Super Super Super

Altijd snel, altijd goed en goedkoop! Bedankt voor jullie service & support. Heel jammer dat jullie moeten sluiten, omdat Den Haag ons weer peopled! Hopes for the future! Groet Rob

Zeer goed bedrijf

Ik bestel al jaren produkten bij dit bedrijf. Altijd een supersnelle levering en het belangrijkste is dat het vanaf € 10 verzendkostenvrij is. Dat vindt je nergens. Een keer heeft de post een zending kwijtgemaakt en kreeg gelijk kosteloos een nieuwe levering. Ik zal hier blijven bestellen .

Super service, TOP bedrijf!

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ze helpen me netjes en bestellingen worden snel verzonden. Ik zou mensen zeker aanraden om hier hun bestellingen te doen!!

Lange levering

Beste, ik wacht nog steeds op mijn bestelling donderdags besteld 5 dagen later nog steeds geen bestelling ontvangen dus ik kan niet veel positieve review geven aangezien ik nog steeds op mijn bestelling wacht.... ik hoop dat deze alsook nog aankomt... Anders zal het de eerste maar ook direct de laatste keer zijn dat ik via deze site iets bestel, dus ik hoop mijn bestelling nog te krijgen...

slecht

ik had 4 liquids gekocht maar de datum was van 2020 mail gestuurd ze zeiden dat kan je 3 jaar later nog gebruiken klopt niet elders weer gekocht datum 2023

Beste Betsy, Zoals we jou hebben aangegeven staat er een productie datum op de verpakking en geen THT datum. Producten zijn tenminste 3 jaar houdbaar na productie. Tevens kunnen liquids eigenlijk niet over datum gaan omdat er geen bederfelijke ingrediënten inzitten, maar een datum is verplicht vanuit de NVWA. Dus ik betreur jouw beoordeling die vererven terecht is.

Toooooop

Zelden kom ik zo serieus en service gericht bedrijf. CHAPEAU

Service is niet meer zoals het was.

Service is niet meer zoals het was. Sinds de nieuwe website is vernieuwd is, is de service naar beneden gegaan. Vaak ook niet op tijd verstuurd = 2 a 3 dagen binnen op werkdagen besteld. Kortingscode werkt niet meer sinds de vernieuwing van de website. En mailtje word niet beantwoord.

altijd snel en alles geleverd

Vriendelijke mensen als je belt, en de bestelling wordt snel en foutloos geleverd. Ga zo door.

Ben er vaste klant

Altijd perfecte service, ik ben er vaste klant sinds 2017. Ik raad iedereen aan om hier te bestellen, super goed bedrijf en helpt je meteen als er iets is. Het gebeurd weleens wat dat er iets mis kan gaan maar het word ook altijd opgelost. Dus top service!

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, die ik vorige week heb besteld. Kan daarover dus nog geen ervaringen delen, alleen dat het bezorgen langer duurt dan ik had verwacht.

Altijd snel

Ik bestel al jaren bij justlikesmoking.nl en had nog nooit een probleem.

Super veel keuze voor goede prijs

Ik wissel graag smaakjes en JustlikeSmoking heeft mega veel keuze! Levering en nalevering gingen geheel naar tevredenheid

duidelijk en overzichtelijk en een vlotte verzending

ruime keus en goed assortiment, vlotte behandeling. één keer een bestelling niet goed doorgekomen, na één telefoontje gelijk goed gekomen.

Snelle levering, goed product!

Duidelijke site, uitgebreid assortiment, snelle levering en een goed product!

Snelle levering en fijne prijzen

Ik ben zeer tevreden want de levering is snel en gratis. Alles wat je nodig hebt is op voorraad en heeft een fijne prijs. Ik hoor vanaf nu bij de vaste klanten.

supersnelle levering

Super snelle levering en gratis verzending als je kleine bestelling hebt is top!

prima contact

via de email wordt je prima op de hoogte gehouden van je bestelling

Super snelle levering via brievenbuspost!!

Ideaal dat het de volgende werkdag in huis is.

Toppie

Belde de klantenservice met een vraag over mijn E-Sigaret,waarvan 't antwoord niet te vinden was op internet, en 't antwoord was... Ik ga het uitzoeken voor u en bel je zo spoedig mogelijk terug... Na een uurtje werd ik gebeld met de oplossing.... Mijn dank hiervoor Hein.

Snelle bezorging

Goede site en goeie prijzen

Makkelijke website .wat je zoek hebben ze .snelle levering ,hellemaal top .blij mee .ga er elke maand bestellen .❤

De klant is belangrijk

Snelle leveringen, bij telefonisch contact altijd bereikbaar of er word meteen teruggebelt als men niet kan opnemen.

snel geleverd

snel geleverd