Eenvoudig re reserveren Snelle bevestiging Afhaallocatie dichtbij Nette dakkoffer Vriendelijke hulp bij bevestigen

Top en snel geregeld, fijne service

Prettig geholpen bij vestiging St. Michielsgestel

Goed geregeld!

Vriendelijke geholpen, alles duidelijk uitgelegd en de borg snel weer terug gekregen. Kortom super voor elkaar!

Perfect geregeld en snelle service

Nogmaals ging allemaal perfect!

Prima materiaal, stipt geleverd en geplaatst

Prima materiaal, proper geleverd en op een vriendelijke wijze

Professioneel , vriendelijk,

Goede ervaring, niet duur, fijn personeel, snel geholpen

Sneeuw Kettingen lagen klaar bij Autocentrum Maarssen , vriendelijke en behulpzame medewerkers ook bij het retour brengen van de kettingen.

Alles naar wens: Materiaal - Montage - Contact - . Houden zo!

Top, alles volgens afspraak

Top geregeld. Alles volgens afspraak!

Helemaal Top ( space )

Kon terecht bij AB cars in Eindhoven voor montage en demontage van de dragers en de Thule dakkoffer. Geweldig geholpen aldaar. Zeer vakkundig en prettig. Top space communiceert prima waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Spullen die gehuurd zijn zijn uitstekend materiaal waardoor onze vakantie mede daardoor vlekkeloos is verlopen. Daarvoor hartelijk dank.

De kettingen stonden klaar en netjes meegegeven. Niet gebruikt dus alles compleet weer retour.

Vindt wel dat ik 32 kilometer ( heen terug) wel lang vindt om de kettingen op te halen . Volgende keer graag een dealer in Anna Paulowna.

de service was zeer goed

ik ben snel en goed geholpen, ook bij het terug brengen werd ik weer snel en goed geholpen, mijn complimenten voor de gang van zaken.

Goede service en communicatie

Nadat ik de bestelling via het internet had gedaan. Is er met mij contact opgenomen. Ik bleek voor mijn auto toch een andere model sneeuwkettingen nodig te hebben dan dat ik had besteld.

Topkwaliteit met goede dienstverlening tegen betaalbare prijs

Topkwaliteit met goede dienstverlening tegen betaalbare prijs

vlot en correct

dakdragers gehuurd ; zowel het reserveren en het overschrijven van het huurbedrag naar Nederland als het monteren in Turnhout vlot en correct

Prima geregeld, vriendelijk geholpen bij Kruijthof!

Prima geregeld, vriendelijk geholpen bij Kruijthof!

Snel geregeld, goede service

Top service!

De heren waren erg vriendelijk, de dakdragers en dakkoffer waren snel en vakkundig geïnstalleerd.

Top !

Volgende vakantie gaan we snel weer vastleggen

Op tijd geleverd.

Ik had een probleem een ketting paste niet. ( even thuis geprobeerd.) Maar prima geholpen door een medewerker van Topspace. Eenvoudig te verhelpen Het a 4. Papier met instructies was niet te lezen.

Prima geregeld!

Voor de wintersport dakdragers gehuurd, snel geregeld en gemonteerd voor een scherpe prijs. Prima!

Al jaren een tevreden klant!

Alles prima geregeld!

Snelle service en goede ondersteuning

Dakdragers waren zo geregeld en ze konden dichtbij huis worden gemonteerd. Geen gedoe en een snelle oplossing voor de extra ruimte die we echt wel nodig hadden. Perfect!

Goed geholpen en voor een mooie prijs

Uitstekende service en mooi materiaal.

Heel flexibel met het maken van een afspraak. Aardig ontvangen en direct geholpen. Zeer tevreden.