Bezorgen in 3 keer in een week.

In 3 keer bezorgen binnen een week kan ook in een of twee keer.

Altijd compleet!

Ik doe al een tijdje zaken met dit prettige bedrijf! Ik heb niks te klagen. Alles altijd op tijd en zoals afgesproken. Top!

Broekmaat bleek te klein, klantenservice ging op mijn verzoek broeken opmeten om tot juiste maatkeuze te komen.

Goed werk

Netjes gehandeld

snel geleverd

Duidelijke website en snelle levering

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

Klantgericht en snel

Snelle levering en meedenken met de klant. Door een verkeerde bestelling razendsnel te annuleren zijn onnodige verzend- en retourkosten voorkomen.

Perfect; van assortiment tot levering

Positieve ervaring met Ben de Haas, webshop werkt erg goed, communicatie is prima op orde!

Veel producten op voorraad en vlotte levering

Gewoon goed. s Ochtends besteld is vaak de volgende dag geleverd. Nog nooit problemen of onjuiste leveringen gehad.

deze keer laat

hallo mijn bestelling is deze keer maar voor een gedeelte geleverd en vindt dat het resterende gedeelte wel lang op zich laat wachten

Makkelijk online bestellen. Vlot geleverd

Snelle levering goed product.

snelle en goede service

kwaliteit uitstekend, en daarbij heel snel geleverd

altijd oke en op tijd geleverd

ruim aanbod goede kwaliteit

produkten zijn goed, levertijden zijn minder

heb lang moeten wachten, en eerste nog een mail moeten sturen voordat het eerste deel werd gestuurd

Goed en snel

Prima service, snelle levering, juiste plaats en de chauffeur was zeer behulpzaam om het pakket op de juiste plek te plaatsen.

Snel en correcte levering

Alles perfect verlopen

Alles perfect verlopen. Juiste prijs, en snelle levering

Snelle levering! Laarzen en jas zitten heerlijk!

Fijn bedrijf, was op zoek naar goeie werkschoenen voor dames en een wind- en waterdicht jack en die heb ik gevonden! Snelle levering, zoals beloofd!

Binnen een dag geleverd

Waar vind je anders dan bij btn de haas een 50 meter spanband voor een nette prijs. Spanband is als erf afscheiding

Prima product en snelle service

Prima product en snelle service

Heel erg goed.

Goed en snel geholpen.

Goede kwaliteit en snelle levering