super

lukt niet email nog een keer te bevestigen dus doe ik het zomaar

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Veel keuze En een snelle levering, top!

Blij verrast dat Ik al zo Snel mijn liquids binnen had... ik ga weer nieuwe bestellen, want ook de prijs is fantastisch. Zo houd ik t wel vol

Weken moeten wachten

Had een bestelling geplaatst voor 8 liquids. Snel mailtje gekregen met de bevestiging van verzending maar niets ontvangen. Er zou direct een nieuwe verzending gedaan worden maar heel apart, ook nooit ontvangen. Een nieuwe zending zou pas na een week kunnen omdat er leveringsproblemen waren. Maar ook toen niets ontvangen, toen kreeg ik een gedeelde levering met 3 gratis andere liquids als tegemoetkoming. Zeer netjes maar toen waren we al 2,5 week verder. Vervolgens kreeg ik de week erop weer niets binnen en pas toen ik wederom erachteraan mailde kreeg ik het de dag erna pas binnen. 11 juni besteld, op 6 juli pas mijn complete bestelling gehad. Erg lang voor iets wat de volgende dag geleverd zou zijn. Wel nette tegemoetkoming, maar ik kreeg wel het idee dat er smoesjes verzonnen werden over de verzendingen tussendoor en dat er gewoon geen voorraad was

Niet bijzonder

De service was oké, niets beter of anders dan bij andere. De stalking om een revieuw is erg onprettig.

Bestelling nooit ontvangen er wordt niet gereageerd

Oplichterij bestelling nooit ontvangen. Op e-mails wordt niet gereageerd. Niks bestellen! Ik ga aangifte doen.

Fantastisch persoonlijk geholpen

Dat is mijn ervaring in de bovenste zin. Hein heeft mij echt fantastisch persoonlijk geholpen terwijl we elkaar niet gezien hebben maar allemaal via de flat. Een kanjer is Hein.

Zeer snelle levering van mijn bestelling, gratis verzonden

Zeer goede ervaring

Veel keuze en snelle levering.

Mijn merk is voorradig en dit was niet het geval in de zaak waar ik normaliter naar toe ga.

goede snelle service

de ene dag besteld de volgende dag in huis. super snel

Super snel en goedkoop!

Super snelle levering, paste door de brievenbusopening en kreeg ik mooi bericht van zodat ik niks hoefde te regelen om thuis te blijven enzo. En verder super goedkoop!

producten kwamen optijd

eenvoudige website / snelle levering / tevreden klant!

Ik zocht specifiek een bepaalde nic salt liquid en had deze in no-time gevonden op de eenvoudig te navigeren site. Ik kom zeker terug voor mijn volgende bestelling! Levering was snel en past mooi door de brievenbus dus hoefde er niet voor thuis te blijven. :)

Snel geleverd en goedkoop

Fijne website, snelle levering en veel keus!

Pluspunten

Snel

Pluspunten

Komt afspraken na !

Geen

Pluspunten

Geleverd volgens afspraak; bestelling correct en brievenbuspakketje goed verpakt.

Geen

4 stars: good service, well treated

Positive

Problem with the delivery great customer service resent order straight away

Suggestions

Use a different delivery company

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Grote selectie

Snelheid in levering erg traag

Pluspunten

Snelle afhandeling en gratis verzonden!

Geen idee

J F Vlekkeweg 2