Goed en duidelijk

Netjes geholpen bij montage van de fietsendrager en complete fietsendrager.

Prima oplossing indien tijdelijk ruimte nodig is.

Montageadres in Groningen. Keurige en vakkundige montage. Mensen van weinig woorden. Ik kreeg een ,,reprimande" bij de demontage. Er zaten wat mugjes en een vogelpoepje op het deksel. Was in een mum van tijd dor mij terplekke schoongemaakt. Volgende keer liever een wat vriendelijker behandeling.

Uitstekend!!!

Je komt volgens afspraak. Binnen 10 minuten rij je ook weer weg! Perfect

TOP!!!

Als je niets over dakkoffers weet is het via de website moeilijk om een goede keuze te maken. Dat werd 100% goedgemaakt door de snelle service via de telefoon. Ook door zeer klantvriendelijke man.

Top geregeld!

Weer top geregeld zoals altijd! Goede kwaliteit spullen en goede en snelle service! Ieder jaar weer blij met jullie.

Goede communicatie, goede en schone dakdragers. Prijs/kwaliteit is keurig voor elkaar. Dragers werden zelfs gemonteerd op het dak, wel handig met 2 linkerhanden.

Fijne dakkoffer

Fijne ruime dakkoffer, erg waterdicht en makkelijk om in en uit te laden. Ik vond het heel fijn dat de garage de dakkoffer op de auto heeft gemonteerd.

Werkt ontzorgend.

Goed geregeld en vriendelijk personeel in Hoofddorp.

Afspraken nagekomen en goede kwaliteit

Op tijd en kwaliteit, betaalbaar

Heel deskundige plaatsing.

Snelle en prettige service!

Het reserveren, monteren en inleveren van de dakkoffer en dragers ging zeer soepel. Prettige service en goed advies!

Wat een top bedrijf. Vriendelijke mensen die je goed adviseren en met je meedenken. Volgende keer als ik er weer eentje nodig heb dan huur ik weer een dakkoffer bij topspace. Of ik koop er eentje bij ze.

Voor de tweede maal Fietsendrager gehuurd. Top gegaan bij een vriendelijke en betrouwbare James garage in Almere. Deze garage is zeer aan te bevelen.

Goed geholpen

De bediening was vriendelijk en de prijs was ook goed. Alleen kan de instructie richting personeel technisch gesproken beter. Men wist mij namelijk niet te vertellen of de opstaande beugel van de fietsendrager nu wel of niet moest kunnen bewegen. Achteraf begreep ik dat de beugel moest worden vastgezet door deze naar beneden te drukken en daarna met de schroeven aan de zijkant vast te zetten. Ik heb dus feitelijk met een losse beugel gereden met de fietsen er op. Gelukkig zonder ongelukken maar het had ook anders kunnen aflopen. Al met al een goede les.

Zeer goede service.

Topspace heeft mij goed en klantvriendelijk behandeld. De vestiging in Maastricht was professioneel en zeer behulpzaam. Hulde ook voor hun.

super klantgericht

Ik ben goed geholpen

Helemaal super

Helemaal super

Prima service vlak bij huis.

Wederom uitstekend geregeld

Alles goed geregeld. Alleen dit formulier is irritant

super

super goed geholpen door de dealer waar ik de dakkoffer kon ophalen. snelle en goede services van Topspace

Top.

Nette en correcte afhandeling. Al jaren klant,nooit klachten gehad

Geweldig! Prachtige dakkoffer voor goede prijs

Ik ben uitstekend geholpen door de heer en dame van het verhuur filiaal Autogarant. Dakkoffer werd netjes gemonteerd en bij het retourneren weer in een handomdraai gedemonteerd. Ik sta er nog steeds versteld van hoeveel spullen er in de Thule XL passen. Ik kan het iedereen aanraden ipv aanschaf. Vind maar eens ruimte om een dakkoffer ergens te stallen zonder dat er mos op groeit. Nogmaals bedankt Autogarant!

İs super geregeld

İk belde en werd gelijk geregeld binnen de tijd wat ik noemde is gelijk erop gezet raad iedereen aan

Alles tot in de puntjes geregeld

Mooi materiaal. Borg binnen 1 dag terug gestort.

Hélemaal top!

Super handig om te huren, wordt gemonteerd en gedemonteerd, oprijgoot is echt handig. Voor herhaling vatbaar, ga er zeker méér gebruik van maken!