Filters

10

Geweldige gerechten en veel variatie

Geweldig lekkere gerechten met veel variatie. Bezorger is altijd stipt op tijd en porties zijn voldoende. Kijk je naar de prijs, dan kun je hier bijna niet meer voor koken met de huidige energieprijzen. Ik bestel er 5 per persoon en kan een werkweek vooruit. In het weekend kook ik lekker zelf of haal ik wat in huis. Ik warm de gerechten op in een Bosch oven die ik op afstand kan starten. Voordat ik in de auto stap zet ik de oven aan op 120 gr.C en kan ik direct aan tafel. Geweldig meer tijd over voor andere dingen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Franca, Bedankt voor deze geweldige review :) Wat een luxe dat je een op afstand de oven al kan aanzetten. Hopelijk voorzien we je nog voor een lange tijd van de maaltijden. Jordie van Tem Uitgekookt!

9

Prima maaltijden en topbezorgers

De maaltijden zijn altijd verzorgd. De bezorgers zijn keurig op tijd en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Hans, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de maaltijden en bezorging naar wens zijn. Dit ga ik doorgeven aan mijn collega's maandag. :) Fijne zondag! Lise van Team Uitgekookt

9

Heerlijk eten

Heerlijk eten makkelijk als je geen tojd hebt en ook gevarieerd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Wendy, Wat fijn om te horen dat de maaltijden naar wens zijn! Ik ga dit leuke compliment doorgeven aan mijn collega's. Lise van Team Uitgekookt

10

Zeer gevarieerde maaltijden

Ik eet als alleenstaande internationaal vrachtwagenchauffeur vaak kant en klaar maaltijden, nu al gefurende 20 jaar. En eindelijk heb ik een fabrikant gevonden die serieus aandacht geeft aan een maaltijd. En daar ben heel tevreden over!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Frans, Wat goed dat je tevreden over ons bent, je hebt er weliswaar 20 jaar over gedaan, maar hopelijk zit je de komende 20 jaar gebakken 😉 Jordie van Team Uitgekookt!

10

Ontzettend lekker, vers en op tijd!

Ik kan zelf lekker koken (al zeg ik het zelf) maar met een drukke fulltime baan heb je er niet altijd zin in. Kant en klare maaltijden via de supermarkt vind ik niet te eten en daarom een keer besteld bij Uitgekookt. Wat een verademing! Heerlijke verse maaltijden en wat een gemak! Even in de oven of magnetron en het scheelt tijd, geld (want ik ben alleen en moest altijd eten weggooien) en afwas. Er is heel veel variatie en elke week is het weer een feestje om maaltijden uit te kiezen. De soepen zijn ook heerlijk en de fruitschaal is divers en voor iemand alleen ideaal om toch elke dag een ander stuk fruit te eten. De desserts zijn ook overheerlijk maar beperk ik tot 1 per week, anders moet ik straks echt op dieet :-). 1 heel klein minpuntje (voor mij persoonlijk) is dat de satesaus en de oosterse gerechten erg pikant zijn. Jammer want daar houd ik niet van en daarom skip ik die helaas. Verder alleen maar lof!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Danielle, Wat fijn om te horen dat onze maaltijden naar wens zijn! Ik ga dit leuke compliment en de tip doorgeven aan mijn collega's. Nog een fijn weekend toegewenst! Lise van Team Uitgekookt

10

Bijzonder goed. Aan te bevelen.

Goed verzorgd, zeer smakelijk en gevarieerd. goede levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi, Bedankt voor de positieve review :) Jordie van Team Uitgekookt

10

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit. Goeze keus. Levering op tijd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Frans, bedankt voor je mooie cijfer. Jordie van Team Uitgekookt!

6

Goulash maaltijdsoep wordt niet als maaltijd gerekend

Ik zag tot mijn vreugde dat de goulash maaltijd soep weer in het assortiment zit. Tot mijn verbazing wordt deze niet als maaltijd gerekend waardoor ik bezorgkosten moet betalen, heb toevallig maar 2 andere maaltijden besteld. De soep kost hetzelfde als een maaltijd en heet ook maaltijdsoep dus lijkt mij logisch dat jullie het dan ook als maaltijd rekenen. De soep zelf is overigens verrukkelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Anna, Ik begreep dat je gisteren al telefonisch contact had gehad met mijn collega over de door jouw geschreven review. De Goulash soep word gewoon berekend als bijgerecht op het moment dat deze niet bij de maaltijden staan betreft het niet als volwaardige maaltijd gezien te worden. ^Jelthe

9

Verrassend lekkere ,mooi afgewogen maaltijden

Goede variatie in keuzemogelijkheden. En handige presentatie. Hopelijk blijft het huidige niveau gehandhaafd, ook als het aantal gebruikers van Uitgekookt toeneemt. Wat ik me heel goed kan voorstellen. Mijn enige punt van kritiek; er wordt toegezegd dat uiterlijk op de dag van aflevering een tijdsbestek van anderhalf uur zal worden doorgegeven. Inmiddels - na drie bestellingen voor verschillende data - is dit nog steeds niet gebeurd. Waardoor de aangegeven afleverperiode vier uur bedraagt. M.i. te lang om thuis te moeten wachten op de uiteindelijke bezorging.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Ruud, Bedankt voor je mooie cijfer en fijn om te lezen dat het zo goed bevalt. Wat betreft de bezorging, ik verwacht dat jij door de fietskoeriers bezorgd krijgt. Helaas is dit niet onze eigen bezorgdienst maar we zijn hier ook mee bezig om een tijdvak voor te versturen :) Jordie van Team Uitgekookt

10

zeer tevreden

Het eten kan in de vriezer waardoor ik het kan pakken als ik moet werken. Zelfs dan is het nog steeds zeer smakelijk en vers. Het word netjes bezorgd op de afgesproken dag en tijd. En het is ruim genoeg voor 1 persoon

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Alida, Bedankt voor je mooie cijfer en wat leuk om te lezen dat de maaltijden zo goed smaken. Jordie van Uitgekookt!

10

Super

Het liefste zou ik nooit meer koken, voor mij de ideale oplossing :)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw of meneer de Leeuw, Wat een mooi cijfer en een mooie review! Bedankt. Groeten, Lieke van Team Uitgekookt

5

Het valt mij tot nu toe wat tegen

De spaghetti was net soep. Veel te nat. De worteltjes waren slap. Ik ben nog maar 2 weken bezig dus kijk het nog even aan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Didy, Wat jammer dat de maaltijden je niet goed zijn bevallen! Zou je contact op willen nemen met de klantenservice? We kunnen dan meteen met je kijken naar een oplossing en jouw tips doorgeven aan de koks. Groeten, Lieke van Team Uitgekookt

10

UItgekookt

Uitgekookt, je bent echt uitgekookt was eerst sceptisch, maar na 4 maaltijden wist ik het zeker ik ga dit vaker doen, en helemaal voor die prijs, elke maaltijd is een smaak explosie, gewoon top, niet te zout en goed gekruid, even in de magnetron en klaar is je Diner. Wij zijn echt uitgekookt. Een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Rob, Bedankt voor je mooie bericht. Fijn dat de maaltijden een smaak explosie teweeg brengen. Ondanks dat je eerst sceptisch was. Jullie zijn nu uitgekookt, daarom staan onze koks graag weer voor jullie klaar 😉 Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

10

Uitgekookt.nl is echt top!

Vanwege mijn persoonlijke omstandigheden kan ik niet zelfstandig koken, Uitgekookt.nl is echt een uitkomst en wel 10x lekkerder én gezonder dan de meeste kant-en-klare maaltijden uit de supermarkt. Prijs versus kwaliteit is prima!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Michel, Bedankt voor jouw mooie review! We vinden het erg fijn dat we ook jou kunnen helpen met onze verse, gezonde en lekkere maaltijden. Onze koks koken met veel plezier voor je. Groeten, Lieke van Team Uitgekookt

8

Ben tevreden

In het algemeen dik tevreden . Twee keer niet. Dat waren de peultjes een en al draadjes niet weg te krijgen . Van de week met dat pannenkoeken gerecht de pannenkoeken waren naar mijn idee in het geheel niet gaar daardoor was alles nogal een kleffe boel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Fons, Leuk om te lezen dat je in het algemeen dik tevreden bent! We hopen natuurlijk dat je dit altijd bent en doen hier ons best voor. Wanneer je tips of feedback hebt, mag je dit doorgeven aan de klantenservice. We kunnen meteen met je kijken naar een oplossing en jouw tips doorgeven aan de koks. Groeten, Lieke van team Uitgekookt

6

Prima

De chili con carne vorige week was prima van smaak maar ik vond de bonen te rauw en daardoor werd het gerecht erg droog. Mag wat meer doorgekookt worden naar mijn smaak.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Anna, Bedankt voor je review, neem voor dit soort meldingen vooral contact op met onze klantenservice. Dit kan via 085-0406065 of via info@uitgekookt.nl Jordie van Team Uitgekookt!

10

de maaltijden zien en smaken heerlijk

ben super tevreden over de maaltijden.de verpakking is praktisch,de maaltijden heerlijk van smaak.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Henny, Bedankt voor de complimenten! Onze koks koken met veel plezier voor je. Groeten, Lieke van Team Uitgekookt

8

Lekker, behalve de maaltijden van rudolph’s

Ben zeer tevreden over de maaltijden. Had echter meer verwacht over de maaltijden van’rudolph’s’. Heb er nu diverse van geprobeerd maar zal deze niet zo snel meer bestellen. 5⭐️ voor de maaltijden van uitgekookt. 3⭐️ voor de maaltijden van rupolph, daarom 4 sterren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat de maaltijden van Uitgekookt je zo goed bevallen :-). Wel vind ik het jammer om te lezen dat de maaltijden van Rudolph minder in de smaak vallen. Heb je dit toevallig al doorgegeven aan onze klantenservice? Dan kunnen wij dit verder oppakken. Jordie van Team Uitgekookt

9

Prijs/kwaliteit in orde

Veel verse groenten, niet zout en veel variatie in keuze. Voor mij een goede vervanging van zelf koken wat ik altijd met plezier heb gedaan maar door omstandigheden niet meer kan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi, Bedankt voor de lovende worden :) Jordie van Team Uitgekookt

2

Hoe word je rijk?

Hoe word je rijk? Bij een kleine maaltijd kost 20 cent minder als een gewoon portie (100 gram) Een groot portie (150 gram )meer kost 1.50 euro meer. Je zou zeggen die prijs verhouding is niet goed. 100-gram kost 20 cent dus 150 gram zou 30 cent zijn, nee 1.50 euro meer. De prijs is in piep kleine letters te zien onder aan de bladzijde met een vergroot glas. om die reden wil k geen bestelling doen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jo, Bedankt voor je bericht. We willen graag telefonische met je in contact komen maar hebben helaas geen gegevens van je. Wil je contact met ons opnemen? Ons telefoonnummer is 085-0406065 Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

10

Geweldig bedrijf

Mijn bestelde pakket zou gisteren worden bezorgd echter was het pakket spoorloos maar…de bezorger kwam toch een pakket brengen met daarin 2 maaltijden,nood bezorging zodat ik toch eten had ,hulde aan de bezorger ,later op de avond gebeld door het bedrijf en met de nodige excuses gevraagd of ik a.s vrijdag een nieuwe box kon ontvangen met de door mij bestelde maaltijden ,toen ik vroeg of ik die 2 maaltijden moest betalen was het antwoord ,nee meneer service van ons bedrijf ,nou jullie begrijpen wel dat ik ze njet voor niets een 10 heb gegeven,zeer tevreden met deze oplossing en alle hulde voor het eindelijk respecteren van zijn klanten ,kan menig bedrijf wat van leren Groeten Gerard

  • Aanbevelen? Ja
10

we zijn beide zeer tevreden het smaakt ons gewoon geweldig.

Je heb zoveel keuze er is altijd wat je lekker vind.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Ron, Dankjewel voor je mooie cijfer! Je schrijft dat jullie beiden erg tevreden zijn. We hopen jullie nog vaak onze smaakvolle en gevarieerde maaltijden te mogen bezorgen. Graag tot horens! Groeten, Margriet van Team Uitgekookt.nl

10

Een goede oplossing voor alleen staanden

Een gevarieerdere keuze voor uitstekende goede maaltijden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Jos, Fijn om te lezen dat je tevreden bent :) Jordie van Team Uitgekookt

2

Veel te duur geworden, ik ben gestopt met Uitgekookt.

Helaas is het veel te duur geworden. Ik ben daarom gestopt met Uitgekookt. Ik koop mijn maaltijden gewoon weer bij de supermarkt. Het versvak van de supermarkt is veel beter dan vroeger, dus daar kun je ook prima maaltijden kopen voor veel minder geld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Ties, Wat jammer om te lezen dat je niet meer met Uitgekookt verder gaat. We werken tegenwoordig met meer prijscategorieën, en hierdoor kan het lijken dat het wat duurder is. Maar je krijgt tegenwoordig bij ons ook een vroegboek korting wanneer je op tijd besteld. Graag zou ik je hier uitleg over kunnen geven. je kunt ons altijd bereiken op 085-04060065. Jordie van Team Uitgekookt

10

Verrassend smaakvol,, voedzaam.

Ruime variatie. Kijk uit naar de maaltijd. Uitstekende bezorging. Top!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Els, Bedankt voor de complimenten! Leuk om te lezen dat het je zo goed bevalt. Groeten, Lieke van Team Uitgekookt

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd