Wat je besteld ontvang je dan ook zonder probleem

Heb schroeven besteld en binnen 2 dagen geleverd netjes verpakt

ik heb nog geen levering gehad, klopt dat ?

ik heb nog geen levering gehad, klopt dat ?

Perfecte aflevering

Levering was op tijd, compleet en door de faciliteiten van de vrachtwagen en chauffeur op de juiste plek.

Slecht

Bij een beetje spanning breken de rvs schroeven al af zelf als de accuboormachine ingesteld met het instelbaar koppel.

Beste Meneer Bilkert. Wat vervelend dat u niet tevreden bent!. Wat jammer dat u dit aangeeft middels een beoordeling en niet door mij even te bellen of te mailen. We hebben namelijk niet tevreden geld terug en ik had u daar graag mee geholpen. Rvs schroeven moet je ALTIJD voorboren en de 4 dik die u gekocht hebt zijn alleen voor in vuren. In douglas moet je 5 dik gebruiken (eventueel 4,5) en goed voorboren. (Anders de speciale hardhoutschroeven gebruiken) ik heb heel af ten toe een slechte beoordeling maar van de 468 beoordelingen is er niemand die iets zegt over de kwaliteit van de producten/schroeven. Daarom denk ik dat u niet (goed) hebt voorgeboord, maar ik was er niet bij natuurlijk. Als service wil ik de dozen alsnog terug nemen, mits er niet teveel uit is. groet, het Houten Huis-team.

Toppie service.

Zeer snelle levering, in het weekend besteld, maandag in huis ook per stuk bestellen

Duidelijk advies na contact.

Bestelling gedaan,na contact een duidelijk advies. Houten tuinmeubelen kunnen eind maart geleverd worden verwacht dat dit goed komt.

binnen enkele weken is de bank geleverd

de levering was zeer snel de kwaliteit van de bank is top

Vakmanschap en service

Zorgt ervoor dat je 100pct content bent. Dank!

Vriendelijke eigenaar, adequaat in reactie, kennis van zaken.

De mooie en degelijke tuintafel die ik heb besteld wordt nog geleverd dus kan ik nog niet beoordelen.

zeer goede communicatie en materialen snel geleverd

Hartstikke goed.

Goede terugkoppeling, snelle verwerking. In een woord PRIMA!

Ruim aanbod, eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering van de juiste producten.

prima service

vlotte afhandeling van mijn bestelling en later ophalen geen enkel probleem. Toch leuk om boven de 25 euro een gratis bitje te ontvangen.

Meedenkende en snelle service

keurig netjes geleverd, prima kwaliteit

niets op aan te merken , lekkere goedkoop

Tevreden klant

Degelijke materiaal voor een mooie prijs gecombineerd met prima klantenservice. Wat wil een mens nog meer

Makkelijke website. Snelle bezorging

Makkelijke website. Voldoende handige filters. Snelle bezorging

Snelle levering en prima prijs.

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Enige minpuntje is dat je wel eens grote verpakkingen krijgt dan besteld. Dus geen 5 x 200 st/doosje, maar 1 x 1000. Dat vind ik persoonlijk vervelend.

Weer super tevreden met de bestelling !!!

Veel schroeven besteld voor een super prijs... kan er weer even tegenaan !!

Mooi assortiment, snelle verzending

Alles naar wens verlopen!

Materiaal is van goede kwaliteit

Vlotte levering, juiste hoeveelheid materiaal.

Correct

Had niet die snelheid van levering verwacht dank je wel

Zoals de vorige keren, veel schroeven besteld voor een redelijke prijs en zeer snel geleverd!