Lekker snel en op tijd geleverd...

Veruit de beste prijs....top

Goede en snelle levering

Top web winkel en snel geleverd

Top bedrijf snel geleverd

Ik heb Pulsara roterende draadspanners gekocht bij BTN De Haas. Voor het eerst. Het lijkt goed. Ze lijken wel gevoelig voor aanslag vanuit het water.

Niet op voorraad maar wel snelle levering

goede webwinkel

Ik bestel wel vaker bij btn de haas. als iets niet op voorraad is of de levering wordt later krijg je keurig bericht.

Aankopen worden perfect geleverd.

Echter nadat de bestelling geplaatst valt er niets meer bij te voegen aan de order. En moet je wederom verzendkosten betalen terwijl het tegelijk geleverd wordt. Dat was een echte afknapper. Heb het toen maar elders besteld waar je geen extra bestelkosten hoeft te betalen.

Geachte, Dank voor uw feedback! We hanteren onder de 150 euro ex btw een orderbijdrage van 6.95 ex btw. Wanneer er bij ons een order binnenkomt bevriezen we deze en nemen hem zsm in behandeling. Iets bijvoegen is niet mogelijk en voor een aanvullende order vragen wij inderdaad wedermaal 6.95 wanneer het bedrag onder de 150 ex btw is. Waarom? We zien een aanvullende order ook als nieuw en deze heeft dezelfde handling als elke order dan ook. Voor uw beeldvorming... de kosten van het transport zijn niet de kosten van een order. We houden deze op voorraad, picken deze voor u, verpakken deze in een stevige doos, vullen deze met opvulmateriaal af, plakken de verzendsticker, verzorgen de administratie, mailen de stand van zaken, melden de track and trace code. Om vervolgens de volgende werkdag te laten afleveren door Transmission. Door dit effecient te doen vragen we slechts 6.95 ex btw voor 1 order. We betreuren dat het als een afknapper voelt, doch met bovenstaande uitleg hopen we wat helderheid te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Wim Kwant

Prima product en correcte en snelle levering.

Ik heb de ai airpress L6-95 gekocht. Erg stille compressor en licht in gewicht. Bevalt tot nu toe prima.

Snel geleverd en prima spul

Mijn bestelling van twee spanbanden kreeg ik de volgende dag al binnen. Ik heb er onze door Ciara scheefgewaaide denneboom mee rechtgetrokken, Super makkelijk. Namens onze den: hartelijk dank!

Besteld, tijdig geleverd zoals het hoort! Top

Snelle levering en goede service

Ik had een paar laarzen besteld bij BTN de Haas, na ongeveer 3.5 weken waren deze al lek. Even geappt met een medewerker van BTN de Haas en ik kon de laarzen weer omruilen voor een nieuwpaar, top service!

Mooie duidelijke web winkel producten snel te vinden.

Ik heb al meerdere keren spullen gekocht en altijd snelle levering ben zeer tevreden over BNT de Haas.

Top geregeld !

Goede en snelle service !

Goed geholpen

Goede site Goede info

prima spullen goede prijs snel geleverd

prima spullen goede prijs snel geleverd

Ok

Snelle, correcte levering

overzichtelijke site/ alles oké.

corekt

prettig en vlot

Je kan prima iets kopen Btn de haas

1 min muntje vind ik het verzenden. deze leverd niet op zaterdag En niet bij de buren. Aan gezien dat wij bijde 5 dagen werken is dat lastig

Goede en betrouwbare leverancier

Ik had een bestelling ontvangen waarbij tijdens transport een beschadiging was ontstaan. Na het melden van deze schade kreeg ik een nieuw exemplaar toegestuurd zonder de oude te retourneren.

Geweldige survice, zeer snelle levering

Goede voorlichting, snelle levering, het juiste produkt.

Na mijn vraag over uw product, kreeg ik snel, duidelijk en vakkundig antwoord. Na de bestelling werd er snel geleverd.

Supersnelle levering

Solo Schuim drukspuit 301FB besteld voor het foamen van mijn auto, super snelle levering en op het gewenste tijdstip bezorgt. Ga zo door!