Vlotte verzending

Helemaal TOP!

Voor bestelling contact gehad , perfect geholpen , volgende dag in huis (mits op tijd besteld) Ik ga hier vaker bestellen!

Komt afspraken na!

Tweede bestelling gedaan, omdat ik er te weinig had besteld. Schroeven waren niet op voorraad dankzij mijn eerdere bestelling. Even gebeld, besteld en de rvs tellerkoppen waren op tijd binnen.

Mooie tuinmeubelen besteld op tuinbeurs

Prettig geholpen. Denkt mee

Niet alle schroeven waren leverbaar in de bestelde maat. Kreeg een belletje en er werd mij meteen aangeboden ander (beter:duurder) merk schroeven toe te voegen tegen dezelfde prijs om toch mijn hoeveelheid schroeven te krijgen die ik besteld had.

Geweldig bedrijf, alles perfect!

Goede snelle communicatie. Snelle correcte leveringen. Ga zo door.

tevreden maar ook verbaasd.

Ik heb pozidrive schroeven besteld en krijg een philips bitje mee geleverd. Gelukkig ben ik een vakman en weet dat dit niet OK is, maar een niet oplettende gebruiker gaat toch mooi de mist in.

Goede service en snelle levering.

Topservice!!!

Makkelijk online te bestellen en keurig gemonteerd thuis bezorgd!

Proactief en snel!

Ik werd gebeld omdat mijn bestelling hun voorraad overschreed. Door mee te denken vonden we een oplossing en had ik de bestelling een dag later binnen. Top!

Te weinig schroeven geleverd

Bij ontvangst van de aankoop bleken er te weinig schroeven te zijn geleverd. Na contact heb ik wel een deel van het geld teruggestort gekregen. De actuele voorraad bijhouden zou wel helpen. Wel redelijke snelle levering en direct contact bij klacht.

Perfecte levering , op maat en op tijd

Ga , zo door!

Raymond gebeld nooit teleurgesteld.

Snelle levering en goede kwaliteit. Als niet alles leverbaar is wordt er snel mee gedacht aan een oplossing helemaal top.

Goede prijs goede kwaliteit

Bestelling komt pas 2 dagen na besteld binnen. Maar inadien bekend kan je hier rekening mee houden

geweldige service. snel thuis

Waren niet genoeg schroeven op voorraad. belt netjes om dit op te lossen. dat noem ik eens service.

Prijs prima, snelle levering en goed verpakt

Ik bestel al een tijdje mijn schroeven bij het houtenhuis. En ik ben zeer tevreden over het contact en de prijzen. Ook wordt het snel geleverd en netjes verpakt. Dus toppie allemaal. Met vriendelijke groet Manisha Khedoe Flevoscheepsbeglazing

Perfecte snelle levering

Kennis van zaken correcte en snelle service.

Prima service!!

Na foutieve bestelling (mijn fout) werd het juiste product opgestuurd zonder verzendkosten! Dikke duim!

Kwaliteit

Zeer degelijke kwaliteit. Prima bezorging. Erg tevreden.

Uitstekend bedrijf!

Perfecte uitvoering van je bestelling. Elke keer weer top.Ga zo door.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Perfect!

Ontdanks dat ik in Duitsland woon toch alles netjes geleverd. Toppie

Prima zaak

Goed en snel geleverd degelijk matriaal ga zo door

Uitmuntende schroeven, vriendelijke service

Schroeven die niet afbreken, en het hout niet doen splijten.

Vriendelijke correct en snelle levering en goede prijzen

Beste Mensen van het houten Huis. Alles wat wij iets bestellen wordt het snel en correct geleverd. Mocht een bestelling iets langer duren dan wordt ik daar netjes tel: over ingelicht. Dus wij zijn zeer tevreden over jullie. Toppie hoor 1 zin was te kort voor mij Met vriendelijke groet Marcel Flevoscheepsbeglazing