Moeilijk een slotbout van de door mij gewenste lengte te vinden. Bij het Houten Huis was deze te koop, en een dag later in huis.

Uitmuntend!

Professionele kwaliteit voor minder dan de helft van de prijs die je bij de gemiddelde bouwmarkt betaalt. Daarnaast is de service van Het Houten Huis ook nog eens uitzonderlijk. Mijn bestelling moest door omstandigheden 3 keer aangepast worden en dat alles werd ook nog eens in het weekend doorgegeven. Telkens onmiddellijk een reactie en de gewenste wijziging werd meteen doorgevoerd. Raymond Rouwhorst is een man met ouderwets hart voor de zaak. Zeldzaam! Nooit meer naar de bouwmarkt voor schroeven of bouten!!

Volgens verwachting

Ziet er keurig uit

Goede en snelle levering

Hele goeie service top zaak

Prima kwaliteit en supersnel bezorgd.

Uitstekende, prettige service.

Kreeg spoedig bericht dat e.e.a. niet op voorraad was en voorstel voor alternatief. Teveel betaalde werd direct teruggestort en het nieuwe artikel werd direct verzonden. Kortom: het nodigt uit tot meer bestellingen.

Goed product

Ik ga vaker bestellen

Super prijzen. Super schroeven

Niks meer aan doen

Vakmensen

Topschroeven

perfect

zeer snelle en correcte levering

Fantastisch! Goed meegedacht en flexibel. Afspraken worden nagekomen.

Voor burendag hadden wij een project nodig om gezamenlijk te maken. We wilden een houten bank voor in de speeltuin in de wijk. Nu levert Het Houten Huis alleen kant en klaar banken af. Omdat wij deze graag zelf in elkaar wilden zetten heeft hij de onderdelen voor de bank geleverd. Hier en daar vast wat voorgeboord. Op de dag dat we de onderdelen ophaalden stond dit keurig klaar. Heel veel dank voor het meedenken! We hebben op burendag goede reclame voor Het Houten Huis gemaakt.

Prima levering ook op tijd

Klopt allemaal zal er zeker nog eens bestellen

prima service

bestelling gedaan, op mijn verzoek eerder opgestuurd, dank voor e extra moeite.

Helemaal tevreden

top materiaal, snel geleverd na vakkundig advies

Goede materialen, snelle levering en perfecte kwaliteit!

Het Houten Huis levert zeer goede materialen, snelle levering en voor een zeer gunstige prijs. Ben al heel veel jaren een zeer tevreden klant!

Super assortiment en zeer betaalbaar

Goede kwaliteit en ruime keus. Ik had verkeerde schroeven besteld maar werd kosteloos veranderden. Super service. Betaalbaar

Perfecte en snelle levering

Goede en duidelijke site

Correcte snelle levering

Snelle en correcte levering

Tafel met twee bankjes super stevig en mooi.

snelle reactie via de mail en goede service. Product gister gekregen, ziet er heel goed uit. Zijn er erg blij mee.

uiterst vriendelijk en correct

perfecte service, snel en correct geleverd, aanbeveling-waardig. mijn volgende bestelling gaat weer die kant op.

Uitstekende service!

Uitstekende, persoonlijke service!

Klantvriendelijk en communicatief

Mooie, degelijke Douglas tafel, viel kleiner uit dan verwacht. Binnen de mogelijkheden prima afgehandeld.

Goed geregeld

Mijn bestelling was snel af te halen en kreeg ter plaatsen nog wat extra advies

Super kwaliteit

Goede kwaliteit-prijs-verhouding. Stevig, degelijk. Mooi. Ruime keus in maten. Vriendelijke service. Wachttijd viel reuze mee.