Prima product en levering

Prima product en levering

Snel en keurig geregeld alles.

Kunt daar vertrouwd bestellen. Snel en met goede berichtgeving verstuurd en ontvangen! Geeft betrouwbaar gevoel!

heb het idee dat het steeds iets duurder wordt

Online bestelling geplaatst en paar dagen later werd het pakketje keurig netjes afgeleverd onder ons afdak, omdat we zelf niet thuis waren.

Veelzijdig en betrouwbaar.

Zeer ruim assortiment voor aantrekkelijke prijs.

Altijd goede service.

Scherper prijs, snelle levering en altijd naar tevredenheid opgelost als er iets niet op orde was.

Supersnel geleverd

middag besteld, volgende dag al thuis

Tof rappe bediening

prima levering met nederlandse beschrijving. gr ab

Vlotte communicatie

Vlotte communicatie en correct geprijsd.

Foutloos geleverd

Alles geheel foutloos en optijd geleverd. Prima!

Al het bestelde netjes geleverd gekregen.

Na het plaatsen van de bestelling duurde het iets langer dan gebruikelijk voordat mijn bestelling geleverd werd. Hiervoor als goedmaker een heerlijke koek gekregen. Top geregeld en er lekker van gegeten!

Redelijk geprijsd.

Mijn bestelling had een week vertraging doordat het computersysteem haperde. Als excuus kreeg ik er een notencake of zoiets bij. Dat had niet gehoeven. Niet mijn smaak.

producten zijn goed bezorging wat minder

na tel overleg met bezorger had ik gevraagd het pakket bij de voordeur neer te zetten toen ik thuis kwam lag het gewoon naast het hek niet zoals afgesproken

Goede prijs snelle levering!

Goede prijs/kwaliteitverhouding snelle levering

Vlot geleverd en gemakkelijk te bestellen.

Mooi vlot geleverd. Bestellen ging gemakkelijk.

Ik had mijn producten snel ontvangen. Nog even contact gehad ivm levering. Snel bericht terug.

Snel en goed afgeleverd

Klotten bezorgdienst

Netjes geregeld.

Vlotte aflevering.

Juiste product gevonden.

Prijs/lever snelheid en kwaliteit zeer goed in relatie tot vergelijkbare ondernemingen.

Gewoon goed

Alleen jammer dat het niet in een keer wordt bezorgd Die paar dagen kon ik wel wachten

Veel voorraad dus snel geleverd

Leverancier is betrouwbaar, hoge kwaliteit en levert snel.

Vanwege tevredenheid heb ik wederom het product (Aspen4) hier besteld en werd weer snel geleverd. Helaas was het nu geen aanbieding dus best een beetje duur, maar de kwaliteit is super !!

Geweldige winkel

Je krijgt hier een goed advies voor je aankoop

Osloweg 139

9723BK Groningen