Mooi ontwerp. Prima kwaliteit

Mooi product ontvangen en snelle levering in deze drukke tijd.

Helemaal top

Heb eerst telefoon. contact op genomen ivm met de vraag of ze er nog 2 hadden. Heb een mail teruggekregen met positief antwoord en ze waren al verzonden. Nog mooier in deze drukke tijd. De andere dag waren ze binnen. Ze zijn erg leuk. Service 10 !!

Heel tevreden

Snelle levering en mooi artikel

Nette service

Snel geleverd en product ziet er mooi uit

Snelle levering, mooi product.

De tafeltjes zijn van goede kwaliteit. Helaas zit er een kras in het blad van 1 tafeltje. De kras was ook al “bijgewerkt”. Het is dus niet tijdens het transport ontstaan maar al voor het inpakken. Jammer, is niet goedkoop dus had dit niet verwacht.

Geweldige service, goed geholpen!

Geen klachten . Goed beschermd ingepakt.

Mooi stevig product. Zeer tevreden en volgens verwachting

Perfect en snelle levering

Perfecte ervaring

Dit is pas de eerste keer dat ik iets ontvang van Dulaire. Op tijd bezorgd en keurig ingepakt.

Was de eerste maal, en volledig voldaan

Pakje tijdig ontvangen. Het artikel voldoet aan de verwachtingen.

Leuke spullen voor een prima prijs

Website is duidelijk, werkt prettig. Ik zou alleen nog een link krijgen met track en trace, echter deze pas paar uurtjes voor de bezorging gekregen. Waar dit aan ligt, weet ik niet, maar dat was niet zo handig. Verder een tevreden klant.

Bestelling was niet volledig bij levering. Na het sturen van mail direct antwoord gehad en dag later al geleverd. Dus goede service

Een mooi product dat snel en degelijk verpakt werd geleverd!

Dit was mijn eerste aankoop bij Dulaire. Heel tevreden over de service.

Uitstekende service!

Attent, klant- en servicegericht.

Super service!

Niet alleen hele snelle levering, maar ook tof dat er zo snel gereageerd werd op mijn vragen. En heel blij met mijn tafeltje

Betrouwbare firma met een correcte afhandeling

Correcte firma en betrouwbaar

Goede ervaring

Artikel was goed verpakt. Ben heel blij met het artikel.

Bestelde beeldje was gebroken bij aankomst, contact opgenomen, kreeg meteen reactie en een nieuw beeldje ontvangen. Top service! Heel fijn!

Mooi product, snelle levering en goede service

Ik heb een juwelenkist gekocht en het product is erg naar wens. De kwaliteit is top en de levering was snel.

Super tevreden!

Super tevreden!

goed en correct geleverd

De bestelling werd na een paar dagen afgeleverd. Het is moeilijk om van een foto te kopen, maar ik werd verrast. De wereldbol metaal-goud, een leuk design en de prijs- kwaliteit verhouding is goed. Een geslaagd cadeau. De verpakking mag beter. Bubbeltjes papier plus het andere verpakkingsmateriaal zal het product beter beschermen.

Razend snel afgeleverd

De bestelde artikelen zijn 15.30 uur besteld en voor 10.00 uur de volgende dag keurig afgeleverd

Prachtige lamp, snelle levering

Dit was de eerste bestelling voor mij. Ben zeer tevreden. Duidelijke website, snelle levering en een prachtige lamp!

Over Dulaire

Dulaire is er voor liefhebbers van mooi wonen. Ons doel is om luxe artikelen voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden.