Prima.

Prima geholpen ,groot aanbod ,nette prijs.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik krijg altijd wat ik verwacht. Zoals goede kwaliteit en snelle levering. Als er iets niet juist is wordt er altijd contact met mij opgenomen en wordt het altijd goed opgelost.

Goed snelle service

Alleen zou de bezorgdienst aanspreken op het goed te laten bezorgen

Beste klant. Ik verstuurde vroeger met Dpd, nu met dhl. Het perfecte koeriersbedrijf moet nog ontdekt worden. Overal is wel wat helaas

Goedkoop en netjes afgeleverd

Goedkoop en netjes afgeleverd

Goed Snel duidelijk

Snel geleverd prijs en kwaliteit goed in orde

De bestelde goederen waren snel binnen .

Diverse soorten bouten en moeren.

Snelle en correcte levering.

snelle levering goede service

snelle levering goede service

Vriendelijke en deskundige eigenaar

In overleg is er veel mogelijk

Website niet gebruiksvriendelijk!

Op de website kunnen volgende punten verbeterd worden: - een goede zoekmachine toevoegen; - een klantprofiel laten aanmaken met adresgegevens en historiek van bestellingen, ook svz ivm levering.

Beste klant. Vervelend dat u niet tevreden bent over de site. Hopelijk wel over de producten. Ik begrijp er niks van want ik krijg dagelijks lovende worden over de site. Op de homepage kunt u invullen wat u zoekt en alles wordt in die maat en lengte getoond. Verder kunt u gewoon een account aanmaken bij het invullen van de gegevens. Geen idee wat ik nog meer kan doen. Jammer dat u het zo ervaren hebt. Groetjes Het Houten Huis|Schroevengigant team.

Prijs kwaliteit prima

Er gingen wat zaken mis bij afleveren van mijn bestelling, maar dit werd keurig en snel opgelost. Mijn complimenten.

Bestelling snel ontvangen tegen een goede prijs. Aanrader.

Snelle levering maar schroeven van matige kwaliteit

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. De RVS schroeven die ik gekocht heb zijn van mindere kwaliteit dan ik gewend ben. Regelmatig brak een schroef bij de kop af.

Beste klant. Jammer dat u niet tevreden bent, ook omdat we niet tevreden geld terug hanteren. Ik moet zeggen dat er tussen alle beoordelingen weinig te lezen is over klanten die niet tevreden zijn over de kwaliteit van de schroeven. Rvs schroeven moet je wel altijd voorboren ( behalve in vuren). U hebt wel voor geboord? Hopelijk toch tot een volgende keer. Groet van team De Schroevengigant|Het Houten Huis.

Goede prijs, snelle levering en een prima communicatie

Goede website en de mogelijkheid om per stuk te kunnen bestellen. Daarnaast een goede prijs, snelle levering en een prima communicatie. Kortom, ik kom vaker langs op jullie site

Bedankt voor de lovende woorden. We kunnen niet wachten tot uw volgende bezoek.....

Goed product, een product niet op voorraad en keurig overleg en geleverd!

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Een duidelijke website, schroeven zijn per stuk te bestellen, extra gratis bitjes vanaf een bepaald bedrag. Helemaal prima!

Fantastisch mooi product.

Op mijn zoektocht naar een goede Douglas tafel stuitte ik via Google op “het houten huis”. Ik kwam hier mooie tafels tegen voor een mooie goede prijs! Nadat ik op 20 mei de bestelling had geplaatst kreeg ik netjes de bevestiging en diezelfde dag een mail van de leverancier met dat de levertijd ongeveer 3 weken zou zijn. 30 mei kreeg ik een belletje dat de poten helaas langer op zich wachten en dit op zijn best 3 weken zou duren en of ik hier mee kon leven. Tuurlijk. Geen probleem. We hebben geen haast. 31 mei stond er een bakker voor mijn deur met taart en een kaartje. “Geen tafel, wel taart”… dit geeft wel de betrokkenheid aan met de klant en wordt gewaardeerd. Dinsdag 13 juni kreeg ik een bericht dat de tafel gereed was en donderdag 15 juni werd deze netjes bezorgd. De tafel is top en we zijn er erg blij mee. Alsnog snel vonden wij en zeker het wachten waard!

Veel plezier met de tafel.

uitstekend

Perfecte service en correcte levering

Klantvriendelijk en snel

Mooi assortiment, goed verpakt en een snelle levering, én een hele vriendelijke eigenaar die je belt en met met je meedenkt als iets niet op voorraad blijkt te zijn! Super service!

Goede schroeven

Goede schoeven, ruime keus, snelle levering.

Zeer goede persoonlijke service nav een vermist pakketje. Direct opgelost.

Een kleine bestelling van een paar bouten en moeren is in een mum van tijd geleverd. Dit is een website die zegt wat-ie gaat doen en vervolgens doet wat-ie zegt. Zoals het hoort.

ruim assortiment tegen scherpe prijs.

Reeds eerder een grote partij RVS schroeven besteld. Snelle levering en een goede prijs.

Top!!

Dames Jolinkweg 20