Prima levering ook op tijd

Klopt allemaal zal er zeker nog eens bestellen

prima service

bestelling gedaan, op mijn verzoek eerder opgestuurd, dank voor e extra moeite.

Helemaal tevreden

top materiaal, snel geleverd na vakkundig advies

Goede materialen, snelle levering en perfecte kwaliteit!

Het Houten Huis levert zeer goede materialen, snelle levering en voor een zeer gunstige prijs. Ben al heel veel jaren een zeer tevreden klant!

Super assortiment en zeer betaalbaar

Goede kwaliteit en ruime keus. Ik had verkeerde schroeven besteld maar werd kosteloos veranderden. Super service. Betaalbaar

Perfecte en snelle levering

Goede en duidelijke site

Correcte snelle levering

Snelle en correcte levering

Tafel met twee bankjes super stevig en mooi.

snelle reactie via de mail en goede service. Product gister gekregen, ziet er heel goed uit. Zijn er erg blij mee.

uiterst vriendelijk en correct

perfecte service, snel en correct geleverd, aanbeveling-waardig. mijn volgende bestelling gaat weer die kant op.

Uitstekende service!

Uitstekende, persoonlijke service!

Klantvriendelijk en communicatief

Mooie, degelijke Douglas tafel, viel kleiner uit dan verwacht. Binnen de mogelijkheden prima afgehandeld.

Goed geregeld

Mijn bestelling was snel af te halen en kreeg ter plaatsen nog wat extra advies

Super kwaliteit

Goede kwaliteit-prijs-verhouding. Stevig, degelijk. Mooi. Ruime keus in maten. Vriendelijke service. Wachttijd viel reuze mee.

Houten huis weet wat service is

Kreeg een verkeerde maat schroeven toegestuurd. Na een mailtje werd het uitstekend opgelost.

Breed assortiment! Die de bouwmarkt niet heeft..

Overzichtelijke site, goede levering, goede spullen. Niks mis mee !

Mooie tafel!

Een hele mooie tafel, stevig en goede kwaliteit. Goede service.

Superservice

Bank besteld en binnen enkele dagen afgeleverd. Is niet onze eerste bestelling bij Het Houten Huis. Eerder een tafel en banken besteld. Absoluut een aanrader met een perfecte kwaliteit / prijs verhouding!

prima product, vriendelijk contact. snel geleverd

Duidelijke site, mijn vraag die ik telefonisch stelde werd keurig, vlot en professioneel beantwoord. Tafel is prachtig en robuust. Top zaak!

Ruim assortiment, vlotte communicatie.

Ruim assortiment, vlotte en snelle communicatie.

Het Houten Huis heeft een geweldig assortiment en een heel toegankelijke website. Mijn bestelling werd diezelfde dag verzonden. Helaas raakte het bij DHL een dagje in de vertraging, maar tijdens deze coronacrisis is het daar veel drukker dan normaal, en Het Houten Huis heeft hier geen invloed op. Kortom, een 10 !

Erg behulpzaam en reageert snel

Ik had een verkeerd artikel ontvangen. Werd supersnel op gereageerd. Nieuwe artikel is zeer snel verzonden.

Ruime keuze, vaak goedkoper, snelle levering

Zie boven en tijd voor de klant en maakt leuke meubels

Top!!

Vandaag mijn houten tuinbank binnen gekregen. Vorige week besteld, staat nu in de voortuin. Mijn kinderen zitten nu heerlijk in het zonnetje. Wat een goede service! Snelle levering en een bankje van topkwaliteit!

Grote KLASSE!!!!!

zeer snelle levering mooie tafel, stevig en goed afgewerkt grote klasse.