Fantastisch, erg goed

Fantastisch, erg goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig!! Zeer goede kwaliteit zowel van het eten als van de no food.

Duidelijk en goed

Duidelijk en goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, smakelijke producten.

Zowel telefonisch als via mail contact gehad. Prettig geholpen. Gpede service met bezorgen en ophalen van spullen. Goede producten, smakelijk gegeten. Valt me wel op dat gasten het jammer vinden dat er niet voor iedereen een hamburger is. Er was in totaal voldoende voor iedereen. Enige minpunt is dat 2 vd 4 producten in het lactosevrije assortiment gemarineerd waren. Ik had nog extra gemaild met de vraag of het beperkt gekruid kon zijn, maar door de marinade kon mijn gast het toch niet eten.

Prima catering

Heerlijk eten goede service. Heel tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Normaal gesproken positief, deze keer niet.

Laat qua bezorging Wraps bevroren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service , geweldig en goed eten Salades waren ook top

Prima lunch

Prima lunch gehad. Nadeel de bezorgkosten en dat de dieetwensen niet duidelijk zichtbaar waren.

Heel goed!!

Prima ervaring!! Goed telefonisch bereikbaar voor overleg. BBQ-pakketten volgens bestelling geleverd, alleen 2e BBQ van te voren geannuleerd maar deze werd toch geleverd en gefactureerd. Het eten was allemaal heerlijk en voldoende!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het telefonisch overleg verliep prettig, goede adviezen, meedenken met de klant. Het eten was heerlijk (vonden ook de gasten). Mooi op tijd geleverd, op mooie schalen en warmhouders. Al met al een aanrader voor een feest

Slechte communicatie

Blijkbaar hadden wij gekozen om het bbq pakket op te halen in het eerste weekend dat het kom. De werknemers waaren hiervan niet op de hoogte en we zaten bijna zonder vlees, salades etc. Meerdere malen het noodnummer gebeld, maar niemand nam op. Uiteindelijk was er iemand van productie die op z'n eerste dag alles bij elkaar heeft gezocht. Achteraf zijn de sauzen vergeten, gelukkig hadden we thuis wat. Dit zou vergoed worden, maar nooit wat van gezien. Het terugbrengen was net zo'n drama. Ik zou hier niet nogmaals bestellen, het kost minder stress als je het zelf bij elkaar koopt en klaar maakt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed geregeld en heerlijke salades

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eten was fantastisch en de communicatie verliep prima en snel. Niks op aan te merken!

Dank voor het lekkere eten en de goede service, we hebben ervan genoten in Soest. Ook juiste porties, helemaal top zo. groet, Loraine

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en kwalitatieve BBQ!

De BBQ door Uitgekookt was goed geregeld! Het vlees en de toetjes waren erg goed en lekker! 's middags is de tent opgezet en zijn de tafels e.d. gebracht. Deze service hebben wij als prettig ervaren Aan het begin van de avond was de kok aan het bbq'en maar later op de avond niet meer waardoor het vlees veel in de warmhoudbakken lag. Dat was jammer, want het vlees is lekkerder en warmer als het rechtstreeks van de bbq komt. Het kwam op die manier een beetje gejaagd over en was het snel op. Twee collega's kwamen een uurtje later en zij konden geen vlees meer krijgen. 's middags is de tent opgezet en zijn de tafels e.d. gebracht. Deze service hebben wij als prettig ervaren.

Heerlijk eten, slechte communicatie

Wij hebben nu voor de 2e keer bij jullie een BBQ gereserveerd. Vorig jaar was het geweldig waardoor de keuze snel weer op jullie is gevallen. Ik had voor 4uur afgesproken, na een belletje kreeg ik te horen dat het pas om 16.30 zou zijn. Dat was balen. Uiteindelijk werd er pas om 17.30 geleverd... Dit was even vel balen en werd niet leuk ontvangen door mijn collega's. Ik had gevraagd om BBQ etc maandag op te laen halen, was absoluut niet mogelijk, moest echt zaterdag opgehaald worden ivm de drukte. Ik kom maandag op kantoor, wat staat hier nog, juist alle spullen. Ik heb mijn collega's dus voor niets met een behoorlijk warme BBQ laten slepen. Erg jammer...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

prima verzorgd, lekkere salades, meerdere soorten brood enz.

prima verzorgd, lekkere salades, meerdere soorten brood. alleen jammer dat er weggooi servies en bestek bij geleverd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk en professioneel personeel

Na vraagstellen snel telefonisch contact. Een contactpersoon waar alles mee wordt besproken. Duidelijke afspraken. Op het moment van de catering goed en vriendelijk personeel aanwezig. Al met al een prettige ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, zeer smakelijk bereide gerechten

Wij hebben gebruik gemaakt van de service om een Tapasbuffet Exclusivo te laten bezorgen. De bezorging was prima op tijd en de uitleg voldoende. De gerechten werden door alle aanwezigen zeer op prijs gesteld. De enige reden dat ik geen 10 als cijfer heb gegeven is het feit dat we voor 2 personen vegetarische tapas hadden besteld. Echter, door het ontbreken van een aantal bordjes (met uitleg m.b.t. de gerechten) was het lastiger te beoordelen wat vegetarisch was en wat niet. Een sticker met een 'V' op de schalen met vegetarische inhoud was al handig(er) geweest.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bezorger is zeer aardig - was dat ook maar bij de leiding als je klachten heb !

In het begin was ik zeer blij met de service Eten is erg lekker - je kan ook rauwkost en fruit bestellen Wat ik graag doe om mee te nemen naar mijn werk De laatste 5 x gaat het iedere x fout Of rauwkost of fruit zit er niet bij Als ik hier over klaag Beloven ze de bestelling te controleren Vandaag weer Er zit weer geen rauwkost bij Ik had weer gebeld En nu geven ze mij het gevoel Dat hun het Er wel bij doen Maar dat ik graag onterecht een compensatie wil Ik heb nu afgesproken Dat ik de volgende x met de bezorger de doos uitpakt of aller in zit Ik neem gemiddeld voor ruim 40 euro per week af Dan vind ik als mijn bestelling niet klopt dat ik mag klagen Dus de komende tijd kijk ik het even aan Word het probleem niet opgelost Dan zoek ik een andere bezorgdienst Dit voelt niet goed voor mij Ik vind dit echt heel vervelend Want het eten is echt lekker Hopelijk word het nu opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten, vriendelijk personeel. Proactief.

Vlees-vis goed, salades heerlijk, alleen werden de salades in plastic bakken gebracht i.p.v. toonbare schalen. Moest dus zelf de salades in onze eigen sla-schalen scheppen. Brengservice goed. Vriendelijke chauffeurs. BBQ's deden het prima en eenvoudig te bedienen. Met ophalen ging wat mis. Alle spullen zouden maandag opgehaald worden. Alles stond buiten. Helaas werd dat na een belletje pas dinsdag. Was geen probleem overigens. Al met al krijgt UITGEKOOKT een goede waardering van ons.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi en lekker buffet, keurig volgens afspraken geleverd met duidelijke toelichting.

Reservering ging snel en duidelijk. Levering op aangekondigde tijd door een vriendelijke vrouw, die nog even checkte of we de gebruiksaanwijzing hadden begrepen. Buffet was mooi in schalen gepresenteerd met zelfs bordjes erbij! En het smaakte allemaal lekker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en lekker eten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijk saladebuffet met soepen en brood

Gekozen voor saladebuffet met soep en diverse broden, het was heerlijk. Veel positieve reacties gehad van onze gasten. We hadden doorgegeven dat er 1 gast aanwezig was met glutenallergie hier was ook rekening mee gehouden. Minpuntje....1 klein glutenvrij broodje was bijgevoegd. De soep moest opgewarmd worden in een elektrische soeppan deze waren niet veilig, de stroomdraden lagen open.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vriendelijk personeel en heerlijke bbq.

Flexibel, keurig verzorgd en heerlijke bedrijfs bbq.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer klantvriendelijk, en heerlijke producten!

Gemakkelijk te bestellen, klantvriendelijke en vrolijke bezorging, goede producten. Heerlijk gegeten!

Over UITGEKOOKT

Filter op Taal