prima bedrijf

prima bedrijf zijn ok telefonis goed bereikbaar en staan je netjes te woord en doen nog moeite voor je .blijf dit vooral doen.

Fijn bedrijf, correct en snel

Groot assortiment, correct en snelle afhandeling

Handschoenen zijn makkelijk te bestellen en goede omschrijving

Snel geleverd en is zoals het er uitziet, prima kwaliteit voor die prijs

top

Al jaren bestel ik bij BTN de Haas en altijd op tijd geleverd. Mocht er iets niet in orde zijn word dat altijd snel en correct opgelost. Mooie aanbiedingen en zeer goede kwaliteit.

Het hele proces van koop tot aflevering verliep perfect. Chapeau voor dit bedrijf

Heb smeervet besteld. was volledig zoals ik het verwacht had!

mooi

goede orde alle artikel ontvangen. bedankt BTN team.

Goede en snelle levering

Het product dat geleverd is, is precies wat ik ervan verwacht heb. Werkt goed en geeft goed en helder licht. Is goed te installeren met de meegeleverde handleiding.

Prima kettingzaag en goede service!

Prima kettingzaag en goede service!

Goed levering en goed personeel..

Op naar 100 jaar hoop het mee te maken.

Kwaliteit

Artikelen zijn snel geleverd en van goede kwaliteit.

wat ik bestel komt ook netjes op tijd.

Top lekker warm

Zit prima

Gewoon goed en correct geleverd

Altijd tevreden

Bij elke bestelling weer zeer tevreden over het brede assortiment, prijs en levering. Tot nu toe ook altijd netjes opgelost bij "problemen". Het is fijn om alle benodigdheden bij één aanbieder vandaan te kunnen halen.

Transmission is een waardeloos bedrijf.

Heb er voor gezorgd dat er iemand thuis was om het pakket in ontvangst te nemen. Chauffeur heeft voor de deur gestaan, heeft alles letterlijk uit de auto op het trottoir gegooid, vervolgens alles voor in de auto gegooid en is door gereden zonder kaartje in de bus te doen! Krijg gewoon de melding dat er niemand thuis was.....pakket moet hierdoor 09-01 opnieuw aangeboden worden, wederom gezorgd dat er iemand thuis is!

ik heb het nog niet

ik heb het nog niet

Uitgebreid assortiment , snelle en correcte levering

Prima webshop met veel keuze in diverse categorieën voor de tuin/wei met scherpe prijzen

snel en correct

snel en correct

teleurgesteld

jammer dat jullie niet opgestuurd hebben.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk te vinden en besteld. Goede levertijd!

perfect

Perfecte snelle levering . Het doppenset ziet er degelijk en sterk uit.

prima!

nog niks ontvangen

Samen met BTN een aanslag op mijn groenuitslag.

De oudjaarsaanbiedingen van BTN trokken mijn aandacht. 3 maanden regen kon het hout van mijn overkapping niet tegen. Het hout verkleurd en is toe aan een beurt. Anti-groen van BTN moet het doen.