Afspraken bij montage en demontage goed nagekomen.

Een goede ervaring

Makkelijk geregeld en snelle hulp top

Vlot

Vlotte service en correcte prijs

Top service.

Alles snel en goed geregeld!

Onlangs voor de 2e keer een dakkoffer gehuurd in Sint-Michielsgestel. Wederom een top service en uitstekend meedenken van Walter over wanneer de dakkoffer gemonteerd en gedemonteerd kon worden i.v.m. de eigen vakantie.

Snelle afhandeling van de vraag en een fantastische garage(Spijkenisse) die de dakkoffer plaats.

perfect!

Vanaf het boeken via de duidelijke website tot aan het uiteindelijk afmonteren van de dakkoffer en alles daar tussenin was perfect en goed gecommuniceerd ,afspraken duidelijk de montage correct en vriendelijk ( een prettige vakantie he mevrouw en kom veilig thuis!) bij de vestiging in Numansdorp Kortom een absolute aanrader! Volgend jaar weet ik waar ik heen moet voor een dakkoffer

Wisselvallig

De service van topspace was super! Snelle afhandeling ect. Alleen de Service van de garage waar de dakkoffer eropgezet werd was echt slecht. Medewerker was mega chagrijnig, deed erg hardhandig met de spullen en als we wat vroegen kregen we geen normaal antwoord. Mochten wij ooit weer bij topspace huren, gaan wij zeker niet meer naar de garage in Zwolle.

uitstekende service

heel tevreden, maar jammer dat de korting voor vaste klanten niet is verwerkt, vorig jaar ook koffer gehuurd en het jaar daarvoor door omstandigheden moeten afzeggen

Altijd top

We huren al een aantal jaren dakdragers soms ook koffer voor onze vakanties. De service is altijd top en het personeel ontzettend aardig.

Voor de 2de keer gehuurd bij Topspace Sint-Michielsgestel zeer tevreden. Vriendelijke man fijn bedrijf zeker aan te raden.

Prima service, snel en duidelijk geregeld.

Goede en snelle service bij het bedrijf in Winkel die de dakkoffer uitgeleverd en gemonteerd hebben. Echt een aanrader, het is dat we besloten hebben om er zelf 1 aan te schaffen anders komrn wr hier zeket weer

perfect .

Ging soepel en makelijk .

Goede en snelle service en zeer vriendelijk ontvangen bij locatie St Michielsgestel.

Uitstekend en correct

Uitstende en correct bediend

Zo handig en makkelijk dus in augustus maken we graag weer gebruik ervan.

ruim voldoende

de service te Purmerend is klantgericht, persoonlijk, flexibel, vlot dus prima. De montage van het gehuurde werd niet helemaal correct bevestigd maar dat werd op tijd ontdekt.

Was klasse

Ben een nitwit op dit gebied en had altijd een eigen bak Nu een andere auto en gekozen voor huren Werd prima geholpen en bij terugkomst ook Zeer tevreden

Snel geregeld, goede afspraken.

Topservice

Zeer snel in het meedenken bij mogelijke problemen. Super dakkoffer. Wij hadden een L ideaal!

vakantiegevoel.

Het begint al goed bij de montage in st-Michielsgestel. Daar krijg je al meteen het vakantiegevoel.

Nice rental dakoffer

Kind staff and quick installation. -0.5 point = trunk is bit old design (one side opening)

Schapendreef 15

4824AM Breda