Heel lekker

Ik geniet van de maaltijden. Mis alleen wat meer jus. Dat zou wat meer mogen zijn.

Beste Aukje, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je geniet van onze maaltijden. We nemen je suggestie over de jus ter harte en zullen dit doorgeven aan ons team. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Lekkere maaltijden, vriendelijke bezorgers

Het zijn over t algemeen lekkere maaltijden en ik vind het vooral gemakkelijk en duurzaam. Je hebt nooit meer restjes in de koelkast. Alleen nog naar de supermarkt voor ontbijt en lunch

Beste Erica, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je onze maaltijden lekker vindt en dat onze bezorgers vriendelijk zijn. Het is fijn om te horen dat je onze service gemakkelijk en duurzaam vindt. Geen restjes in de koelkast en alleen nog naar de supermarkt voor ontbijt en lunch, dat klinkt ideaal! Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

het eten is heel lekker.

De ene maaltijd is lekkerder dan de andere dus is het uitproberen.

Hoi Ria, Leuk dat je onze maaltijden aan het uitproberen bent en dat je het eten lekker vindt. Bedankt voor je enthousiasme en we kijken ernaar uit om je weer te verrassen met onze gerechten! :) Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Heerlijke en geznde maaltijden

De keuze aan maaltijden is groot en ze smaken heerlijk. Een uitkomst als je niet altijd zin hebt om te koken en toch lekker wil eten.

Hoi Hans, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij te horen dat je geniet van de variëteit en smaak van onze maaltijden. We hopen dat je blijft genieten van ons aanbod! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Een goede opvolger van van onze keuken.

Het is na 62 jaar een hele stap om afstand te doen van je eigen keuken, maar na een maand maaltijden van UITGEKOOKT zijn we er bij mee.

Hoi Henk, Wat mooi om te lezen dat jullie na 62 jaar de overstap naar onze maaltijden hebben gemaakt en er zo tevreden mee zijn! We vinden het geweldig om te horen dat jullie ervan genieten. Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden!

Het zijn heerlijke maaltijden die binnen 5 minuten op tafel staan. Niet meer nadenken wat we nu weer gaan koken en bijna geen afwas. Ik ben er echt super blij mee!

Hoi Annelies! Bedankt voor je leuke feedback over onze maaltijden! Het is leuk om te horen dat alles je zo goed bevalt. We nemen graag het koken en afwassen van je over! :) Hopelijk mogen we nog lang lekkere en gezonde maaltijden voor je maken. Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Heel erg goed

Dit is voor.me.zelf.een grote.uikomst iedere dag iets anders en nog vreselijk lekker ook genoeg keus om te bestellen per week

Hoi Rob! Wat een mooie complimenten! Dankjewel! Ik zal ze verspreiden onder mijn collega's. We zijn blij dat we elke week weer voor je mogen koken en hopelijk kunnen we je nog lang verrassen met heerlijke maaltijden! :) Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Prima eten fijne bezorging klasse Gr Frans!

Hoi Richard, Super om te horen dat je tevreden bent. Hartelijk dank voor de feedback, wij gaan zo door! :) Met vriendelijke groet, Arinda van Team Uitgekookt

Super lekker

Maaltijd zijn heerlijk vers ook als je ze in de diepvries bewaard.

Hoi Karin, Bedankt voor je review en de 5 sterren! Fijn dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Gezond eten en makkelijk.

Weinig boodschappen doen, geen gesleep meer. Niet meer eten klaar maken, weinig afwas. Kortom...gezond eten met veel gemak.

Hi Els! Bedankt voor je leuke feedback! We nemen de boodschappen, het gesleep, gekook en de afwas met liefde van je over. ;) Het is erg leuk om te horen dat je zo van onze maaltijden geniet. We hopen je nog lang blij te mogen maken met lekkere en gezonde maaltijden! Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Gezonde maaltijden nu ik even niet zelf kan koken

Gezonde maaltijden nu ik even niet zelf kan koken. Ik heb voor mijn heupoperatie geregeld dat de maaltijden thuisbezorgd zouden worden na mijn ontslag in het ziekenhuis. Elke vier dagen bestel ik opnieuw. Heel erg blij dat ik nu niet in de keuken hoef te staan om te koken. De maaltijden zijn lekker en alles wat je nodig hebt voor een goed herstel zit er in.

Hoi Mary-Ann! Wat een mooie feedback! Het is erg fijn om te horen dat onze maaltijden je een klein beetje kunnen helpen tijdens het herstel van je heupoperatie. :) Hopelijk kan je nog lang genieten van onze gezonde en lekker maaltijden en ben je snel hersteld! Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

zeer gevarieerd en heerlijk van smaak

heerlijk om een paar dagen in de week niet zelf te hoeven koken. en even geen afwas,

Goedemiddag Arda, Wat een ontzettend mooie complimenten! We nemen het koken en het afwassen graag van je over. :) Hopelijk mogen we je nog lang blij maken met heerlijke maaltijden! Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Ik wilde dat ik dit een jaar eerder had gedaan.

Tot nu toe heb ik 12 maaltijden besteld. Allemaal heerlijk van smaak. Heel gevarieerd en de bezorging was perfect.

Hoi Joost! Wat een mooie complimenten! Het is fijn om te horen dat je eerste 12 maaltijden zo goed zijn bevallen. Ik zal je feedback doorgeven aan mijn collega's in de keuken en van de bezorging. Nog een fijn weekend gewenst en hopelijk mogen we nog veel heerlijke maaltijden voor je maken! 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Heerlijke verse maaltijden, even in de magnetron en je eet heerlijk.

Beste Anneke, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze maaltijden en het gemak dat de maaltijden brengen. Wij vinden het super dat je ons dit laat weten en ik deel dit gelijk met mijn collega's in de keuken. Hopelijk mogen wij nog lang en gezond voor je koken, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

De maaltijden zijn vullend, over het algemeen lekker (sommige vind ik of mijn vrouw niet lekker, maar goed dat is smaak) en goed. Het is snel klaar en het helpt echt als je een druk leven hebt zoals wij. Ik ga veel minder naar de snackbar e.d. omdat dit net zo makkelijker is en goedkoper EN gezonder.

Hoi Tom! Wat een leuke feedback om te krijgen! We zijn erg blij dat we lekkere en gezonde maaltijden voor jou en je vrouw mogen bereiden! Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! :) Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden en zo klaar als ik avonddienst heb. Ik zou het fijn vinden als er meer vegetarische maaltijden zijn.

Beste Anita, Bedankt voor je fijne feedback! We zijn blij dat je onze maaltijden heerlijk vindt en dat ze snel klaar zijn, vooral tijdens avonddiensten. We nemen je suggestie voor meer vegetarische maaltijden ter harte en zullen ons best doen om het aanbod uit te breiden. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Heerlijk eten

Veel variatie en erg lekker eten. Goede portie keuze. Makkelijk te bestellen en wordt bezorgd op het zelf gekozen en aangegeven tijdstip. Kan het iedereen aanbevelen.

Beste Ariena, Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je geniet van de variatie en het lekkere eten. Fijn dat de portiekeuze en het bestelgemak naar wens zijn, en dat de bezorging op het gekozen tijdstip plaatsvindt. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! :) Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Je krijgt een aanmaning terwijl je via ideal hebt betaald

Ik bestel al heel lang bij Uitgekookt en ben dus een vaste klant. Ik bestel altijd online en betaal dan middels ideal. De bestelling komt dus pas tot stand als je de betaling hebt afgerond. Toch ontving een aanmaning van Uitgekookt over een nog niet betaalde bestelling. Dit is dus onmogelijk, omdat ik via ideal betaal. Toch even nagekeken. En inderdaad ook die bestelling heb ik gewoon via ideal voldaan. Vervolgens laat ik dat weten aan Uitgekookt, maar ontvang ik vervolgend geen enkele reactie terug. Dus wel een onterechte aanmaning sturen, maar daarna reageer je niet meer. Bijzonder klantonvriendelijk en bovendien dom: ze zijn een klant kwijt…

Beste Marcus, Wat ontzettend vervelend om te lezen, onze excuses voor de verwarring. Dit was inderdaad een fout in ons systeem. Kort na deze mail hebben we een bericht met excuses en uitleg over de situatie gestuurd. Heb je deze ontvangen? Ik zie dat je vandaag rond 12:00 uur telefonisch contact met ons hebt gehad. Tijdens dit gesprek hebben we de situatie besproken en alles uitgelegd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de verwarring. Mocht je na het telefoongesprek nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Smakelijk

Porties zijn genoeg en eten is smaakvol.

Beste Carola, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat de porties voldoende zijn en dat je het eten smaakvol vindt. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden.

Heerlijke maaltijden. En ook nog gezond! Wat ik ook fijn vindt is dat er zoveel afwisseling is. Top!

Beste Ingrid, Bedankt voor je fijne feedback! We zijn blij om te lezen dat je onze maaltijden heerlijk en gezond vindt. Het is geweldig dat je de afwisseling waardeert. We blijven ons best doen om je te verrassen met lekkere en gevarieerde gerechten. Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Heerlijk genieten

1 woord UITSTEKEND

Beste Jan, Wat geweldig om te lezen! Bedankt voor je enthousiaste feedback. We zijn blij dat je zo tevreden bent. Blijf genieten van de maaltijden! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

oke

wat je kiest krijg je ook en das is goed

Hoi Henk, Fijn dat alles wat je besteld, ook bezorgd wordt en dat dit goed is! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Wat een uitkomst!

Vanwege omstandigheden zochten we een "tafeltje dekje" oplossing anders dan kant-en-klaar van de supermarkt. Wat een uitkomst! En nog smakelijk ook! Wat eerst een eenmalige noodoplossing zou zijn hebben we toch nogmaals besteld. En kijken nu al weer uit naar de week erop. Wat een uitkomst voor de drukkere onregelmatige werkdagen! Zeer tevreden over de bezorgdienst, het gemak van opwarmen in de oven zodat we tegelijk kunnen eten ook al hebben we iets anders, de prijs en bestelproces! Top!

Hoi, Wat mooi om te lezen dat onze maaltijden zo'n uitkomst zijn voor jullie. Dat is waar we het voor doen: mensen gezond en lekker laten eten als er zelf geen tijd of zin meer is om te koken na een drukke werkdag. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Alles is gewoon erg lekker

De maaltijden die wij tot nu toe hebben gegeten zijn gewoon erg lekker,gevarieerd en zeker voldoende. Ook complimenten voor de ruime keuze,en versheid. Ook de bezorging is qua tijd en vriendelijkheid prima in orde.

Beste Joop, Wat fijn om te lezen dat jullie op alle vlakken tevreden zijn. Bedankt voor deze mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Geweldig goede smaak en leverantie

Prima maaltijden

Hoi Jan, Bedankt voor je review en fijn dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Bedrijfsgegevens

Spoorstraat 45

8271 RG Ijsselmuiden

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.