Snel, goed en accuraat

Bestelling gedaan, snel verwerkt en bezorgd en netjes digitaal factuur.

Ze hebben verstand van wat ze verkopen

Fijn dat ze telefonisch kunnen vertellen wat de beste keuze zal zijn voor de werkzaamheden.

goede service

Super snel verstuurd , goede service

Bestellingen verlopen prima

Alleen vinden wij het limiet van €150 te hoog voor gratis verzendkosten. We zouden sneller en vaker bestellen als dit bedrag lager was. Nu kijken we nog veel bij de concurrent. Mvg, Jozien van Eerden

Snelle goede levering

Snelle goede levering

prima!

prima service en levering

Geachte, Dank voor uw positieve feedback, doch u geeft aan ons niet aan te bevelen! Kan u aangeven waarom niet? Ik hoor graag. Mvg, Wim Kwant

Keurig op tijd geleverd en goed verpakt.

De bestelling was op tijd geleverd met Trans Mission. Het product voldoet prima en was ook zodanig ingepakt daar er geen beschadigingen waren.

Vlotte levering en goede sortering

Het juiste onderdeel vlot geleverd

Duidelijke webshop en snelle levering

Prima bestel en afleverproces. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, zodat je precies weet wanneer het komt.

eerste indruk is goed

eerste keer het lijkt goed

top binnen 2 dagen geleverd

de chauffeur die kwam bezorgen belde mij op dat hij voor de deur stond. mooi afgeleverd. dit was de eerste keer dat dit gebeurt is. normaal wordt het bij de buren gedropt, wat ik trouwens niet correct vind. de buren hebben niets besteld ,ik wel. een 10 voor de chauffeur

Hulde aan Transmission(: Dank voor de feedback.

Ok

prima web shop

prima leverantie wel rekening houden met een paar dagen levertijd

goed en snel

levering ging mooi snel binnen24 uur

Ik heb een goede ervaring met BTN de Haas

Ik heb twee paar laarzen besteld een paar voor mijn vrouw en een paar voor mijzelf. Mijn vrouw kon er niet op lopen omdat de hakken niet goed bleven zitten. Ik heb ze terug gestuurd en meteen antwoord gekregen dat ze het geld terug storten.

perfect

Mooie duidelijke en snelle website, eenvoudig registreren en bestellen maar. ik had m'n bestellen net om 14:01 besteld. Dus in theorie na 14:00. En toch had ik het de volgende dag al in huis!!! *) ps ik denk dat we van deze gekte af moeten! Natuurlijk is het mooi dat wanneer je iets besteld, je dat binnen 24 uur of eerder hebt. Maar als je ziet welke halsbrekende toeren de pakketservicediensten moeten uithalen om dit te laten slagen, dan denk ik echt. Waar zijn we mee bezig!? 3 dagen is al heel mooi eigenlijk. Binnen 2 dagen uitmuntend

Netjes afgeleverd!

Netjes afgeleverd, voor redelijke prijs.

Pretig

Duidelijke website duidelijke uitleg duidelijk bestelling supersnel geleverd

Lopen goed

Snel, duidelijk en goede service

Eerste keer besteld en zeer prettig ervaren.

heel goed

het is mijn eerste bestelling en die is goed verlopen

Tijd voor deskundig advies over aanschaf Airpress compressor

Je ervaart het verschil in service als je de winkel van BTNdeHaas in Groningen bent. ik was op zoek naar een vervanger voor mijn compressor die stuk was gegaan. Had op internet gezocht en je ziet door de bomen het bos niet meer. Ook naar de bekende bouwmarkten geweest echter na drie bezoekjes (ze liggen gelukkig dicht in de buurt), was ik klaar. Advies van de verkopers kwam meestal niet verder dan het voorlezen van de tekst op de website van het bedrijf over het product. Ik besloot naar de BTN de Haas te gaan, kwam hen ook tegen op het web. Johnny heeft de verschillen tussen olievrij en oliehoudend, de toepassing van de compressor uitgelegd. Hij had ook tips over aansluiten op de bestaande persluchtslangen die ik gebruikte. Toen ik vroeg of het mogelijk was om de geluidsproductie van de beoogde compressor te horen, geen probleem. Met de machine uit de winkel naar de werkplaats en daar werd de compressor gedemonstreerd. Het is misschien niet de laagste prijs op internet maar hun advies en service maakt dit velen malen goed. Als je gereedschap zoekt zou ik zeker ook bij BTN de Haas langs gaan.

Overzichtelijk en snel

Overzichtelijke webshop, snel gevonden wat ik nodig heb. Gekozen voor afhalen in de winkel. Bestelling ligt klaar. Geen problemen of gezeur. Dikke prima!!

Prima website en snelle levering.

Heel positief.

snelle duidelijke service en berichtgeving

Was de eerste maal en naar mijn beleving zeker een aanrader.