Mooi product en keurig geleverd en snel.

Mooi product. Keurig geleverd en snel.

Snelle reactie op mijn vraag

Op mijn vraag over een artikel werd snel gereageerd. Er was ook direct een antwoord met een voorstel!

Bestellen gaat snel en prima

Helaas heb ik mijn order teruggestuurd, maar het werd snel en netjes afgehandeld.

Gewoon zoals het hoort. Prima dus!

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook prima kwaliteit van het door ons gekochte theebladen. Zijn nog mooier dan op de foto.

Snelle levering en mooi item. Goed verpakt

Gekregen wat ik heb besteld! Super mooi, zelfs mooier dan op de website.

Tevreden klant

Mooi product, wel vrij duur. Levering vlgs afspraak

prima, mooi product.

verrassend leuk beeldje op kado te doen.

Zeer goede communicatie en service.

Nadat DHL er een lichtelijke puinhoop van had gemaakt, hebben ze het bij Dulaire keurig opgelost. Goede communicatie en service. Bedankt!

Mooie kwaliteit en prima levering

Het beeld van de foto was in werkelijkheid precies zo mooi. Mooie kwaliteit en prima levering.

zeer tevreden met mijn aankoop!

Ik heb kunst Bonsai gekocht bij Dulaire. Heel mooi boompje, ziet er bijna echt uit ;)

Ik ben goed geholpen en heeft alles netjes geregeld voor mij

Mooi en netjes verpakt

Prima.

Snelle levering. Goed verpakt.

geweldige service en er wordt meegedacht

Ben zeer tevreden over mijn aankopen. Keurig afgeleverd en mooi volgens planning.

Pracht beeldje ontvangen!

Snelle levering, Mooie producten

Snelle levering, makkelijke site met voldoende informatie bij de producten.

Overzichtelijke website fijn shoppen

Snelle levering goed product

Mooie luxe kwaliteits producten voor een goede prijs

Mooie producten, goede service en een eerlijke prijs.

Goede eerste ervaring

Online een mooie vaas besteld en helemaal happy! Snel geleverd, goed verpakt en helemaal naar wens

Snelle levering en product is naar wens

Marmeren wandklok besteld, kolk is uitgevoerd in mooi marmer, de kolk is zwaar en voldoet aan de wensen.

Mooi product snel in huis

Netjes ingepakt geleverd en de kwaliteit die je mag verwachten.

Verschrikkelijk

Waardeloos bedrijf. Ik heb een salontafel besteld in december. Tot op heden niet ontvangen. Service is heel slecht. Ook zijn ze telefonisch NIET te bereiken. Enkel via de mail. Ik eis mijn geld terug. Ook een extra compensatie konden ze niet aanbieden. Echt GEEN aanrader. Ik doe hier nooit meer mijn aankopen.

Eerlijk advies en goede opvolging zoals beloofd. Goede service dus!

Pakketje verloren, maar snel vervanging ontvangen

Initieel was mijn pakketje ergens verloren, zowel DHL als Dulaire wisten niet waar mijn pakketje zich bevond. Daarop contact gezocht met de klantenservice, welke mij goed geholpen heeft. Uiteindelijk een nieuw cadeau mogen uitzoeken, aangezien het andere pakketje nog steeds onvindbaar is.

Over Dulaire

Kies je voor Dulaire, dan kies je voor gemak, luxe & comfort. We streven naar perfectie & kwaliteit in alles wat we doen, waarbij we het oog op betaalbaarheid niet verliezen. Met onze artikelen zorgen we voor een mooie, fijne & comfortabele leefomgeving. Ervaar het zelf!