Prachtig product en van goede kwaliteit! Blij met mijn nieuwe lamp!

Ontzettend snel geleverd Product is van uitstekende kwaliteit

Beeldjes waren netjes en goed verpakt. Iets minder mooi afgewerkt dan ik had verwacht voor de prijs en tevens later geleverd dan ik had gehoopt. Maar ze staan mooi.

Leuk beeldje snel geleverd

Binnen 2 dagen in huis keurig verpakt.

Mooi product!

Kunstplanten gekocht, mooie kwaliteit en snelle levering dus ben zeer tevreden met m’n aankoop.

Super snelle verzending

Artikel zoals op plaatje, ben er erg blij mee.

Goede en snelle communicatie!

Communicatie verliep er prettig en snel. Levering was ook snel. Erg tevreden!

Zeer fraaie salontafel

De levering was weliswaar een dag later als toegezegd maar dat is voor ons geen probleem. Goed verpakt zodat er geen beschadigingen kunnen optreden. Het tafeltje is perfect afgewerkt en oogt een beetje retro, precies zoals we hadden gehoopt.

Kwaliteit, strakke uitstraling in één

Na lange dagen gezocht te hebben op internet heb ik via fonq.nl jullie prachtige donkere salontafel gezien en ja hoor na het openen van de doos zag ik gelijk dat het superstrak en prachtig uitzag, goede kwaliteit en een goede prijs. Bedankt! Ik ben er superblij mee!

Keurig ingepakt en goede kwaliteit

Prima service en houden zich aan afspraken

De eerste klok was kapot en hebben we teruggestuurd. Op dat moment was er geen nieuwe leverbaar. Dit zou pas half april zijn. Ze hebben ons daar prima van op de hoogte gehouden en de klok is deze week al geleverd. Hangt nu en we zijn er heel blij mee.

Top geregeld

Goed verpakt en top bezorgt, het betreft hier een spiegel.

Mooie klok

We zijn helemaal tevreden met de klok

Snel en goed.

Snelle levering. Product conform online beschrijving. Goede kwaliteit.

Hele mooie spiegel en stevig

Super snel goede levering, blij met ons artikel

Alles is netjes/goed gegaan

Goede ervaring met ze gehad. Alleen het product een beetje hummm, ja net niet mijn ding

mooie kaarsen

Snelle levering, mooi ingepakt en prachtige kaarsen. Ben benieuwd hoe ze branden, gaan we vanavond uitproberen.

Heel zorgvuldig ingepakt en ziet er erg leuk uit!

geweldig

de producten zien er mooi uit en zeer snel geleverd en ook heel goed verpakt

Mooi product, snel geleverd.

Mooie artikelen die snel geleverd werden. Vóór de levering zou ik een email ontvangen met track&trace. Dat is helaas niet gebeurd, gelukkig was ik thuis om de bestelling in ontvangst te nemen.

In recordtijd geleverd.

Prima product, precies wat wij zochten, voldoet 100 procent. Was zeer goed verpakt, is puntgaaf overgekomen. Website is heel duidelijk en geeft alle informatie over het product die nodig is.

Snel, goed verpakt, precies het dienblad dat ik nodig had.

De website zoekt prima. Voordat je je bijna omdraait wordt het artikel al perfect verpakt bezorgd.

Mijn bestelling via foncq.be is vlot en correct verlopen.

Alles was naar wens

Snel, goed verpakt dus onbeschadigd thuis. Super mooi dienblad, blij mee!

Snelle service goed product

Snelle service goed product en tevreden met de aanschaf

Over Dulaire

Kies je voor Dulaire, dan kies je voor gemak, luxe & comfort. We streven naar perfectie & kwaliteit in alles wat we doen, waarbij we het oog op betaalbaarheid niet verliezen. Met onze artikelen zorgen we voor een mooie, fijne & comfortabele leefomgeving. Ervaar het zelf!