Goed geholpen bij het ophal adres

Alles prima geregeld

Je word goed en snel geholpen.

Dakdragers werden snel geplaatst en verwijderd. Vriendelijke mensen

Alles verliep keurig netjes

Het huren van een dakkoffer gaf ons net de extra ruimte die we nodig hadden. Keurig netjes gemonteerd door de garage om de hoek. Jammer dat we hem alleen maar een lang weekend nodig hadden en de minimale huurtijd een week was. Maar aan de andere kant, hierdoor hadden we wel alle tijd om hem weer terug te brengen. Al met al een fijne ervaring.

Top fietsendrager gehuurd

Top fietsendrager gehuurd en met de inmiddels door mij opgebouwde vaste klanten korting niet duur.

zeer goede service

Telefonisch lastminute geboekt. De meneer aan de telefoon dacht goed mee, heeft overal gezocht naar een geschikte drager (en gevonden). Ook terugbrengen naar andere locatie was erg goed geregeld. Zeer prettig contact. We gaan er zeker weer boeken.

Erg goed geholpen in Spijkenisse dit was de tweede keer en misschien in de toekomst weer

Top bedrijf - daar doe ik graag in de toekomst zaken mee.

Vriendelijk en efficient bij ophalen en terugbrengen. Goed materiaal met duidelijke instructies. Snelle terugstorting van de borg en bovenal: duidelijke communicatie bij elke stap van het proces.

TOP!

Voor het eerst een fietsdrager gehuurd. Ging digitaal. Snel en soepel. Afspraak was snel gemakt en in de nabije omgeving. Montage en demontage hoorde bij de service. Dus is was meer dan tevreden.

heel betrouwbaar en deskundig

Je wordt prettig te woord gestaan en afspraken worden nagekomen. Kwaliteit van de dakkoffer is prima. De sleuteltjes en sloten vind ik enigszins kwetsbaar. Je moet wel weten dat de sleutels bij het openen in het slot moeten blijven totdat de koffer weer gesloten wordt. Verstandig om de huurder daarop te wijzen. Al voor het derde?? jaar gehuurd. goede service!

De juiste Fietsendrager was snel uitgezocht en de ophaaldatum en -tijd snel geregeld. Snel opgehaald en onmiddellijk door Topspace gemonteerd. Fijne, handige en robuuste drager! (wel wat zwaar) Terugbrengen en demontage door Topspace ging ook zeer snel. De betaalde borg werd na 1 week terugbetaald. Ze doen hun naam eer aan! TOP.

Goed geregeld!

Dakkoffer en dakrails gehuurd voor een week. Zowel montage als gebruik als zeer prettig ervaren

Op korte termijn nog een dakkoffer kunnen huren. Prima geregeld.

Met gemak een koffer of je dak

Duidelijke prijzen, makkelijk besteld en geïnstalleerd.

Perfect geregeld

De dakkoffer van Topspace gehuurd. Online alles geregeld en de afspraak gemaakt om bij Ducar te Alphen ad Rijn te laten bevestigen. Ook dat ging perfect. Na 2 weken weer bij DUCAR langs gegaan en de bak werd weer keurig afgemonteerd. Prima service, vriendelijke mensen. De borgsom binnen 3 dagen weer terug op de rekening. Zeer tevreden!!

Het bevestigen van het fietsenrek werd vakkundig gedaan! Het weer inleveren verliep ook soepel

Goede afspraken, met dito ervaring op snelle reactie email met vragen over de reservering.

Gekregen waar ik om gevraagd had .

service was top

topservice

Perfect en snel geregeld

Op de dag voor vertrek hebben wij de dakkoffer kunnen regelen. Goede service en deskundig advies. Voor de volgende keer weten wij waar we moeten zijn.

Wederom uitstekend!

Wederom een uitstekende service!

Prima, snelle service!

Prima, snelle service. In no time geholpen

Probleemloos en makkelijk.

Voor de vakantie met het gezin ideaal. Met zijn vijven in 1 auto en toch de bagage mee.

Makkelijk te reserveren, goede service en goed geregeld vanuit Top space. Nette service en vlot geholpen bij de locatie in Wijchen.

Geweldige optie

Klantvriendelijk, vlot geregeld