Wederom een snelle levering. Leuk dekbedovertrek met vrolijke kleuren.

Goede klantenservice

Helaas was het door mij bestelde dekbed niet helemaal in orde, maar de afhandeling door de klantenservice, naast dat ik tevreden ben met de andere helft van mijn bestelling maakt dat ik al met al erg tevreden ben over Nightlife.

Goede kwaliteit overtrekken en snelle service.

3 Flanellen dekbedovertrekken besteld en de kwaliteit is echt super! We hadden het in 1 dag binnen. De webshop is zeker een aanrader.

Geen gratis retour dat is jammer

De levering en afhandeling was perfect, alleen kan men niet gratis retourneren wat mij zal weerhouden om hier nogmaals te bestellen.

Super kwaliteit, mooie kleur en snelle levering

Super kwaliteit, mooie kleur en snelle levering

Dank u wel voor deze superfijne beoordeling, worden we blij van!

Snelle levering, en fijne spullen.

Ik heb een goede ervaring met Nightlifeliving. Mooie en goede kwaliteit tot dusver.

Superfijn review, bedankt Ina.

Kwaliteit

Goede kwaliteit en goede prijs .Zeker aan te raden.

Dank je wel Ria voor deze positieve beoordeling.

TOP TOP TOP !!!

Zeer snel geleverd .

Rob, wauw dankjewel, volgens vind u het TOP!! ;-)

Kwaliteitsvolle producten

Maar waarom dan geen 5 sterren? Omdat de site-ervaring niet optimaal is: telkens terug naar die homepagina is echt niet handig. Maar verder: levering en materialen zijn top in orde.

Anne-Marie, bedankt voor uw review, fijn te lezen dat de levering en materialen top zijn, ook bedankt voor uw kritiek punt, we gaan dit met het IT team bespreken.

Veel keus,goede prijs, snel geleverd.

Veel producten in de aanbieding. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Goede kwaliteit,

Superfijn review Wendy, bedankt!

Die is prima snel geleverd. De kleuren van het dekbedovertrek waren leuk. Alleen was hij wel erg dun je kijkt er doorheen, dat wel iets dikker van kwaliteit mogen zijn.

Margie, bedankt voor uw beoordeling, we uw kritiekpunt intern meenemen.

mooi beddengoed

supersnelle service , heel vriendelijke mensen, mooi beddengoed

Kelly, bedankt voor het compliment, worden we erg blij van.

Geweldige prijs kwaliteit

Verduisterde gordijnen besteld en super snel in huis. Ze zijn heel mooi van kwaliteit.

Wanda, dank u wel voor de mooie beoordeling, goed te lezen dat u tevreden bent met de verduisterende gordijnen.

IN EEN WOORD ...............................TOP

TOP

WAUW...TOP BEOORDELING.. dank u wel.

We vinden altijd wel iets op de site

Heel tevreden met de service. Als we iets nodig hebben van bedlinnen kijken we altijd eerst via de site van Nightlife living. Ook een dikke pluim voor Masha bij de telefonische ondersteuning. Ze staat je altijd heel vriendelijk te woord. Bedankt Masha en tot de volgende bestelling :). Groetjes vanuit Frankrijk

Wauw dank je wel Peggy, we zijn hier ook erg blij met Mascha als collega!! Tot de volgende bestelling Peggy!

Ruime keuze ,goede kwaliteit en betaalbaar

Dank je wel Marie-Louise, voor dit goede review, zijn we blij mee.

Prima prijs kwaltitei verhouding en snelle levering

Mooie website, ruim assortiment. Maar vindt erg jammer dat er vaak geen instopstrook aan de overtrekken zitten.

Dank u wel voor deze beoordeling. Er zijn nog wel een aantal dekbedovertrekken met instopstrook, maar het voordeel van drukknopen is dat het dekbed niet/nauwelijks meer kan schuiven. We wensen u veel plezier met uw producten.

Snelle levering,zeer mooie dekbedovertrekken ,flanel lekker warm goeie service👍

Dank uw wel voor dit mooie review. Fijn te lezen dat u onze service als goed beoordeelt. Tot de volgende bestelling.

3e keer

Vorige week voor de 3e keer bij Nightlife Living besteld. Gistermiddag afgeleverd hier in Zuid-Italie. Alleen nog maar uit de doos gehaald. Nog niet uitgepakt. De dekbedhoezen zijn dezelfde als ik vorige winter voor mezelf kocht. Flanel, lekker warm in de winter en dat geldt ook voor de hoeslakens. Waar ik 's-zomers de voorkeur geef aan linnen in dit warme klimaat, is in de winter flanel voor een dekbedhoes en jersey voor de hoeslakens heel prettig. Ik ben tevreden en zal in de toekomst zeker opnieuw bestellen.

Jenny, dank u wel voor uw vertrouwen in Nightlife Living, en dat u weer een bestelling in goede orde is afgeleverd in Italië. We wensen u weer veel plezier met uw dekbedovertrekken.

Top service, je vraag word snel beantwoord, probleem snel opgelost. Ik kom zeker terug!

Dank je wel Hanneke voor deze mooi 10! Fijn te lezen dat u de klantenservice top vind. tot de volgende aankoop.

Het okergele hoeslaken ontving ik snel en was keurig verpakt én tegen een redelijke prijs.. Ook fijn dat je nog via een gewone overboeking van Multi Safe mag betalen, niet iedereen heeft Ideal. Conclusie: prima webwinkel!!

Dank je wel Irene voor dit mooie review, fijn te lezen dat de aankoop zo goed is verlopen en dat de betaalwijze in de smaak valt.

Goed bedrijf en website.

Prima telefonisch contact. Een snelle levering van goede kwaliteit beddengoed.

Hi Marjet, dank voor de mooie beoordeling, we stellen de 5 sterren zeer op prijs. tot de volgende aankoop.

Snelle levering, goede prijs

Bestelling op zondag gedaan en dinsdag al in huis, overtrek ziet er mooi uit, lijkt goede kwaliteit

Dank je wel Anita, voor deze mooie beoordeling.

Slechte kwaliteit van satijnen dekbedovertrek

Zeer behulpzaam bedrijf, ik ben enorm goed geholpen en ga hier zeker nog een weer wat bestellen. Echt een aanrader!

Maxime, dank je wel voor de herbeoordeling, fijn dat we je goed hebben geholpen, tot de volgende bestelling.

Ok!

De levering was wat later,maar was waarschijnlijk door de drukte van de feestdagen. Voor de rest was het in orde,netjes ingepakt en de dekbedovertrekken waren mooi. Ben tevreden!!

Dank u wel voor het review, helaas waren er problemen met de vervoerder DPD en is uw pakket iets later geleverd, onze excuses hiervoor. Desondanks wensen wij u veel plezier met de dekbedovertrekken.