Makkelijk en heerlijke gerechten

Uitstekend!

Ik ben een moeilijke eter dus voordat ik de eerste bestelling plaatste, was ik best sceptisch. Vanwege de lovende recensies op internet durfde ik het toch aan. Na het nuttigen van de eerste maaltijd direct een nieuwe bestelling gedaan voor de week erna. Ik eet nu sinds 3 weken 4 maal per week een maaltijd van uitgekookt, en echt alles is goed. Makkelijke website, veel keuzes, goede en vriendelijke, bezorging. En het belangrijkste zijn natuurlijk de heerlijke maaltijden!

Het smaakt goed zou iets meer zout op de aardappelen mogen

Het smaakt goed maar er mag iets meer zout op de aardappelen

Hoi Peter, Bedankt voor je waardevolle feedback! We zijn blij dat je het eten lekker vond. We vinden het belangrijk om zo gezond mogelijk te koken, en daarom beperken we het gebruik van zout in onze gerechten. We begrijpen dat smaken verschillen, en daarom kiezen we ervoor om minder zout te gebruiken, zodat onze klanten altijd naar smaak kunnen toevoegen. Je kunt namelijk altijd zelf nog zout toevoegen, maar eenmaal toegevoegd zout kun je er niet meer vanaf halen. Nogmaals bedankt voor je input. Dat waarderen we enorm! :) Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Maaltijden zijn top en gezond zeker doen

Hoi Carlo, Geweldig om te horen dat je onze maaltijden lekker en gezond vindt. Dankjewel voor je enthousiaste feedback en hopelijk mogen we snel weer voor je koken! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

In één woord HEERLIJK!

Steeds een gevarieerde maaltijd en nog echt smakelijk ook!

Hi Geerda, Wat een fantastische reactie, bedankt. Super om te lezen dat je zo geniet van de variatie en smaak van onze gerechten. We blijven ons best doen om je elke keer weer te verrassen. Tot de volgende keer! :) Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Heerlijk!

Maaltijden erg lekker, afwisselend en goed verzorgd. Ik ben 90 jaar. Mijn dochter bestelt en ik kijk er naar uit!

Hoi Eduard, Wat een leuke recensie, hartelijk dank! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat je onze maaltijden zo waardeert. Dat je op 90-jarige leeftijd nog zo geniet van onze gerechten, maakt ons extra trots. Bedankt voor de vijf sterren en we kijken ernaar uit om je blij te blijven maken met onze maaltijden! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Goed bereikbaar

Goede keuze. Ziet er verzorgd uit. Hap klaar. Goed van smaak, beet gaar.

Goedemiddag, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze maaltijden. We doen ons best om de maaltijden zo zo lekker mogelijk te bereiden, en het is geweldig om te horen dat je dit waardeert. Hartelijk dank voor je positieve review, en we hopen je snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Hele lekkere maaltijden

Heerlijke maaltijden. Kan zo genieten van de meest uiteenlopende maaltijden en leer zo nieuwe smaken,ingredienten en bereidingswijzes kennen. Uiteraard is niet alles mijn ding maar maaltijden zijn goed bereid.

Goedemiddag, Bedankt voor je leuke review! Super om te horen dat je zo geniet van onze verschillende maaltijden en dat je nieuwe smaken en ingrediënten ontdekt. Het is natuurlijk normaal dat niet alles je favoriet is, maar we zijn blij dat je de maaltijden goed bereid vindt. We doen ons best om voor iedereen wat wils te bieden. Als je nog tips of ideeën hebt, laat het ons gerust weten. We kijken ernaar uit om je nog veel meer lekkere maaltijden te bezorgen! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Als klant ben ik zeer tevreden en mijn hartelijke dank!

Hi! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze maaltijden! Ik zorg dat de keuken je complimenten ook hoort. We koken graag voor je. :) Nog een fijne zondag! Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Super lekkere gerechten

Super tevreden over de. Maaltijden

Hi Lian! Bedankt voor je mooie complimenten! Ik ga ze voor je doorgeven aan de keuken. 😊 Geniet van de zon en maak er een mooi weekend van! 😍 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Heerlijk , smaakvol, goede porties

Het is erg lekker. En zelfs na invriezen blijft het top. Complimenten voor Uitgekookt

Hi Riet, Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Daar doen we het natuurlijk voor. De complimenten steken we zeker in onze zak en zal ik ook aan de koks doorgeven. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Annelies van Team Uitgekookt.

Lekker eten en op tijd gebracht

Hoi Ineke, Super dat je het eten lekker vindt en dat het op tijd wordt gebracht. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Wat ik tot nu toe geproefd hebt,is alles lekker,maar 1 klein min puntje de krieltjes waren vrij hard gekookt,ik had gedacht dat ze gebakken waren dat was helaas niet zo,dat was jammer verder alles lekker hoor!

Hoi Cobie, Hartelijk dank voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je het eten lekker vindt. Jammer dat de krieltjes niet helemaal naar wens waren. We zullen dit zeker doorgeven aan de keuken, zodat we dit kunnen verbeteren. Geniet van je volgende maaltijden! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Het is allemaal erg lekker. Ik geniet er elke dag van. Bedankt koks

Hi Mieke! Bedankt voor je leuke feedback en complimenten! Ik ga ze voor je doorgeven aan mijn collega's. We hopen je nog lang blij te mogen maken met lekkere en gezonde maaltijden! :) Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Heerlijk

Ruime keuze meer dan voldoende inhoud en geen rommel in de keuken. Wij genieten er iedere dag van.

Beste Jacqueline, Bedankt voor je enthousiaste reactie! Wat fijn om te horen dat je geniet van de ruime keuze en de meer dan voldoende porties. Geen rommel in de keuken is natuurlijk een mooie bonus. We zijn blij dat je elke dag van onze maaltijden geniet! Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Heerlijke zeer gevarieerde maaltijden

Het is een uitkomst als je zelf niet kan of wil komen. Grote keuze en de porties zijn ruim voldoende. De bezorger zet de doos met maaltijden zelfs voor mij in de keuken . Super.

Beste Adry, Wat een mooie complimenten! Ik ga ze verspreiden onder de keuken en de bezorgers. Maak er nog een mooie zondag van! Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Bestelling niet op tijd ontvangen

Hierover gebeld en kon helaas alleen op vrijdag geleverd worden.

Goedemiddag Femmy, Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega omdat je per ongeluk voor de verkeerde week besteld had. Helaas kunnen we op het laatste moment geen bestelling meer voor je koken en zal deze bij het volgende beschikbare moment bezorgd worden. Helaas is het eerstvolgende moment wanneer je op dinsdag belt bij ons vrijdag voor jou regio. Mijn collega heeft er alles aan gedaan om je bestelling nog zo snel mogelijk te kunnen plaatsen. Ik snap dat het erg vervelend is en als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt mag je gerust contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Smakelijke maaltijden.

Als gevolg van heupoperatie echtgenote, mooie overbrugging tot weer volledige zelfredzaamheid.

Hoi Rob! Wat een mooie complimenten! Hopelijk gaat het herstel van de heupoperatie voorspoedig. Als we jullie na het herstel nog eens mogen voorzien van lekkere en gezonde maaltijden doen we dat graag! :) Nog een fijne zondag. Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Ik heb nu een maandje maaltijden van Uitgekookt en ben daar wel tevreden over, ook de bezorging is altijd op tijd en de klantenservice staat je ook goed te woord. Ik heb 1 maartje...ik heb een 2 maaltijd boxen 10 maaltijden, 5 voor mijn zoon en 5 voor mijzelf, maar heb nu al 3 weken achter elkaar bloemkool en spinazie en 2 weken achter elkaar stoofpeertjes en bieten erbij zitten, dit vind ik jammer. Mag wel iets gevarieerder zijn. Qua smaak is het lekker.

Beste Lenie, Wat ontzettend gaaf om te lezen dat de maaltijden en de bezorging zo goed bevallen. Wij vinden het super om te lezen dat wij voor jullie mogen koken en ik geef jouw feedback over de variatie gelijk door aan onze keuken. Hopelijk kunnen wij door deze feedback te gebruiken onze maaltijden nog gevarieerder maken en kunnen wij die prachtige 8 opkrikken naar een stralende 10! Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Dankjewel

Ik ben pas bij jullie heb al 1 keer besteld eten is goed en lekker voor de volgende keer herhaalbaar

Beste Bianca, Bedankt voor deze prachtige review, wij vinden het super om te lezen dat de maaltijden zo goed in de smaak vallen en dat je deze vaker wilt uitproberen! Ik deel dit mooie bericht gelijk met onze collega's in de keuken. Hopelijk mogen wij nog lang en gezond voor je koken, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heel lekker

Ik geniet van de maaltijden. Mis alleen wat meer jus. Dat zou wat meer mogen zijn.

Beste Aukje, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je geniet van onze maaltijden. We nemen je suggestie over de jus ter harte en zullen dit doorgeven aan ons team. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Lekkere maaltijden, vriendelijke bezorgers

Het zijn over t algemeen lekkere maaltijden en ik vind het vooral gemakkelijk en duurzaam. Je hebt nooit meer restjes in de koelkast. Alleen nog naar de supermarkt voor ontbijt en lunch

Beste Erica, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je onze maaltijden lekker vindt en dat onze bezorgers vriendelijk zijn. Het is fijn om te horen dat je onze service gemakkelijk en duurzaam vindt. Geen restjes in de koelkast en alleen nog naar de supermarkt voor ontbijt en lunch, dat klinkt ideaal! Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

het eten is heel lekker.

De ene maaltijd is lekkerder dan de andere dus is het uitproberen.

Hoi Ria, Leuk dat je onze maaltijden aan het uitproberen bent en dat je het eten lekker vindt. Bedankt voor je enthousiasme en we kijken ernaar uit om je weer te verrassen met onze gerechten! :) Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Heerlijke en geznde maaltijden

De keuze aan maaltijden is groot en ze smaken heerlijk. Een uitkomst als je niet altijd zin hebt om te koken en toch lekker wil eten.

Hoi Hans, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij te horen dat je geniet van de variëteit en smaak van onze maaltijden. We hopen dat je blijft genieten van ons aanbod! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Een goede opvolger van van onze keuken.

Het is na 62 jaar een hele stap om afstand te doen van je eigen keuken, maar na een maand maaltijden van UITGEKOOKT zijn we er bij mee.

Hoi Henk, Wat mooi om te lezen dat jullie na 62 jaar de overstap naar onze maaltijden hebben gemaakt en er zo tevreden mee zijn! We vinden het geweldig om te horen dat jullie ervan genieten. Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Spoorstraat 45

8271 RG Ijsselmuiden