Excellent customer service.

• Do you have a tip or idea for us? Expand your services and sell also to other eu countries

Thanks for your review Tajda! Kind regards, Nick

Snelle correcte levering

Bedankt voor je beoordeling Sanne! Groeten, Nick

Goed. Heel snel bezorgd. Het is wat ik had besteld. Heel

• Heeft u nog een tip of idee voor ons? Ik heb via jullie zelf besteld mrt bezorgkosten evenveel geld als bij Bol.com. Daar was de levertijd langer daarom gekozen voor Dulaire. Kon echter niets vinden van rond een tientje zodat ik geen bezorgkosten hoefde te betalen. Gewoon leuke hebbedingen .

Bedankt voor je beoordeling Rita! Groeten, Nick

Goede snelle service

Ik kreeg een beeldje dat ik besteld had kapot in de doos aangeleverd..heb direct contact opgenomen en het verteld..foto s erbij opgestuurd van het kapotte beeldje Binnen twee dagen bericht en gelijk ook een een toezegging van een nieuw beeldje . En dat kwam zonder enig gezeur er over na 2 dagen bij mij aan..nu wel helemaal heel en hoefde niks extra te betalen..super service...zou er zo weer bestellen

Bedankt voor je beoordeling Ida! Over schade doen we inderdaad nooit moeilijk :-) Groeten, Nick

Klantvriendelijkheid, product zoals omschreven, goede prijs en snelle levering

Bedankt voor je beoordeling Don! Groeten, Nick

Goed!

Na bestelling van het artikel geen orderbevestiging gehad van Dulaire maar na contact met klantenservice zijn we prima verder geholpen! Het artikel staat mooi aan de muur! Wij zijn er tevreden mee....

Bedankt voor je beoordeling Wilma! Groeten, Nick

Snelle levering voldoet aan verwachting

Zondag besteld en dinsdag al in huis. Onverwachts had geen melding gekregen dat het dinsdag geleverd zou worden. Gelukkig was ik thuis

• Heeft u nog een tip of idee voor ons? Track en trace

Bedankt voor je beoordeling Sarina! Groeten, Nick

Fijne website

Fijne en duidelijk website, mooie producten. Goede service, bij het missen van de bestel bevestiging werd ik gebeld. Product werd snel geleverd.

Bedankt voor je beoordeling Melanie! Onze bevestigingsmails werken inmiddels weer 100% :-) Groeten, Nick

Klok niet goed

Klok besteld, is het ophangsysteem zo bevestigd dat de 3 boven hangt als je hem ophangt ipv de 12. Daarnaast is het pakket gewoon voor onze deur gezet omdat we niet thuis waren.

Vervelend om te horen! We hebben met u contact opgenomen, maar helaas niets meer gehoord. We gaan er daarom vanuit dat het is goed gekomen. Groeten, Nick

Foutloos

Mooi artikel, goed omschreven, prima verpakt en snel geleverd

Bedankt voor je beoordeling! Groeten, Nick

Mooie kwaliteit en supersnelle en stipte levering.

Bedankt voor je beoordeling Christine! Hopelijk tot ziens. Groeten, Nick

Klantvriendelijk en prima service

Via de webshop een cadeau voor een jarige vriendin besteld. Wilde graag een geschreven tekstje toevoegen en het cadeau mooi verpakt laten versturen. Dit werd na een telefoontje naar de winkel in Weert direct geregeld. Kortom: een zeer klantvriendelijk en service gericht bedrijf.

Bedankt voor je beoordeling Karin! En graag gedaan :-) Groeten, Nick

Super de luxe bedrijf

Bestelling duurde wat langer met uitleveren maar was zeker niet de schuld van Dulaire. Erg netjes en goed contact.

• Heeft u nog een tip of idee voor ons? Ga zo door !!!!!

Bedankt voor je beoordeling Ton! Groeten, Nick

Komen afspraken na ook als er iets niet goed gaat.

In het begin ging er iets niet helemaal goed met de verzending maar na overleg alles wordt uitgevoerd zoals afgesproken.

Keurige snelle orderverwerking. Product komt overeen met de afbeelding en beschrijving. Netjes te woord gestaan nav een gestelde vraag. Uitstekend!

Bedankt voor je beoordeling Jenny! Groeten, Nick

Super!!

Prachtige klok, een mooi sieraad aan de muur!! En hele snelle levering!!

Bedankt voor je beoordeling Ankie! Groeten, Nick

Snelle levering en mooi product!

Bedankt voor je beoordeling Renske! Groeten, Nick

Super mooi beeld

Fijn geholpen werd netjes gemaild in oplossingen gedacht niet in problemen en uiteindelijk heel blij mee

Bedankt voor je beoordeling! Groeten, Nick

Super vriendelijk en netjes afgeleverd !

Sommige bezorgens nemen geen tijd om contact te nemen, hij nam echt zijn tijd om aan deur te komen en in achter tuin te leveren. SUPER lief ! Heel erg bedankt voor jullie levering !

• Heeft u nog een tip of idee voor ons? Alles was top !

Product en prijs is goed

Soortgelijk product ergens anders gezien, maar bij Dulaire 5 euro goedkoper. Toch mooi meegenomen.

Snelle afhandeling van order

Geweldig bedrijf

Ben zeer tevreden, over dit bedrijf. Met vriendelijke groet, Sandra Beekhuizen

Fijn product alleen jammer dat ze over 1 cent moeilijk doen. Nu moet ik wel de bezorging betalen en anders was dit gratis

Bedankt voor je beoordeling Ingrid. Ik zie dat je de verzendkosten vervelend vind, dit kan ik me voorstellen. Als consument ga je er sinds 1 juni op vooruit bij ons. We hebben onze prijzen aangepast en ook het beleid van boven de 50 euro geen verzendkosten ingevoerd. Het product dat je hebt besteld kostte eerst € 59,95 met gratis verzending. Hiervan hebben we gemaakt 49,99 met 4,99 verzendkosten. Vooral bij kleine artikelen word je als consument vaak benadeeld door de gratis verzendkosten. Zeker als je meerdere artikelen per keer besteld. Kortom: de prijzen zijn verlaagd + je kunt voordeliger meerdere artikelen per keer bestellen. Meer waar voor je geld!

Erg goed

Netjes verpakt en helfmaal naar onze zin!

prima produkt

Snelle levering ,goed verpakt en hoge kwaliteit

Over Dulaire

Dulaire is er voor liefhebbers van mooi wonen. Ons doel is om luxe artikelen voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden.