Mooie loungeset hoekbank besteld van douglas hout voor ons bedrijf.

fantastisch

gewoon formidabel, juiste materialen, op tijd geleverd

Goeie bevestigmiddelen voor een betaalbare prijs.

Goeie service en de kwaliteit is ook perfect. Rvs moeren en sluitingen besteld voor weinig geld.

Perfect, alles naar wens

Perfect, alles naar wens

Goede en snelle levering en klantvriendelijk

Bij het bestellen van de schroeven had ik zelf een fout gemaakt. Met een mailtje was dit snel en goed opgelost. Heel netjes en klantvriendelijk!

Heel slecht.

Dat was niet wat ik besteld en wat op de foto te zien was. Totaal fout. Ik ben helemaal niet tevreden. Weg gegooid geld.

Beste meneer Javandel. Op deze beoordeling MOET ik reageren. Eerst had u de adresgegevens volledig compleet ingevuld. Ik stuurde u hierover een mail voor de juiste gegevens. Na 3 dagen zonder reactie heb ik u hierover ook nog eens gebeld en heb handmatig de adresgegevens aangepast. allemaal service van de zaak. nu beweerd u dat u niet de juiste producten hebt gekregen, toevallig heb ik deze bestelling zelf klaar gemaakt en dit waren 100% de zelfborende en verzinkende schroeven. De foto's op de site is 1 maat die bij elke maat getoond wordt omdat het geen doen is om alle maten afzonderlijk te fotograferen. Dit staat duidelijk vermeld. Het enige wat ik me kan bedenken waarom u zou denken dat het een andere schroef is omdat de getoonde deeldraad is en een hele kleine maat die u besteld hebt natuurlijk geen deeldraad KAN zijn omdat er dan haast geen draad overblijft gezien de lengte. Ik heb niet tevreden geld terug garantie en hier hebt u geen gebruik van gemaakt, ook geen telefoontje, niks. Ik heb geen verzoek tot aanpassing gestuurd omdat ik deze review graag wil laten staan.

TOP!!!

Zeer klantvriendelijk, correct en snelle levering

Hele goede communicatie en snelle levering.

Het ziet er prachtig en stevig uit. We zijn er heel blij mee !

Bedankt voor de review en succes met de klus.

Prima kwaliteit, prijs én service.

Uitgebreid assortiment schroeven van goede kwaliteit voor een erg nette prijs. Adviesvragen worden snel beantwoord met prettig persoonlijk contact. Snelle levering.

Prima schroeven

Prima schroeven, scherp geprijsd. Vlotte bezorging

op tijd geleverd

op tijd geleverd

Mooi spul!

Het juiste materiaal (RVS slotbouten) netjes verpakt en op tijd geleverd!

bedankt voor de mooie review en succes met de klus.

Schroeven voor overkapping

Veel verschillende schroeven en maten beschikbaar en snelle levering. Schoeven zijn scherp en makkelijk te verwerken!

Had foutje bij bestelling gemaakt maar zonder problemen perfect gecorrigeerd. Nogmaals dank daarvoor!

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering!

Zo als het hoort

Het uitzoeken en bestellen van een tuinbank kan moeite kosten, tot je bij Het Houten Huis belandt. Leuke meubelen naar keuze te bestellen. Prima prijs en korte levertijd. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Alleen nog even de koerier helpen met uitladen en dan kun je genieten. Mooi en deugdelijk gemaakt. Top.

Beste Mick. Hartelijk dank voor de gave recensie. we maken de tuinmeubelen op maat, op bestelling EN met passie. Goed voor jarenlang tuinplezier. HEEL VEEL PLEZIER ERMEE.... Het Houten Huis team

Prima verzorgd de volgende dag geleverd

Komt afspraken na

Zie boven

Zo als altijd zeer tevreden

Website is duidelijk bestellen ook geen probleem. En altijd goede informatie.

Top schroeven. Goede kwaliteit

Ik zocht m3 bouten voor elektra dozen in verschillende lengtes. Deze waren nergens verkrijgbaar in all lengtes die ik zocht, behalve bij het houten huis, die alles kon leveren. Een van de schroeven was niet op voorraad dus duurde het iets langer, maar het is geleverd, dus ben ik tevreden. Door de aantallen van 100 stuks is prijs per stuk er laag.

Prijs kwaliteit is zeer goed

Producten voldoen aan verwachtingen en de prijs product kwaliteit is zeer goed.

Prima kwaliteit en scherpe prijzen

Bestellingen worden snel klaargelegd. Afhalen in Varsseveld is ideaal voor mij.

Super service!

Artikel was niet voorradig en ik werd gebeld om een alternatief te bespreken! Deze winkel denkt met de klant mee !

Prima bedrijf, flexibel bij wijzigen bestelling. Top

Alles prima, snel en flexibel

Na 1 week nog niets ontvangen

Het bestellen ging best goed, 24 januari een bestelling gedaan en dit was ook snel aangemeld bij DHL, maar na 1 week nog niets ontvangen, de verzending bij DHL kunnen ze beter niet meer doen, benieuwd wanneer ik het pakketje nog krijg.