Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Bestelling en levering perfect, goede kwaliteit dekzeil - en een attentie in de doos!

Prima product

Snel geleverd.

prima kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit materiaal en je word goed op de hoogte gehouden van de levering.

Top bedrijf

Snelle levering, gunstige prijzen en een leuke attentie bij de bestelling.

prima service

Bij het afhalen van een bestelling kwam ik er achter dat niet alles aanwezig was. Dit is direct en zonder problemen / gezeur aangevuld.

Mijn kruiwagen werd beschadigd geleverd.

Mijn kruiwagen werd beschadigd geleverd. Je vraagt je af hoe dat kan, toch?? Retourproces verliep uitstekend, geld supersnel terug.

Duidelijke website klantvriendelijk

Goed ,advies, duidelijk over bezorging, klantvriendelijk, snelle service.

Snel en goed geholpen

Ik was verrast dat ik een putemmersteel zo voordelig kon kopen. Is degelijk en precies wat ik zocht. Ga hier zeker vaker kijken voor speciale dingen voor m'n moestuin.

Altijd corect

Prima service met leuke attentie

Goede producten en snelle service

Het wordt altijd netjes en op tijd geleverd.

De bestelling is goed en snel afgeleverd.

Het is erg prettig dat de chauffeur een half uur van te voren belt dat hij er aan komt met het pakketje.

Prima product, prima levering!

Prima product, fijne levering

ik bestel vaker keurig verpakt en snelle levering

Super snelle service!

Heel veel keus, super snelle levering, kwaliteit prijs verhouding goed.

Diep teleurgesteld

De koerier geeft eerst aan dat er vier colli zijn van elk 3 kg ( wat nergens op slaat) en vervolgens - na tussenkomst van de verkoper - zet hij de 4 colli op status “ manco” . Verder nieuws ontbreekt volledig en intussen blijf ik maar wachten op mijn levering... En dan stelt u de vraag wat ik van mijn aankoop vind ...?

Snelle levering, product naar verwachting.

De kleine maat van de automatische spanband voldoet prima. Is leuk product om me boottrailer van groot gemak te voorzien. (Geen losse spanbanden meer).

top!

Altijd snelle afhandeling. Correcte levering. Nog nooit foutieve leveringen gehad. Een keer iets gehad over een product. De service desk heeft dit toen discreet en netjes afgehandeld.

Sommige dingen vindt ik wel duur vergeleken bij andere onderdelen.winkel

gewoon zoals het hoort!

een artikel beschadigd, na het sturen van een foto meteen omgeruild!

Levering netjes optijd geleverd

Verrast van het extra's

Goeie kwaliteit tegen redelijke prijs

Goed adres

prima bedrijf, snelle en correcte leveringen

Goede ervaringen met BTN de Haas, bestellen en snel correct leveren !

Goede levering

Alles wat je besteld wordt netjes afgeleverd. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd.

Mijn bestelling stond de zelfbedachte al klaar om opgehaald te worden,prima geregeld