Dakdragers Top geregeld bij Topspace

Makkelijk om n afspraak te maken, snel geholpen en flexibel in moment van terugbrengen.

Topspace Velp, Top geregeld !

Via de site eenvoudig mijn keuze bepaald. Ditmaal gekozen voor een groter exemplaar, het werd de Thule XL van 460 liter. Bagage van 4 personen en meer past hier eenvoudig in. Bijkomend voordeel, aan beide zijden te openen. Op het tijdstip van ophalen was de dakkoffer binnen 5 minuten gemonteerd. Deze dakkoffer was stiller dan alle vorige die ik tot nu toe heb gehad. Vanmorgen gewassen teruggebracht, en nu mijn borg weer terug ontvangen. Heren in Velp, dank voor de service en Top geregeld!

Prima service, fijne contacten.

Nette service met een glimlach. Box is binnen 1 dag geregeld, super werk.

Mooie oplossing voor meer ruimte!

Had op laatste moment eigenlijk een box en rails nodig. Rails niet voorradig, fyn mail contact zodat we toch nog iets verder weg er een op konden laten zetten en we op vacantie konden. Mooie box en allemaal prima geregeld.

Vlotte werking

Top service, ook last minute nog geholpen geraakt.

Snel geregeld, personeel erg vriendelijk. Nu 2e keer en alweer uiterst tevreden.

Super service en kwaliteit

De communicatie, service, kwaliteit en het opvolgen van afspraken is meer dan uitstekend, een dikke 10

Snelle en goede service

Op relatief korte termijn dakdragers kunnen huren en laten monteren. Montage verliep vlot en tijdig zoals gepland.

Prima dakkoffer, goede service

Op de afgesproken tijd was de dakkoffer aanwezig, snelle service bij het plaatsen en ook bij het inleveren.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden.

Goede en nette service!

Gewoon goed geregeld van A tot Z

Geweldig zeer klantvriendelijk

Bandencenter JWM levert altijd uitstekende service en is waar mogelijk altijd flexibel met de openingstijden. Ik rij graag een stukje extra om hier mijn dakkoffer en toebehoren te huren.

Great experience

Efficient and friendly service, the product itself worked great during our long trip. Thanks!

Gemakkelijk extra ruimte

Voor ons de eerste keer dat we een dakkoffer hebben gebruikt. Meer dan tevreden met de service. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Behulpzaam en vriendelijke mensen.

Uitstekende en flexibele service

Wij huren al jaren bij Topspace met alleen maar positieve ervaringen.

Rommelig

Vandaag zouden we de dakdragers op onze auto monteren om 14 uur. Omstreeks 11 uur kregen we een belletje dat de dakdragers niet binnen waren gekomen bij de garage en omdat meneer alleen op de werkplaats was moesten wij het pakket afhalen bij de Primera. Dat eenmaal gedaan reden we naar de desbetreffende garage om hier de dakdragers te laten monteren helaas hier eenmaal aangekomen stonden we voor een dichte deur. Na contact te hebben gehad met topspace ( de dame aan de telefoon was wel heek vriendelijk en dacht wel met ons mee) moesten we naar de garage in Beek om ze hier te laten monteren dit zijn ook helaas veel onodige kilometers wat we hierdoor hebben verspild. Zelfs de monteur die ons perfect geholpen heeft stond van deze situatie te kijken. Gelukkig na een stresvolle dag kan de vakantie eindelijk beginnen.

Super service in Sint-Michielsgestel

Dakkoffer en dragers gehuurd via montagepunt in Sint-Michielsgestel. Super tevreden met de service! Dachten aan de voorkant mee qua planning en tijdstip ophalen van de dakkoffer. Toen we een aantal dagen wilde verlengen werd dit vanuit het servicepunt voor ons geregeld. Bedankt voor de super service! Tevens ook hele aardige mensen in Gestel!

Heel goed!

Vlotte service en goeie koffer. Vriendelijke mensen ook.

Topservice

Zeer goede en duidelijke website om te bestellen, alsook plaatsing en service bij Van der Linden in Gent top.

Perfecte service goede prijs

Perfect geweest had ik jaren eerder moeten gebruiken

Heldere afspraken, die uitstekend zijn nagekomen.

Gemakkelijk te reserveren. Gemaakte afspraken werden volledig naar tevredenheid nagekomen.

Eenvoudig snel en correct

Met alle tevredenheid een dakkoffer gehuurd

Super Service!

Kann ich nur empfehlen. Sehr freundliche Kommunikation im Vorfeld. Ein fehlendes Teil wurde sofort organisiert und war kurze Zeit später da. Auch die Kollegen beim Montagepartner vor Ort waren professionell, schnell und freundlich. Danke!

Schapendreef 15

4824AM Breda