Mij bevalt het nog elke dag,zelf mijn familie hebben genoten van de heerlijke maaltijd.
Heerlijk en veel variatie
Jullie zijn gewoon goed van qualiteit tot service
De maaltijden zijn erg lekker en makkelijk te bestellen en niet duur. En een dikke pluim voor de bezorger.
G
Af en toe genieten van een heerlijke maaltijd die voor je wordt gekookt. Na een moeilijke tijd is het makkelijk en heerlijk om een lekkere maaltijd te kunnen bestellen en er van te kunnen genieten zonder veel "gedoe" En de bezorgers zijn erg vriendelijk
Lekkere maaltijden. Simpel bestellen. Op tijd geleverd.
Ik ben iedere week weer aangenaam verrast door de kwaliteit en smaak van de gekozen maaltijden. Voor de vriendelijke en tijdige bezorging heb ik alleen maar lof.
Gevarieerd en lekker!!.. Altijd keurig en netjes afgeleverd binnen afgesproken tijd..!! Ga zo door!!
Ik had de Italiaanse stoofpot met, volgens het etiket, aardappeltjes. Het waren echter patatjes! Ik heb ChatGPT gevraagd of het mogelijk is om vers gefrituurde patat te koelen en vervolgens op te warmen in de magnetron. Het antwoord begon met: "Welke ******...". Misschien een goed idee om de kok ook de vervolg-cursus "Koken voor beginners" te laten volgen? De patat weggegooid. De rest was lekker.
Ik dacht,ik ga het eens proberen omdat ik alleen ben en inderdaad een beetje uitgekookt raakte Bevalt goed.
Sinds afgelopen oktober 2025 bestel ik mijn maaltijden bij uitgekookt was zeer tevreden over uitgekookt en de maaltijden maar sinds ze de gold status geïntroduceerd hebben ben ik alles behalve tevreden de gang van zaken ik ben een vaste klant neem wekelijks af, ik bestel meteen vooruit voor de hele maand want dan ben ik meteen voor de hele maand klaar nu ben ik al meerdere malen mijn gold status kwijtgeraakt reden zeg het maar er wordt gezegd dat je,je gold status krijgt door minimaal 3 weken achtereen 4 maaltijden bestel dit doe ik maandelijks het kan een keer voorkomen dat ik in een week een keer 3 maaltijden bestel omdat ik dan toevallig misschien 2 dagen buitenshuis eet, ik vind het heel jammer dat je als trouwe klant meteen je gold status kwijt bent. Dit betekent dus ook als men langer dan een maand op vakantie gaat ben je,je Gold status kwijt ik vind dat heel erg spijtig voor vaste klanten en alles behalve ondergewaardeerd.
Oké
Beste lezer, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je het gemak van onze maaltijden waardeert en altijd iets lekkers in huis hebt. Daar doen we het voor! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We hopen je ook in de toekomst te blijven verrassen met onze maaltijden. Met vriendelijke groet, Lise van Team Uitgekookt
Smaakvol, grote variatie aan keuzes.
Beste Jan, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je onze maaltijden als smaakvol ervaart en blij bent met de ruime keuze. Heerlijk eten dat in een mum van tijd op tafel staat, dat is precies wat we onze klanten willen bieden! Bedankt voor het delen van je ervaring en nog veel smakelijke genietmomenten gewenst. Met vriendelijke groet, Lise van Team Uitgekookt
Heerlijke maaltijden, alleen hoeft er voor mij geen paprika gebruikt te worden. Extra puntje: De houdbaarheidsdatum op een andere plek aanbrengen, staat nu op het zwarte gedeelte van de folie en is dus onleesbaar. BELANGRIJK!!!!!
Beste Dirk, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je onze maaltijden lekker vindt en de variatie waardeert. En natuurlijk nemen we je opmerking over de paprika mee, smaken verschillen gelukkig! Ook bedankt voor je waardevolle feedback over de houdbaarheidsdatum. We zijn ons ervan bewust dat de TGT-datum momenteel niet altijd goed leesbaar is doordat deze op het zwarte gedeelte van de folie staat. Onze kwaliteitsafdeling is hier druk mee bezig en onderzoekt momenteel de beste oplossing om dit aan te passen. We hopen dit begin september te hebben opgelost, zodat de datum weer duidelijk leesbaar is voor iedereen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit onder onze aandacht te brengen en veel eetplezier gewenst met onze maaltijden! Met vriendelijke groet, Lise van Team Uitgekookt
Altijd heerlijk eten. Altijd netjes op tijd. En aardige mensen die het komen brengen.
Beste Saskia, Wat een mooie review, bedankt! Fantastisch om te lezen dat je steeds weer geniet van onze maaltijden. Ook fijn dat de bezorgingen netjes op tijd zijn en dat onze bezorgers zo positief worden ervaren. Die complimenten geven we met plezier aan hen door! Bedankt voor je vertrouwen en veel smakelijke eetmomenten gewenst. Met vriendelijke groet, Lise van Team Uitgekookt
Eten is heerlijk,en gevarieerd
Beste Jannie, Bedankt voor je geweldige review! Wat leuk om te horen dat je zo geniet van onze maaltijden. Fijn dat zowel de smaak als de variatie in de smaak vallen, daar worden wij blij van! Bedankt voor het delen van je ervaring en alvast veel eetplezier gewenst met de volgende maaltijden! Met vriendelijke groet, Lise van Team Uitgekookt
Het is lekker en snel klaar.
Beste Marie, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de maaltijden goed smaken en snel klaar zijn. Precies waar we naar streven: lekker eten, zonder gedoe! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en hopelijk mogen we je nog lang van smakelijke maaltijden voorzien. ^Lise
Wij bestellen sind een half jaar wekelijks bij uitgekookt. Wij vinden de maaltijden erg lekker en vooral ook zeer gevarieërd. Elke week keuze uit meer dan 24 verschillende maaltijden, en elke week veranderd ook het aanbod van deze maaltijden. Top! Misschien alleen in de warmere maanden wat meer keuze uit koude maaltijden zoals (maaltijd)salades?
Beste lezer, Wat leuk om te lezen dat jullie al een half jaar wekelijks van onze maaltijden genieten! Bedankt voor de mooie woorden over de smaak en de variatie in ons assortiment. Daar doen onze koks en menuplanners het natuurlijk voor! Ook bedankt voor je leuke suggestie over meer koude maaltijden en maaltijdsalades tijdens de warmere maanden. Dat klinkt als een heerlijk idee voor zomerse dagen! We nemen dit soort feedback altijd mee en zullen jouw tip zeker doorgeven aan onze collega's die het menu samenstellen. Nogmaals bedankt voor je enthousiaste review en veel eetplezier gewenst met onze maaltijden! Met vriendelijke groet, Lise van Team Uitgekookt
Lekker eten en netjes verzorgd
Beste Tim, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest! 💚 Geweldig dat je hebt genoten van het eten en dat de levering netjes en op tijd was. Daar doen we het voor! Bedankt voor je mooie woorden en hopelijk mogen we je nog vaak van lekkere maaltijden voorzien. Met vriendelijke groet, Larissa - Team Uitgekookt
Ik vind de maaltijden smakelijk. Ze voldoen aan de verwachtingen. Ik eet nu drie weken 'Uitgekookt'. Ik warm de maaltijden op in de magnetron. Als ik de maaltijd op mijn bord geschept heb is de mooie opmaak zoals de foto aangeeft niet na te maken. Ik ga deze week proberen om uit de zwarte bak te gaan eten en te zien of dat me bevalt. Het lijkt ongezellig, maar ik ga het proberen.
Beste Johan, Bedankt voor je mooie review en wat leuk om te lezen dat de maaltijden je goed bevallen en aan je verwachtingen voldoen! 💚 We begrijpen heel goed wat je bedoelt met de presentatie van de maaltijd. Op de foto ziet alles er natuurlijk prachtig opgemaakt uit, terwijl dat na het opscheppen soms anders oogt. Leuk dat je gaat proberen om eens rechtstreeks uit de zwarte schaal te eten. Veel klanten vinden dat verrassend handig, maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat jij zelf het prettigst en gezelligst vindt. Fijn dat je de grote keuze en de smaak van de maaltijden waardeert. We hopen dat je ook de komende weken nog veel lekkere favorieten ontdekt! Met vriendelijke groet, Larissa - Team Uitgekookt
Smakelijke maaltijden, die er bovendien lekker uitzien. Bezorging punctueel Wachtijden aan de telefoon dikwijls erg lang. Laatste keer ruim 11 minuten.Toen heb ik afgehaakt.
Beste Joop, Bedankt voor je mooie review en je fijne woorden over onze maaltijden en bezorging. 💚 Wat jammer om te lezen dat je laatste ervaring met onze telefonische wachttijd niet goed was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen goed dat 11 minuten wachten te lang is. We nemen dit signaal mee om onze bereikbaarheid te verbeteren. Met vriendelijke groet, Larissa - Team Uitgekookt
Heel goed, ga zo door ,niet zo pinda saus doen. dat vindt ik jammer .maak het gerecht niet lekker op. en verder is het prima. dank je ,
Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling en je feedback! Fijn om te lezen dat je verder zo tevreden bent over onze maaltijden. 💚 We begrijpen je opmerking over de pindasaus en dat dit niet bij ieder gerecht in de smaak valt. We nemen dit signaal zeker mee om onze gerechten en samenstellingen verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Larissa - Team Uitgekookt
Ik ben dol op de maaltijden van Uitgekookt
Beste Arie, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent en echt geniet van onze maaltijden. 💚 Met vriendelijke groet, Larissa - Team Uitgekookt
Heerlijke maaltijden.
Beste Paula, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je de maaltijden zo lekker vindt en er echt van geniet. 💚 Met vriendelijke groet, Larissa - Team Uitgekookt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.