Redelijk goed

Mijn bestelling was misverstaan door Houtehuis daarom niet gekregen wat exact ik wilde. Raad: Photo en beschrijving verbeteren.

Beste klant. Jammer dat u niet tevreden was ondanks dat ik wel een uur met u aan het mailen ben geweest. De beschrijving klopt voor 100%. U zocht een platkop schroef. Er bestaan platkop en bolkop schroeven. U dacht dat bij platkop de onderkant van de schroef dan plat is. Uiteraard is bij platkop de bovenkant plat en bij bolkop de bovenkant bol. U hebt dus EXACT de schroef gekregen die u besteld had. Omdat we niet tevreden geld terug hanteren heb ik verteld dat de bestelling terug gestuurd mocht worden. U wou daar geen gebruik van maken. Deze beoordeling is dan ook NIET terecht. Groetjes Het Houten Huis|De Schroevengigant team.

Snelle en correct levering

Alles snel geleverd en goed kwaliteit

Pakket na 6 dagen nog niet ontvangen.

Tot nu toe heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Volgens de bestelling zou die binnen 2 dagen verzonden worden. Helaas. Daarbij nu ook geen zicht op wanneer ik mijn bestelling wel kan ontvangen.

Beste klant. Vervelend dat u het nog niet ontvangen heb. Ik heb u gebeld voor overleg. De schoef moet besteld worden en dit kan 2 weken duren ivm mijn vakantie ( nu) en vakantie van de leverancier. Als u hier niet op kunt wachten dan graag mail of app dan betaal ik het volledige bedrag terug.

prima ervaring

Ik had twee slotbouten besteld. Werd gebeld door het Houten Huis of ik me wel gerealiseerd had dat ik slotbouten besteld had met 35 mm schroefdraad. Nee dat had ik niet. Nagemeten hoeveel schroefdraad ik nodig had. Bleek 60 mm. Aangezien het Houten Huis dergelijke slotbouten niet op voorraad had, werd het vooruit betaalde bedrag keurig teruggestort. En slotbouten met 60 mm schroefdraad heb ik tot nu toe helaas nergens kunnen vinden.

Jammer, dat er niet voldoende 6x80 rvs tellerkopschroeven waren, dit overigens wel goed en netjes opgelost.

Beste klant. Helemaal mee eens. Het is momenteel soms nog steeds lastig om aan de juiste spullen te komen. Vaak komen we dan inderdaad met een alternatief.

Zeer vriendelijke service

Geen vage webshopservice, maar rechtstreeks en zeer vriendelijk. Super!

Wat een leuke, positieve beoordeling! Bedankt. We doen al 18 jaar ons best om het zoveel mogelijk mensen na de zin te maken. Fijne dag, groet Wendy en Raymond van Het Houten Huis|De Schroevengigant

Heel erg fijn ook als ik jullie belt Dan wordt je goed behandeld en jullie zijn heel vriendelijk

Prima producten voor een uitstekende prijs

Roestvrij staal producten verwacht je niet direct bij een Houten Huis maar ze hebben ze wel! Een uitgebreid assortiment tegen een zeer schappelijke prijs. Zeer aan te bevelen. Deze leverancier had ik veel eerder moeten ontdekken.

snel en goed geleverd

bestelling is snel correct en goed verpakt afgeleverd voor goede prijs.

We hebben elkaar zojuist besproken en dit berust op een communicatie storing. geen details hierover. U zou de beoordeling aanpassen. groet en bedankt. Raymond

Keurig verpakt en snel geleverd

Wel graag in passende doosjes verpakken met duidelijk opschrift

Product kwam niet overeen met de afgebeelde foto . Paste uiteindelijk wel

Beste gerald. Gelukkig dat de slotbout toch pastte. Op de site staat dit ook wel aangegeven. De reden is de volgende: als ik bij elke maat een andere foto zou plaatsen wordt dat heel druk op de site. Daarom heb ik ook gekozen om 1 maat schroef/bout bij alle maten te plaatsen zodat de foto overal geluk is. Dus bij de slotbout staat bijvoorbeeld de 8x80 bij alle maten. Dus ook bij de 8x200. Ook is het zo dat de ene keer de leverancier deeldraad kiest en de andere keer voldraad. Toch excuses voor het ongemak.

Snel, adequaat en goed geprijsd

Snel, adequaat en goed geprijsd

Goede kwaliteit snelle levering

Zo als altijd klopt de bestelling het is goede kwaliteit en word snel geleverd

Prima schroeven en redelijk snel geleverd.

Prima schroeven en redelijk snel geleverd. Prijs is ook oké.

kwaliteit en snel bezorgd

goede kwaliteit schroeven voor een schappelijke prijs!

veel keus,betaalbaar,en snelle levering

Snel en vriendelijk

Fijn dat de telefoon wordt opgenomen voor wat advies en dat er snel wordt afgestuurd.

Heel goede ervaringen

Mijn bestelling was niet compleet op voorraad maar zeer goed opgelost

goedeschroef

Je word goed en tijdig geïnformeerd over de bezorging (het houten huis is hierbij afhankelijk van de bezorgdienst) en wanneer de tuinmeubelen klaar zijn.

Na een goede bestelling is er goed geleverd

Na dat ik de info had verzameld die nodig was , heb ik mijn bestelling gedaan die vervolgens op tijd is geleverd

Producten geleverd zoals verwacht

Lange levertijd

Orderbevestiging melde levering per koerier maar uiteindelijke levering liet bijna een volle week op zich wachten.

Snelle levering, uitstekende service

Snelle levering, uitstekende service