Pluspunten

1 woord niet doen. Bespaar je de ellende!! Ik Had de reviews ook gelezen maar door enorme tijdsdruk en een toch dacht ik goed gesprek heb ik toch besloten om met ze in zee te gaan... NIET DOEN MENSEN. - komen afspraken niet na - laten ongelofelijk troep achter - nog dagelijks vind ik rommel uit de goten van ze. - ze stoppen theedoeken in dakgoten en vervolgens vergeten ze die eruit te halen met alle gevolgen van dien. - ze breken enorm veel dakpannen maar zullen geen andere voor terugplaatsen. Ik wil er gwoon voor betalen. - personeel heeft geen kennis van zaken en doet maar wat. “Kortom een gewaarschuwd mens telt voor 2”

Pluspunten

Afspraken nakomen en geen half werk leveren

Pluspunten

Kwaliteit van werk zeer ondermaats. De gevelreiniging door middel van stoom die het bedrijf biedt is van zeer slechte kwaliteit. De muren van mijn huis zijn iets lichter geworden (of iets minder vies) geworden maar zijn nog steeds aanzienlijk donkerder dan de huizen van mijn buren waarvan de muren vijf jaar geleden zijn gereinigd. Daar is het werk wel goed uitgevoerd, uiteraard door een ander/beter bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goed mailcontact. Keurig op tijd en nette schoonmaak rolluiken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op eerste mail. Snel mailen van overzichtelijke offerte. Duidelijke afspraken. Goede reiniging van de rolluiken, helemaal schoon. Prijs/kwaliteit prima. Vriendelijk personeel, netjes en correct geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

TOPPERS !! Een offerte laten maken, was er snel en duidelijk. Goed werk, deskundige medewerkers, beleefd en vriendelijk. Woning is 1000% mooier dan voor de gevel reiniging door denito. Komen afspraken netjes na, direct afspraak datum start werkzaamheden. Wilde het eerst door een ander bedrijf laten doen, maar met dat bedrijf waren geen afspraken te maken, geen duidelijkheid over prijs, aanvang werkzaamheden enz enz. Dus wilt u uw woning laten reinigen kies dan voor DENITO !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Offerte - OK; Afspraak - OK; Reiniging - Super. Dakkapel is nog nooit zo schoon geweest.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reacties/antwoorden. Persoonlijke benadering. Goede en professionele opvolging met name door Timothy. Ook tijdens de werkzaamheden werd snel geschakeld. Afspraken zijn correct nagekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima werk geleverd , beleefd en vriendelijk personeel , dak pannen zien er weer als nieuw uit en kan weer jaren mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes en correct te werk gegaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele nette en vriendelijk personeel Ook heel eerlijk dat het minder meters waren dan verwacht Mogen elk jaar de dakgoten komen doen

Misschien iets kwa beveiliging voor de jongens die de dakgoot via het raam moesten betreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede kwaliteit geleverd en heel vriendelijk behulpzaam personeel, ben er super blij mee, volgend jaar mogen jullie weer komen voor het reinigen van de dakpannen, voorgevel en rolluiken

Ik heb geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed contact en komen de afspraken na. Dak reiniging en impregneren is prima gelukt.

Na het impregneren van de dak moesten wij de auto cleanen en in de was zetten. Het zou prettig geweest zijn als wij er even op attent gemaakt waren dat wij de auto beter hadden kunnen wegzetten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top bedrijf!! mogen vanaf nu elk jaar de zonnepanelen reinigen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke service. fijne mensen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Denito Reiniging

Filter op Taal