Het was super goed, alles tot in de details perfect verzorgd. De bbq spullen zijn netjes aan huis bezorgd en ook weer opgehaald. We hadden alles afgewassen maar dat bleek niet eens te hoeven. Het was allemaal even lekker en precies genoeg. Iedereen heeft gesmuld, een aanrader!

Top eten

Heerlijke maaltijden voor elke leeftijd.

Heerlijke gezonde maaltijden.

Al zo'n 10 weken lang worden er iedere dinsdagmiddag 5 maaltijden bij mij bezorgd en dat naar volle tevredenheid! Ik geniet van deze gevarieerde maaltijden, altijd voldoende heerlijke groenten, een lekker stukje vlees of kip. De sauzen zijn ook heerlijk, soms wat te weinig. Bij de maaltijden zit ook altijd het nieuwe menu en daar ga ik altijd even voor zitten, soms moeilijk om een keus te maken! Ik hoop nog lang van deze maaltijden te mogen genieten.

Prima service en gedoe-vrij

Goede ervaringen met de service en aanlevering. Drankarrangement wel bizar duur.

Fantastische bezorgservice en eten is TOP!

Ik krijg 2x per week de maaltijden door mijn vaste bezorger Jos thuisbezorgd, erg fijn en het eten smaakt heerlijk!

Er is al heel wat verbeterd

Na mijn klachten over het stelselmatige geleverde ondergewicht van maaltijden heeft “Uitgekookt” een flinke verbeterslag gemaakt. Daartoe was een, van beide zijden pittig, telefoongesprek met de eigenaar, Johan van Marle, aan vooraf gegaan. Opnieuw beloofde hij beterschap met onmiddellijke ingang en dat is ook gebeurd. Geen ondergewicht meer sinds het eerste telefoongesprek. Prima. In een tweede (controle)telefoongesprek met hem besprak ik ook de smaakvariatie met betrekking tot maaltijden waarin rijst en de pasta’s zoals mihoen, bami, noedels, spaghetti, tagliatelle, penne etc. wordt verwerkt. Hoewel er variatie in de groente pakketten zitten wilde hij hier wel aan gaan werken. Het is natuurlijk logisch dat je bij een bord spaghetti geen 200 gram groente kunt verwerken, als de maaltijd Italiaans moet smaken, voor een bord nasi geldt hetzelfde, dat moet oosters smaken/gekruid zijn. Tegen het einde van het jaar eens kijken of dat gelukt is. Uit mijn gesprekken met de heer van Marle blijkt dat klachten en ideeën door het bedrijf serieus worden genomen. Dus aarzelt u niet als u een goed idee (of een klacht) heeft. Communicatie per e-mail is daarbij het beste.

Heerlijke borrelhapjes

Heerlijke borrel hapjes. Wel gaarne aandacht aan de communicatie. Zou dag van te voren mailtje krijgen met bezorg moment. Deze niet gekregen. Nu was er gelukkig iemand de hele dag thuis. En omdat eerste keer een bestelling was toch even spannend.

Bad costumer service

The customer service is not flexible and relatable to the customer. First time I order, very excited to receive the order but missed the delivery for 20 min. The external company that deliver for them was not possible to contact or without answer. They contact me back said that there is nothing they can do, they won’t send it again or return my money or offer any kind of solution. I wasted my money and my time and feel robbed.

Top gerechten. Koud en goed warm.

Alles keurig aangeleverd. Alles op goede temperatuur. Iedereen was zeer tevreden. Alles weer keurig opgehaald.

Een dag van tevoren gebeld en alles top verzorgd!

Goede service en eten smaakte goed!

lekker, snel en denken mee

Was binnen no time geregeld en ze dachten goed mee.

Zorgeloos genieten

Afgelopen weekend met de familie genoten van een heerlijke BBQ. Positief verrast door de kwaliteit van zowel het eten als de overige materialen. Top, zeker voor herhaling vatbaar. Uitgekookt bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De tienen die gegeven worden zijn zo te zien voor feesten en partijen. Het geleverde is kwalitatief ook goed en smaakvol. Er zijn echter ook minpunten die ervaren worden als je vaker zaken doet. Ik bestel gemiddeld 4 tot 6 gerechten per week dan heb je een bredere ervaring dan dat je een enkele keer besteld. Eerder heb al in reviews aangegeven waar verbetering nodig is. De aflevering is aanmerkelijk verbeterd sinds er een nieuwe bezorger is, maar ook daar gaan nu steekjes vallen. Directe terug betaling bij klagen, zie hierna.

Alert blijven op de bezorging. afgelopen 2 weken enkele keren wat later dan gepland en een keer zelfs om 10 voor 11, terwijl meegedeeld is dat tussen kwart over 7 en kwart over 8 zou worden bezorgd. Ook het gewicht van de gerechten is nog steeds niet op peil. Meerdere keren werd te weinig geleverd. Een keer zelfs meer dan 50 gram. Ik wil niet iedere keer klagen en geld terug vragen indien 20-30 gram te weinig geleverd wordt, maar bij 30 gram (5% of meer) ligt voortaan wel mijn grens. Een keer werd 50 gram te weinig geleverd. Ook daar heb ik maar niet over geklaagd omdat ik een week eerder net een terugbetaling had ontvangen. Te weinig is voor ons niet acceptabel omdat de hoeveelheid van ten minste 600 gram gewoon nodig hebben. Ik geef hier echter wel minpunten voor, ten opzichte van de vorige review. Totaal een halve ster minder dan de vorige review. N.a.v. de review heeft Üitgekookt" mij telefonisch benaderd. en beterschap belooft. In een volgende review zal ik aangeven of dat is gelukt. Vandaag 13 juni 2019 echter nog niet. Het pakket zou tussen 19:00 en 20:00 uur gebracht worden, dat werd 22:10 en van de drie pakketten woog er een te weinig. En op 17 juni 2019 ook niet. Van de levering (3 maaltijden) op wogen er 2 te weinig.

Héérlijk vlees en vis voor op de bbq. Salades en brood erbij. Bbq was echt top. Iedereen op onze bruiloft was enthousiast.

Echt lekker vers eten.

Vele maaltijdenservice uitgeprobeerd maar alle vielen na een tijdje af. Uitgekookt niet want die blijven je steeds iedere week verassen met andere maaltijden. In een woord Super, blijf zo door gaan.

Matig niet wat ik gewend ben

Levering BBQ zonder salades. Na een hoop discussie of het er nu wel of niet bij zat kreeg ik te horen dat ze het zouden nazoeken. Uiteindelijk maar weer opnieuw contact gezocht of er al duidelijkheid was. De salades werden alsnog bezorgt werd aangegeven. Echter helaas niet wat er op de site vermeld staat.

Alles netjes op tijd. Perfecte kwaliteit. Met 35 man een BBQ gehad en geen klacht gehad. Wij gaan er de volgende keer weer voor. Hartelijk bedankt.

Het was een heerlijk, goed verzorgde salades lunch

Het was een heerlijk, goed verzorgde salades lunch

Uitgekookt bood voor ons personeelsfeest (110 man) een zeer 'uitgekookte' BBQ met een 'uitgekookt' assortiment aan vlees/vis en salades met als finale afsluiter een ijsbuffet van ongekende klasse. Dit alles bereid en gepresenteerd door een professionele crew van drie chef-koks. Kortom, een absolute aanrader voor elke organisatie die zijn personeel wil verrassen..

Geen kiloknallers

Kan niet beter

Geweldig.!!

Eten was enorm lekker. Goede service, echte aanrader en ook zeker het geld waard!! We hadden een bbq met twee “delen” ene deel was bbq andere een “bak” kon je meer groente enz op grillen/bakken. De bbq deed het niet. Als hij aan was, dan ging hij na 5 min weer uit. Dus uiteindelijk na veel prutsen en proberen hebben we ons vlees gebakken op/in de bak..

Heerlijk gegeten samen met mijn collega's.

Heerlijk vlees en eveneens heerlijke salades! Er was meer dan genoeg, dus de dag erna lekker verder gegeten.

Een zorgeloos feest gevierd

Alles verliep volgens plan, opzetten van de gehuurde materialen, het bezorgen van het eten, het contact tussentijds. En het eten was super. Mensen waren erg te spreken over de kwaliteit van het vlees en de lekkere salades. Ik zou het de volgende keer opnieuw zo doen. Bedankt!

Alles keuring en netjes verzorgd

Alles keurig uitgezet op tafel met bordjes erbij wat het voor een eten was. De volgende dag waren we niet thuis maar middels duidelijke afspraken alles keurig opgehaald

Heerlijke hapjes

Het is niet echt duidelijk waar je de spullen moet ophalen/ brengen

Over UITGEKOOKT