Netjes en snel geleverd

Top kussens en snelle levering

Kan deze iedereen aanbevelen !!!

Ik had deze t-shirts al eens besteld en ze bleven goed van vorm. Vandaar mijn nieuwe bestelling.

Snelle en goede afhandeling

Echt waar voor je geld en goedkoper

Heel tevreden en snelle levering.

ik heb een turbo scrub gekocht

werd gebracht uit pakken bleek er een borstel niet bij te zitten heb het distrubutie bedrijf gebeld met fotos van de ontbrekende borstel binnen 2dagen werd hij opgestuurd

snelle service

De bestelling wordt goed en snel geleverd.

Zeer tevreden, vlotte levering

Zeer positieve ervaring

geweldig

producten in goede staat geleverd

Op alle fronten een dikke plus.

Ik ben tevreden.

Ik heb een telescopische borstel van 7 meter besteld en had er wel een beetje last mee om het oke te krijgen, ik weet ook nog altijd niet waar ik dat zeeppotje moet bevestigen, maar dat komt wel hoop ik en dan kan ik mijn rollen wassen.

helemaal top

Voor het eerst besteld. Voordelig en snel geleverd.

ikbenzeer tevreden

nog steedes zeer tevreden

Altijd snelle levering.

Eerlijke firma

Eerlijke firma

Snelle vlotte levering

Blij

Douchemat besteld. Goed prijs en snelle levering.

Zeer snelle levering

De informatie over de producten op website is duidelijk.. Het produkt wat je besteld word snel geleverd.

Mooi product en snel geleverd

Het materiaal voor de parasoltegels voor een zeefparasol zijn van goede kwaliteit en werden keurig verpakt toegestuurd. Het product is van uitstekende kwaliteit en snel geleverd.

Vorige week bestelling geplaatst ik ben heel tevreden over de snelheid van het pakket , plus het product is top en was ook nog eens super voordelig

Aangenaam verrast van de service

Correcte levering Er was wel een raar moment bij de bestelling Ik vulde mijn adres in en bij het versturen van mijn aankoop werd mijn adres spontaan verandert naar een onbekend adres Dit is dan wel na een email rechtgezet

perfect

perfect

Altijd zeer tevreden over de service

super !!!!!!!

Over VoordeelVanger.nl

VoordeelVanger.nl, een "dagdeal" site met als missie om jou elke dag exclusieve aanbiedingen met kortingen tot wel 90% aan te bieden. VoordeelVanger.nl maakt de luxe dingen in het leven betaalbaar voor iedereen!