Voor de 2de keer gehuurd bij Topspace Sint-Michielsgestel zeer tevreden. Vriendelijke man fijn bedrijf zeker aan te raden.

Prima service, snel en duidelijk geregeld.

Goede en snelle service bij het bedrijf in Winkel die de dakkoffer uitgeleverd en gemonteerd hebben. Echt een aanrader, het is dat we besloten hebben om er zelf 1 aan te schaffen anders komrn wr hier zeket weer

perfect .

Ging soepel en makelijk .

Goede en snelle service en zeer vriendelijk ontvangen bij locatie St Michielsgestel.

Uitstekend en correct

Uitstende en correct bediend

Zo handig en makkelijk dus in augustus maken we graag weer gebruik ervan.

ruim voldoende

de service te Purmerend is klantgericht, persoonlijk, flexibel, vlot dus prima. De montage van het gehuurde werd niet helemaal correct bevestigd maar dat werd op tijd ontdekt.

Was klasse

Ben een nitwit op dit gebied en had altijd een eigen bak Nu een andere auto en gekozen voor huren Werd prima geholpen en bij terugkomst ook Zeer tevreden

Snel geregeld, goede afspraken.

Topservice

Zeer snel in het meedenken bij mogelijke problemen. Super dakkoffer. Wij hadden een L ideaal!

vakantiegevoel.

Het begint al goed bij de montage in st-Michielsgestel. Daar krijg je al meteen het vakantiegevoel.

Nice rental dakoffer

Kind staff and quick installation. -0.5 point = trunk is bit old design (one side opening)

Helemaal top geholpen bij de vestiging in Veghel

een prima oplossing voor als je geen dakkoffer wil kopen.

makkelijk te reserveren, vriendelijk ontvangen door het bedrijf welke de dakkoffer heeft geplaatst. Voor herhaling vatbaar.

vriendelijk , topservice,

bedankt voor de snelle goeie service. correct en vriendelijk

Proper materiaal, vriendelijke en vlotte afhandeling, perfect dus hé.

TopSpace, top service!

Top space is top service!

Voor herhaling vatbaar

Zeer goede service via mijn bandencentrale maar skibak zwaar beschadigd bovenaan en geen spanriemen in de bak .

Goede en snelle service

We hebben dakdragers en dakkoffer gehuurd. Afspraak kon kort van te voren gemaakt worden. Snel opgezet. Terugbrengen kan zonder afspraak, al vanaf 7.30 uur. De borg werd netjes binnen 2 dagen teruggestort. Kortom, goede en snelle service!

Sneeuwkettingen gehuurd, makkelijk online te reserveren.

Perfect geholpen door JWM banden Top Space in Sint-Michielsgestel.

Prettig en vakkundig, heldere uitleg

Bedrijfsgegevens

Schapendreef 15

4824AM Breda

076-5207520

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.