schitterende klok, is voor ons als kunststuk.

Goed ingepakt verzonden, enig minpuntje is dat de wijzers van de klok, erg plastic zijn en ook zo overkomen, maar misstaat niet.

Supermooie eettafel gekocht op de website van Dulaire. Top geleverd, aardige bezorgers en de tafel was eenvoudig in elkaar te zetten! Bizar om een eettafel online te bestellen en deze de volgende dag al geleverd te krijgen! In een woord GEWELDIG.

Matig

Een tafeltje cadeau willen geven en dan kapot aankomen en vervolgens uitverkocht… Het tafeltje was ook niet goed verpakt. Tip voor de volgende keer: beter inpakken en op de doos aangeven dat iets breekbaar is.

Beste Roos, Bedankt voor je beoordeling en tip! Onze excuses voor de breuk. Erg vervelend dat het tafeltje is uitverkocht. We hadden het natuurlijk graag voor je omgeruild. Hopelijk tot ziens! Met warme groet, Roy

Kwaliteit en service

Mooie artikelen zoals ik gewend ben van Dulaire. Stipt op tijd geleverd en goed ingepakt.

gebruiksonvriendelijk

Ik wil een bestelling terug sturen en het lukt niet om in te loggen

Beste Rian, Bedankt voor je beoordeling! We zien dat het retourneren inmiddels is gelukt. Je bestelling is ook al retour verwerkt en het geld teruggestort. Hopelijk tot ziens! Met warme groet, Roy

Goed en snel geleverd

Snel geleberd en goede kwaliteit

Mooi product, voldoet aan de verwachting

Leuk product, slecht verpakt

Prachtige windlichten, razendsnel geleverd

Zeer blij met de windlichten, nog mooier dan op de foto. Heel snel geleverd en zorgvuldig verpakt

Na online bestellen werd ik vrijwel direct gebeld over afwijkende levertijd. Volgens site voor 23.59 besteld, volgende dag in huis. Dat kon helaas niet nagekomen worden. Maar pakket wel ontvangen op afgesproken dag, aangezien het een kado was. Top dat er direct (savonds) contact werd gezocht met mij.

Precies zoals ik gehoopt had.

Goed product de levering was op tijd.

Sehr guter Shop mit direktem Kontakt

Die Vasen wurden sehr schnell geliefert, waren sehr gut verpackt und entsprechen genau der Beschreibung und den Fotos. Leider funktionierte die online Zahlung mit VISA-Debitkarte nicht, nach kurzer Rücksprache per Telefon und e-mail wurde die Bezahlung dann als SEPA Überweisung durchgeführt. Es handelt sich bei Fa. Dulaire um einen seriösen Händler, sodass man generell per SEPA Überweisung bezahlen kann (dies erzeugt auch keine Gebühren).

Alles volgens afspraak

Alles goed geregeld product is prima!

Ben blij met product. Prima kwaliteit en snelle levering

Prachtige vaas

Ik ben erg tevreden met de vaas, een mooi strak ontwerp wat een aanvulling is voor mijn interieur. De vaas was perfect en goed beschermd in gepakt. Verzending was super snel!

Vlotte afhandeling ook bij defect aan geleverd artikel. zeer snel weer een nieuw artikel gekregen

Zeer goede ervaring.

Verschrikkelijk slechte ervaring !

Bestelde 2 dezelfde bijzettafeltjes . Kreeg 2 verschillende dozen : 1 leek mij originele te zijn,de andere was eentje dat erop leek , 1 tafelgast ernstig beschadigd en de tweede kwakkelde . Alle vertrouwen was weg.De 2 glazendeksels hadden ook een verschillend diameter . Vertrouwen ? In plaats van te genieten , terug alles inpakken en wegbrengen .... Ik had het me anders voorgesteld !

Dag Philippe, Bedankt voor je beoordeling en vervelend dat dit je ervaring is. Wij kunnen ons niet vinden in jouw beoordeling van 1 ster. Een artikel kan in verschillende dozen geleverd worden, maar het artikel blijft hetzelfde. Ook zijn de geleverde tafeltjes van de kwaliteit die je ervan mag verwachten. Mocht er iets niet goed zijn, dan lossen we dat altijd op. Je hebt alles gratis mogen retourneren en we hebben je hierbij ook goed geholpen. Als er nog vragen of problemen zijn weet je ons te vinden. Fijne week verder gewenst! Met warme groet, Roy

Niets op aan te merken

Tijdig gekregen wat er was besteld.

Leuke shirts

Kwaliteit voelt goed. En shirt is iets langer dan standaard, vind ik wel mooi. Vraag me nog eens over 1/2 jaar!

Mooie producten en snelle service.

Snel geleverd product en van goed kwaliteit

Eerlijk gezegd had ik nog nooit van Dulaire gehoord. Eerste bestelling dus. Spiegels. Volgens afspraak de volgende dag geleverd en de spiegels zijn een aanwinst voor ons huis. Zeer tevreden dus.

tevreden en snel geleverd

tevreden en snel geleverd

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Dulaire en meteen goed bevallen!

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Dulaire en dit is goed bevallen! Moet alleen zelf voor een spijker/schroefje zorgen om hem op te hangen.

Prima service, mooi product

Sympathiek mailverkeer, snelle service, mooi product geheel naar verwachting

Snelle verzending, goede verpakking.

Snelle verzending en goede verpakking, kom je ook wel anders tegen.

Teleurgesteld

Ik had een prachtige spiegel besteld maar helaas is deze niet heel aangekomen. Jammer! Als ik zsm een nieuwe ontvang zou ik Dulaire nog steeds aanraden want ik vind de producten erg mooi. De prijs kwaliteitsverhouding is mi voor deze spiegeel wel wat aan de hoge kant. Probleem is opgelost. Ik heb inmiddels een nieuwe ontvangen! Blij mee!

Over Dulaire

Kies je voor Dulaire, dan kies je voor gemak, luxe & comfort. We streven naar perfectie & kwaliteit in alles wat we doen, waarbij we het oog op betaalbaarheid niet verliezen. Met onze artikelen zorgen we voor een mooie, fijne & comfortabele leefomgeving. Ervaar het zelf!