Goede vriendelijke service

... ook met de kleine kinderen erbij Niet zo tevreden over deze review site. Achterlijk veel verplichte velden.

Prima ontvangst met monteren en demonteren van de trekhaakkoffer.

correct geholpen door Garage Allround in Amersfoort

dakkoffer deskundig gemonteerd met goede gebruikersinstructie

Afspraken keurig nagekomen!

Instructie gekregen voor aanbrengen sneeuwkettingen en na afloop binnen 4 uur de borg weer terug op mijn bankrekening.

Zeer aangenaam ervaring

De medewerkers van top space zijn allemaal één voor één toppers .... Bedankt Xander noyens en Anke blommerde

Vriendelijk, duidelijk, service

Prettige zaak, goed materiaal, vriendelijk personeel, flexibel.

Welke dakkoffer je ook zoekt, bij Topspace zet het vriendelijke team er hem op!!!

Snel, eenvoudig, vakkundig en met een glimlach!

Denken mee en schakelen super snel

Telefonisch gesproken en SUPER geholpen. Ook de mensen waar de vox kon worden opgehaald zijn behulpzaam geweest. Jullie hebben er een nieuwe klant bij

Prima bedrijf om sneeuwkettingen te huren

Reeds 3 jaar op rij sneeuwkettingen gehuurd. De kwaliteit van het verhuurde is altijd prima (nieuw of nauwelijks gebruikt) en het ophalen en retourneren is goed geregeld. De borg wordt altijd meteen teruggestort.

Geweldig gegaan in veghel een echte aanrader

Zoals de bedrijfsnaam. Top

Voor herhaling vatbaar. :-)

Uitermate vriendelijk, meedenkend, TOP-service

Voor het eerst had ik een dakkoffer nodig, ik kwam uit bij Bandenservice JWM in Sint-Michielsgestel. Ik ben er eerst langs gegaan om te kijken welk formaat het beste bij mijn auto paste. Ik werd meteen geholpen met goede adviezen over ruitenvloeistof, sneeuwkettingen en winterbanden. Gewoon een praktisch en eerlijk verhaal. Op de dag van montage was de koffer binnen een kwartier gemonteerd. Toen heeft Walter de bandenspanning nog op de juiste spanning gebracht i.v.m. zware belading. Helemaal TOP!! Bij terugkomst wilde ik de koffer een dag eerder laten demonteren omdat ik plots een drukke agenda had. Geen probleem kom maar meteen. wederom SUPER. Binnen een dag stond de borg terug op de rekening, ook TOP! Dus wat mij betreft alleen maar LOF, waar kom je dit soort service nog tegen, bij Walter van Bandenservice JWM!!!

Als vanouds weer alles volgens afspraak geregeld.

Dakdragers en sneeuwkettingen gehuurd waarbij de dakdragers vakkundig op de auto worden gemonteerd en bij het terugbrengen weer worden gedemonteerd.

Allesdragers voor mijn Toyota

Deze heb ik via Topspace gehuurd bij berry Schaap in Beesd. Prima service bij het monteren en bij het terugbrengen idem. De borg kwam dezelfde dag nog retour. Huren bij Topspace is een aanrader.

Doen wat ze beloven

Eenvoudige en snelle online reservering. Mijn spullen stonden klaar op het afgesproken tijdstip. Dank, ga zo door!!

Buitengewoon vriendelijk!

Tweede keer dat we in Sint-Michielsgestel onze sneeuwkettingen halen. Wederom buitengewoon vriendelijk geholpen! Duidelijke uitleg, tijd voor de klant. Volgend jaar zeker weer!

Topspace Sint Michielsgestel blinkt uit in service. Na volle tevredenheid hier sneeuw kettingen gehuurd. Deze waren al netjes op maat gemaakt en na goede uitleg ook gemonteerd en weer gedemonteerd. Top!

Nét iets meer

Sneeuwkettingen gehuurd via locatie in Sint Michielsgestel, Brabant. Zeer klantvriendelijk. Goede tip voor extra anti vries, ruitenvloeistof. Was inderdaad uitverkocht bij Duits tankstation....

Snelle reactie en levering

Snelle reactie, product was op zeer korte termijn af te halen en conform afspraak.

Pas op, oplichters!

Nog nooit meegemaakt met deze firma wil je niets te maken hebben!! Ik had Dakdragers gereserveerd en binnen 24 uur weer afbesteld toch krijg ik een rekening. Blijkbaar hebben ze klanten genoeg, mij gaan ze nooit meer zien!

Goededag Frank, ik zie dat er inderdaad iets verkeerd is beoordeeld aan onze kant. Ik zal contact met u opnemen om de zaak op te lossen en te crediteren.

Helemaal goed.

De sneeuwkettingen die ik gereserveerd had lagen op tijd klaar. En werd netjes geholpen. Bij het halen en brengen. Volgende keer zou ik weer hier huren.

Mijn zorg over gehuurd product werd supersnel opgepakt

Bij check sneeuwkettingen na afhaal bleek een schakel van de spanband beschadigd. Topspace vroeg om foto’s en kwamen binnen 1 uur met antwoord dat het geen probleem was, omdat het een schakel van de spanband was die met elastiek wordt aangespannen en het elastiek is zwakker dan een (beschadigde) metalen schakel. Daarnaast kreeg ik de keuze om een andere set te halen bij de service partner indien ik dat zou willen.

Goed, snel, simpel

Laat besloten dat we een bestaande dakkoffer mee zouden nemen op vakantie. Op maandag dakdragers besteld, woensdag geïnstalleerd bij Enting in Hardenberg. Super fijne service in totaal. Vandaag ingeleverd en direct borg teruggestort. Super tevreden

Snel, gemakkelijk en goede service

Zie hierboven, ik zou topspace aanraden en zo nog een keer gebruiken om een dakkoffer te huren.

Duidelijkheid

Duidelijke uitleg, flexibel met ophalen en inleveren. meedenkend met de klant