Dit is pas de eerste keer dat ik iets ontvang van Dulaire. Op tijd bezorgd en keurig ingepakt.

Was de eerste maal, en volledig voldaan

Pakje tijdig ontvangen. Het artikel voldoet aan de verwachtingen.

Leuke spullen voor een prima prijs

Website is duidelijk, werkt prettig. Ik zou alleen nog een link krijgen met track en trace, echter deze pas paar uurtjes voor de bezorging gekregen. Waar dit aan ligt, weet ik niet, maar dat was niet zo handig. Verder een tevreden klant.

Bestelling was niet volledig bij levering. Na het sturen van mail direct antwoord gehad en dag later al geleverd. Dus goede service

Een mooi product dat snel en degelijk verpakt werd geleverd!

Dit was mijn eerste aankoop bij Dulaire. Heel tevreden over de service.

Uitstekende service!

Attent, klant- en servicegericht.

Super service!

Niet alleen hele snelle levering, maar ook tof dat er zo snel gereageerd werd op mijn vragen. En heel blij met mijn tafeltje

Betrouwbare firma met een correcte afhandeling

Correcte firma en betrouwbaar

Goede ervaring

Artikel was goed verpakt. Ben heel blij met het artikel.

Bestelde beeldje was gebroken bij aankomst, contact opgenomen, kreeg meteen reactie en een nieuw beeldje ontvangen. Top service! Heel fijn!

Mooi product, snelle levering en goede service

Ik heb een juwelenkist gekocht en het product is erg naar wens. De kwaliteit is top en de levering was snel.

Super tevreden!

Super tevreden!

goed en correct geleverd

De bestelling werd na een paar dagen afgeleverd. Het is moeilijk om van een foto te kopen, maar ik werd verrast. De wereldbol metaal-goud, een leuk design en de prijs- kwaliteit verhouding is goed. Een geslaagd cadeau. De verpakking mag beter. Bubbeltjes papier plus het andere verpakkingsmateriaal zal het product beter beschermen.

Razend snel afgeleverd

De bestelde artikelen zijn 15.30 uur besteld en voor 10.00 uur de volgende dag keurig afgeleverd

Prachtige lamp, snelle levering

Dit was de eerste bestelling voor mij. Ben zeer tevreden. Duidelijke website, snelle levering en een prachtige lamp!

Mooie overzichtelijke Website!

Het heeft me plezier gedaan jullie bedrijf te hebben mogen leren kennen via de website. Jullie klantendienst en het bieden van oplossingen in professionaliteit hebben me ook laten beslissen via jullie aan te kopen. De zorg om een product mooi te fotograferen alsook de omschrijving heeft mij alvast geholpen alsook de zorg door jullie gedragen om de bestelde materialen goed te beschermen voor verzending kortom een aanrader voor iedereen die bij jullie in de toekomst zou willen gaan bestellen Hervé België

Bedankt voor je beoordeling Hervé! Groeten, Roy

Product werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen!

Bedankt voor je beoordeling Carla! Groeten, Roy

Prima service, snelle levering.

Blij met de woonaccessoires. Snelle levering, goed verpakt. Top winkel!

Bedankt voor je beoordeling! Groeten, Roy

voldoede keuze uit heel veel mooie produkten

Via contact gekomen met Fonq zijn wij, mijn vrouw en ik in contact gekomen met uw website welke ons direkt aan sprak dus ontvangt u van ons de hoogste waardering.

Bedankt voor jullie beoordeling! Groeten, Roy

Prima en vlot

Snel kunnen bestellen en duidelijke website

Razendsnelle, persoonlijke service

Na een telefoontje over een probleem met de betaling van een kast die ik via Fonq had besteld, kon ik het meteen over de telefoon regelen, heb de bestelling direct bij Dulaire geplaatst, kreeg 5 minuten later een mailtje met de betalingsgegevens en een dag later wordt de kast al bezorgd!

Snel en goed product

Ik heb een voerbak voor mijn katten besteld. Deze was snel geleverd. Ook ben ik tevreden over de kwaliteit van het product

Bedankt voor je beoordeling! Groeten, Nick

Artikel in echt net zo mooi als op foto

Levering keurig op tijd en heel netjes in gepakt om beschadiging te voorkomen.

Bedankt voor je beoordeling! Groeten, Nick

Keurig verpakt en geleverd!

Toen men ontdekte dat er een fout in de bestelling was geslopen, werd dat onmiddellijk opgelost en gecommuniceerd. Vanochtend alles keurig ontvangen.

Over Dulaire

Dulaire is er voor liefhebbers van mooi wonen. Ons doel is om luxe artikelen voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden.