Super service in Sint-Michielsgestel

Met super veel enthousiasme, perfect geholpen door Topspace Sint-Michielsgestel.

Constante service en kwaliteit

Dit jaar wederom makkelijk en snel sneeuwkettingen gehuurd via Topspace. Ophalen en terugbrengen in de buurt gecombineerd met snelle afhandeling van oa de borg is een reden om volgende jaar weer naar Topspace te gaan.

Seamless experience

I am happy to recommend Topspace services, for renting and mounting the ski-roof-box, which I use once a year. The booking is easy and availability is good, for choice of box and service time slot. getting the box on and off is quick and the coffee I am served meanwhile is fresh. My deposit was returned immediately after the box was returned. There is a discount for being a return customer. I chose for an XL box, which can hold our 4 sets of skis and sticks, one snowboard, plus helmets and a few other lightweight things.

Weer top geholpen

Ben in st Michielsgestel geweest, super behulpzaam

Topservice

Alles picobello in orde

Prima service @Sint-Michielsgestel

- Uitstekende kwaliteit skiboxen: schoon, onbeschadigd - Prima afhaallocatie nabij 's-Hertogenbosch - Vriendelijk, behulpzaam - Mogelijkheid tot huur van sneeuwkettingen e.d.

Super, fijne en snelle uitleg en makkelijk bereikbaar

Super, fijne en snelle uitleg en makkelijk bereikbaar de locatie in St Michielsgestel

Deskundig, op tijd, gewoon top.

Al jaren huren wij een skibox en sneeuwkettingen. Met verschillende auto's, altijd goed advies welke dakdragers en sneeuwkettingen de juiste zijn. Online reserveren gaat super, evenals ophalen en terugbrengen.

Professioneel service en klantvriendelijk

Sneeuw kettingen en dakdragers gehuurd. Professioneel, snel en service met een glimlach! Top!

Uitstekend !

Eerst aan de telefoon goed geholpen. Daarna zoals vorig jaar super geholpen met de dakdragers. Fijne meedenkende man.

Ben vlot, vriendelijk en keurig geholpen.

Topservice door Topspace

Bestelling, plaatsing (te Wommelgem, BE) en terugbrengen verliepen vlekkeloos. Bij een vraag over het plaatsen van de sneeuwkettingen werd ik telefonisch deskundig verder geholpen.

Last minute nog huur van dakdragers aangevraagd en dag erna nog kunnen laten plaatsen om die nacht op skireis te vertrekken.

Snel geïnstalleerd en van goede kwaliteit

Dakdragers werden snel geïnstalleerd en waren van goede kwaliteit.

Perfect geregeld . Top service

Voor de 2e keer sneeuwkettingen gehuurd. Service is top. Goed materiaal en komen afspraken na. Ook de borg snel terug gestort op mijn rekening na het inleveren van de kettingen

Makkelijk Gereserveerd - Top Kwaliteit

Dak Drager & Skidrager Gereserveerd. Aangekomen in Gent en Binnen het Half Uur stond het al Gemonteerd en Klaar Voor Vertrek!

Met spoed een dakkoffer nodig

S ochtends moest ik opeens ergens anders en dakkoffer huren. Dezelfde middag gemonteerd in de vestiging in Katwijk

Weer tevreden nieuwe kettingen tot volgende keer

zoals altijd Top Service en Top Spullen

ik huur al jaren bij TopSpace en ben altijd een tevredenklant. Duidelijke communicatie goede spullen en altijd dichtbij op te halen. Volgend jaar weer!

Makkelijk, goede kettingen, prima advies

Ik ben erg goed geholpen. Ook met de afwijkende maat van mijn banden en wielkasten Ze weten precies wat belangrijk is en hoe het gebruikt wordt. Ook de aanpassing bij het ophalen vd kettingen was erg makkelijk. En weer erg goede toelichting. Ga zo door

Eenvoudig proces om sneeuwkettingen te huren via een uitgiftepunt in de buurt. Heldere communicatie. De borgsom werd per omgaande teruggestort,

Super goed geregeld en snel en goed contact via de mail.

Zeker aan te raden. Goed mail contact, en het erop en eraf doen vd skibox ging snel. Ook de borg werd snel terug gestort.

Snelle en correcte service! Afhaalpunt in Oudenaarde, zeer vriendelijke mensen.

Alles keurig geregeld

Goede vriendelijke service

... ook met de kleine kinderen erbij Niet zo tevreden over deze review site. Achterlijk veel verplichte velden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.