Goede kwaliteit voor een goede prijs.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis!

uitstekend

de levering was eerst niet in orde maar is tot volle tevredenheid opgelost

Snelle levering en goed opgelost

Bestellen en alles ging prima en snel. Alleen was er wat mis met het dekbedovertrek. Gelukkig wilden zij dit graag oplossen. Ze hebben daarbij ook rekening gehouden met mijn wensen en al spoedig had ik een nieuw dekbedovertrek.

Beste klant, bedankt voor deze herziene beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die wij geboden hebben. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe dekbedovertrek.

Vlot en snel

Bedankt voor uw beoordeling, heel fijn dat u tevreden bent met de snelle levering.

Zielsgelukkig onder mn luipaardprint dekbed!

Na wat verwarring door afhaalpunt Jumbo mijn pakket gelukkig kunnen afhalen (supergoede en snelle service vanuit Nightlife Living. Zij hebben binnen 1 dag contact opgenomen met de PostNL locatie en dezelfde dag al mail terug!) Prachtige kwaliteit en enorm veel slaapplezier er van :) Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Wow wat een prachtig cijfer heeft u ons gegeven. Een goede klantenservice is heel erg belangrijk en we zullen er dan ook alles aan doen om klachten zo snel en goed mogelijk op te lossen. Heel fijn om te horen dat u tevreden met uw aankopen en onze service. Graag tot een volgende keer.

Heerlijk slapen!

Helemaal blij met mijn vintage look steenrode dekbedovertrek! Voelt heerlijk fris aan en oogt als puur linnen. Zeker een aanrader!

Beste Rose, wat een goede beoordeling heeft u gegeven. Bedankt hiervoor. Heel fijn om te horen dat u tevreden bent met het overtrek. Graag zien wij u terug voor een nieuwe aankoop.

Prima overtrekken.

Mooie tekening, prima kwaliteit.

Wat een mooie herziene beoordeling heeft u ons gegeven. Bedankt hiervoor. Na een verlate levering uiteindelijk toch geleverd. Heel veel plezier van uw nieuwe aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Nightlifeliving

TOP SERVICE EN LEVERING!

Mooie producten, snelle levering!

Beste Hans, bedankt voor deze hele mooie beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze producten en de snelle levering.

Prijs kwaliteit overtrekken super.

Super kwaliteit en mooie lakens. Regelmatig nieuwe overtrekken in de aanbieding

Beste Nadine, heel erg bedankt voor uw herziene beoordeling, dit waarderen wij enorm. Uiteraard begrijpen we dat het vervelend is dat uw bestelling niet op tijd werd geleverd en dit hebben wij inmiddels ook neergelegd bij Postnl. Veel plezier van uw nieuwe beddengoed en hopelijk tot een volgende aankoop. Met vriendelijke groet, Nightlifeliving

mooie kwaliteit en snel geleverd

Ik heb 2 x verkoelende 2 persoons onderhoeslakens besteld en 4 x bijpassende kussenslopen, antraciet in de aanbieding. Ik ben heel fijn de hittegolf ingegaan met mijn (impuls) aankoop. Na wassen ruiken ze nog wel nieuwig, maar de lakens en slopen absorberen zweet als een gek en ik had een zalig koel kussen als ik het omdraaide. Een week bij 27 graden 's nachts liggen zweten met z'n 2en, en fris en fruitig wakker geworden. Ik was 50 euro kwijt voor mijn aankoop en ik vind het mijn geld meer dan waard.

Wow Lieke wat een mooi beoordeling en wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten. Een goede nachtrust is heel erg belangrijk en zeker met die warmte is het heel wat waard om lekker te slapen. Bedankt voor de genome moeite en graag tot een volgende keer.

Mooi en goede kwaliteit en snelle bezorging voor een zeer goede prijs

Wat een super goede beoordeling heeft u ons gegeven, dit waarderen wij enorm. Bedankt hiervoor Michael. Graag tot een volgende aankoop.

goede service

De keuze was enigszins beperkt voor de aanbieding maar de service en levering waren uitstekend

Wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven, bedankt hiervoor.

Snelle bezorging. Fijn!

Snelle bezorging, altijd fijn. Duidelijk en makkelijk bestelproces. Had de Dekbedovertrekset besteld van de actie 3 halen 1 betalen. Mooie actie, alleen vind ik de overtrekset aan de dunne kant. Had iets meer dikte verwacht. Maar verder prima. Dus aanbevelen? Trek zelf je conclusie wat jij prettig vind.

Beste nashma, wij danken u voor uw beoordeling. Fijn dat de bezorging zo snel was en dat u tevreden bent met de manier waarop er besteld kan worden via onze website. Het materiaal en de print is inderdaad een kwestie van smaak maar gelukkig heeft u altijd de mogelijkheid om de producten binnen 14 dagen weer te retourneren.

Mooie kwaliteit tegen scherpe prijs

Snelle levering van mooie kwaliteit tegen een scherpe prijs. Overzichtelijke site die op een aantal puntjes nog verbeterd kan worden.

Bedankt voor uw goede beoordeling. We proberen onze website, producten en services elke keer weer te verbeteren dus hier wordt zeker aan gewerkt. Graag tot een volgende keer.

Verkeerde omschrijving

Ik had een vloerkleed besteld voor in de huiskamer. De levering was zeer snel , maar het vloerkleed was absoluut niet geschikt voor binnen. Het was een leuk tapijt voor buiten en zou jullie willen adviseren om dit beter te vermelden in de omschrijving. Daarnaast duurt het helaas wel weer een tijdje voor je het bedrag terug hebt op je rekening en moet daar dus op wachten en kan nu nog geen nieuw vloerkleed gaan kopen .

Beste Desiree, bedankt voor uw beoordeling. We gaan deze punten zeker meenemen in de verbetering van onze website en service.

Ik had verkeerde maat besteld. Mailtje gestuurd en zonder problemen werd het opgelost. Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Kristel, wat fijn om te horen dat u tevreden met onze service. Klantenservice is iets wat wij hoog hebben staan. Bedankt voor deze mooie review.

Alles super, graag weer !!!

Fantastische aanbieding, 3 halen, 1 betalen. ;-))) !!!! Super qualiteit, mooie print !!! Graag weer !! Nu al voor de 2d keer besteld. ;-)

Wow, super bedankt voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent over de aanbieding en onze producten. Daar streven wij naar! We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn. Groeten van Nightlifeliving.

Goeie kwaliteit en vlot geleverd

Prijs kwaliteit top! Katoensatijn voelt heel zacht aan. De levering was heel correct.

Wow wat een mooie beoordeling, hier doen we het allemaal voor. Bedankt voor de genomen moeite Maaike en graag tot een volgende keer.

Snelle levering, perfect

Mooie dekbedovertrekken, zoals op de foto. Kwaliteit is alleen niet extra, vrij stijf en dun (zelfs na het wassen)

Beste Annick, bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen dit zeker meenemen in de verbetering van onze producten.

Blij met de rolgordijnen een prima prijs kwaliteit verhouding!

Beste Chris, goed om te horen dat u tevreden bent met de rolgordijnen. Wij danken u voor uw goede beoordeling.

Zeer tevreden met de snelle levering en de goede kwaliteit. Ga zeker vaker op de site kijken voor nog meer leuke aanbiedingen. Zal t ook zeker aanraden!

Wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven, wij zijn hier heel blij mee. Bedankt Sylvia en graag tot een volgende keer.

Erg tevreden over de bestelling en supersnelle levering! Ga zeker weer een keer bij jullie een beste

Zeer tevreden met de bestelling en super snel geleverd! Spullen goed verzorgd ingepakt! Voor herhaling vatbaar!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering en onze service. Bedankt voor de goede review.

Snel, mooi materiaal, waar voor je geld

Ik heb een dekbedovertrek gekocht en Ven zeer tevreden over de kwaliteit. I.c.m. met de prijs is het een.goede verhoudingen de levering is erg snel. Ik bestel hier weer als ik een keer wat nodig heb.

Beste Kimberley, wat een mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. Bedankt hiervoor en graag tot een volgende aankoop.

2 woonkleed en een dekbedovertrek besteld. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Snelle levering!

Wow, super bedankt voor de 10! Fijn dat de kwaliteit, prijs en levering goed beviel. Daar streven wij naar! We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn. Groeten van Nightlifeliving.

Vandaag besteld de andere dag in huis prima kwaliteit voor een mooi prijsje

Hoi Sjany, Bedankt voor deze prachtige 10, wij hopen je in de toekomst weer van dienst te zijn. Support Nightlifeliving