Pluspunten

Ruim assortiment en goede kwaliteit

Iets duidelijker zijn over de te verwachten levertijd per product

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De verkoper heeft ontzettend zijn best om de vertraging in de levering op te lossen. Op e-mail en vragen wordt adequaat gereageerd.

In eerste instantie duurde het erg lang voordat de order arriveerde en was er onduidelijkheid over de verzendstatus. Dit bleek te wijten te zijn aan een systeemstoring. De verkoper heeft dit op een nette wijze voor mij opgelost.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

de correcte mail en opdracht en facturatie

dat de leveranciers die zich aanbieden een beetje meer moeite doen wanneer ze aan de deur komen op t leveringsadres om zich te overtuigen dat klant toch aanwezig is (auto staat voor de woning op de oprit)wij thuis (bel niet gehoord) en levering gemist , waarom eens niet kloppen aub

Pluspunten

Deskundig advies Vriendelijk geholpen

Slecht bereikbaar via de telefoon, 4 keer gebeld zonder dat er opgenomen werd

Pluspunten

Zondag besteld en dinsdag reeds afgeleverd in België en de goederen netjes verpakt en in perfecte staat. Super service!!!

Pluspunten

Heeft wat je nodig hebt als je sauna wil maken. Toevallig was onze bestelling net niet leverbaar maar dat is opgelost door met goed alternatief te komen.

Pluspunten

snelle levering, goed verpakt

uitbreiding assortiment producten eens je een sauna hebt te hoge verzendkosten oftewel te hoog bestelbedrag geëist is niet in lijn met de echte online verkoop

Pluspunten

Snelle reactie op vraag in mail en goede afhandeling

Betalen online

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

levering op tijd.

bubbelplastiek rondom doen. De balkjes waren op verscheidene plaatsen beschadigd ( deuken in het abachi-hout ). Jammer voor zo'n kostelijk produkt!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Tevreden.

Pluspunten

Alles wordt snel en goed geleverd en problemen worden klantvriendelijk opgelost.

Vermeld bij zware spullen wat het weegt. Ik denk dan bijvoorbeeld aan zo'n glazen sauna deur. Niet iedereen kan namelijk gemakkelijk hulp op de been brengen als er iets gesjouwd moet worden

Pluspunten

Mooie producten, bij telefonisch contact goede service, redelijk snelle bezorging !

iets uitgebreidere informatie over welke verdere artikelen er nodig zijn. Ik heb een saunakachel besteld, maar begreep niet dat ik een los bedienpaneel moest bestellen. Daarnaast was het bedienpaneel extra duur omdat ik een combi kachel had besteld en die had ik eigenlijk helemaal niet nodig. Uiteindelijk dus 2x hogere kosten en extra vertraging door 2x bestellen.

Pluspunten

Alles verloopt soepel en snel. Als er iets mis is wordt het direkt opgelost.

Geen

Pluspunten

Snel duidelijk

iets meer informatie over producten

Pluspunten

duidelijke info

Pluspunten

Super bedrijf, altijd snel antwoordt van Stijn en goede snelle levering. Artikelen zijn soms duurder dan bij ander sites maar wel van betere kwaliteit wat niet zichtbaar is op internet maar wel bij levering. Veel beter dan b.v. een concurrent zoals Azalp welke de slechtste internet winkel is waar ik zaken mee heb gedaan.

Pluspunten

Prima site, snelle levering

n.v.t.

Pluspunten

Snelle levering. Goed verpakt.

Pluspunten

uitstekende service, een echte aanrader. Te gek dat jullie als service gratis mee hebben verzonden, geweldig!

ik kan niets bedenken

Pluspunten

snel. adequaat en behulpzaam, goede prijs\prestatieverhouding

Pluspunten

Snel geleverd en producten naar wens!!!

Pluspunten

vooraf goed advies, afspraken worden nagekomen, goede service

goede complete handleiding bij zelf bouwen

Tureluur 17 1722HG Zuid-scharwoude

0226 750719