Heel te vrede

Snelle levering, vrijdag voor 14u besteld, volgende dag geleverd in België. Het product was heel goed verpakt.

Mooi kwaliteits product. Gratis levering en retour.

Prachtig product.

geweldig

kon niet beter

Niks meer aan doen.

Precies wat je verwacht, duidelijke foto’s, makkelijk bestelproces, snel geleverd.

Prima product,snelle levering .Zeer tevreden

Ben heel tevreden klok ziet er super r uit Echte eye catcher

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk behulpzaam eerlijk goede service

snelle reacties, betaalbaar, snelle acties

Aanrader

Verrassend leuk aanbod en snelle levering

Mooie producten

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Goed verpakt en mooie producten. Wilde graag één artikel retourneren, kreeg daar snel een retourlabel voor toegestuurd. Zal er zeker nog eens bestellen wanneer ik iets mooi vind.

Snelle levering, netjes verpakt

Bestelling van 3 salontafels gedaan, netjes afgeleverd. Op basis van de foto's online besteld. Staan super in het interieur!

Prima levering, goed verpakt

Perfect! Helemaal naar verwachting. Snel geleverd.

Mooie producten en voor herhaling vatbaar om daar te bestellen.

Op zich goed maar rand van lederen dienblad zitten 2 beschadigingen helaas. Was net al op zoek naar mogelijkheid om te retourneren evt. Heb er ook foto van gemaakt. Kan gebeuren maar om het zo te laten vind ik het blad net wat te duur.

Prachtig product, op tijd en netjes afgeleverd

Zie boven en heel goed verpakt

Bestelde artikel precies zoals verwacht.

Snel geleverd. Goede service

blijf betalingsherrineringen krijgen. Er is betaald

Ondanks dat ik meteen betaald heb blijf ik betalingsherinneringen krijgen. Terwijl ik al een mail heb gehad dat dit ook klopt. dat de fout bij hun ligt. Vervelend Product was prima en snel verstuurd

Ik had een klok besteld, deze was mooi maar helaas te groot voor in onze woning. Het retourneren ging vlot en zonder problemen.

Heel correct en behulpzaam

top!!

Super leuk beeldje, goed verpakt snelle levering

Helemaal niets op aan te merken

Goede en duidelijke communicatie. Product was goed verpakt en snel geleverd. Niets op aan te merken dus.

Eerste keer dat ik bij jullie een bestelling plaats en ben zeer tevreden.

Mooi product, vlotte levering

Mooi siergras (kunststof), zo uit de doos voor het raam. Ondanks kerstdrukte vlotte levering.

Ales liep op rolletjes en bezorging was ondanks de feestdagen zeet snel.

Prima zonder problemen in één keer goed

Prima ervaring met dit bedrijf

Product op voorraad blijkt toch niet op voorraad

De voorraad status van het product is niet goed bijgehouden. Ook nadat ik bericht kreeg dat mijn bestelling niet geleverd kon worden, bleef het product alszijnde 'op voorraad' online staan bij Fonq

Over Dulaire

Dulaire is er voor liefhebbers van mooi wonen. Ons doel is om luxe artikelen voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden.