Mooie kwaliteit en prima levering

Het beeld van de foto was in werkelijkheid precies zo mooi. Mooie kwaliteit en prima levering.

zeer tevreden met mijn aankoop!

Ik heb kunst Bonsai gekocht bij Dulaire. Heel mooi boompje, ziet er bijna echt uit ;)

Ik ben goed geholpen en heeft alles netjes geregeld voor mij

Mooi en netjes verpakt

Prima.

Snelle levering. Goed verpakt.

geweldige service en er wordt meegedacht

Ben zeer tevreden over mijn aankopen. Keurig afgeleverd en mooi volgens planning.

Pracht beeldje ontvangen!

Snelle levering, Mooie producten

Snelle levering, makkelijke site met voldoende informatie bij de producten.

Overzichtelijke website fijn shoppen

Snelle levering goed product

Mooie luxe kwaliteits producten voor een goede prijs

Mooie producten, goede service en een eerlijke prijs.

Goede eerste ervaring

Online een mooie vaas besteld en helemaal happy! Snel geleverd, goed verpakt en helemaal naar wens

Snelle levering en product is naar wens

Marmeren wandklok besteld, kolk is uitgevoerd in mooi marmer, de kolk is zwaar en voldoet aan de wensen.

Mooi product snel in huis

Netjes ingepakt geleverd en de kwaliteit die je mag verwachten.

Verschrikkelijk

Waardeloos bedrijf. Ik heb een salontafel besteld in december. Tot op heden niet ontvangen. Service is heel slecht. Ook zijn ze telefonisch NIET te bereiken. Enkel via de mail. Ik eis mijn geld terug. Ook een extra compensatie konden ze niet aanbieden. Echt GEEN aanrader. Ik doe hier nooit meer mijn aankopen.

Eerlijk advies en goede opvolging zoals beloofd. Goede service dus!

Pakketje verloren, maar snel vervanging ontvangen

Initieel was mijn pakketje ergens verloren, zowel DHL als Dulaire wisten niet waar mijn pakketje zich bevond. Daarop contact gezocht met de klantenservice, welke mij goed geholpen heeft. Uiteindelijk een nieuw cadeau mogen uitzoeken, aangezien het andere pakketje nog steeds onvindbaar is.

Prachtige schalen

Besteld via Fonq, zilverkleurige fruitschalen. Bij bezorging bleken ze goudkleurig. Opnieuw beschrijving gelezen, in de kop zilverkleurig, maar in de omschrijving champagne kleur. Iig geen reden om retour te doen, want ze zijn prachtig. Ben er heel erg blij mee ondanks de “verkeerde” kleur (omschrijving).

Prachtige schaal

Het was mijn eerste keer dat ik iets bestelde bij Dulaire. Een schaal voor op de tafel. Daarop wat accessoires gezet. Het is precies geworden wat ik hoopte. De schaal was keurig verpakt.

Mooi spul

Mooi spul voor een niet te gekke prijs.

Mooie kandelaars

Goed geleverd en staan mooi.

Met zorg behandeld

Een mooi product, met zorg verpakt en snel geleverd. Ook de mogelijkheid voor contact is goed geregeld. Ik ben zeer tevreden.

Mooie degelijke tafel

Snel bezorg, goed contact met de leverancier erg blij mee. Geeft ook een persoonlijke touch.

goed kwaliteit mooi uitzicht

Product zoals omschreven en goed verpakt

Leren Sieradendoos besteld. De kwaliteit straalt ervan af.

Super klantervaring!

Voorafgaand aan de levering persoonlijk contact gehad met Nicole. Heel behulpzaam en de levering was helemaal goed. Product zoals verwacht.

Een mooi product gekocht

Ik heb 3 kaarthouders gekocht voor dinerkaarsen. Ze waren zorgvuldig ingepakt en zien er mooi uit.

Over Dulaire

Kies je voor Dulaire, dan kies je voor gemak, luxe & comfort. We streven naar perfectie & kwaliteit in alles wat we doen, waarbij we het oog op betaalbaarheid niet verliezen. Met onze artikelen zorgen we voor een mooie, fijne & comfortabele leefomgeving. Ervaar het zelf!