Betrouwbare firma

Ik ben tevreden over de levering, de prijs en het product.

Alles geleverd en snel!

Na een online bestelling kon ik mijn bestelde spullen eerder ophalen dan eerder was aangegeven. Dat was al fijn. Tijdens het ophalen had ik terloops nog enkele aanvullende artikelen meegenomen (o.a. anti-lek kruiwagenwielen). Helaas kreeg ik die niet op mijn kruiwagen (onkunde van mij), op de vraag of ik ze kon ruilen geen probleem. Helaas was ik m'n bon kwijt maar kon de betaling wel aantonen door de afschrijving. Dat was allemaal geen enkel probleem. Super! Kom ik in de winkel. Vertelde de meneer op de afdeling hoe ik m'n aankoop na kleine aanpassing toch kon gebruiken. Mocht ik hulp nodig zijn dan mocht ik bellen. Gelukkig was dat niet nodig, zo onkundig was ik blijkbaar nu ook weer niet. Dat is dan ook weer super. ;-)

Kloten

Zaagschoenen, besteld, en een aantal dagen later kreeg ik bericht dat ze niet leverbaar zijn. Dat had ook tijdens de bestelling gekund en had ik het geld niet overgemaakt. MAAR kijk ik op hun site ,staan daar nog steeds diezelfde schoenen op. Gewoon LOKKERTJES dus. Nu maar wachten op mijn .geld

Beste Roel, Dank voor uw reactie! We hadden wat problemen met inloggen in Kiyoh, vandaar deze vertraagde reactie! Onze koopjes / uitloop artikelen hoek is enorm populair en klaarblijkelijk is hier een fout door ons gemaakt in de beschikbaarheid van de voorraad. Excuus daarvoor. Wat wij zien is dat uw order geplaatst is op 31-09-2020 en het geld 2 dagen later is teruggestort op 02-10-2020. Wellicht is de terug storting aan uw aandacht ontsnapt. Klopt dit in uw beleving? Het lokken van klanten op de manier zoals u schetst is verwerpelijk en niet onze insteek. Hoe kunnen we deze nare ervaring ombuigen naar iets waar u vrolijk van wordt? Ik hoor graag Wim Kwant

Duidelijke site

Prima levertijd

goede service

duidelijke bestel site snelle levering gewoon super ervaring

Goede service, zowel online als fysiek in de winkel

Onlangs heb ik besteld online en fysiek gekocht in de winkel Service is prima en men denkt met je mee

goed en snel geleverd

Netjes en perfect afgeleverd.

perfect afgeleverd

Netjes en correct afgeleverd.

goed en snel geleverd

Ondanks dat er een vertraging was omdat het artikel niet op voorraad was, werd het uiteindelijk toch iets sneller geleverd. De mail van de vervoerder op welk tijdstip het produt zou worden afgeleverd is nooit ontvangen.Snel en (goed)koop

Overzichtelijke webshop. Snelle levering.

Prima bedrijf .

Makkelijk besteld, snel in huis

Gericht op zoek naar een bepaalde bekap schaar. Bestellen was hier het makkelijkst, daarom bij BTN de Haas gedaan. Snelle goede afhandeling.

Zorgvuldig en snel opgeleverd

netjes en snel bezorgd

nvt.

besteld en snel thuis voor een goede prijs

super

Het was een prima ervaring.

Snelle en adequate afhandeling van de bestelling.

Prima prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

Ik had afdekzeilen nodig die net iets dikker waren dan standaard. Die heb ik gevonden bij BTN voor een redelijke prijs. Besteld, betaald en daarna vlot geleverd. Ik heb ze inmiddels in gebruik en ze voldoen prima.

Duidelijke site en snelle levering

De zoekfunctie werkt prima en de levering is volgens afspraak.

Zeer goede service ce

Snel besteld en bezorgd

Prima webshop, product was snel gevonden met zoekfunctie

levering was volgens verwachting

Snelle levering voor een mooie prijs

Schoenen zijn snel geleverd voor een hele mooie prijs.

Snelle levering en prima producten

Ik ben zeer tevreden over het artikel dat ik besteld heb

Korrekt bedrijf, houden hun aan de afspraken!