Mooie producten en snelle service.

Snel geleverd product en van goed kwaliteit

Eerlijk gezegd had ik nog nooit van Dulaire gehoord. Eerste bestelling dus. Spiegels. Volgens afspraak de volgende dag geleverd en de spiegels zijn een aanwinst voor ons huis. Zeer tevreden dus.

tevreden en snel geleverd

tevreden en snel geleverd

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Dulaire en meteen goed bevallen!

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Dulaire en dit is goed bevallen! Moet alleen zelf voor een spijker/schroefje zorgen om hem op te hangen.

Prima service, mooi product

Sympathiek mailverkeer, snelle service, mooi product geheel naar verwachting

Snelle verzending, goede verpakking.

Snelle verzending en goede verpakking, kom je ook wel anders tegen.

Teleurgesteld

Ik had een prachtige spiegel besteld maar helaas is deze niet heel aangekomen. Jammer! Als ik zsm een nieuwe ontvang zou ik Dulaire nog steeds aanraden want ik vind de producten erg mooi. De prijs kwaliteitsverhouding is mi voor deze spiegeel wel wat aan de hoge kant. Probleem is opgelost. Ik heb inmiddels een nieuwe ontvangen! Blij mee!

Mooie stoelen, zitten heerlijk. Alles goed verpakt, per stoel vier schroeven en imbus in een zakje. Het onderstel vast maken aan de stoel duurde wel eventjes, het leek eerst niet te passen. Na wat draaien ging het wel goed

Snelle levering, mooi artikel

topservice van Nicole

Nicole was een zeer vriendelijke dame en ook zeer klantgericht

prima service

had een kandelaar besteld, die voldeed uiteindelijk niet aan mijn verwachting maar ik kon hem gratis en makkelijk terug sturen.

Goede servuce

Het beeldje dat ik besteld had, was op dat moment niet voorradig. Ik ben telkens op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd. Communicatie was zeer prettig.

Mooi

Ik heb onlangs een poef gekocht bij Dulaire, past perfect bij de kleur van mn bank. De levering was erg snel, zonder beschadigingen.

Zeer tevreden.

Top service en prijs kwaliteit. Nog nooit problemen ondervonden

Zeer goed en snel

Ontzettende mooie tafelklok besteld. Kwam helemaal overeen met de foto op de site.

Leuke site en goede service

Leuk beeldje als symbool besteld. Mooi stevig en heeft al een mooi plekje gekregen. Duidelijke site, en snelle levering. Bedankt!

mooie kussen

de kussen werd snel bezorgt en heel mooi ik ben er heel blij mee echt een aanrader

Er wordt perfect gecommuniceerd, en vlot! Er was een klein probleempje dat ze prachtig en snel opgelost hebben. Ik ben een vaste klant nu.

Niks aan te merken

Service

Alles is correct verlopen

Bestelling geplaatst om 10:40 uur en om 13:07 kreeg ik een mail dat ik de bestelling af kon halen bij Dulaire. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Met deze aankoop weet ik wel zeker dat ik de volgende keer eerst bij Dulaire ga kijken voordat ik in een andere winkel iets bestel. Het pakket was netjes verpakt.

snelle levering en een prachtig exemplaar gekregen

In een winkel de bollamp gezien, helaas was deze beschadigd. Gezocht op internet en kwamen zo terecht bij uw bedrijf. Goede en snelle levering.

Prachtig product en van goede kwaliteit! Blij met mijn nieuwe lamp!

Ontzettend snel geleverd Product is van uitstekende kwaliteit

Beeldjes waren netjes en goed verpakt. Iets minder mooi afgewerkt dan ik had verwacht voor de prijs en tevens later geleverd dan ik had gehoopt. Maar ze staan mooi.

Leuk beeldje snel geleverd

Binnen 2 dagen in huis keurig verpakt.

Over Dulaire

Kies je voor Dulaire, dan kies je voor gemak, luxe & comfort. We streven naar perfectie & kwaliteit in alles wat we doen, waarbij we het oog op betaalbaarheid niet verliezen. Met onze artikelen zorgen we voor een mooie, fijne & comfortabele leefomgeving. Ervaar het zelf!