Goed.En keurig op tijd geleverd.

Heb ik al omschreven.Mooie artikelen en aanbiedingen

Goed geregeld

Prima ervaring, soms wat langere levertijd maar als je dan een mail stuurt krijg je ook meteen antwoord!

service en goederen gewoon PERFECT

Als ik in Belgiê ben bestel ik wat ik graag wil ontvangen, en ik ben nooit teleurgesteld, en zelfs als ik in Spanje terug ben, en ik wil graag iets hebben dan aanvaarden ze het op de camping, en tegen dat ik teug ben ligt het op mij te wachten in de caravan, perfect toch:))

Makkelijk te bestellen, binnen een week zeker binnen

Blij met het produkt wat ik besteld heb

prima artikelen

Alle artikelen voldoen aan mijn verwachtingen echter de verpakking viel mij zeer tegen van 1 art .De zending ,2 pakketten, waarvan 2 art. verpakt waren in een neutrale verpakking en 1 art. zonder verpakking. U zal wellicht begrijpen, dat ik het niet fijn vindt ,dat een ieder die deze zending ziet, weet van mijn bestelling ! Bij komend ,is de beschadiging van de originele verpakking door de hierop aangebrachte verzend labels, te meer niet fijn , omdat het art. een cadeau betreft !!!!! Gaarne verzoek ik U mijn bevindingen aan desbetreffende afd. te doen toekomen Met vriendelijke groet; Pieter de Jonge

Prijs/kwaliteitverhouding dik in orde.

Als in de nieuwsbrief had gestaan dat het produkt niet geretourneerd kan worden in plaats van tijdens de retoutaanvraag, was mijn beoordeling 5 sterren waard geweest.

Alleen de belachelijke royale verpakking van het ondergoed. In plastic, nog eens apart in plastic en weer allemaal apart in karton....Foei !

Ok

Bestelling ok spijtig dat de parasoltegels vertraging hadden

Betrouwbare site voldoet aan mijn verwachtingen

Snelle levering van bruikbare aanbiedingen met relevante prijsverlagingen. Slechts een enkele keer niet tevreden met het aangeboden en gekochte product( regengoot bladafschermer veel te slap en tandsteen verwijderaar nutteloos)

Vlotte levering van leuk geprijsde producten

Leuke aanbiedingen, vlotte levering conform beschrijving

Snel goed zeer tevreden.

Ik bestel regelmatig bij voordeelvanger en altijd netjes en op tijd geleverd.

Nvt

Zeer goede kwaliteit alles

Ik ben altijd tevreden, correcte afhandeling en vlugge levering!

zeer snelle levering

Goede ervaring met Voordeelvanger

Zeker een aanraden om hier te bestellen

Ik bestel meestal producten die echt goed zijn goede mail contact en wordt optijd doorgeven wanneer de bestelling komt.

Geweldige mooie spullen en niet zo duur

Vlotte levering

een dag vroeger geleverd dan verwacht.

Alles prima

Alles prima

Eerste keer

Prima bestelling en netjes op tijd.

altijd op tijd leveren voor een nette prijs

altijd op tijd leveren voor een nette prijs

Goed!

Goed!

Goede service, snelle levering en prijs kwaliteit is super

Hartstikke goed

Werkt zoals ik het gedacht heb, dus prima. Zeer tevreden

Over VoordeelVanger.nl

VoordeelVanger.nl, een "dagdeal" site met als missie om jou elke dag exclusieve aanbiedingen met kortingen tot wel 90% aan te bieden. VoordeelVanger.nl maakt de luxe dingen in het leven betaalbaar voor iedereen!