Heel erg goede ervaring.

Dit was de eerste keer dat ik daar iets bestelde. Keurig op tijd geleverd, keurig verpakt en de levering was precies zoals omschreven op de website. Gewoon een goede en betrouwbare webshop.

Zoals altijd, goed materiaal, goede prijs en correct verzonden.

Op de site staat dat de tafel op voorraad is, maar dat betekend dat hij in de collectie zit

Op voorraad is toch 4 weken levertijd!!!!

Beste Meneer Roovers. Jammer dat u niet tevreden bent, zeker omdat ik binnen 1 uur een mail gestuurd heb om aan te geven dat de levertijd nu ongeveer 4 weken is in plaats van 2 weken door enorme drukte. BIJ DE ALGEMENE INFORMATIE OVER DE GANG VAN ZAKEN OVER DE LEVERING EN LEVERTIJDEN VAN DE TUINMEUBELEN STAAT NAMELIJK DUIDELIJK AANGEGEVEN DAT DE NORMALE LEVERTIJD 2 WEKEN IS..... Dit staat nogmaals vermeld op het allerlaatst getoonde scherm na de bestelling EN bij de meest gestelde vragen. Ook heb ik nog voorgesteld om het aankoopbedrag terug te betalen. U hebt toen toch gekozen voor de tafel. Vervelend dat u de informatie niet voldoende gelezen hebt en vervelend dat u daarom deze beoordeling geeft. Als u alsnog geld terug wilt is dit geen enkel probleem. wel binnen 1 week aangeven want als ik begonnen ben met maken is dit niet meer mogelijk. Het Houten Huis team.

top beter wordt het niet

snel goed en goedkoop

Duidelijk goedkoop en snel.

Goedkope site en snelle levering.

Super!!

Ik heb diverse rvs tellerkopschroeven gekocht en een hoeveelheid andere rvs schroeven. Hierover heb ik telefonisch contact gehad met de eigenaar voor advies. Ik werd uiterst vriendelijk geholpen en kreeg goed advies. Het werd snel thuis bezorgd. Tellerkopschroeven zijn van goede kwaliteit. Heb er nog geen een gehad die is afgebroken bij het er in schroeven in eikenhouten balken. De prijs van de schroeven was ook goed. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

prima schroeven tegen concurrerende prijzen;

wel vervelend dat de winkel geregeld onverwacht 'tijdelijk' tussentijds is gesloten.....

Nog geen idee

Nog geen idee of ik tevreden ga zijn spullen nog niet binnen gekregen dus wacht nog af Aanbevelingen ja onder voorbehoud voordeel van de twijfel geven

Snelle en goede levering

Snel en goed geleverd. Weer een voorraad schroeven tegen een goede prijs.

Super goed

Selle en goede levering prijs kwaliteit verhouding goed

Jammer dat wij 4dagen hebben moeten wachten voor de post het kwam bezorgen Maar daar kunnen jullie niets aan do een dat ligt aan postnl

Goede en snelle service tegen een uitstekende prijs

Overzichtelijke website met zeer goede prijzen. Snelle service en erg vriendelijk.

Niet gekregen wat ik besteld had

Had 2 maal diverse schroeven besteld. 1 voor mij en 1 voor mijn vriend. Ik krijg geen twee doosjes maar één met een dubbel aantal schroefjes. Daarnaast stond op het plaatje op de website halfdraad schroeven en ik krijg voldraad. Klopt van geen kant.

Beste meneer Hoogvliet. Vervelend dat u niet tevreden bent. we verkopen de schroeven niet per doosje maar per 100. Het woord doosje staat nergens op de site. Er staat: prijs per 100. Als u bijvoorbeeld 200 stuks in een maat besteld, maken wij van grootverpakking speciaal voor de klant een verpakking van 200. U hebt de aantallen keurig verpakt en verzonden die u besteld had. Hoe had ik moeten weten dat u het door verkocht had. Moet ik vanaf nu iedereen gaan bellen van is deze bestelling alleen voor u of ook voor 1 of meerdere andere personen? ik heb super service en ben zeer klantvriendelijk (lees overige beoordelingen) maar dit gaat nergens over. omdat ik de service heb niet goed geld terug mag u alles terug sturen en wordt het aankoopbedrag terug gestort binnen enkele dagen...

Goede selectie

Goede selectie tegen, sterke prijs. Fijn dat de schroeven per stuk gekocht kunnen worden

Prima produkt en snel geleverd

Snel geleverd en goed produkt!

Mooi

Een bankje besteld , een kortere maat dan standaard staat aangegeven maar is geen enkele probleem. Met 1,5 week een heel mooi en degelijk bankje op kunnen halen. Denk dat we heel veel plezier hier van gaan hebben

Correct, klantvriendelijk zeer goede service.

Zeer correct opdracht uitgevoerd, heel erg blij met het resultaat. Ondanks coronacrisis, snelle levering.

Ruim assortiment en nette levering.

Groot diversiteit aan producten, snelle en nette levering. Maat schroeven die ik in eerste instantie besteld had was helaas niet meer op voorraad. Werd keurig gebeld met de vraag of ik de zending in delen wilde ontvangen, in zijn geheel maar dan een paar dagen later of het met een ander product kon en dan werd de zending dezelfde alsnog verzonden. Hele nette service en hier ga ik zeker vaker bestellen.

Directe levering met persoonlijke service

Prettige ervaring met de site bij het kiezen van de materialen, met de mogelijkheid om per stuk te bestellen. Na het samenstellen van de bestelling had ik twijfels over de levertijd. Een telefoontje (zonder menu) gaf meteen duidelijkheid. Het kon die middag nog verzameld en verstuurd worden, dus de volgende dag thuis bezorgd.

Uitstekend service

Perfecte producten en snel geleverd. Toppie

Uitstekende service en levering

Omdat een bepaald product niet voorradig was, werd ik gebeld met de vraag of er een vervangend artikel kon worden geleverd. Dit artikel was wel iets duurder, maar de extra kosten werden niet in rekening gebracht. Alleen al het feit dat ik gebeld werd, daar word je toch vrolijk van? Echt top!

Spaanplaat schroeven zijn spaanplaat schroeven, kun je overal kopen. Maar een goede prijs en een snelle levering kun je niet overal krijgen.

Hele middag voor niets zitten wachten!

Had bericht ontvangen dat tussen 14 en 18 uur op woensdag 9 juni pakketje met schroeven zou worden bezorgd, maar ik heb geen bezorger van DHL gezien.

Beste Rob. Vervelend dat gisteren de schroeven niet zijn gekomen. Wat ik jammer vindt is dat u een beoordeling van de service van DHL plaatst op de leverancier van de producten. Hoe zou ik dit moeten veranderen/verbeteren? Had ik dit kunnen voorkomen? Is dit mijn schuld of nalatigheid? Het antwoord op alle vragen is NEE. U kunt zeggen ga met DPD in zee of GLS, kan maar van de duizenden pakketten die we versturen zal er vast ook weer 1 bij zitten die niet aan de verwachting voldoet. Jammer dat ze er nog niet zijn maar ik kan hier niets mee. Groet Het Houten Huis|Deschroevengigant Ps ik heb even opgezocht dat ze vandaag weer in de planning staan om aan te bieden. (service van de zaak)

Kwaliteit en snel geleverd

Goed product en correcte levering

Snelle en correcte afhandeling