Goed eten en fijne medewerkers die meedenken

Ik was mede-organisator van een bedrijfsfeestje van zo’n 120 man. Uitgekookt verzorgde de stamppotten en het drinken. De presentatie van de producten was fenomenaal. De catering medewerkers waren ervaren, snel en wisten zich goed aan te passen aan het feest. De gasten vonden het heel fijn dat er uitleg werd gegeven bij het eten. Er was gedacht aan glutenvrij, vegetarisch etc. Los van het bovenstaande ben ik ook tevreden over de telefonische besprekingen met Uitgekookt voorafgaand aan het feest. Toen mijn vaste gesprekspartner Linda het stokje moest doorgeven aan haar collega had ik heel even het gevoel dat ik opnieuw moest beginnen, maar Kelly heeft dat prima opgevangen. Ook de offertes waren snel, overzichtelijk en transparant. Kortom zeer tevreden.

Gemak dient den mensch.. :)

Als pensionado vergaat het je wel om regelmatig lekker voor jezelf te koken. Geen zin en zo. Moet herkenbaar zijn. Gelukkig is daar Uitgekookt. Na eerst een proefpakket te hebben besteld ben ik nu een vaste klant voor 3 maaltijden in de week. Over het algemeen keurig verzorgd, tijdig geleverd, smaakvol. Bij sommige maaltijden is het wel even testen over de grote van de portie die je moet bestellen. Soms is de medium portie wat aan de 'magere' kant en is het beter de 'large' te bestellen. Kortom...bevalt prima tot nu toe.

Slecht

Proefpakket besteteld. Het valt me heel erg tegen. Heel weinig vlees of vis, vieze puree en doorgekookte groente. Gebakken aardappels zompig. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Niet beter dan een diepvries maaltijd uit een supermarkt.

Kerst tapasbuffet viel ons helaas tegen (8 volwassenen)

We lusten normaal gesproken bijna alles, maar dit tapasbuffet vonden we helaas echt tegenvallen. Sommige dingen waren te lang doorgekookt en aan veel eten zat een aparte (vieze) smaak. We hebben daarom helaas meer dan de helft weggegooid.

Een stuk minder dan die jaren ervoor! Jammer!

Voorgerechten minder en niet goed van smaak! Hoofdgerecht, de kip was niet zo handig!

goed verzorgd en lekker

Alles prima behalve veel te veel brood. 80% weggegooid

Goed eten maar niet veel

We hadden voor 16 personen een stampot buffet en gingen ervan uit, mede omdat er niet anders was aangeven, dat er dan ook voor ieder van ieder vlees een stuk zou zijn, dat was niet het geval, waardoor dus niet iedereen niet van alles wat had. Het eten was overigens wel heel erg lekker. Als er voldoende was geweest had het zeker 5 sterren gescoord maar door de (te) kleine hoeveelheid maar 2

Veel te weinig vlees, vis en kip.

Met kerst hadden we voor 35 personen het bourgondisch buffet. De kleine warmhoudbakken waren gevuld met een dikke laag puree en een heel dun laagje zalm, op de krieltjes met groente ligt een hele kip. Per gewicht zal het heus wel kloppen, maar op deze manier is het bepaald niet bourgondisch genieten. Meerdere personen hebben geen vlees, vis of kip gezien. Prijs / kwaliteit -verhouding is helemaal zoek. Connie

uistekende en frisse levering van verschillende salades. voor herhaling vatbaar

Belangrijk was ook dat de salades op het juist moment geleverd zouden worden. conform afspraak is dit gebeurt. de wijze van aanbieden was ook prima.

Warm eten zeer goed. Koud eten zeer matig.

Tapas buffet. Hetgeen wat we warm moesten maken was zeer smaakvol. Het koude wat ingevroren is geweest was uitgedroogd en niet wat we gewend zijn. We hebben meerdere keren eten van uitgekookt gehad en was elke keer goed. Dit keer viel ons tegen.

Als je zelf geen zin of geen tijd heb is dit een zeer goed alternatief. Het eten is lekker en goed.en de bezorging is er ook op de afgesproken tijd.top

Nooit weer

Wij hebben 90% van alle eten weggegooid. Was echt niet te eten.

Uitstekend verzorgd

Door vriendelijk personeel is de catering gebracht en ter plekke geïnstalleerd. De maaltijden waren goed verzorgd en smakelijk. Een dag later zijn de catering spullen thuis weer opgehaald. De communicatie daarover verliep prima.

Bezorging was in orde, het eten viel tegen.

Veel te veel puree weinig verse groente. Ten opzichte van het vorig jaar duur voor hetgeen er geleverd is.

een zeer goed alternatief als we niet zelf willen koken

In eerste instantie dacht ik : wat weinig. Maar daar was tijdens het diner niks van te merken! Dus verkeerd ingeschat! We hebben een uitstekend Kerstdiner gehad met dank aan jullie!!

Lekker eten!

De bezorging en de afhandeling van bestellingen kan niet beter

Lekker gevarieerd eten

Ruime keuze uit maaltijden, en goed!!

Zeer goed georganiseerd en goed verzorgd kerstarrangement

Prima. Voor elk wat wils in tapa’s kerstmenu. Vleeseters, viseters en vegetariërs hadden voldoende en gevarieerd eten. Smaakvol en prettig georganiseerd. Professioneel.

Ik ben heel tevreden over het eten maar ga nu even pauzeren Nog veel in de diepvries

Zie vorig blad

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk. Kwaliteit van het vlees was goed en lekker. De salades en tapas daarin tegen was minder. Dit komt waarschijnlijk mede door de bezorging op dinsdag en gebruik op donderdag. Hierdoor vindt er toch verkleuring plaats en gaan smaken verloren. Wat bros moet zijn wordt taai. Salades worden 'pruttig'. Dit hadden we misschien zelf kunnen voorkomen door het dezelfde of volgende dag te consumeren.

heerlijk eten en uitstekende service

Uitstekend verzorgde stampotten buffet. royale porties. De warmhoud schalen en ander servies was keurig verzorgd , voldoende uitstekende betrokken mensen leverden de stampotten precies op de afgesproken tijd. Ga het zeker nog eens doen.

Borgondisch kersterstbuffet was matig; Stampotten nieuwjaar waren heerlijk

Kerstbuffet daarvan smaakte de soep naar erwtensoep. De kip werd in één stuk opgediend en was lastig te delen. Het toetje viel wat tegen qua smaak. De andere gerechten waren redelijk. Er is veel overgebleven. Stampottenbuffet was heerlijk en goed deelbaar door de rookworsten en de gehaktballen doormidden te snijden. Alles is op gegaan.

Het was heerlijk erg goed vlees en goed verzorgd

Erg goed, smaakvol en voor elk wat wils. Prettige klantenservice.

Buffet zag er keurig verzorgd uit. Voldoende voor iedereen en voor ieder wat wils. Voor 2e jaar op rij voor een buffet gekozen en wij waren waren weer blij verrast.

uitstekend

wij zijn heel tevreden, zowel over de bezorg- en ophaalservice als de uitleg bij de gerechten. Natuurlijk het voornaamste: de voortreffelijke gerechten, volgend jaar Kerst weer!