Pas op, oplichters!

Nog nooit meegemaakt met deze firma wil je niets te maken hebben!! Ik had Dakdragers gereserveerd en binnen 24 uur weer afbesteld toch krijg ik een rekening. Blijkbaar hebben ze klanten genoeg, mij gaan ze nooit meer zien!

Goededag Frank, ik zie dat er inderdaad iets verkeerd is beoordeeld aan onze kant. Ik zal contact met u opnemen om de zaak op te lossen en te crediteren.

Helemaal goed.

De sneeuwkettingen die ik gereserveerd had lagen op tijd klaar. En werd netjes geholpen. Bij het halen en brengen. Volgende keer zou ik weer hier huren.

Mijn zorg over gehuurd product werd supersnel opgepakt

Bij check sneeuwkettingen na afhaal bleek een schakel van de spanband beschadigd. Topspace vroeg om foto’s en kwamen binnen 1 uur met antwoord dat het geen probleem was, omdat het een schakel van de spanband was die met elastiek wordt aangespannen en het elastiek is zwakker dan een (beschadigde) metalen schakel. Daarnaast kreeg ik de keuze om een andere set te halen bij de service partner indien ik dat zou willen.

Goed, snel, simpel

Laat besloten dat we een bestaande dakkoffer mee zouden nemen op vakantie. Op maandag dakdragers besteld, woensdag geïnstalleerd bij Enting in Hardenberg. Super fijne service in totaal. Vandaag ingeleverd en direct borg teruggestort. Super tevreden

Snel, gemakkelijk en goede service

Zie hierboven, ik zou topspace aanraden en zo nog een keer gebruiken om een dakkoffer te huren.

Duidelijkheid

Duidelijke uitleg, flexibel met ophalen en inleveren. meedenkend met de klant

Goed geregeld

Alles netjes op tijd, het afhandelen van ontvangen en inleveren.

Prettige service

Goede uitleg en goede service.

Makkelijk te reserver en ophalen in de buurt

Ik heb sneeuwkettingen niet nodig gehad maar materiaal zag er prima uit.

Goed spul en goeie service

Snel, accuraat en snelle afwikkeling. Zo hoort het. Tot volgende keer

Prima service, snelle levering, voldoende informatie.

Via de website aangevraagd en deze helpt snel bij kiezen juiste sneeuwkettingen, daarna duidelijke informatie over ophalen en locatie, borg snel terugbetaald. Al vele malen via topspace spullen gehuurd en dat gaat altijd goed. Enige tip is dat de gebruiksaanwijzing wel wat beter geplastificeerd wordt zodat met sneeuw deze droog blijft!

super makkelijk geregeld

thuis online bestellen en ophalen was niet ver weg, alles goed te volgen via de mails die je krijg en bij de terug bezorging ook de borg snel weer op je rekening.

Gewoon goed!!

Vlotte verwerking en prima geregeld allemaal. Topspace = topservice.

top!

huur van een dakkoffer: zeer stipte en vlotte uitvoering van de plaatsing en verwijdering, materiaal in zeer goede staat.

Top bedrijf

fijn bedrijf, vriendelijke mensen , Bij in levering van de gehuurde sneeuwkettingen zelfde dag borg terug gestort. (Top)

Top Service!!

Laatste moment sneeuwkettingen kunnen regelen. Erg behulpzaam, alles voor gedaan en vast op mijn auto ingesteld.

Goed materiaal, corercte afhandeling

De bestelde sneeuwkettingen waren nieuw, maar helaas werden ze begelied door een handleiding van een ander (ouder) model, dit geeft verwarring bij het monteren. Na telefonisch contact met vertegenwoordiger van Topspace goed geholpen

Top snel en vriendelijk

Aardige mensen snelle installatie

Doen wat beloofd wordt

Vind ik het top, doet Walter er nog een schepje bovenop!

Wederom top service van Walter! Altijd vrolijk, stipt en behulpzaam. Zoek niet verder en boek via Topspace bij Walter in Sint Michielsgestel!

Schitterend geregeld!

Alles gewoon tiptop geregeld en ongelooflijk snelle communicatie!

Top! Goeie koffer, goeie service!

Reserveren, monteren en demonteren ging heel eenvoudig. Goeie dakkoffer zonder problemen!

Meedenken en snel af te halen

Via zusterbedrijf een sneeuwketting willen huren, wegens niet beschikbaar zijn is er intern bij zustermaatschappij (topspace) een voorraadartikel gevonden in de buurt. JWM bandenservice heeft me vervolgens aan de juiste loopvlak ketting geholpen en de moeite genomen ze even uit te leggen. Contact met JWM verliep zeer prettig.

Plezierige service

Alles verliep volgens afspraak; plezierige service bij (de)montage

Goede snelle service, uitstekend materiaal.

Go, uitstekend materiaal. ede service

Schapendreef 15 4824AM Breda

076-5207520