Super vriendelijk en behulpzaam

Erg vriendelijk en veel ervaring en nemen alle tijd om dingen uit te leggen en snelle levering

Perfect alles

Ze verkopen goed spul en snel geleverd

zeer snelle levering

Makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd

Ík goede ervaringen met dit bedrijf

Ík vindt het gewoon goed bedrijf

Super snelle levering

Prima levertijd en product . Helemaal blij mee.

Snel en correct

Snelle en correcte afhandeling. Prima service, bedankt

Uitstekende klantenservice

Mijn bestelling was niet voorradig. Ik ben gebeld en uw medewerker heeft mij zonder extra kosten een beter/duurder product geleverd.

Super ervaring

Snel besteld en snelle levering

Snelle levering top

snelle levering top

snelle levering en goede service

TOP! betaalbaar en snel

TOP! betaalbaar en snel

Scherpe prijs en snelle levering!

kan het zeker aanbevelen. Compressor gekocht die hier het goedkoopste was met gratis levering.

Top winkel met ruime voorraad en breed assortiment

Ik loop de winkel in en zie gelijk wat BTN tot een succes maakt. Genoeg keuze, simpele en praktische inrichting van de winkel. Als ik midden in de winkel sta en ik zoek gereedschap, kan ik de hoek waar het gereedschap te vinden is, zien.

Veel keuze

Eenvoudig bestellen. Prima service. Snelle levering.

Prima en zeer overzichtelijk

Zeer overzichtelijke webshop !!! Artikel (airpress compressor) duidelijk omschreven. Snelle bevestiging van bestelling en leveringsdatum. Levering zelfs een dag vroeger dan voorzien. Met vriendelijke groet, Dirk Maes Brugge (België)

Geweldige ervaring!!

Had 3 werkbroeken voor mijn man besteld maar die waren door de corona kilo's helaas te klein.... Daarom retour gestuurd!!

Goed product, heldere communicatie

Goede spullen, perfecte communicatie en tijdige levering!

Goeie service

Fout op site

Door een fout op de site kreeg ik het verkeerde artikel. Hierna een mail gestuurd met de fout op de site en hoe ze het op willen lossen. Hierop helaas geen antwoord gekregen. Helemaal niks van hun gehoord. Wijs je hun op een fout van hun met screenshots en al. Geen reactie. Het was maar een klein artikel. Sturen ze in een grote doos vol opvulling terwijl het wel in een envelop kon. Verspilling ook nog. De verzendkosten waren 4 keer de kosten van het artikel.

Geachte, Dank voor uw feedback! U heeft bij ons een fietsnippel besteld, naar bleek was de tekst van het product op 2 manieren leesbaar waardoor verwarring is ontstaan in wij u de verkeerde hebben opgestuurd. Excuus daarvoor. U heeft ons hierover terecht op gewezen, daar deze voor ons best complex was hebben wij 2 dagen nodig gehad om te reageren. Ook niet netjes. We hebben inmiddels alle 2 nippels opgestuurd om herhaling te voorkomen. De reden om deze mini tules toch in een doos te versturen is als volgt. A. Enveloppen raken vaak nog wel eens zoek, hebben geen track and trace, beschadigen in de de sorteerlijn, etc etc. De kosten van 6.95ex btw zijn order kosten, u betaald hiervoor een bijdrage om deze order bij u thuis te krijgen. Picken, administratie, verpakken, aanbieden aan de expediteur, communicatie met de klant, verwerken van de betaling etc etc. Doch we snappen dat een enveloppe als betere optie wordt ervaren. Inmiddels hebben we deze artikelen uit ons assortiment gehaald om herhaling te voorkomen. Groet, Wim Kwant

Bedrijfskleding besteld, volgende dag in huis, goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

netjes geregeld

Duidelijke webshop en ik werd goed geïnformeerd over de levering. De artikelen waren ook netjes verpakt en afgeleverd

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle correcte levering en een uitstekende klantenservice bij vraag

Snelle levering en alles werkt prima

Snel tegen goede prijs

Accu besteld tegen ee scherpe prijs. Werd netjes en snel geleverd

Gewoon prima service en producten

Gewoon prima service en producten. Keurige correspondentie over voorlichting en daarna keurige afhandeling