goed helemaaltop

Goed eten ik ben er tevreden mee,de service ook goed.

Goede producten

Positief

Super lekker, gevarieerd en gezond eten!

Goedendag, Complimenten voor jullie keuken en alle medewerkers die 'Uitgekookt' mogelijk maken! Erg lekker, gevarieerd en gezond eten. Vooral ook als je alleen bent is dit een aangename manier van eten. Ga zo door en veel succes verder! Vriendelijke Groet, Richard

Vers en heerlijke maaltijden

Ik bestel sinds een maand bij uitgekookt.nl en ben uiterst tevreden over de smaak en kwaliteit van de maaltijden. Daarnaast de bezorging ook prima.

Niet bezorgde maaltijden moeten alsnog betaald worden door de klant

Mijn maaltijden zijn niet bezorgd en ik heb de helft vergoed gekregen. Wij zijn thuis geweest tijdens het gehele tijdsblok en ze hebben tegen eigen beleid in bezorgd bij buren verderop in de straat zeggen zij. Dit is niet aan ons kenbaar gemaakt naast het feit dat we gewoon dus thuis waren. Daarnaast zeggen die buren niets te hebben. Toch is het niet de schuld van uitgekookt. Ver wegblijven van dit soort praktijken.

Lekker en gezond smullen van de maaltijden.

Heel lekker en gezond eten. Makkelijk als je weinig tijd hebt of een keer geen zin hebt om te koken. Meer tijd voor jezelf overhouden. Veel keuze. Voor een ieder wat lekkers te kiezen. En betaalbaar vergeleken bij de stijgende prijzen in de supermarkt. Fijne bezorgers die vriendelijk zijn en de maaltijden op het juiste tijdstip bezorgen. Helemaal goed dus. geen klachten.

Heel goede gevarieerde menu's.

Bezorging loopt op rolletjes en het eten smaakt heel goed. Ook heel veel variatie in het aanbod!

uitstekend

wordt prima behandeld en prima levering

Alles heel lekker

Mooi op tijd bezorgd door vriendelijke en nette mensen

Teleurstelling

De bezorging ging niet goed wat ik erg slecht vind. De maaltijden waren zomaar in een straat achter mijn straat afgegeven met hetzelfde huisnummer als ik heb. 1 van de maaltijden had ik niet besteld. Dus erg jammer. Maar ik vind de maaltijden echt niet lekker. Het vlees lijkt gekookt ipv gebakken. En dan voor een dure prijs. Nee voor mij niet nog een keer, ben erg teleurgesteld.

Op dit moment slecht

Maaltijden worden steeds minder. Soms een sompige bende met dan weer te lang gekookte of dan weer rauwe groenten en aardappels. Al 2x rauwe kip en meerdere keren vlees hometrainer heeeeel veel vet. Deze week een poke bowl, met pulled chicken....zo vies!!! Zat voor 6 dagen Rijst in, nauwelijks groenten en dan die kip....brrrr. Het was een grote "klont" kip, niet uit elkaar te krijgen en echt vies!!!! Nee...als dit zo doorgaat, ga ik gauw over naar een ander.

De maaltijden zijn zeker lekker en vers, maar de bezorger is echt een topper. Zo vriendelijk en secuur! Altijd op tijd en bezorgt met een glimlach.

Héérlijk !!!

Veel keus en de maaltijden zijn heerlijk!! Ook heel fijn dat je kan kiezen hoe groot je portie/maaltijd is. Ik ben er erg blij mee.

Ruime keuze en goede maaltijden. Ook de bezorging verloopt heel goed.

Slechte service

Ik bestel elke week ben dinsdagmiddag thuis zoals altijd als ze het bezorgen ik maar wachten op de tijdstip dat ze het zouden brengen maar niks. Tijd allang voorbij ik dacht laat ik ze maar even bellen en wat word er gezegd na 3x keer dat ze me terug hadden gebeld de chauffeur had het voor me deur gezet? Heel raar want de service van uitgekookt.nl is als je er niet zou zijn bellen ze je en hoe kan je het neerzetten als het gekoeld moet blijven want al had het er gestaan ik had het toch niet aangekomen maar ja het lag er niet maar ik zat zonder eten

Helemaal goed

Ga bijna niet meer buiten de deur eten, sta telkens weer versteld van het eten van uitgekookt

Tot nu toe bevalt het goed...

Gevarieerd, lekker, gezond, keuze genoeg, kan niet beter.

Heel tevreden ,smaakt prima

Proef echt wat het moet zijn. Voor mij uitkomst en toch gezonde maaltijd en veel variatie

Correct en netjes geholpen

Het eten altijd lekker

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met Uitgekookt. Grote keuze aan gezonde menu’s

Heerlijke maaltijden

Ben er erg blij mee en het smaakt lekker

Met smaak mijn schoonvader zien eten

Fijn dat hij keuze heeft en weer 'gewoon' eet. Verder ben ik zeer tevreden hoe er geholpen word zodat hij zijn eten krijgt. Meedenkend!!

In een woord: heerlijk!

Ik ben nu voor de 2e week Uitgekookt aan het eten en ik ben zeer tevreden. De maaltijden zijn precies genoeg voor mij ( ik eet de 350gr maaltijden). De maaltijden zijn zeer gevarieerd. De bezorger is altijd vriendelijk.

Heerlijk en gezond

De maaltijden zitten goed in elkaar

Ik heb tot nu toe goede ervaringen met uitgekookt Het eten is heerlijk Het word altijd op de juiste tijd bezorgt

Manenbergring 4

8271 RX Ijsselmuiden