Makkelijk om te reserveren, duidelijke communicatie en goede service!

Simpel regelen via internet montage en demontage zonder wachttijd

Simpel te boeken via internet Montage en demontage zonder wachttijden Prima garage Borg direct retour

Prima voor elkaar

Alles als beloofd mooi en goed gemonteerd enna 10 dagen weer gedemonteerd mooie dakkoffer en borg snel terug betaald

Een perfecte oplossing, met een goede service.

Een goede oplossing als je geen ruimte hebt om zo een box op te bergen.

Helemaal top,

Om onze kleine auto iets meer “vrachtcapaciteit” te bezorgen hebben wij bij Topspace een dakkoffer gehuurd. Ze hebben modellen voor allerlei auto’s en zelfs de FIAT 500. Montage was zeer snel en vakkundig door vriendelijke monteurs en de afhandeling bij het terugbrengen was ook zeer prettig. Een hele prettige ervaring en wij willen Topspace dan ook van harte aanbevelen.

Super Top

Topspace is flexibel en denkt mee. We hebben een top koffer op zaterdag laten monteren in Sint Michielsgestel en terug gebracht in Beek en Donk. De borgsom is op de dag van demontage terug gestort. Alle administratie was op orde. Mensen zijn professioneel, vakkundig en vriendelijk. zeker een aanrader. Bedankt voor de goed service. Groet Jack Gielen

Goede ontvangst, netjes werken, dak beschermen met deken. kortom super

Mijn eerste keer zeker niette laatste. goede spullen, kortom zeer tevreden komen terug

Snelle, correcte wijze van afhandelen, zowel bij reserveren als afleveren en terug inleveren .en

Ik ben positief verrast door de persoonlijke manier van behandelen bij het zoeken naar een fietsendrager op korte termijn. Ben goed geholpen met de afspraak, en ook het leverende bedrijf was bijzonder klantvriendelijk. En natuurlijk was ik erg tevreden over de kwaliteit van het materiaal! Chapeau!

Perfect geregeld!!

Perfect geregeld!! Zeer tevreden!!

Uitstekende service en prettige bediening. Ik kan iedereen TopSpace aanbevelen.

Prima geregeld.

De koffer stond op afgesproken tijd klaar, werd direct op de dakdragers gemonteerd. Het terugbrengen verliep hetzelfde, en had dezelfde middag de borgsom terug.

Alles verloopt zoals je mag verwachten en conform afspraak

Dakkoffer vertoont mankement, borg ingehouden

Ongeveer 4 weken geleden heb ik voor het eerst een dakkoffer gehuurd bij topspace. Toen ik thuiskwam om de koffer te testen brak direct het slot eraf. Helaas kon ik de vestiging niet meer bereiken ( hier trouwens keurig geholpen tijdens het ophalen en terugbrengen van de koffer) Slot is brak af na 1 keer draaien. Na 2 weken geïnformeerd naar de status, hierop kreeg ik een botte reactie. Na 4 weken eindelijk een reactie, bijna de volledige borg kwijt omdat het sleuteltje afgebroken is. Eerste en laatste keer dat ik iets huur bij Topspace. R. De Bruin

Hoi Rolf, u breekt de sleutel af in het slot, en dat komt niet door de dakkoffer, maar omdat u de dakkoffer niet volgens instructie gebruikt. Als u de sleutel niet kunt omdraaien, dan zit er ergens een stuk bagage in de weg, waardoor de beveiliging van de dakkoffer niet vrijkomt. Door daarbij bovenmatige kracht uit te oefenen op de sleutel, kunt u de sleutel afbreken en dat is gebeurd. Om het slot te vervangen, moet de complete slotrail gedemonteerd worden en het binnenwerk vervangen worden. We hebben u aangegeven dat we de schade pas na enkele weken konden behandelen omdat het erg druk is in het zomerseizoen. We hebben op de Bijlage verhuur, die u heeft meegekregen toe de dakkoffer gemonteerd was een noodnummer staan, wat u had kunnen bellen. Op dit formulier staat ook de werking van het slot nogmaals vermeld. U heeft het verder nog over een botte reactie; ja we zijn ook mensen en op botte telefoontjes volgen soms botte reacties.

Voor het eerst een dakkoffer gebruikt. Dit ging prima bij Topspace alles ging volgens afspraak. Het monteren en inleveren geen problemen gehad. Helemaal top.

Prima optie, dakdragers op deze wijze te kunnen gebruiken.

In mijn garage heb ik twee paar dragers van eerdere auto`s. Ik heb er niets meer aan. Huren zoals ik nu heb gedaan is beter dan aanschaf van nieuwe dakdragers.

Voor het eerst dakdragers en een dakkoffer gehuurd voor een weekje vakantie. De service is goed verlopen bij het monteren en demonteren van de gehuurde materialen. Bij het retourneren op maandag dezelfde dag nog de borg ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ben altijd net en goed geholpen door uw medewerkers en bij uw steunpunten.Ga zo doorr

Wat een oplossing!

En toen waren we plots met 4, en hadden we een probleem met de bagage. Via Topspace een dak koffer geregeld. Was zeer te spreken over het bedrijf in Den Bosch welke de koffer heeft geplaatst.

Vriendelijke service met degelijke kwaliteit dakdragers

Al meerdere jaren maak ik gebruik van topspace. Materiaal wordt goed onderhouden en montage is netjes. Ga zelf altijd naar St Michielsgestel

Vreselijke klantenservice

Het huren van een dakkoffer is geen enkel probleem. Maar de afhandeling van een klacht laat maanden op zich wachten. Er wordt direct vanuit gegaan dat de klant ongelijk heeft en men moet zich maar bij neer leggen dat Topspace zelf wel bepaalt hoe ze te werk gaan. In dit geval betreft het een zwakke scharnier (kan gebeuren) die bij normaal gebruik is afgebroken waarbij ze direct vanuit gaan dat de klant hier aansprakelijk voor is en de borg achter gehouden wordt.

Hoi PeerOnline, u levert een dakkoffer in met beschadigingen en aan gebroken scharnier. Deze dakkoffer was helemaal in orde toen u deze mee kreeg. De borg wordt dan ingehouden. Na afhandeling van de schade wordt de borg mogelijk pas vrijgegeven. Dit kan wat langer duren omdat we een sterke seizoensinvloed hebben en de dakkoffer naar het hoofdkantoor moeten transporteren, en daarom vragen we uw geduld.

Goed en duidelijk georganiseerd

Alles was duidelijk, hebben goed geholpen om keuze voor dakkoffer keuze te maken. Bovendien in de garage waar koffer geplaatst is niets anders dan lof, waren ook heel vriendelijk. M.vr gr G.Ernest

Goede vriendelijke wn snelle service

Duidelijke reservering via de website. Nette en snelle financiële afwikkeling en goede en vriendelijke service bij montage en demontage en een prima dakkoffer. Pluspunt is ook de vaste klantenkorting.

Goed telefonisch te woord gestaan, omdat we op korte termijn een dakkoffer nodig hadden. Goede service, borgsom vlot terug op de rekening terug gestort. Als we nog een keer een dakkoffer nodig hebben, dan komen we zeker terug

Top geregeld!

Fijne service, snel en duidelijk.

Uitstekend bevallen

Eenvoudig te bestellen, datum en tijd plaatsing en ophalen af te stemmen, aardige en behulpzame werknemer die de koffer plaatst en ontzettend makkelijk die extra ruimte.