Snelle service. Goede producten.

We bestellen veel bij BTN. Altijd snel in huis.

Zeer goede service

Weer snel geleverd, fijne overzichtelijke site.

makkelijk en snel te bestellen en te leveren.

mooie site, overzichtelijk en goede afspraken qua leveren.

Kan beter

Wel een snelle levering. Maar de vleugels van de kraaien passen niet goed.

Dampremmende Pe Folie 0.20mm keurig geleverd

Dit is werkelijke dikte folie. Nameten via gewicht en dikte geeft een dikte van ca 0.18 mm. Dat is als verwacht. Levering via de koerier verliep als verwacht.

Hele goede service

Overzichtelijk site, makkelijk te bestellen

Efficient en vriendelijk.

heel goed super snel

de producten die willen kopen waren op voorraad .netjes een e-mail gekregen wanner als klaar staat. vriendelijke personeel. zal iedereen aanraden op daar wat te kopen

Ik had aan gegeven dat mijn kortingscode niet werkte jammer dat ik daar geen reactie op komt

Ik had wat stelen besteld en wat ander tuingereedschap. Er zat een bezem bij waar de houtworm in zat (of in ieder geval de gaatjes) en het was net of de steel buiten in weer en wind had gelegen. Foto's gemaakt en per email opgestuurd. Men gaf aan dat dat inderdaad niet de bedoeling is en er werd een nieuwe steel opgestuurd. Kan gebeuren, goed opgelost.

Snel geleverd en zeer tevreden met de mooie luchthaspel voor weinig

De goedkoopste voor deze haspel

snelle levering en goed.

Prima. Jammer dat de Husqvarna wig niet geleverd kon worden.

Voor 99 procent goed geregeld

Super goede service

Mooi bedrijf

Prima service en vlot af te halen

Goed online te doen, en volgende dag al kunnen halen bij de vestiging in Groningen. Waar het bij de balie klaar stond. Extra pluspunt. Had per abuis geen mondkapje bij mij, deze lagen bij de ingang. Super

Klein probleem, zeer adequaat opgelost

Bij een levering miste een onderdeel. Gebeld en het desbetreffende onderdeel werd direct opgestuurd. Netjes!!

fijn bedrijf, goede service

BTN is een fijn bedrijf met goede service. Verstand van zaken en ruim assortiment.

Website is duidelijk, veel artikelen en op voorraad en de levering was er 2 dagen na bestelling.

snelle en volledige levering

Het kan dus ook zonder verzendkosten

Makkelijke en duurzame buis klemmend

Makkelijke en duurzame buis klemmend

Blij met BTN de Haas

Mooie werklaarzen voor een mooie prijs.

zeer goed

vlotte levering

Precies wat ik verwachtte!

Wilde milieuvriendelijke bezems zoals we vroeger op de boerderij in Friesland hadden. Dit was het. Bedankt!!