vriendelijk , topservice,

bedankt voor de snelle goeie service. correct en vriendelijk

Proper materiaal, vriendelijke en vlotte afhandeling, perfect dus hé.

TopSpace, top service!

Top space is top service!

Voor herhaling vatbaar

Zeer goede service via mijn bandencentrale maar skibak zwaar beschadigd bovenaan en geen spanriemen in de bak .

Goede en snelle service

We hebben dakdragers en dakkoffer gehuurd. Afspraak kon kort van te voren gemaakt worden. Snel opgezet. Terugbrengen kan zonder afspraak, al vanaf 7.30 uur. De borg werd netjes binnen 2 dagen teruggestort. Kortom, goede en snelle service!

Sneeuwkettingen gehuurd, makkelijk online te reserveren.

Perfect geholpen door JWM banden Top Space in Sint-Michielsgestel.

Prettig en vakkundig, heldere uitleg

top

gewoon prima!

prima box en dragers, als nieuw. vriendelijk en efficiënte service (Fokkerweg adam) faire prijs en borg supersnel terug kortom, alles goed

Goede service!

De verkeerde dakdrager was geleverd, maar dit is goed opgelost door hier aan-huis een paar uur laten iemand te krijgen die de spullen gemonteerd heeft. Dat was zeer prettig.

soepel geregeld

alles ging soepel en werd vlot geregeld door lokale garage.

Kinderachtig, dus onprofessioneel

Sneeuwkettingen gehuurd. Inclusief halen en terug brengen hadden we ze voor 10 dagen nodig. Helaas, Tweede Paasdag konden we niet terug brengen dus moesten we 11 dagen betalen in plaats van 10. Door een ski ongeval brachten we de kettingen na 4 dagen terug. De reactie van Topspace: "Wij geven helaas geen restitutie. Wel kunt u bij ons een voucher aanvragen van 50% van de bespaarde huur met in acht neming van de minimale huurtermijn van 8 dagen." De moeite van het aanvragen van een voucher besparen we ons. In plaats daarvan schrijven we deze review. Het gaat ons niet om het geld, wel om het principe. Geen restitutie en een voucher aanvragen, terwijl wel automatisch wordt bijgehouden hoe lang je klant bent. Hoe moeilijk is het dan om toe te zeggen dat we korting krijgen bij de volgende keer huren?

zorgeloos regelen

zorgeloos regelen.

Uitstekend geregeld!

prima service, alles klopt.

Goede, veilige, betaalbare en handige oplossing om veel spullen mee te nemen op skivakantie

Ik heb mijn ski dagdragers gehuurd bij Topspace in Sint Michielsgestel. Dit jaar al voor de 2e keer en ben nog steeds super tevreden! Deze mensen weten wat service is en ze sturen je veilig op vakantie! Snel, kundig en mega vriendelijk. Volgens jaar huur ik mijn spullen weer hier.

prima service en alles goed geregeld

zeer goed

Van begin tot einde een goede ervaring

Alles is goed geregeld door Topspace: De website, het bestelproces, de correspondentie, de garage, de kwaliteit van de dragers en de skibox. De prijs is helaas niet heel scherp. We hebben weer met veel plezier gewintersport.

Prima, klantvriendelijk en snelle service

Prima, klantvriendelijk en snelle service

Snel en handig

Ivm gebrek aan ruimte thuis huur ik mijn dakkoffer. Ik Jan zo ern ding nu eenmaal niet kwijt in mijn schuur. Dus snel en handig om er één te huren. En niet echt duur.

Prima ervaring met het huren van loopvlakkettingen. Opgehaald in Velp.

Prettig geboekt, afgehaald in Velp en weer teruggebracht. Eigenlijk precies zoals je het verwacht.

geweldig

de kwaliteit van de skibox is zeer goed en de service op het lokatiepunt in Susteren is altijd perfect. Zeer klantvriendelijk

prima en makkelijk

makkelijk geregeld en snel geholpen

top!

Montage, prijs en personeel, TOP

Eenvoudig re reserveren Snelle bevestiging Afhaallocatie dichtbij Nette dakkoffer Vriendelijke hulp bij bevestigen