Je wordt goed en vriendelijke te woord gestaan

Goede prijs/kwaliteit Snel geleverd

weinig op voorraad.

veel artikelen niet kunnen leveren in 1 x

Geachte, Dank voor uw review. Van de 16 door u bestelde artikelen zijn er 14 de volgende dag bij ons verzonden en de dag erna bij u afgeleverd, van de overige twee die nog moeten worden geleverd zit een langere levertijd zoals wij ook op de website lieten zien en ook hebben vermeld op de orderbevestiging. Wellicht heeft u hier overheen gelezen. Zoals het nu lijkt kunnen we volgende week de laatste 2 artikelen naar u verzenden. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

goed en snel geregeld

overzichtelijke website en alles correct geregeld en mooie korting bij grotere bestelling

Ruim asortiment en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

bestelling naar tevredenheid in gebruik genomen. Met leuke verrassing :-)

Prima service en goed product

Erg prettig en prima prijs kwaliteit

Super goed ,snel en netjes geleverd.

Snel en netjes geleverd.

Super! Top!

Ontvangen producten voldoen alle zoals ze omschreven staan op de website. Alles netjes verpakt, supersnelle levering waarbij door hun vervoerder ook alles netjes werd aangeboden en afgeleverd. Track & trace werkte perfect!

ik heb nog niks ontvangen, ben nog aan het wachten

ik heb nog niks ontvangen het duurt dus te lang

Geachte, dank voor uw review. Volgens de Track & Trace van de vervoerder is het pakket inmiddels bij u afgeleverd. Doordat Koningsdag tussen de uw bestelling en aflevering viel, heeft het de verzending inderdaad vertraging opgelopen. We hebben zo goed mogelijk geprobeerd te communiceren op onze website dat wij op Koningsdag gesloten waren, spijtig dat deze informatie u niet heeft bereikt. We zullen kijken hoe we de informatie verstrekking rond feestdagen kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

Wat is gekomen prima

Ik nu alles keurig ontvangen Met uitleg dat doos stuk was Geen probleem

Geachte, dank voor uw review. In ons systeem zie ik dat wij uw bestelling van 5 mei dezelfde dag hebben verstuurd en 1 pakket de volgende dag is afgeleverd en bij de Track & Trace bij de vervoerder zie ik dat 1 pakket helaas vertraging heeft opgelopen tijdens het vervoer, maar inmiddels ook bij u is afgeleverd. Graag hoor ik van u of het allemaal goed is afgeleverd bij u. Alvast dank. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

Goede spullen voor een redelijke prijs en snelle bezorging

altijd prima service

prima service

Ruim assortiment, snelle levering

Al jaren tevreden klant bij BTN. Uitgebreid assortiment met concurrerende prijzen. Snelle , juiste levering. Prima voor elkaar dus!

Stuurknop goeie kwaliteit

super

U zaait is goed en duidelijk en is makkelijk.

Altijd goed

Snel en professioneel

snelle levering en goede kwaliteit

Mooi product

Levering zou wat sneller kunnen

goede produkten

compleet en tijdig geleverd

Ben altijd zeer tevreden over btn de haas, makkelijk te bestellen en goede afhandeling.

Transport is deze keer slecht, krijg al 3 dagen mails van transmission dat 'vandaag' het pakket bezorgd wordt, tot op heden niets ontvangen. Vrgr, Luc-Jan Hornstra

Geachte, Dank voor uw review. Van mijn collega, welke u telefonisch heeft gesproken, heb ik begrepen dat de weg bij u was opgebroken wegens wegwerkzaamheden. Op de Track & Trace van de vervoerder zie ik dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Graag hoor ik of alles naar wens is geleverd. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

betrouwbaar en correcte levering

bestellingen zijn goed te plaatsen zo nodig aan te passen . op trouwe klanten zouden automatisch korting code van toepassing moeten zijn . nu moet ik eerst zoeken of er ergens nog actie codes zijn dit vindt ik niet prettig . product omschrijving is goed.

Zoals het hoort