Prachtige schalen

Besteld via Fonq, zilverkleurige fruitschalen. Bij bezorging bleken ze goudkleurig. Opnieuw beschrijving gelezen, in de kop zilverkleurig, maar in de omschrijving champagne kleur. Iig geen reden om retour te doen, want ze zijn prachtig. Ben er heel erg blij mee ondanks de “verkeerde” kleur (omschrijving).

Prachtige schaal

Het was mijn eerste keer dat ik iets bestelde bij Dulaire. Een schaal voor op de tafel. Daarop wat accessoires gezet. Het is precies geworden wat ik hoopte. De schaal was keurig verpakt.

Mooi spul

Mooi spul voor een niet te gekke prijs.

Mooie kandelaars

Goed geleverd en staan mooi.

Met zorg behandeld

Een mooi product, met zorg verpakt en snel geleverd. Ook de mogelijkheid voor contact is goed geregeld. Ik ben zeer tevreden.

Mooie degelijke tafel

Snel bezorg, goed contact met de leverancier erg blij mee. Geeft ook een persoonlijke touch.

goed kwaliteit mooi uitzicht

Product zoals omschreven en goed verpakt

Leren Sieradendoos besteld. De kwaliteit straalt ervan af.

Super klantervaring!

Voorafgaand aan de levering persoonlijk contact gehad met Nicole. Heel behulpzaam en de levering was helemaal goed. Product zoals verwacht.

Een mooi product gekocht

Ik heb 3 kaarthouders gekocht voor dinerkaarsen. Ze waren zorgvuldig ingepakt en zien er mooi uit.

Fijne kast, voldoet aan de verwachting. Vlotte bestelling, afhandeling en bezorging prima.

Goed verpakt, product in orde

Niets aan toe te voegen

heel fijn contact gehad

helaas niks besteld, maar wel goed overleg en contact gehad

Mooi en snel geleverd

Artikel kwam overeen met foto's en beschrijving. Mooi en prima prijs

Teleurstellend.

Creme met goud wereldbol besteld voor 40 euro, waarbij uiteindelijk blijkt dat er een plastic laag over de wereldbol zit die het een goedkope uitstraling geeft, en de kaart gewoon een uitgeprint stukje papier is wat er ook nog eens scheef op geplakt zit, wat een dermate scheve kaart oplevert dat continenten in stukken lijken en het je in 1 oogopslag opvalt. Al met al zeker niet de 40 euro waard qua kwaliteit.

Beste Jonathan, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat de decoratieve wereldbol niet helemaal bevalt. De wereldbol is inderdaad bedoeld voor decoratie en niet voor educatieve doeleinden, zoals beschreven staat in onze productinformatie. We kunnen daarom absolute waarheden niet garanderen. Je mag het artikel altijd gratis retourneren als het niet bevalt. Met warme groet, Roy

Vlotte en zeer vriendelijke behandeling

Prima. Snelle levering.

Prima. Snelle levering. Product was ook goed verpakt.

Beste meneer/mevrouw Engelsman, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met warme groet, Roy

Weer top

Weer is mijn bestelling goed en netjes geleverd. De vaas kwam onbeschadigd aan en ziet er mooier uit dan op de foto's.

Beste Evy, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met warme groet, Nicole

Vlotte levering. Prima te bestellen

We waren op zoek naar een salontafel. We kwamen de bestelde tafeltjes tegen en vond ze zo leuk dat we ze meteen hebben gekocht. we werden prima op de hoogte gehouden van de levering en konden snel genieten van de inderdaad erg mooie tafeltjes, en voor een prima prijs.

schitterende klok, is voor ons als kunststuk.

Goed ingepakt verzonden, enig minpuntje is dat de wijzers van de klok, erg plastic zijn en ook zo overkomen, maar misstaat niet.

Supermooie eettafel gekocht op de website van Dulaire. Top geleverd, aardige bezorgers en de tafel was eenvoudig in elkaar te zetten! Bizar om een eettafel online te bestellen en deze de volgende dag al geleverd te krijgen! In een woord GEWELDIG.

Matig

Een tafeltje cadeau willen geven en dan kapot aankomen en vervolgens uitverkocht… Het tafeltje was ook niet goed verpakt. Tip voor de volgende keer: beter inpakken en op de doos aangeven dat iets breekbaar is.

Beste Roos, Bedankt voor je beoordeling en tip! Onze excuses voor de breuk. Erg vervelend dat het tafeltje is uitverkocht. We hadden het natuurlijk graag voor je omgeruild. Hopelijk tot ziens! Met warme groet, Roy

Kwaliteit en service

Mooie artikelen zoals ik gewend ben van Dulaire. Stipt op tijd geleverd en goed ingepakt.

gebruiksonvriendelijk

Ik wil een bestelling terug sturen en het lukt niet om in te loggen

Beste Rian, Bedankt voor je beoordeling! We zien dat het retourneren inmiddels is gelukt. Je bestelling is ook al retour verwerkt en het geld teruggestort. Hopelijk tot ziens! Met warme groet, Roy

Goed en snel geleverd

Snel geleberd en goede kwaliteit

Over Dulaire

Kies je voor Dulaire, dan kies je voor gemak, luxe & comfort. We streven naar perfectie & kwaliteit in alles wat we doen, waarbij we het oog op betaalbaarheid niet verliezen. Met onze artikelen zorgen we voor een mooie, fijne & comfortabele leefomgeving. Ervaar het zelf!