Prima product voor een goede prijs.

Enige kritiek: geen melding gehad dat de zending onderweg was. En 1 bitje bij de zending van € 93 gehad. Wel een beetje minimaal.

Beste Rob, Bedankt voor de positieve beoordeling. U krijgt bij elke € 25,00 aan schroeven. Het grootste deel van de bestelling waren overige producten. Je kunt er over discussiëren maar als je bij de volgende bestelling even een app of mail stuurt doe ik er wat extra bitjes bij... de track en trace komt vaak in de spambox. daar zal hij vast staan. (dit hebben we aangegeven op de laatste pagina na het bestellen maar dit leest inderdaad bijna niemand. Tot de volgende keer maar weer. groet van Het Houten Huis team

prima snelle levering

Snel en accuraat

Goede comunicatie en snelle levering

Bestelling zeer snel en verzorgd geleverd

Bestelling geplaatst je wordt vriendelijk gebeld als ze het niet genoeg op voorraad hebben dan doen ze de moeite voor iets anders te regelen en het wordt zeer snel geleverd en goed verzorgd verpakt Echt een aanrader

goede service

post heeft het pakket kwijt gemaakt is direct nieuw gestuurd zeer goede service hoop dat zij het terug vinden dan stuur ik het gelijk terug

Prima schroeven voor bodem prijs

Prima aan te bevelen

Opdracht volgens afspraak uitgevoerd.

Opdracht volgens afspraak uitgevoerd.

Loopt vlot en soepel

Maatwerkbestelling gedaan met variatie en geen grote aantallen. Stond in een mum van tijd klaar.

goed en snel geleverd en goede prijs

zie hierboven gewoon top

Supersnelle levering !

Snelle levering en alles naar wens, zelfs 60 eurocent was bijgeleverd omdat er een boortje mistte! Klasse en goudeerlijk! Hier ga ik zeker weer bestellen !

Ik wordt er verlegen van. Tot de volgende keer!

Goed.

Ik vind de doosjes, waar de schroeven inzitten, slecht.

zeer tevreden

Goede levering, alles goed verpakt en snelle service

snel en goedkoop en veel keus en je krijg er gratis een bitje bij bij iedere 25 €

keurig

Snelle en correcte levering. Product is zoals beschreven

Ik werd gebeld of ik wou wachten op een product dat even op was of dat ik met een andere maat uit de voeten kon. Wie doet zoiets nog.

Bcuigfgfdhhderyvjb

meer moet dat niet zijn , perfect

precies zoals je het wil hoe een online koop gebeurt

Gemakkelijk bestellen, snelle verzending, wat wil je nog meer?

na foute levering goede afspraken maar , nog niet na gekomen dus, nog afwachten

ik had verkeerde schroeven binnen gekregen en na een telefoontje zou ik de schroeven die ik verkeerd had gekregen ,mogen houden en de goede schroeven toegestuurd krijgen, maar na 1 week wachten heb ik ze nog steeds niet ontvangen , ik wacht nog af en hoop ze alsnog te krijgen .

Beste mevrouw Matthijs uit Terneuzen. Jammer dat u zo tegen de zaak aankijkt. Ten eerste hebt mij afgelopen donderdag gebeld dat de verkeerde maat was gekomen en niet 1 week gelden. Ik heb u ook verteld dat de juiste maat die dag zou binnen komen. Ik moet wel even de tijd hebben om een volle pallet uit te pakken. Inmiddels is dat gedaan en staan de schroeven als brievenbuspakket klaar. Ze zullen dinsdag in de bus vallen. We vinden service erg belangrijk, daarom ook een beoordeling van 9.1! excuses dat u dit anders ervaart.

Helemaal goed gegaan

Dank jullie wel.

Schroeven

Snel geleverd en goed verpakt. Ik ben tevreden

Succes ermee en graag tot de volgende keer. Het Houtenhuis| de schroevengigant team.

Goede zaak

Makkelijke side met redelijke prijzen ,verstuurd vlug ,en heg bestelde is ook goed ,wat wil een mens nog meer .

Weer een tevreden klant!

Prettig dienstverlenend

DHL leverde mijn bestelling te laat en ook nog op een ver afhaalpunt. Ik werd uitermate vriendelijk en meedenkend te woord gestaan bij het zoeken naar een oplossing.

Ik heb het artikel donderdag besteld en werd dinsdag afgeleverd, en wat ik helemaal geweldig vond is dat je de schroeven en ringen per stuk geleverd konden worden. In een zin geweldig en snelle levering