TOP

Op de afgesproken tijd meteen naar binnen bij de garage en met twee mannen de bagage box gemonteerd.Binnen 5 min weer buiten.

Top geregeld

Geen verdere uitleg nodig. Alles dikke prima

De wachttijd bij de montage was langer dan normaal door personeelstekort

Prima box voor een ski vakantie.

Goede en betrouwbare service. Compliment voor Autobedrijf Van Oorschot in Bergen op Zoom. Vlotte en goede afwikkeling van zowel monteren als demonteren van de box.

Prima oplossing voor tijdelijk extra ruimte. Wel wat prijzig.

Handig om een keer uit te proberen welk formaat koffer goed werkt. Als je hem vaker wilt gebruiken en je hebt de ruimte voor opslag dan is aanschaf al snel een stuk voordeliger.

Goede dakkoffer en goed en snel gemonteerd

Goed geholpen

Perfecte dienstverlening

Alles was tot in de puntjes in orde. Stiptheid aan het verdeelpunt in Wommelgem, vriendelijke medewerkers, proper materiaal, snelle behandeling van de aanvraag via mail. Kort samengevat, geen opmerkingen.

Fast and Friendly

I arrived early for my appointment and was still accommodated. Everything was explained clearly to me because it was my first time using the roofbox. I really appreciated the help. Will recommend!

Vlotte service en uitstekende staat van het gehuurde materiaal

Alles is perfect verlopen zoals beschreven in de voorwaarden. Ook de terugbetaling van de waarborg gebeurde zeer vlot.

Erg vriendelijke mensen.

Supersnelle montage met een glimlach.

Uitstekende service, zeer vriendelijk en perfect geregeld.

Makkelijk,snel geregeld,en houden zich aan de afspraken

Goede en snelle service

Na het boeken op internet snel en keurig geholpen bij het plaatsen en afnemen van de box. Borg snel teruggekregen.

Zaken worden goed geregeld. Boeking gaat gemakkelijk via internet en in de gekozen garage lagen de gehuurde spullen (sneeuwkettingen) netjes klaar. Borg is later na inleveren weer vlot teruggestort.

Perfect verzorgd

Dakdragers werden direct gemonteerd en verder alles goed verzorgd

Geen klachten. Parkeergelegenheid slecht.

Top service!

Heel goed geholpen, vriendelijke medewerker en goede service!

Snel bereikbaar, dichtbij af te halen, net product, terugbetaling borg binnen een dag. Top!!

Uitstekend de

Makkelijk te boeken, goede service bij garage Westerink..

Heel tevreden

Prima service zoals altijd.

Topservice

Bij twijfel over het formaat heeft Walter van JWM bandenservice me goed geholpen. Ik kon langs komen met een snowboard om te bepalen welke maat koffer ik nodig had. Tevens kon ik op zijn vrije dag de koffer weer inkomen leveren. Volgend jaar zien ze mij daar weer.

Geweldige service!!!

Na mijn ongeluk op de wintersport helaas de sneeuwkettingen vergeten en 3 dagen later teruggebracht. Fantastisch dat de extra dagen niet van de borg hebben gehaald, hulde!!! Bedankt en zeker tot volgend jaar!!!

Perfect geregeld zowel door topspace als door de vakgarage

Perfect geregeld zowel door topspace als door de vakgarage

uitstekend

uitstekende service en zeer klantvriendelijk geholpen op uw servicepunt in Susteren gewoon geweldig