Vlakloop ketting gehuurd voor wintersport. Snel geregeld en flexibel voor ophaal afspraak. Na inlevering werd de borg direct terug gestort.

Prima ervaring

Goede reactie op vragen, filmpje om loopvlakkettingen te monteren. Goede afspraken, goede levering van de juiste kettingen. Na retourneren van de kettingen snel de borg terug ontvangen. Helemaal top dus !

Hele goede service en snel

Goede service, flexibel en goed contact

Fantastische service, professioneel, snelle bediening

Voor ons was het de eerste maal dat wij dak dragers huurden bij Topspace. De service is perfect, je hoeft je nergens zorgen over te maken. Je krijgt een uur toegewezen en de montage wordt professioneel uitgevoerd. Op de laatste dag van de verhuur zijn wij (zonder afgesproken uur) terug gegaan en werden wij met een brede glimlach geholpen. De demontage duurde nog geen 10 min. Wij kunnen Topspace enkel maar aanbevelen en wij gaan dit zeker nog doen.

Top service.

Top service, top kwaliteit dakkoffer en zeer netjes ge(de-)monteerd door het garagebedrijf waar ik de dakkoffer heb afgehaald en weer ingeleverd.

Snel en deskundig

Ik zeg: ga naar Walter van Topspace in St. Michielsgestel. Vriendelijk, snel en accuraat. In 1 woord prima!

Weer goede service, flexibel en betrouwbaar

Walter, is flexibel. Mocht avond eerder sneeuwkettingen komen halen omdat we vroeg wilde vertrekken. En ook voor retour brengen is hij flexibel. Borg is na een dag weer teruggestort, volgens jaar weer.

Super service in Sint-Michielsgestel

Met super veel enthousiasme, perfect geholpen door Topspace Sint-Michielsgestel.

Constante service en kwaliteit

Dit jaar wederom makkelijk en snel sneeuwkettingen gehuurd via Topspace. Ophalen en terugbrengen in de buurt gecombineerd met snelle afhandeling van oa de borg is een reden om volgende jaar weer naar Topspace te gaan.

Seamless experience

I am happy to recommend Topspace services, for renting and mounting the ski-roof-box, which I use once a year. The booking is easy and availability is good, for choice of box and service time slot. getting the box on and off is quick and the coffee I am served meanwhile is fresh. My deposit was returned immediately after the box was returned. There is a discount for being a return customer. I chose for an XL box, which can hold our 4 sets of skis and sticks, one snowboard, plus helmets and a few other lightweight things.

Weer top geholpen

Ben in st Michielsgestel geweest, super behulpzaam

Topservice

Alles picobello in orde

Prima service @Sint-Michielsgestel

- Uitstekende kwaliteit skiboxen: schoon, onbeschadigd - Prima afhaallocatie nabij 's-Hertogenbosch - Vriendelijk, behulpzaam - Mogelijkheid tot huur van sneeuwkettingen e.d.

Super, fijne en snelle uitleg en makkelijk bereikbaar

Super, fijne en snelle uitleg en makkelijk bereikbaar de locatie in St Michielsgestel

Deskundig, op tijd, gewoon top.

Al jaren huren wij een skibox en sneeuwkettingen. Met verschillende auto's, altijd goed advies welke dakdragers en sneeuwkettingen de juiste zijn. Online reserveren gaat super, evenals ophalen en terugbrengen.

Professioneel service en klantvriendelijk

Sneeuw kettingen en dakdragers gehuurd. Professioneel, snel en service met een glimlach! Top!

Uitstekend !

Eerst aan de telefoon goed geholpen. Daarna zoals vorig jaar super geholpen met de dakdragers. Fijne meedenkende man.

Ben vlot, vriendelijk en keurig geholpen.

Topservice door Topspace

Bestelling, plaatsing (te Wommelgem, BE) en terugbrengen verliepen vlekkeloos. Bij een vraag over het plaatsen van de sneeuwkettingen werd ik telefonisch deskundig verder geholpen.

Last minute nog huur van dakdragers aangevraagd en dag erna nog kunnen laten plaatsen om die nacht op skireis te vertrekken.

Snel geïnstalleerd en van goede kwaliteit

Dakdragers werden snel geïnstalleerd en waren van goede kwaliteit.

Perfect geregeld . Top service

Voor de 2e keer sneeuwkettingen gehuurd. Service is top. Goed materiaal en komen afspraken na. Ook de borg snel terug gestort op mijn rekening na het inleveren van de kettingen

Makkelijk Gereserveerd - Top Kwaliteit

Dak Drager & Skidrager Gereserveerd. Aangekomen in Gent en Binnen het Half Uur stond het al Gemonteerd en Klaar Voor Vertrek!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.