Snelle reactie op aanvraag en ze doen wat ze beloven.

Prima skibox en drager in (zeer) goede staat. Plaatsing kan door hele land bij servicepunten. In mijn geval 5 minuten rijden.

Snelle en goede service!

Voor de tweede keer sneeuwkettingen gehuurd bij Topspace in Amsterdam. Super snelle en goede service. Tot volgend jaar!

Erg fijn contact, goede oplossing voor n probleempje

Prima service bij op- en afmontage

Goed functionerende dakkoffer en plezierige service bij op- en af montage.

In 1 woord "Top"

Prima geregeld en super efficiënt.

Dakkoffer was in een handomdraai gemonteerd. Goede service.

Keurig en correcte service!

Ik kon last minute nog geholpen worden, super!

Ideaal

Prima service, voor weinig geld kan je een dakkoffer huren. Wordt bij een garage in de buurt op je auto gemonteerd en nadien ook weer verwijderd. Verder geen omkijken naar.

uitstekende service

snel geregeld, goed bereikbaar, prima materiaal !

Prima communicatie via mail en telefoon. Bij afhalen uitleg en uitproberen zodat alles zeker past. Top!

Gewoon top. Wat een geweldige service-ontvangst - en klantvriendelijkheid

Om zo het aar te mogen eindigen en dan weer na de vakantie te beginnen is een feest . Top space maar zeker Bandencenter JWM uit Sint Michielsgestel is meer dan een aanrader . Het vakmanschap- klantvriendelijkheid en snelheid is echt een feestje om mee in contact te mogen komen Complimenten

"Gewoon" goed, zoals het moet!

Alles gaat geheel volgens afspraak en dit is dus een goede "zaak", Topspace!

Zoals gewend weer prima geregeld!

Administratief wederom soepel verlopen. Dit jaar voor mij een nieuw leveradres (JWM Autobanden in St.- Michielsgestel) en ik moet zeggen dat ik alle voorgaande keren niet zo prettig geholpen ben als deze keer.

Snelle montage en demontage van de dakkoffer. Fijn dat er ook flexibiliteit was met het ophalen van de auto.

Eenvoudig snel en vriendelijk

Aantal dagen vantevoren gereserveerd. Montage was snel en goed. Vriendelijke en meedenkende medewerker.

Super service - super vriendelijk

Heel vriendelijke ontvangst en binnen 10 minuten met dakkoffer klaar om op vakantie te gaan. Geweldige dakkoffer, voor net dat beetje extra baggageruimte.

Super vriendelijk en kundig geholpen!

Ik huur al een paar jaar sneeuwkettingen bij Bandencenter JWM in St. Michielsgestel. We worden altijd zeer vriendelijk en kundig geholpen. Geen moeite teveel, een dikke 10! Groeten, Patrick

Doen wat ze beloven: snel reageren, klantgericht en meteen oplossing

Topspace is de eerste webshop die binnen 5 minuten terug belt nav invullen webformulier op hun website. Ik had binnen 4 uur nodig: dakkoffer, dakdragers en sneeuwkettingen. Aan de telefoon geregeld dat ik het op 2 lokaties kon installeren. Meteen vakkundig gebeurd. En super dat ik alles weer op 1 lokatie kon inleveren. Borg? Meteen binnen 2 uur na inleveren teruggestort.

Fantastische ervaring

Heel goed geholpen door JWM Bandencenter (in Sint-Michielsgestel). De dakkoffer vakkundig geplaatst en goed geadviseerd. Tot de volgende keer!

Goed en snel

Goed geregeld en voor een mooie prijs

Goed, maar wel een opmerking!

Ik heb 3 dagen extra moeten betalen omdat het service punt gesloten was! Dat vind ik eigenlijk niet correct, ik vraag me dan ook af of dit erg klant vriendelijk is en wat Topspace hier zelf van vindt?

Sneeuwkettingen gehuurd voor de KIA EV6. Netjes op maat gemaakt en voorgedaan hoe te monteren.

klantvriendelijk en snel

Snelle levering, goed klantcontact, en snelle financiele afhandeling