echt smakelijk

zeer lekker en zonder verplichtingen . Geweldig !!

HoI! Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze maaltijden en we hopen nog veel lekkers voor je te mogen maken. 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Heerlijk gezond eten.

Veel variatie, en lekker gezond eten..

Hoi Brenda, Wat leuk om te lezen dat het zo goed bevalt :) Jordie van Team Uitgekookt

helemaal geweldig!!

4 dagen per week eten wij heerlijk gezond eten. prachtig gepresenteerd in een plastic bakje. even in de magnetron en klaar. dit word elke week vers gebracht.

Hoi Edgar! Bedankt voor je feedback. We zijn er erg blij mee dat je zo tevreden met ons bent. 😊 We maken en koken graag nog veel heerlijke maaltijden voor je! Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

ZIet er goed uit , en het smaakt uitstekend

Alles komt op tijd binnen , en alles volgens afspraak

Hoi Gerrie, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Heel fijn dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Zeer smakelijke maaltijden en wát een keuze

Ook de bezorging loopt keurig en op tijd.

Hoi Johan, Wat fijn dat je zo tevreden bent! We hopen nog lang naar tevredenheid voor je te mogen koken. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Het eten is vers en smaakvol, niet te zout. Prima!

Het eten wordt op tijd gebracht. Er is grote variatie en het eten is vers (geen doorgekookte groente) en echt smaakvol. Ben er blij mee. Zo eet ik 2x per week een gezonde maaltijd. Het voelt als uit eten thuis.

Hoi Vera, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat onze maaltijden goed in de smaak vallen. Dagverse maaltijden is onze grootste pijler. De bezorging van de maaltijden worden met zorg uitgestippeld zodat we kunnen waar maken wat we beloven. Een goed team van bezorgers door heel Nederland hebben daar een grote stempel in en daar zijn we heel blij mee! We hopen je nog vaak van de lekkere en verse maaltijden te voorzien. Graag tot horens! Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

Heerlijk en wat een uitkomst

De smaak is heerlijk, prijs is prima en de levering super. Ook als het een keer niet voldoet aan de beoogde verwachtingen, reageert uitgekookt, bijna direct en wordt het altijd naar behoren opgelost. Inmiddels 3 mensen in mijn omgeving enthousiast gemaakt en zij nemen nu ook de producten af Top dus!!

Hoi Bren, Wat leuk dat je zo tevreden bent over onze maaltijdservice en daardoor ook andere enthousiast maakt! Een echte 'Uitgekookt' ambassadeur. Graag tot horens! Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

Erg tevreden

De maaltijden zijn erg lekker. Me moeder is zeer tevreden

Hoi, Een tevreden moeder, wat wil je nu nog meer? We komen haar graag weer nieuwe maaltijden brengen 😉 Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

Mijn moeder is normaal best kieskeurig, maar van deze maaltijden zit ze elke avond heerlijk te eten. Dus ik heb geen negatieve dingen. In een woord heerlijk.

Hoi Bert, Fijn om te lezen dat je moeder elke avond heerlijk zit te eten. Ze krijgt dan in ieder geval genoeg groenten en vitamines binnen. Onze koks staan graag weer voor haar klaar 🧑‍🍳 Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

Uitmuntend

Het eten is, tot nu toe, heelmerg goed. En ruim voldoende. TOPTOPTOPTOPTOP!!!!!!!

Hoi Paul, Dankjewel voor je enthousiaste reactie! Daar doen we het voor 💚 Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

De maaltijden zijn echt super goed en lekker De bezorging ook top.

Beste Edith, Wat super om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze maaltijden en de bezorging van de maaltijden! Ik deel deze prachtige review gelijk met de keuken en onze bezorgers zodat zij dit leuke bericht ook te zien krijgen. Blijf vooral genieten van onze maaltijden, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 ^Noach

Heerlijke maaltijden,groot assortiment.Orienteer mij nog!

Oriënteer mij op de verschillende maaltijden.Ben tevreden.

Hi Dieneke, Bedankt voor je feedback! Het is leuk om te horen dat je blij bent met onze maaltijden en de keuzes. Zo kan de keuken hun weekend goed beginnen! Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

T0t op heden tevreden ,eten is smakelijk service is ok.

Ben ge en grote eter portiekeuze is een pre. Desserts erg smakelijk.

Beste Ott, Wat superleuk om te lezen dat zowel onze maaltijden als de service goed bevallen! We vinden het superleuk dat je ons dit laat weten en wij hopen dat we ook dit jaar weer lekker en gezond voor je mogen koken. Hopelijk kunnen we daardoor die prachtige 8 veranderen in een stralende 10! Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Lekker eten

Wordt op tijd,door een vriendelijke Mijnheer bezorgd. Eten is een normale prijs. Dank jullie allemaal.

Beste Marian, Wat een prachtige review, bedankt! We vinden het supermooi om te lezen dat je zo tevreden bent over de bezorging van jouw maaltijden en de maaltijden zelf. Blijf vooral genieten van onze maaltijden, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heerlijk eten!

Steeds een heerlijke verrassing,Ben er heel bij mee. Keurig verzorgd geleverd .

Beste Jannie, Bedankt voor je feedback! Het is fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze maaltijden. 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Alle maaltijden tot nu toe echt superlekker

Nu 8 maaltijden gehad en allemaal even lekker, we hebben de grootste met z'n 2en en dat is net genoeg voor 2 60-plussers. Tot nu toch geen klachten. Wel iets langer of meer graden in de magnetron dan op de verpakking staat.

Beste Marcel, Slim dat jullie de grootste portie samen delen! We hopen nog lang naar tevredenheid voor jullie te mogen koken. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Prima maaltijden en veel keuzes in maaltijden

Keurig bezorgd, maaltijden zijn heerlijk.

Hoi Marijke, Wat een mooie review! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden

4 heerlijke proef maaltijden gehad

Hoi Helma, Wat fijn dat het proefpakket goed in de smaak is gevallen! We komen graag nog een keer langs om jou te voorzien van heerlijke maaltijden. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Slecht eten

Smakelijk en veelste duur

Hi Jacolien, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat onze maaltijden niet binnen je budget vallen, wie weet hebben we binnenkort wel weer een leuke actie waar je gebruik van kan maken. Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Lekkere maaltijden

Alleen bezorg soms te vroeg met brengen

Hi Richard! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze maaltijden! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorger veel te vroeg bij je langs komt. We geven dit graag door aan onze logistieke afdeling zodat ze dit kunnen bespreken met de bezorger. Ben je in de gelegenheid om deze week contact met ons op te nemen? Dan kijken we graag met je mee. 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Lekker en gezond eten

Ik heb geen tijd om zelf te koken of geen zin voor 1 persoon. uitgekookt heeft heerlijke maaltijden die gezond zijn en waar geen voedsel verspilt word Ik bestel 4 a 5 maaltijden per week

Beste Bianca, Wat geweldig om te lezen dat je zo kunt genieten van onze maaltijden! Geweldig dat je deze review met ons deelt en wij hopen dat we nog lang en gezond voor je mogen koken, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 ^Noach

voedzaam, maar verder matig.

ik heb 10+ gerechten geprobeerd. Eentje vond ik echt aangenaam lekker. De rest ging van middelmatig naar saaie rommel. Vooral dingen als een gehaktbal of de bami gerechten kun je vergelijken met de minder goede variant klaargemaakte maaltijden van de supermarkt. En die kun je voor 4/5 euro bestellen.

Hoi Bjarke, Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zouden dit graag met je bespreken zodat we dit ook kunnen doorgeven aan de keuken. Als je in de gelegenheid bent telefonisch contact met ons op te nemen zouden we dit erg waarderen. Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Heeeeerlijk!!!!

Zeer goed eten!!! Voor die prijs kan ik het niet koken... Een aanrader!

Hoi Marcel, Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

zeer tevreden

Uitstekende maaltijden ook de bezorging op tijd

Beste Frans, Bedankt voor deze mooie 5 sterren! We hopen nog lang naar tevredenheid voor je te mogen koken. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Prima maaltijden, goed van smaak

Maaltijden zijn voldoende per portie en goed van smaak. Bezorging keurig op tijd. Veel variatie mogelijkheden.

Hoi Andre, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze maaltijden! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.