Zoals vermeld een snelle levering

Zoals altijd probleemloos.

Al meerdere aankopen gedaan via Voordeelvanger en altijd zeer snel en netjes geleverd.

Snelle service eerste keer.

Binnen drie dagen mijn bestelling in huis bij mijn eerste bestelling. Goed product. Goede prijs.

Snel besteld en vlug geleverd

Kijken, bestellen en gebruiken

Goede keuze en betaalbaar.

Goede en snelle service.

Goed product en snelle levering

Binnen enkele dagen na bestelling al geleverd .

uiterst tevreden

goedkoop en heel gemakkelijk

Service is goed.

Een niet goed functionerende bureaustoel werd zonder problemen vervangen. En zo hoort het ook. Ik koop er ook graag de overhemden.

Betrouwbaar

Producten zijn van goede kwaliteit

Vlotte bestelling plus afhandeling

Men bestelling is vlot verlopen en de levering ook. Enig min puntje is dat ik bij het overzicht naar betalen wil gaan dat het dan dikwijls mis loopt. Inzet overzicht van mijn bestellingen kan ik niet meer men bestelling duidelijk in detail zien. Dat is wel heel vervelend.

Heel tevreden

Zeer tevreden klant.

Ik ben zeer tevreden over jullie diensten alles wat ik besteld heb heb ik zeer correct ontvangen ,en de chauffeur die de pakjes kwam afleveren is altijd zeer vriendelijk .Dus ik denk dat ik in de toekomst nog een zeer tevreden klant zal blijven dank u.

Zeer goed!

Met alle aankopen ben ik zeer tevreden!

Goede informatie

Bijzondere producten die aanspreken en scherp zijn geprijsd

Geweldig voed verzprgd

Toppie

Alles is zoals beschreven & uiterst snel geleverd en keurig verpakt !

Verrassend hoe snel alles wordt geleverd en de kwaliteit stelt niet teleur.

Grandioos

Bestelling eenvoudig. Levering correct. Product is picobello in orde. Voldoet aan de verwachtingen.

Altijd in orde

Alles volgens afspraak

Snelle goede service

ik ben uiterst tevreden

Mijn ervaring is opper best

perfect

levering was perfect, eenmaal verzonden had ik het volgende dag.

Heel tevreden

Topbedrijf!

Goede service en ook supersnelle bezorging . Klantenservice ook Toppie hoor! Een woord TOPPER

Was ok

In orde en op tijd

Over VoordeelVanger.nl

VoordeelVanger.nl, een "dagdeal" site met als missie om jou elke dag exclusieve aanbiedingen met kortingen tot wel 90% aan te bieden. VoordeelVanger.nl maakt de luxe dingen in het leven betaalbaar voor iedereen!