Binnen 2 dagen de goede sneeuwkettingen kunnen huren, duidelijk uitleg, snelle service, ook het terugbetalen van de borg.

Goed geregeld

Reserveren van de kettingen gaat makkelijk, snelle reactie bij aanvullende vragen. Borgsom supersnel terugbetaald. Kortom: een aanrader

Ervaring is prima

Sneeuwkettingen gehuurd. Uitleg prima en ophalen en terugbrengen heel soepel geregeld

Meedenken en goede service

Sneeuwkettingen gehuurd. Op basis van mijn kenteken het advies een ander type te huren zodat het goed past. Alles snel en efficiënt online te regelen. Ophalen en retour brengen. Vriendelijke medewerker en je wordt verwacht.

Keurig geregeld.

Positieve ervaring. Heb per email een vraag gesteld en kreeg daarop vlot antwoord. Door de gebruikersvriendelijke website waren de sneeuwkettingen snel gereserveerd. Alle afspraken zijn goed nagekomen.

Prima geregeld.

Mooie nieuwe box van Thule.

Prima geregeld.

On line alles geregeld. Ging prima. Materiaal was ook prima.

Top materiaal en vriendelijke service

In de box pate alle ski's, schoenen en helmen. Stabiel op de auto. Beperkt extra windgeruis. Vriendelijke service bij ophalen en wegbrengen

Voor de tweede keer dakdragers gehuurd. Opnieuw goede en snelle service bij een lokale garage.

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

Goede constructie voor huur van dakdragers

Duidelijke logistiek. Het installeren liet te wensen over. Dragers zaten veel te kort op elkaar gemonteerd. Dit gaf ik direct aan bij de balie. Daar werd gezegd dat ik ook geen maat had opgegeven van mijn skibox. Ik gaf aan dat mij door hen ook niets gevraagd is. Ik kon een inbussleutel meekrijgen om het thuis zelf te doen. Beter was geweest om aan mij (de klant) te vragen wat ik op het dak ga vervoeren.

Snel en duidelijk

Gemakkelijke website, duidelijke communicatie, ter plekke vriendelijke mensen en prima prijs.

Nadat we besloten hadden met een andere auto te gaan was het wisselen van de kettingen geen enkel probleem. Ophalen en retourneren ging prima. Goede service!

Prima geregeld

Vriendelijke mensen bij afhaalpunt. Snelle en efficiënte manier van huren.

Snelle reactie en goede service. Producten zijn van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en duidelijke uitleg

Mooie premium loopplank kettingen gehuurd.

Helemaal top!

Ik heb dakdragers gehuurd bij jwn bandcentrum, ik werd goed ontvangen en Walter heeft me uitstekend geholpen met het bevestigen/demonteren van de dakdragers. Om de lak van de auto te beschermen heeft hij nog wat ducktape geplaatst. Het zijn de kleine attenties die het doen. Zeker het aanraden waard!

Prettig contact en flexibel

Goede dienstverlening, goede kwaliteit producten, Netjes verzorgt

Duidelijk, correct en vriendelijk.

Locatie is netjes en vriendelijke eigenaar. Ik zou er zo terug gaan.

TOP

Goede service en vriendelijke mensen bij servicepunt Harderwijk Borg na 1 dag terug, top.

Uitstekend!

Prima service, alles goed en kundig geregeld.

Dienstbaar

We kwamen op het laatste moment, en werden goed en snel geholpen.

Het huren van sneeuwkettingen bij Topspace is de beste oplossing voor de beginnende wintersporter

Via een vriend ben ik aan de gegevens van Topspace gekomen. Omdat ik niet weet of- en wanneer wij weer op wintersport gaan heb ik ervoor gekozen de sneeuwkettingen te huren. Uiteindelijk werden dit loopvlaksneeuwkettingen, geleverd in de juiste maten. Ik heb deze opgehaald bij Autobedrijf Wegman in Ameide, ze lagen keurig op tijd klaar. Ook het inleveren, maandag 16 januari j.l. verliep prima. ( De geplastificeerde instructiekaart vond ik echter later in mijn auto terug, ik kan deze via de post alsnog opsturen als u wilt ). Nogmaals bedankt voor de service !

Super service, prima materiaal en erg vriendelijk geholpen

Dakdragers gereserveerd specifiek voor mijn auto volgens een duidelijke vragenlijst op de website , afspraak gemaakt bij de voor mij meest geschikte locatie. Daar werd ik uiterst vriendelijk ontvangen, kon wachten met een kopje koffie erbij, en 20 minuten later zaten ze er keurig op. Retour brengen was wederom erg plezierig. Ik hoefde nu geen tijdsafspraak te maken, maar werd weer heel vriendelijk ontvangen met koffie en 15 min later red ik weer weg. De borg was de volgende dag op mijn rekening terug. Super, volgende keer kom ik weer.

Volgens afspraak en eenvoudig