Product en prijs is goed

Soortgelijk product ergens anders gezien, maar bij Dulaire 5 euro goedkoper. Toch mooi meegenomen.

Snelle afhandeling van order

Geweldig bedrijf

Ben zeer tevreden, over dit bedrijf. Met vriendelijke groet, Sandra Beekhuizen

Fijn product alleen jammer dat ze over 1 cent moeilijk doen. Nu moet ik wel de bezorging betalen en anders was dit gratis

Bedankt voor je beoordeling Ingrid. Ik zie dat je de verzendkosten vervelend vind, dit kan ik me voorstellen. Als consument ga je er sinds 1 juni op vooruit bij ons. We hebben onze prijzen aangepast en ook het beleid van boven de 50 euro geen verzendkosten ingevoerd. Het product dat je hebt besteld kostte eerst € 59,95 met gratis verzending. Hiervan hebben we gemaakt 49,99 met 4,99 verzendkosten. Vooral bij kleine artikelen word je als consument vaak benadeeld door de gratis verzendkosten. Zeker als je meerdere artikelen per keer besteld. Kortom: de prijzen zijn verlaagd + je kunt voordeliger meerdere artikelen per keer bestellen. Meer waar voor je geld!

Erg goed

Netjes verpakt en helfmaal naar onze zin!

prima produkt

Snelle levering ,goed verpakt en hoge kwaliteit

Snelle levering. Goed verpakt. Artikel was in goede staat. Perfect!

Mooi artikel

De spiegel was snel in huis en goed verpakt geleverd

Alles zoals gehoopt

Goede service en prachtig artikel

Lelijk product, het geld niet waard

Helaas ben ik er ontevreden. Mijn klok kwam los in een gigantische doos binnen. Grote naden zichtbaar en tot overmaat van ramp zijn de cijfers korrelig gedrukt aan de binnenkant (geen echte cijfers dus, alleen een printje). Een waardeloos product en gaat direct weer terug.

Hallo Lotte, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te horen dat het product niet conform verwachting is. In de producttekst staat vermeld dat de achterkant van de klok een print is, maar we zullen dit nog duidelijker in de tekst verwerken, en waar nodig productfoto's aanpassen. Hopelijk voorkomen we hiermee teleurstelling bij toekomstige klanten. Excuses voor het ongemak en we zien je retour graag tegemoet. Fijne dag verder gewenst :-) Groeten, Nick

Correcte en snelle levering.

Het meubel dat ik bestelde is goed, maar de afwerking kan beter. Het gaat om houten leggers in een metalen frame. Ze zijn enkele mm té klein, en in de hoekjes is het fineer wat losgekomen. Dat is spijtig . Maar voor de rest zijn we wel tevreden.

Altijd perfect in orde.

Ik heb nog geen slechte ervaring gehad. Als is met zorg verpakt en ik heb toch al wat artikels van Dulaire in huis staan. Ik raad deze web shop dan ook aan. En zoals belooft , altijd op tijd. Ook in deze tijd van corona.

Ik had op woensdag 2 dingen besteld en had het donderdag al in huis! Beide producten waren van goede kwaliteit. Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

Zou het aanbevelen

Zou het aanbevelen.

Bedankt voor uw review! Vervelend dat het pakket op zich heeft laten wachten. Door de corona omstandigheden zijn sommige pakketten bij PostNL vertraagd. Erg vervelend natuurlijk, maar wij hopen op uw begrip. Ik zie dat het pakket inmiddels op de dag van uw beoordeling is geleverd. Groeten, Nick

Mooie kwaliteit en snel in huis

De tafellamp was ondanks corona snel geleverd en van goede kwaliteit.

Geen opmerkingen

Top! goede en snelle service

Ik heb planten sokkels besteld. Deze waren in mijn aantal stuks niet voorradig. Ze werden snel besteld, ik kreeg snel en vriendelijke feedback en ze waren binnen een week al bezorgd bij mijn klant.

precies wat ik zocht

wandklok was precies wat ik zocht en werd ook mooi op tijd en goed verpakt bezorgd, en wat tegenwoordig ook belangrijk is, in een niet te grote doos zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

goede communicatie

geen problemen

Prachtige producten

Blij met mijn producten ,enorme keuze en snelle levering

Vriendelijk, goede service, snelle levering

Snel contact aan telefoon, en e-mail, vriendelijk, snelle levering Ik zou er zeker weer bestellen

Mooi product

Prima levering Mooi product

goed aangekomen

Helaas was wijnrek gebroken dus retour

Communicatie was helder. Bestelbevestiging en informatie over verzending ontvangen met track & trace. Helaas was het ontvangen wijnrek gebroken.

Snelle levering, goed verpakt.

Over Dulaire

Dulaire is er voor liefhebbers van mooi wonen. Ons doel is om luxe artikelen voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden.