Netjes en gauw

heel goed daarom bestellen we ook bij BTN de haas

Makkelijk en snelle levering en niet gek duur

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering uit ruime voorraad

Een goede overzichtelijke webshop. Makkelijk de producten vinden die je zoekt. Keuze voor afhalen op locatie of bezorging. Bij bezorgen duidelijk waar de bestelling onderweg is. Super tevreden

Snelle levering, scherpe prijs

Snelle levering, scherpe prijs

Product makkelijk te vinden

Overzichtelijke site

Hellas teleur gesteld in de afwikkeling

Ik heb een bestelling geplaatst bij BTN de Haas , de bezorging is langsgeweest maar helaas was ik niet thuis , er is daarna geen actie meer geweest dus zit ik nog steeds zonder mijn betaalde bestelling. Tim van Bodegraven , 0653-685814

Altijd snel geleverd of wordt geleverd

heel goed bedrijf.

Dit bedrijf komt zijn afspraken echt na .

Goex

Prima product en snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd, prima prijs

meestal goed, deze keer matige afhandeling

erg vervelend dat mijn bestelling niet op het juiste adres is bezorgd. Daarnaast vond ik de service na 2 telefoontjes matig. Alleen een e-mail dat er ‘navraag’ is gedaan bij de pakketdienst vind ik erg summier.

Geachte Guus, Spijtig om te lezen dat de bestelling niet op het juiste adres is afgeleverd, en dat de service nadien in uw ogen matig was. Graag hoor ik van u wat en hoe wij het beter hadden kunnen doen zodat wij onze diensten kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

Professioneel product.

De startkabels zijn een professioneel product die doen wat ze beloven. Ook zware dieselmotoren krijgen ze zonder problemen aan de praat. Ik ben zeer tevreden.

snelle levering en als iets een keer langer duurt een duidelijk bericht

goede service

Bestellen via webwinkel lukte niet, bestelling werd telefonisch aangenomen en vervolgens snel bezorgd.

Prima kwaliteit, eerlijke prijzen

Altijd vlot geleverd, zeer breed aanbod, scherpe prijs voor A-merken.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Trampolinedoek besteld, twee dagen later was het binnen. Prima doek.

De klompen vrijdag morgen besteld en maandag ochtend al in huis, snelle actie, top !!

de keuze is reuze en meestal concurrerende prijs

ruim aanbod voor de veehouderij en vlotte leveringen en soms leuke acties

Geen klachten producten snel ontvangen

Over de service en levering geen klachten alles zoals verwacht.

in het verleden prima, maar nu minder

2 bouwhekzeilen besteld en supersnel gekregen, perfect! Maar de zeilen hadden de zelfde maat moeten zijn, ook gezien de maataanduiding op de verpakking. Er zit 20 cm verschil in de hoogte! Jammer want nu komen de ringen ook niet meer gelijk. Nu gaat het maar over een bedrag van rond de € 15,00 maar vreemd is het wel

Prima ervaring

Het pakket werd afgeleverd op de plek die ik de bezorger aanwees.

Snelle service en heldere communicatie

Naar aanleiding van mijn aankoop telefonisch contact gehad, wat prima verlopen is. Prompte reacties op bestelling en duidelijke info over de levering.