Keurig verzorgd

Keurig verzorgd. De meeste bedrijven moeten eerst een bestelling opgeven. Die hebben geen weidepomp in voorraad

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Goede service en op tijd binnen

Ik kan met alles merken dat het een goed georganiseerd bedrijf is.

Ik had een bestelling waar niet alle producten voorradig waren. Dan wordt er toegezonden wat er wel is en dat wordt ook afgerekend en dan later komt de rest en wordt dan ook weer afgerekend met van allebei de keren een rekening. Je kan merken dat het goed in het systeem staat.

kadobon achteraf had ik liever als korting gehad

Ik had een dure bestelling gedaan en kreeg daarom een kadobon voor de volgende dure bestelling. Ik had liever extra korting gehad.

Geachte, Dank voor uw review. Wij proberen, en dat mag u van ons verwachten, onze prijzen zo scherp mogelijk te houden. Omdat wij u en uw bestelling waarderen ontvangt u daarnaast ook nog eens een éxtra cadeaubon voor een bestelling in de toekomst. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

Vlotte en snelle levering, mooi en net afgewerkte producten.

Heb 2 stelen voor de badsen besteld, mooi en netjes afgewerkt, zonder 1 verkeerde nerf. Schrikdraadapparaat is krachtig genoeg, de pinken hebben er respect voor.

Snel

Goed omschreven. en snelle levering.

Vlot geleverd

Goede website en gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

goed en vertrouwd

zoals altijd is een bestelling bij btn de haas in goede en vertrouwde handen. 1 minpuntje dit keer ; ik kon mijn tegoed van 50 euro niet verzilveren omdat volgens het systeem "niet geldig "was. de geldigheid staat echter niet ter discussie.

Geachte, dank voor uw review. Graag hoor ik van u welke kortingsbon u heeft zodat ik kan kijken wat er mis is gegaan. Uw reactie zie ik graag verschijnen: hans@btndehaas.nl Met vriendelijke groet, Hans van Erp

De producten waren netjes op tijd bezorgd. Helaas was 1 ervan beschadigd maar dat werd netjes opgelost doordat ik een nieuwe kreeg. ps Verbeterpuntje: kwetsbare dingen liever verpakken in een stevige verpakking want dan komt het heel aan.

Geachte, dank voor uw review. Goed om te lezen dat uw klacht die bij ons is gemeld direct goed werd opgepakt door een nieuwe op te sturen. We verpakken kwetsbare dingen zo goed mogelijk, doch gaat er helaas wel eens iets kapot en dan lossen we het graag weer op. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

Aankoop van de meest uiteenlopende artikelen

van sokken tot boorolie, levering binnen enkele dagen.

Niet geleverd wat op de website werd beloofd

Voor 14.00 besteld volgende dag geleverd staat op de website, maandag ca.17.00 besteld dan verwacht ik dat woensdag thuis, helaas was dat niet het geval, wij zijn donderdag naar Denemarken afgereid en de bezorger heeft het vrijdag bij de buren afgeleverd. Dat was te voorkomen als er volgens de website geleverd wordt.

Geachte, Dank voor uw review. Helaas is er met het vervoer inderdaad één werkdag vertraging opgetreden, en met daarna een nationale feestdag is het inderdaad nóg een dat later geworden. Welgemeend excuus voor het ongemak hierdoor. Kunnen wij nog iets voor u betekenen? Graag hoor ik van u: hans@btndehaas.nl Met vriendelijke groet, Hans van Erp

Goed en goede kwaliteit

Netjes en snel geleverd en een goede feedback.

Snelle afhandeling

Goede service . Op de hoogte van eanneer levering

tevreden

tevreden

Na een misser, goed en attent opgepakt

De koerier was onderweg en toen was er ineens vertraging. Ik kreeg geen bericht, maar na het plaatsen van een eerste recensie werd direct contact opgenomen, aan een oplossing gewerkt en was er een goede, persoonlijke en attente navolging. Dank!

de bestelling is goed en vlot verlopen

is goed

Redelijk

De schuim van Kärcher werkt (nog) niet naar behoren. Misschien meer schuim gebruiken en of langer laten inwerken. Verder de heer die ik aan de telefoon gehad heb had wel de tijd om uitleg en advies te geven Wil mijn oude HD reiniger van Kärcher graag inruilen Stuur hier een mail van naar info

snel geleverd

de beste prijs en snel geleverd

Kan het nog niet beoordelen het is nog niet binnen

Zondag besteld zijn nu zaterdag en is er nog niet

Geachte, Dank voor uw review. Door een fout bij onze vervoerder is er vertraging opgetreden, welgemeend excuus hiervoor. Zojuist is in werking gesteld dat het morgen afgeleverd zou moeten worden, hierover heb ik u zojuist ook een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Hans van Erp

Te laat geleverd

Bij bestelling werd gemeld dat produkt op voorraad was, paar dagen later bericht dat het nog 2 weken duurt. Niet handig als je moet inkuilen!

Geachte, dank voor uw review. We begrijpen uw teleurstelling, we doen er alles aan om onze voorraad zo goed mogelijk op peil te houden echter bleek er een voorraad verschil te zijn waardoor uw bestelling niet tijdig kon worden verzonden. Welgemeend excuus hiervoor. Voor het inkuilen geven wij altijd het advies om al weken van te voren het plastic in huis te halen om niet zonder te zitten. Dit om problemen als deze te voorkomen, omdat problemen altijd ontstaan op momenten dat het niet uit komt. Met vriendelijke groet, Hans

Snelle levering en duidelijke emails!

prima levering van kwaliteits verkeersbord

mooi verkeersbord "spelende kinderen". Zowel kleur als tekeningen zijn mooi afgewerkt.