Super goed geregeld allemaal bij Topspace!

De Thule dakkoffer en dakdragers zijn van top kwaliteit en makkelijk in gebruik en het extra brandstofgebruik valt ook mee.

Snel en betrokken

Administratieve afwikkeling van een order is snel en adequaat. Borg wordt vrijwel per omgaande teruggestort. Prima!

conform afspraak wordt gehandeld

Snel geregeld

Werd direct geholpen zowel bij monteren als demonteren

Dakdragers zijn eenvoudig te bestellen via de website en worden gemonteerd en gedemonteerd voor je. Prima service dus.

Voor het eerst een dakkoffer gebruikt en het is prima bevalen. Het bevestigen is makkelijk, de prijs was niet hoog en de borg word snel terug gestuurd. Het ophalen en afgeven duurt maar enkele minuten waardoor je snel weer op pad kan gaan. Ik heb er een goede ervaring mee gehad en zal dit zeker aanraden aan anderen.

TOPspace uitstekend bevallen

Voor de eerste keer een dakkoffer gehuurd welke uitstekend is bevallen; goede service en snelheid van monteren en ook bij terug brengen meer dan prima. Ook al bericht gehad dat borg inmiddels terug gestort is. Aanrader voor in de toekomst.

Ideaal voor de vakantie

Snel en makkelijk gereserveerd. Haitsma in Franeker heeft ons heel fijn en correct geholpen met de dakkoffer!

100% recommended

2nd year I try their services and these guys are always great. flexible, fast, high-quality product. Will definitely be back

Ook deze zomer weer dakdragers gehuurd van TopSpace via Bandencenter JWM in Sint Michielsgestel. Uitermate vriendelijke ontvangst en meer dan behulpzame medewerker (zelf ook nog 'n extra handje met terugplaatsen reservewiel dat nog in mijn kofferbak lag ;-)). Snelle montage van de dakdragers op afgesproken dag/tijd en daarnaast flexibel in retourname (last-minute verhindering aan mijn kant op de afgesproken tijd, maar geen probleem om eerder/direct langs te komen).

Veel ruimte, goede service en keurige prijs

Online een topkoffer huren inclusief dakdragers is bij Topspace een fluitje van een cent. Alle autotypes worden snel gevonden zodat de dragers ook echt passen, zelfs bij panorama dak. Prettig en vlot geholpen in Huizen bij Lubbers. Mooie nieuwe zwarte koffer meegekregen, niet zo'n grijs afgekloven bak. Bij inleveren was ik iets verlaat maar ze hebben bij Lubbers gewoon op me gewacht. Hulde!

Voor tweede jaar op rij de xxl dakkoffer gehuurd, duidelijke communicatie, redelijke prijs, goed product en prima administratieve afhandeling. Echt TOP!

Goede service! En bovendien heel gemakkelijk!

Perfecte service!

Op de afgesproken datum en tijd de dakkoffer en dakdragers kunnen ophalen bij Bandencenter JWM Sint-Michielsgestel. Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen en de dakkoffer en dakdragers werden met zorg geplaatst. Goede instructies en verdere nodige uitleg meegekregen. Erg prettige ervaring!

Snelle service, voldoende voorraad

Ze hebben goede service, En lekker dichtbij. Snelle reactie bij vragen. Heel fijn.

Super service lekker snel en vriendelijk

Super service lekker snel en vriendelijk

Prima geregeld en goed materiaal!

Prima geregeld en goed materiaal!

Goede en snelle en prettige service

Na reservering op de geplande datum en tijd (zelfs iets vroeger dan gepland doordat ik iets te vroeg was) de dakdragers kunnen ophalen bij Bandencenter JWM Sint-Michielsgestel. Direct een kopje koffie gekregen en ondertussen werden de dakdragers met beleid geplaatst. Goede instructies en verdere nodige uitleg meegekregen. Tip: maak de dragers en eventuele koffer weer even netjes schoon, wel zo fijn en netjes voor de persoon die hem weer eraf haalt Bij afleveren ook weer snel de dakdragers gedemonteerd. Erg prettige ervaring, tot volgend jaar!

Prima dakkoffer, makkelijk bestelproces en heldere communicatie

Zoals hierboven. Mijn enige suggestie zou zijn om ook de dakdragers in de verhuur aan te bieden, in aanvulling op de dakkoffers. Ik heb nu de dragers zelf moeten kopen dus ben al halverwege: ik ga nu ook een koffer kopen. Had ik beide items in één moeite kunnen huren, dan zou ik allicht een terugkerende klant zijn geworden.

Top koffer!! Was er erg blij mee

Top koffer!! Was er erg blij mee

Goede service, locatie Bergen op Zoom nette monteurs en geen getreuzel. Gelijk worden geholpen

Voor het 5e jaar op rij uitstekend!

Het huren van de dakkoffer en dragers bevalt mij prima en Topspace is daarbij een betrouwbare partner.

Aanrader

Alles snel geregeld, zelfs toen ik moest omboeken in verband met een andere auto

Helemaal top

Prima hulp bij montage. Fijn product. Geen opmerkingen.