Filters

2

Koop hier niet !

geen kennis over hun zeilen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Dank voor uw feedback. Klaarblijkelijk heeft u een negatieve ervaring bij ons in de winkel gehad. Kan u wat specifieker zijn over de klacht? Hiermee helpt u ons verder om onze dienstverlening op een hoger niveau te krijgen.

8

Goed.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
2

Tegenvaller

13 mei besteld, 20 mei bericht dat over twee dgn geleverd wordt. En dat is niet de eerste keer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Joost, Dank voor de feedback! Wij herkennen wat u schrijft en zijn alle druk om dit te voorkomen. De goederenstroom richting ons laat hetzelfde beeld zien en moeten we soms keuzes maken die niet te bergrijpen zijn voor onze klant. Excuus, doch in deze tijd van schaarste, enorme drukte op het logistiek en veranderende voorraden lukt het ons op dit moment niet om een betere uitlevergraad te bieden. Naar verwachting zal dit nog maanden duren.

10

Super!

Super! Producten binnen enkele dagen ontvangen voor een goede prijs. Kreeg in de verpakking daarnaast nog pannenkoekenmix, stroop en poedersuiker cadeau (had ik niet besteld)! Zeer positieve ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Bestelling en levering perfect, goede kwaliteit dekzeil - en een attentie in de doos!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product

Snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit materiaal en je word goed op de hoogte gehouden van de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Snelle levering, gunstige prijzen en een leuke attentie bij de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service

Bij het afhalen van een bestelling kwam ik er achter dat niet alles aanwezig was. Dit is direct en zonder problemen / gezeur aangevuld.

  • Aanbevelen? Ja
5

Mijn kruiwagen werd beschadigd geleverd.

Mijn kruiwagen werd beschadigd geleverd. Je vraagt je af hoe dat kan, toch?? Retourproces verliep uitstekend, geld supersnel terug.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte, Dank voor uw feedback! We proberen - wanneer transportschade - het zo snel en prettig mogelijk met de klant op te lossen. Een kruiwagen zou het liefst op een pallet verzonden moeten worden, doch niemand wil deze 45 euro ex btw betalen. Wij versturen om die reden de kruiwagen los en rekenen hiervoor 7.95 ex btw. Het wil wel eens voorkomen dat de kruiwagen dan door de bak van de vrachtwagen heen slingert. We hebben gekozen om dit risico te nemen.

10

Duidelijke website klantvriendelijk

Goed ,advies, duidelijk over bezorging, klantvriendelijk, snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Ik was verrast dat ik een putemmersteel zo voordelig kon kopen. Is degelijk en precies wat ik zocht. Ga hier zeker vaker kijken voor speciale dingen voor m'n moestuin.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Altijd corect

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service met leuke attentie

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede producten en snelle service

Het wordt altijd netjes en op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

De bestelling is goed en snel afgeleverd.

Het is erg prettig dat de chauffeur een half uur van te voren belt dat hij er aan komt met het pakketje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product, prima levering!

Prima product, fijne levering

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

ik bestel vaker keurig verpakt en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle service!

Heel veel keus, super snelle levering, kwaliteit prijs verhouding goed.

  • Aanbevelen? Ja
1

Diep teleurgesteld

De koerier geeft eerst aan dat er vier colli zijn van elk 3 kg ( wat nergens op slaat) en vervolgens - na tussenkomst van de verkoper - zet hij de 4 colli op status “ manco” . Verder nieuws ontbreekt volledig en intussen blijf ik maar wachten op mijn levering... En dan stelt u de vraag wat ik van mijn aankoop vind ...?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte, Soms is de wet van Murphy van toepassing en gaat alles mis. We kunnen alleen excuus maken... excuus!

8

Snelle levering, product naar verwachting.

De kleine maat van de automatische spanband voldoet prima. Is leuk product om me boottrailer van groot gemak te voorzien. (Geen losse spanbanden meer).

  • Aanbevelen? Ja
10

top!

Altijd snelle afhandeling. Correcte levering. Nog nooit foutieve leveringen gehad. Een keer iets gehad over een product. De service desk heeft dit toen discreet en netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Sommige dingen vindt ik wel duur vergeleken bij andere onderdelen.winkel

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon zoals het hoort!

een artikel beschadigd, na het sturen van een foto meteen omgeruild!

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering netjes optijd geleverd

Verrast van het extra's

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd