Veel keuze en snelle levering

Duidelijke website, goede toelichtingen, eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Snel geleverd, scherpe prijzen

Goede kwaliteit

heel goed

Snelle reactie . Schroeven 5x60 waren niet op voorraad, 4,5 x60 wel op voorraad. 5 minuten nadat de bestelling geplaatst was ,werd ik daar over gebeld. Of 4,5x60 ook een optie was. Het teveel betaalde bedrag werd met de bestelling mee gegeven. Prima geregeld. Ja ik ben zeer tevreden.

Fijne webshop en gemakkelijk en fijn contact.

Producten zijn van goede kwaliteit en ook de prijs is goed.

Weet ik nog niet.

Het is vandaag 2 sept. 20023. Dat kan ik nog niet vertellen, heb nog niets ontvangen. Van post nl. Eerst zou het vandaag komen. Nu komt het weer as. dinsdag. Gewoon afwachten denk ik!.

Beste klant. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de service van post.nl Het is al enige tijd niet meer vanzelfsprekend dat zendingen de volgende dag gebracht worden. Wij hebben volgens afspraak verstuurd. Ik heb nagekeken, het wordt Dinsdag gebracht. Nog even geduld dus. ( wellicht was de review beter bij post nl op de juiste plek geweest.)

Ideaal voor selectieve. Bestellingen

Prettig om geen onnodige voorraad tebestellen

Mooi op tijd

Voor mij te lange levertijd

Als ik maandag middag bestel ga ik ervan uit dat ik het met 2 dagen heb en niet maandag middag bestellen en pas donderdag middag ontvangen had het nodig en dan maar bij ijzer winkel gehaald , als jullie van te voren zeggen levertijd 4 dagen weet ik waar ik aan toe ben en dan is het aan mij wel of niet bestellen

Beste klant. Jammer dat u niet tevreden bent over de service van post.nl. Ik moet hier toch op ingaan. U hebt besteld inderdaad op maandag om 15.43 uur. Dus u begrijpt dat de vele bestellingen dan niet allemaal weg gaan. Zeker omdat we de service hebben om per stuk te verkopen. Alles moet afgeteld en niet zoals bij andere bedrijven, even volle dozen inpakken en klaar. Eigenlijk is dit tijdstip gewoon al de dinsdag voor verzending. Na de bestelling wordt aangegeven dat we binnen 48 uur de bestelling zullen versturen. In dit geval ging het de volgende dag al weg! Zoals u vast wel weet komen bij post.nl dpd en dhl niet meer standaard de pakketten de volgende dag aan. Dit is alom bekend. Vervelend dat u niet tevreden bent maar we hebben niks verkeerd gedaan. Uw verwachting was verkeerd. Groet houten huis | De Schroevengigant team.

Nog geen ervaring, moet de schroeven nog gebruiken

Klantvriendelijk is hier met hoofdletter geschreven. Medewerker dacht met mij mee, nog sterker: hij belde mij terug tijdens zijn eigen vakantie. Geweldig toch! Verder zijn de prijzen hier okee en was de levering snel en goed.

Goed.

Ik vind het een goed bedrijf, die proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Hoi Maarten Bedankt voor de mooie review. Team het houten huis |De Schroevengigant

Snelle verzending

Prima tellerkopschroeven voor een schappelijke prijs en snel ontvangen.

Bedankt voor de review en succes met de klus. Team Het Houten Huis |De Schroevengigant

Snelle orderafhandeling, scherpe prijzen, goede sortering schroeven.

Het adres voor goede schroeven tegen een goede prijs. Order zeer snel uitgeleverd na de vakantieperiode. Voor mij een 1-stop-shop als er ook slotbouten/houtdraadbouten in de collectie zouden zitten.

Beste Peter Bedankt voor de mooie review. 1 reactie echter, we verkopen wel slotbouten en houtdraadbouten alleen in rvs kwaliteit.

altijd goede service

Goede kwaliteit en goede service Ik bestel hier al vele jaren

Prima zaak!

Materialen keurig op tijd en per stuk te krijgen. Dus geen grote hoeveelheden als je maar enkele schroeven nodig hebt. Dat is pas klantgericht verkopen!

Duidelijk en netjes

Correcte omgang

Snelle levering, goedkoop en degelijke schroeven.

Ik heb hier verschillende schroeven besteld. Schroeven zien er goed uit en snel geleverd. Ik had gebeld had een paar vragen en werd netjes te woord gestaan. Zeker een Aanrader

Voor mij de juiste maat houtdraadbouten, die ik nodig had.

Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Prima.

Prima geholpen ,groot aanbod ,nette prijs.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik krijg altijd wat ik verwacht. Zoals goede kwaliteit en snelle levering. Als er iets niet juist is wordt er altijd contact met mij opgenomen en wordt het altijd goed opgelost.

Goed snelle service

Alleen zou de bezorgdienst aanspreken op het goed te laten bezorgen

Beste klant. Ik verstuurde vroeger met Dpd, nu met dhl. Het perfecte koeriersbedrijf moet nog ontdekt worden. Overal is wel wat helaas

Goedkoop en netjes afgeleverd

Goedkoop en netjes afgeleverd

Goed Snel duidelijk

Snel geleverd prijs en kwaliteit goed in orde

Dames Jolinkweg 20 7051dk Varsseveld