goede kwaliteit en snelle bezorging voor een zeer goede prijs

Wat een super goede beoordeling heeft u ons gegeven, dit waarderen wij enorm. Bedankt hiervoor Michael. Graag tot een volgende aankoop.

goede service

De keuze was enigszins beperkt voor de aanbieding maar de service en levering waren uitstekend

Wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven, bedankt hiervoor.

Snelle bezorging. Fijn!

Snelle bezorging, altijd fijn. Duidelijk en makkelijk bestelproces. Had de Dekbedovertrekset besteld van de actie 3 halen 1 betalen. Mooie actie, alleen vind ik de overtrekset aan de dunne kant. Had iets meer dikte verwacht. Maar verder prima. Dus aanbevelen? Trek zelf je conclusie wat jij prettig vind.

Beste nashma, wij danken u voor uw beoordeling. Fijn dat de bezorging zo snel was en dat u tevreden bent met de manier waarop er besteld kan worden via onze website. Het materiaal en de print is inderdaad een kwestie van smaak maar gelukkig heeft u altijd de mogelijkheid om de producten binnen 14 dagen weer te retourneren.

Mooie kwaliteit tegen scherpe prijs

Snelle levering van mooie kwaliteit tegen een scherpe prijs. Overzichtelijke site die op een aantal puntjes nog verbeterd kan worden.

Bedankt voor uw goede beoordeling. We proberen onze website, producten en services elke keer weer te verbeteren dus hier wordt zeker aan gewerkt. Graag tot een volgende keer.

Verkeerde omschrijving

Ik had een vloerkleed besteld voor in de huiskamer. De levering was zeer snel , maar het vloerkleed was absoluut niet geschikt voor binnen. Het was een leuk tapijt voor buiten en zou jullie willen adviseren om dit beter te vermelden in de omschrijving. Daarnaast duurt het helaas wel weer een tijdje voor je het bedrag terug hebt op je rekening en moet daar dus op wachten en kan nu nog geen nieuw vloerkleed gaan kopen .

Beste Desiree, bedankt voor uw beoordeling. We gaan deze punten zeker meenemen in de verbetering van onze website en service.

Ik had verkeerde maat besteld. Mailtje gestuurd en zonder problemen werd het opgelost. Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Kristel, wat fijn om te horen dat u tevreden met onze service. Klantenservice is iets wat wij hoog hebben staan. Bedankt voor deze mooie review.

Alles super, graag weer !!!

Fantastische aanbieding, 3 halen, 1 betalen. ;-))) !!!! Super qualiteit, mooie print !!! Graag weer !! Nu al voor de 2d keer besteld. ;-)

Wow, super bedankt voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent over de aanbieding en onze producten. Daar streven wij naar! We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn. Groeten van Nightlifeliving.