Omdat ik hele grote banden onder m’n auto heb moest ik speciale loopvlak sneeuwkettingen hebben. Deze gehuurd bij topspace en ze waren goed bevallen. Ik heb ze dit jaar dus ook echt nodig gehad. Het was even puzzelen, maar als je het door hebt zitten ze er zo om. Al met al goede service van Topspace.

Grote klasse !

Zeer accuraat snel en soepel geregeld !

Topkoffer, top service!

Snel online geregeld, snel op het dak gezet en ook weer snel eraf :-) Top!

Vriendelijk personeel die eerst koffie aanbied en daarna de dakkoffer erop zet. Dakkoffer is mooi en in nieuwstaat, ga zo door mannen !!

Werd zeer goed en netjes geholpen

Prima !!!!!!

Eenvoudig en goed

Had vroeger altijd zelf een skibox maar dit is veel simpeler. Snel online geboekt. Snel en goed gemonteerd en weer gedemonteerd. Zeer tevreden mee.

Klantverwachting overtroffen

Zeer correct bedrijf. Snelle opvolging bij alles. Daarnaast checken ze de order heel goed en passen deze na overleg aan als klant zelf verkeerde opgave/inschattingen maakt.

Altijd met vertrouwen op vakantie met Topspace

We huren al jaren dakdragers bij Topspace en laten om de dakkoffer die hun op de auto plaatsen. Ik ga iedere keer met veel vertrouwen naar de vakantie bestemming

Uitstekende service, correct nakomen van de gemaakte afspraken.

Zeer prettige ervaring, mbt het monteren en wederom weer afmonteren van de Thule skiedragers. Ook werd de borgsom binnen 3 uur teruggestort op mijn rekening. Ik kan iedereen die wintersport accessoires nodig heeft dit via TopSpace te regelen.

prima geregeld!

Prettige service, accurate voorbereiding en heldere communicatie.

Vriendelijk en snel

Toppers

Prima materialen snel contact prima service

Zeer prettig geen op of aanmerkingen

Geweldige service en top kwaliteit spullen.

De kop hierboven zegt alles. Nu maar hopen dat ze mijn email adres en ip adres voor zichzelf houden. De privacy verklaring die een verplicht akkoord eist, enkel om een compliment te geven, belooft niet veel goeds. WEG met coocies!

toppie

huur elk jaar ski box bij Topspace prima service tegen betaalbare prijs in vestiging Alblasserdam toppie wat betreft ophalen en afleveren prima service en goed en vriendelijk personeel cijfer 10

Snel geregeld en opgehaald

Sneeuwketting gehuurd gelukkig niet nodig gehad. In 5 min gereserveerd en stond klaar toen ik het ophaalde!

Prima dakkoffer en service van Garage Goudkuil

Nette dakkoffer, Allemaal snel kunnen regelen. Service bij monteren en demonteren bij Garage Goudkuil perfect.

Vlakloop ketting gehuurd voor wintersport. Snel geregeld en flexibel voor ophaal afspraak. Na inlevering werd de borg direct terug gestort.

Prima ervaring

Goede reactie op vragen, filmpje om loopvlakkettingen te monteren. Goede afspraken, goede levering van de juiste kettingen. Na retourneren van de kettingen snel de borg terug ontvangen. Helemaal top dus !

Hele goede service en snel

Goede service, flexibel en goed contact

Fantastische service, professioneel, snelle bediening

Voor ons was het de eerste maal dat wij dak dragers huurden bij Topspace. De service is perfect, je hoeft je nergens zorgen over te maken. Je krijgt een uur toegewezen en de montage wordt professioneel uitgevoerd. Op de laatste dag van de verhuur zijn wij (zonder afgesproken uur) terug gegaan en werden wij met een brede glimlach geholpen. De demontage duurde nog geen 10 min. Wij kunnen Topspace enkel maar aanbevelen en wij gaan dit zeker nog doen.

Top service.

Top service, top kwaliteit dakkoffer en zeer netjes ge(de-)monteerd door het garagebedrijf waar ik de dakkoffer heb afgehaald en weer ingeleverd.

Snel en deskundig

Ik zeg: ga naar Walter van Topspace in St. Michielsgestel. Vriendelijk, snel en accuraat. In 1 woord prima!

top

top