DHL alweer!

Waarom gebruiken jullie DHL. Het is wereld’s ergste bezorgers. Als ze horen een pakket bij mij te bezorgen, laat ze het liggen op een absoluut onbereikbaar plek. Dan laat ze mij weten dat Ik heb het niet opgehaald en dat het retour gezonden is. Compleet belachelijk.

uitstekend

Nooit geen problemen en op tijd geleverd.

Mijn spullen op de afgesproken tijd ontvangen en zo als heb besteid

Snelle levering.

Snelle levering, mooie prijs voor een goed product.

Steeds perfect geleverd en de juiste informatie gekregen

Steeds perfect geleverd en de juiste informatie gekregen

Correcte levering

Heb net alles ontvangen en 1 artikel was uitverkocht en het alternatief dat ze hebben gegeven was zeker ook goed . Prijs kwaliteit zit je goed .

goede communicatie bij het versturen van de bestelling

de juistheid van het bestelde produkt

Goede kwaliteit en lage prijzen

Veel keuze

tevreden

bestelling verliep vlot, even als de betaling. Ik kreeg onmiddellijk een bevestiging en enkele dagen later wed alles netjes bezorgd.

Snelle en correcte levering

Van de bestelling tot het afleveren van het bestelde product verliep feilloos!! Drie werkdagen na de aankoop werd het thuis afgeverd ! Bedankt !

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Verzending klopt en gebeurt vlot.

Goede deal

Product antwoord aan de verwachtingen.

Eerlijk en correcte site

Ik ben zeer tevreden , artikelen zijn zoals ze worden aangeboden en snelle levering.

in orde

steeds binnen korte tijd geleverd .in orde

mooie artikelen voor een mooie prijs

de artikelen voldoen aan mijn verwachtingen.

Ik ben tevreden over het bestelde product doch de leverancier is ten stelligste af te raden. PostNl gooit de pakketten gewoon over de omheining van 1,80m hoog als je niet thuis bent, gelijk wat er in je pakket zit. Dat interesseert hen niet. Zolang het maar 'gedropt' is.

Mooi op tijd zoals beloofd. Perfect zo.

Levering mooi op tijd.

Prijs en kwaliteit zijn in goede verhouding. Bezorging volgens afspraak

geweldig

snelle levering en kwaliteitsgoederen.

geweldig

snelle levering en kwaliteitsgoederen.

Nog altijd snelle levering van de bestelde producten gehad.

Gewoon goed. Netjes verpakt en netjes op tijd.

vlotte en snelle service

supergoede webwinkel, gemakkelijke en overzichtelijke keuze van artikelen, heel vlot te bestellen en snelle levering

Op tijd bezorgd en vriendelijke bezorger

Op tijd bezorgd en vriendelijke bezorger

Over VoordeelVanger.nl

VoordeelVanger.nl, een "dagdeal" site met als missie om jou elke dag exclusieve aanbiedingen met kortingen tot wel 90% aan te bieden. VoordeelVanger.nl maakt de luxe dingen in het leven betaalbaar voor iedereen!