Na een goede bestelling is er goed geleverd

Na dat ik de info had verzameld die nodig was , heb ik mijn bestelling gedaan die vervolgens op tijd is geleverd

Producten geleverd zoals verwacht

Lange levertijd

Orderbevestiging melde levering per koerier maar uiteindelijke levering liet bijna een volle week op zich wachten.

Snelle levering, uitstekende service

Snelle levering, uitstekende service

Uiterst behulpzame en vriendelijke chauffeur.

Kompleet en op tijd geleverd

Kompleet en op tijd geleverd

Twee verkeerde slotbouten toegestuurd gekregen. Dezelfde dag heb ik contact opgenomen en er werd direct gereageerd en opgelost. Top.

Prima ervaring

Online bestelling gedaan. Werd keurig gebeld omdat er iets niet voldoende op voorraad was. Er werd een alternatief aangeboden waar ik akkoord mee was.

Snel besteld via website, 2 uur later lag het klaar om afgehaald te worden.

Zeer te spreken over "het houten huis". Goede kwaliteit, ruim assortiment en lage prijzen. Ook als je maar een enkele rvs slotbout nodig hebt!!! Waar vind je dat nog?

niets ontvangen

geen goederen ontvangen.

Prima service voor een goede prijs

Bestel al jaren bij Het Houten Huis en heb uitstekende ervaring. Aardige mensen, goed contact, vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.

Correcte levering, prima kwaliteit

Schroeven besteld. Die werden correct geleverd en er zaten bijpassende bitjes bij.

Goede service , netjes overleg bij grotere bestelling

Zelfs als het niet op de site staat is er nog iets te bestellen. Top

het duurde lang ,maar eerlijk is eerlijk het is het wachten Waard

het duurde langer dan we gewend zijn, maar de bezorger bracht het netjes en het was de moeite waard om wat langer te wachten ook al was ik wat ongeduldig omdat het een verjaardags kado is maar het was met zorg en nauwkeurigheid ingepakt in een kartonnen doos met alles wat we besteld hadden bij het Houtenhuis en Ja we raden het aan aan Familie en Vrienden en buren aan en zodra we wat nodig hebben komen we terug Bedankt Medewerkers van het Houtenhuis uit Varsseveld

Goede spullen en betaalbaar

Er was alleen iets misgegaan met de levering. Gelukkig is het opgelost en ook door houten huis goed opgepakt. Ik beveel zeker aan.

Goede ervaringen

Ik had maar een paar RVS bouten nodig. Besteld bij "Het Houten Huis" omdat daar de prijs "acceptabel" was voor slechts een paar stuks. Vervolgens nog even de webwinkel doorgekeken en nog wat bits bij besteld. Kwaliteit lijkt mij prima.

Zeer vriendelijk en meedenkend

Houtdraadbouten niet op voorraad , twee maal gebeld door het bedrijf dat het een week of drie zal duren en twee maal aangeboden om de betaling terug te storten indien ik niet zo lang kon wachten. Voorlopig top service.

Alles volgens afspraak !!

Bestelling compleet en snel geleverd !

We zijn tevreden

We zijn erg tevreden we komen zeker nog eens terug

Prima service en kwaliteit

Snelle reactie , prima Service en kwaliteit .

perfect

volgens afspraak

verkeerd product geleverd

de slotbouten heb ik gekozen omdat ze volgens de foto's over de volledige lengte bedraad waren. Maar dat bleek niet zo te zijn. Slechts een kort stukje draad

Beste klant. Vervelend dat u dit zo ervaart. Alle foto's zijn van alle maten op de site gelijk anders wordt het heel erg rommelig. We hebben niet tevreden geld terug garantie. Jammer dat u mij niet even een mail gestuurd hebt of gebeld in plaats van dit te melden via een beoordeling waar ik nu niks meer mee kan, dan hadden we het gewoon opgelost. U mag ze wat mij betreft alsnog terug sturen. Groet Raymond, Het Houten Huis | De Schroevengigant team

Prettig in overleg over bestelling.

Ik had bouten besteld, die op de gewenste lengte niet op voorraad bleken te zijn. Werd gebeld, en na plezierig meedenken goed oplossing gevonden.

Aanrader

Goede kwaliteit en prima prijzen.

Bedankt voor de positieve beoordeling.