Laden reviews...
Laden reviews...
1.886 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen een hoge tevredenheid over variatie en kwaliteit. Smaak en prijs worden veel geprezen. Bezorging gebeurt doorgaans tijdig en betrouwbaar. Klanten zien Uitgekookt als een gemakkelijke eetkeuze.
Naast makkelijk zijn de maaltijden heerlijk
Beveelt aan
27 June 2026
Frans Tilburg
Capelle aan den IJssel
Sudderlapjes in jus met bloemkool en pastinaakpuree. Wij zijn over het algemeen tevreden over onze bestelling bij Uitgekookt.nl. Het eten was goed verzorgd en werd netjes op het aangegeven tijdstip bezorgd. Ook de smaak van de maaltijd was prima. Helaas was er bij één maaltijd een klein minpuntje: er zat een tamelijk groot stuk bloemkoolstronk in het eten. Dit was waarschijnlijk niet de bedoeling en het was helaas niet eetbaar, zelfs niet goed door te bijten. Verder zijn wij tevreden over de service en kwaliteit, maar dit wilden wij toch even vriendelijk doorgeven als aandachtspunt. Met vriendelijke groet, Nicole & Johan
Beveelt aan
26 June 2026
Nicole
Vaals
Beste Nicole en Johan,
Bedankt voor jullie positieve review!
Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze maaltijdservice en dat de bezorging én de smaak goed bevielen. Dat vinden we superleuk om te horen, dus die complimenten steken we graag in onze zak!
Wel balen dat er een groot stuk bloemkoolstronk in één van de maaltijden zat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zouden jullie misschien contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we deze feedback direct bij de betreffende maaltijd noteren, zodat onze chefs ermee aan de slag kunnen. Natuurlijk kijken we dan ook graag samen met jullie naar een passende oplossing.
We horen graag van jullie! Voor nu wensen we jullie nog een hele fijne avond!
Met vriendelijke groet,
Lise van Team Uitgekookt
LS Zalm en rolletjes vis ben ik niet blij mee. Vis smaakt alleen naar saus die niet lekker is. Verder ben ik over de maaltijden tevreden.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Diny
Amersfoort
Echt heel lekker en gezond!
Beveelt aan
26 June 2026
Maud Halma - van Wees
4176 BC
Goed geregeld en lekker
Beveelt aan
26 June 2026
Lineke
Alphen a d Rijn
Beste Lineke,
Wat leuk om te lezen, dank je wel voor deze geweldige review!
Fijn dat je zo tevreden bent over zowel de service als de smaak van onze maaltijden. Daar doen we het voor!
We hopen je nog vaak te mogen verrassen met iets lekkers. 💚
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
de maaltijden zijn gevarieerd en vers en gezond bereid
Beveelt aan
25 June 2026
Hennie
Velsen
Beste Hennie,
Bedankt voor je fijne review! Wat leuk om te lezen dat je onze maaltijden ervaart als makkelijk, gevarieerd, vers en gezond. We hopen je nog lang van smakelijke maaltijden te mogen voorzien.
Met vriendelijke groet,
Syoli- Team Uitgekookt
je besteld voor 2 dagen in de week en je krijgt alles in een keer,zodat je de helft kunt weggooien.wat een service.denk dat ik naar andere aanbieders ga.
Beveelt niet aan
25 June 2026
huub
Herten
Beste Huub,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen. Jammer om te lezen dat onze bezorging niet aan je verwachtingen voldeed.
We willen hierbij graag toelichten dat we niet dagelijks bezorgen. We bezorgen standaard 2 tot 3 keer per week, afhankelijk van de regio waarin je woont. Daarom worden maaltijden soms voor meerdere dagen tegelijk geleverd. Dit is niet iets wat “moet”, maar hoe onze bezorgplanning is ingericht — je kunt dus ook gewoon meerdere keren per week levering ontvangen als dat beter past.
Onze verse maaltijden zijn minimaal 5 dagen houdbaar in de koelkast. Daarnaast kun je ze ook prima invriezen; in de vriezer zijn ze tot 30 dagen houdbaar, zodat je ze op een later moment rustig kunt gebruiken en niets hoeft weg te gooien.
Mocht je vragen hebben over de bezorgdagen in jouw regio of willen overleggen welke bezorgfrequentie het beste bij je past, neem dan gerust contact met ons op. We denken graag met je mee. 💚
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
Ik was jarenlang echt super tevreden. Echter sinds een maand of 3 heb ik een andere bezorgster die altijd (veel) vroeger voor mijn deur staat dan het ontvangen tijdvak. Soms loopt dit op tot 45 minuten. Ik kan met deze zomerse temperaturen niet riskeren dat ik niet thuis ben en dat mijn eten voor mn voordeur of bij buren wordt afgeleverd. Al diverse malen geklaagd maar de bezorgster blijft haar eigen gang gaan. Heel jammer want ik vind het eten heel lekker maar ik stop er dus maar even mee.
Beveelt niet aan
25 June 2026
Jansen & Tilanus
De Ronde Venen
Goedemorgen,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat de bezorging de afgelopen tijd niet verloopt zoals je van ons gewend bent, zeker omdat je jarenlang zo tevreden bent geweest.
We begrijpen heel goed dat het vervelend is wanneer de bezorger ruim vóór het afgesproken tijdvak arriveert, zeker met warme temperaturen. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden.
We willen dit graag samen met je oplossen. Daarom vragen we je vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we de situatie kunnen bespreken en kunnen kijken naar een passende oplossing. 💚
We hopen je vertrouwen terug te winnen, zodat je weer met een goed gevoel van onze maaltijden kunt genieten.
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
Lekker makkelijk goede smaken en gevarieerd
Beveelt aan
25 June 2026
Anouk
Tiel
Beste Anouk,
Wat leuk om te lezen dat onze maaltijden zo goed bevallen! Fijn dat je geniet van het gemak, de goede smaken en de afwisseling in ons assortiment.
Bedankt voor je mooie 5-sterrenreview. We hopen je nog vaak te mogen verrassen met heerlijke en gevarieerde maaltijden! 💚
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
Op dit moment ben ik niet erg tevreden over de maaltijden. Zijn scherp (peper) sla geheel verlept en de puree was bijna vloeibaar. Ik het de kleinste portie en het lijkt net of het een restant is. In het begin was ik zeer tevreden, maar de laatste tijd minder
Beveelt niet aan
25 June 2026
Lia Koning
Assen
Beste Lia,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jammer om te horen dat onze maaltijden de laatste tijd niet aan je verwachtingen voldoen, zeker omdat je in het begin juist zo tevreden was.
We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad over je klacht en waarderen het dat je je bevindingen met ons hebt gedeeld. Je opmerkingen over de kruiding, de kwaliteit van de sla, de puree en de portiegrootte nemen we serieus en hebben we intern onder de aandacht gebracht.
Mocht je hier alsnog verder over willen praten of als we je ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. We denken graag met je mee. 💚
We hopen dat we je bij een volgende bestelling weer kunnen laten ervaren waarom je eerder zo tevreden over ons was. Bedankt voor je eerlijke feedback.
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
Prima maaltijden, goed van smaak en volop keus. Deze worden steeds tijdig bezorgd door een vriendelijk persoon. Top. Ga zo door....
Beveelt aan
25 June 2026
Fred Willink
Zevenaar
Beste Fred,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze maaltijden, de ruime keuze en onze bezorgservice. Ook is het leuk om te horen dat onze bezorger vriendelijk is en de maaltijden steeds op tijd bezorgt. We geven je complimenten graag door!
Bedankt voor je mooie woorden en je aanmoediging. We blijven ons best doen om je ook in de toekomst van smakelijke maaltijden en goede service te voorzien. 💚
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
De portie is genoeg en het is prettig dat ze altijd op de afgesproken tijd worden gebracht.
Beveelt aan
25 June 2026
Tilly
Almere
Beste Tilly,
Wat een mooie 5-sterrenreview, bedankt!
Wat fijn om te horen dat de maaltijden goed smaken, de porties naar wens zijn en dat je kunt rekenen op een bezorging op de afgesproken tijd. Daar doen we het voor!
Bedankt voor je vertrouwen en we hopen je nog vaak van een smakelijke maaltijd te mogen voorzien. 😊
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
genoeg keuze zodat er altijd iets voor mij bijzit. Ik ben geen rijsteter , dan bestel ik die niet. voldoende andere keuze.
Beveelt aan
25 June 2026
Frans Noldus
Weert
Beste Frans,
Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview!
Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. We vinden het belangrijk om een gevarieerd assortiment aan te bieden, zodat er voor iedereen iets lekkers tussen zit. Fijn dat je altijd genoeg keuze hebt en eenvoudig maaltijden kunt kiezen die bij jouw smaak passen.
Bedankt voor je mooie woorden en graag tot een volgende bestelling! 😊
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
De maaltijden zijn smaakvol, vers bereid en goed gepresenteerd. De service is heel goed en een aardige punctuele bezorger. Absoluut een aanrader!
Beveelt aan
25 June 2026
Jeanette Kampman
Gramsbergen
Beste Jeanette,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterrenreview!
Wat fijn om te horen dat je zo geniet van onze maaltijden en onze service. We geven veel aandacht aan smaak, versheid en presentatie, dus het is geweldig dat dit wordt gewaardeerd. Ook geven we je compliment graag door aan onze bezorger.
Bedankt voor je aanbeveling en we kijken ernaar uit om je nog vaak van een heerlijke maaltijd te voorzien! 🍽️
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
Ben super tevreden met mijn wekelijkse bestellingen ,echt ideaal voor mij ben alleen en nooit geen zin om voor mezelf te koken, dus dit is een enorme uitkomst voor mij.
Beveelt aan
25 June 2026
.maria
Wijchen
Beste Maria,
Bedankt voor jouw ontzettend mooie review voor ons!
We zijn blij om te lezen dat wij jou kunnen ontzorgen met onze lekkere en gezonde maaltijden.
Hopelijk mogen we nog lang blijven koken voor jou. Zodat we jouw verwachtingen over de maaltijden waar kunnen blijven maken 💚
Een heel prettig weekend gewenst!
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Team Uitgekookt
altijd zoals afgesproken op tijd
Beveelt aan
25 June 2026
robert
Etten Leur
Beste Robert,
Bedankt voor je mooie review!
Fijn om te lezen dat de maaltijden goed bevallen en dat de bezorging altijd volgens afspraak op tijd is. Daar doen we het graag voor!
Met vriendelijke groet,
Syoli- Team Uitgekookt
Mij bevalt het nog elke dag,zelf mijn familie hebben genoten van de heerlijke maaltijd.
Beveelt aan
21 June 2026
wim
Renders
Beste Wim,
Bedankt voor je mooie review! 💚
Wat geweldig om te lezen dat de maaltijden je nog steeds zo goed bevallen. Extra leuk dat ook je familie heeft genoten van de heerlijke maaltijden!
Bedankt voor je enthousiaste woorden en voor het vertrouwen in Uitgekookt.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Heerlijk en veel variatie
Beveelt aan
21 June 2026
Harry
Munstergeleen
Beste Harry,
Bedankt voor je mooie review! 💚
Wat fijn om te lezen dat je zo geniet van onze maaltijden. Heerlijk eten en veel variatie, dat is precies waar we naar streven!
Bedankt voor je vertrouwen en eet smakelijk gewenst.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Jullie zijn gewoon goed van qualiteit tot service
Beveelt aan
21 June 2026
Hans leusen
Venlo
Beste Hans,
Bedankt voor je geweldige review! 💚
Wat mooi om te lezen dat je al twee jaar tevreden bent over onze kwaliteit, service en betrouwbare bezorging. Dat is een prachtig compliment voor ons hele team.
Bedankt voor je vertrouwen in de afgelopen jaren en voor je enthousiaste woorden. We doen ons best om dit niveau vast te houden!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
De maaltijden zijn erg lekker en makkelijk te bestellen en niet duur. En een dikke pluim voor de bezorger.
Beveelt aan
21 June 2026
Jannie
Weert
Beste Jannie,
Bedankt voor je mooie review! 💚
Wat fijn om te lezen dat je onze maaltijden lekker vindt en tevreden bent over het bestelgemak en de prijs. Daar doen we het voor!
Ook je compliment voor de bezorger waarderen we enorm. We geven dit graag door aan onze collega's onderweg.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
G
Beveelt aan
21 June 2026
Hans
Hilversum
Beste Hans,
Bedankt voor je mooie review! 💚
Wat geweldig om te lezen dat je niks op onze service en maaltijden aan te merken hebt. Dat is een prachtig compliment en daar zijn we erg blij mee!
Bedankt voor je vertrouwen en waardering.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Af en toe genieten van een heerlijke maaltijd die voor je wordt gekookt. Na een moeilijke tijd is het makkelijk en heerlijk om een lekkere maaltijd te kunnen bestellen en er van te kunnen genieten zonder veel "gedoe" En de bezorgers zijn erg vriendelijk
Beveelt aan
21 June 2026
Anneke
Hoogeveen
Beste Anneke,
Bedankt voor je prachtige review! 💚
Wat fijn om te lezen dat onze maaltijden je in een moeilijke periode hebben kunnen ondersteunen. Het is mooi om te horen dat je kunt genieten van een heerlijke maaltijd zonder veel gedoe en dat dit voor jou een verschil maakt.
Ook je compliment voor onze bezorgers geven we graag aan hen door. Zij zetten zich iedere dag in om de maaltijden vriendelijk en zorgvuldig te bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Lekkere maaltijden. Simpel bestellen. Op tijd geleverd.
Beveelt aan
21 June 2026
Rik
Kortenhoef
Beste Rik,
Bedankt voor je mooie review! 💚
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze maaltijden, het bestelgemak en de levering. Daar streven we iedere dag naar.
Bedankt voor je vertrouwen en eet smakelijk gewenst!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Ik ben iedere week weer aangenaam verrast door de kwaliteit en smaak van de gekozen maaltijden. Voor de vriendelijke en tijdige bezorging heb ik alleen maar lof.
Beveelt aan
21 June 2026
Bert Scheerder
Arnhem
Beste Bert,
Bedankt voor je geweldige review! 💚
Wat fijn om te lezen dat je iedere week weer aangenaam verrast bent door de kwaliteit en smaak van onze maaltijden. Ook je complimenten voor de vriendelijke en tijdige bezorging waarderen we enorm.
Dank je wel voor je vertrouwen en mooie woorden. Daar doen we het iedere dag voor!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Gevarieerd en lekker!!.. Altijd keurig en netjes afgeleverd binnen afgesproken tijd..!! Ga zo door!!
Beveelt aan
20 June 2026
Mandy
Alkmaar
Beste Mandy,
Bedankt voor je prachtige review en het mooie compliment! 💚
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de variatie en smaak van onze maaltijden. Ook geweldig dat de bezorging steeds keurig en binnen de afgesproken tijd verloopt.
Dank je wel voor je enthousiaste woorden. We doen ons best om deze kwaliteit vast te houden!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Manenbergring 4
8271 RX Ijsselmuiden
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops