Gewoon goed.

Zoal verwacht.

Zeer goede service

Snelle levering, binnen 2 dagen alles in huis. prijs/kwaliteits verhouding is uitstekend.

Correcte zaakvoerder die zorg draagt voor zijn klanten.

Mijn bestelling was niet meer voorradig. Zaakvoerder belde me de dag nadien op of ik akkoord ging om een andere afmeting te leveren ( bouten waren 5mm langer dan normaal besteld). Twee dagen nadien had ik de gewijzigde bestelling ontvangen. Dus zaakvoerder zorgt ervoor, zonder meerprijs. dat je snel geholpen wordt.

Snelle service en levering

prima,en snel geleverd

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Goede prijs, snelle levering

Koop al meerdere jaren als hobbyist mijn schroeven hier. Mocht er iets niet snel leverbaar, dan wordt er goed gecommuniceerd en een alternatief voor dezelfde prijs aangedragen. Top!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Voor de zoveelste keer weer een prima product met een snelle levering.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Prima communicatie.

Degelijke schroeven voor fijne prijs

Perfect geregend

Alleen niet helemaal het aantal wat gevraagd was, maar met andere zaken gecompenseerd.

Top, goed geregeld snel geleverd

Topservice en een prachtig product!

Binnen een week stond er een mooie bank in de tuin.

Groot assortiment en snelle levering

Overzichtelijk website met voldoende keuze. Prijs technisch OK

Super goede service!

Bestelde op het laatste momen schroeven voor de volgende dag. Eigenlijk te laat, maar het werd keurig geregeld en ik kon de volgende dag beginnen.

Zeer snel geleverd

Gunstige prijs en snel geleverd

Tellerkopschroeven

Tellerkopschroeven besteld en snel geleverd. Tevens is de prijs prima.

Vertraagde levering door vakantie, maar een belletje was voldoende om de materialen de volgende dag geleverd te krijgen. Betrouwbaar.

Komen de gemaakte afspraken goed na.

Betrouwbaar

Slegt

Geen schroeven als afbeeding op de website gekregen.

Beste Aad Elings uit Alkmaar. X. Jammer dat u niet tevreden was over onze dienstverlening. X. Jammer dat u de leveringsvoorwaarden niet/slecht gelezen hebt. Het had u kunnen zien dat dezelfde foto van de schroef bij alle maten staat. In de mail die ik gestuurd heb is dit ook uitgelegd. Anders zou de site er chaotisch uitzien. X. Jammer dat u dit wilt afschuiven aan de leverancier. X. Dat u dit gemakshalve niet vermeld hebt. X. Jammer dat u geen gebruik hebt gemaakt van de niet tevreden, geld terug service maar wel een dergelijke beoordeling plaatst. X. Gelukkig heb ik 99% tevreden klanten. ( zie overige beoordelingen.

Zeer klantvriendelijk

De bestelling is snel geleverd, Communicatie is goed. Een product was niet op voorraad, heb ik een passend vervangend product voor gekregen in overleg

Een fijne overzichtelijke site

Een leuke shop

Snel, accuraat, vriendelijk.

Snelle levering, ondanks aanvankelijk foute zending, die heel snel, in vriendelijk telefonisch overleg, werd gecorrigeerd Ik beveel het Houten Huis graag aan.