Makkelijk en simpel

Makkelijk en simpel Reserveren en betalen on line Ophalen Terugbrengen Borg terug in 3 werkdagen Klaar is Kees Top top space

Als je redelijk last minute reserveert en dan ook nog zo wordt geholpen na de verkeerde spullen besteld te hebben, dan wordt je als klant alleen maar heel blij. Zowel bij Topspace Breda, maar zeker ook bij Walter en familie van de vestiging in Sint Michielsgestel gewoon super service gehad! Jullie zijn toppers en gewoon keigezellige mensen! Nogmaals dank allemaal.

We huurden een dakkoffer voor de vakantie bij afhaalpunt bandencentrum JWM te Sint-Michielsgestel. We zijn zeer tevreden over de service. Vooraf ingelicht over het formaat dat we best namen. Was perfect! Vriendelijke man. Een aanrader! We huren hier voor een volgende vakantie zeker terug een koffer. Prima materiaal.

Uitstekende dakkoffer

Vriendelijke mensen die mij heel goed geholpen hebben en de koffer was perfect geschikt voor de vakantie

Super ervaring met Topspace

Zeer tevreden met mijn huur van een dakkoffer bij Topspace. Moest zelfs een foto sturen van mijn autodak zodat ze konden zien welke dakdragers voor mijn auto nodig was. Het beste ervan was dat ik mijn dakkoffer op maandag had ingeleverd en dat de borg de dag erna alweer terug op mijn rekening stond. Het bedrijf dat de opdracht kreeg om het bij mijn auto erop te zetten was het personeel zeer vriendelijk. Met al ben ik zeer tevreden met de service van Topspace

Goede service!

Hele goede en vriendelijke mensen. Konden heel adhoc nog terecht en t werd allemaal netjes gemonteerd voor ons.

Gewoon goede service en top kwaliteit!

Het plaatsen van de reservering ging snel en eenvoudig. Duidelijke communicatie vanuit Topspace. De garage was super snel met de montage en ik kreeg duidelijke instructies hoe het dakkoffer te gebruiken. Administratie was zo geregeld. Dakkoffer en dragers waren van hoge kwaliteit zoals Topspace beloofd. Demontage was binnen 5 min geregeld en kreeg diezelfde avond nog een bevestiging dat mijn borg teruggestort werd. Topspace heeft er weer een klant bij :-)

Fantastische ervaring

Vanaf dat ik de dakkoffer besproken heeft is alles uitstekend verlopen. Dit zal zeker niet de laatste keer geweest mocht het nodig zijn. Dank jullie wel voor de uitstekende service.

Goede service.

Alles is goed geregeld

top service

Makkelijk afspraak kunnen maken en zowel bij ophalen als terugbrengen direct geholpen tijdens een kopje koffie.

Keurig geregeld en snelle montage

Netjes te woord gestaan en bij een aangesloten Vakgarage in Nieuwegein gemonteerd. Snelle montage en vriendelijk geholpen.

Snel, gemakkelijk en goed.

Doet wat het belooft te doen goed.

Vlot een kofferbak geregeld.

Uitstekend geholpen vlak voor onze vakantie. Dragers en kofferbak.

Top service Zeker een aanrader

Afgelopen 2,5 week een dakkoffer gehuurd vanuit JWM bandencenter in sint Michielsgestel. Hele aardige man, goeie service en een snoepje voor de kinderen

Vakmanschap!

Heel goed geholpen door JWM Bandencenter (in Sint-Michielsgestel). De dakkoffer vakkundig geplaatst en goed geadviseerd. Tot de volgende keer!

Geen minpunten en snelle service

Zie koptekst

Zeer tevreden.

Goede services, vlotte montage zowel erop als eraf. Borg weer snel teruggestort. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nieuwe spullen en perfecte service van Auto James

Wij hebben naar tevredenheid een auto specifieke set dakdragers gehuurd. A- merk materiaal en een perfecte service van hun partner wat een vooraanstaand autobedrijf is (Auto James). Volgende huur van dakkoffer of dragers zeker weer via Topspace

Top service. Ik heb ze in Sint-Michielsgestel laten plaatsen. Ging super, netjes en keurig geholpen.

fijne service

service in Sint-Michielsgestel was perfect, Gastvrij, deskundig en snel.

Super goed geregeld allemaal bij Topspace!

De Thule dakkoffer en dakdragers zijn van top kwaliteit en makkelijk in gebruik en het extra brandstofgebruik valt ook mee.

Snel en betrokken

Administratieve afwikkeling van een order is snel en adequaat. Borg wordt vrijwel per omgaande teruggestort. Prima!

conform afspraak wordt gehandeld

Snel geregeld

Werd direct geholpen zowel bij monteren als demonteren