• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles nagekomen zoals besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en lekker eten. Ruim voldoende voor iedereen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Afspraken goed nagekomen en prima eten. Alles goed verzorgd!

Wat meer keuze uit gerechten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De Bourgondische BBQ was zeer goed. Grote, malse stukken vlees van hoge kwaliteit en lekkere, bijzondere salades.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verzorgd, netjes en schoon. Op tijd geleverd.

Check of juiste en volledige bestelling wel geleverd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige communicatie, eten culinair hoogstandje, superlekker en ook veel!

Niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze hebben me goed geadviseerd over de tapashapjes die we het best konden bestellen. Keurig verzorgd en op tijd geleverd. Het zag er feestelijk uit.

Misschien iets minder hapjes op de presenteerschalen plaatsen, of per soort met vermelding vd hoofdbestanddelen erbij. Ik kon nu de gasten niet goed vertellen wat het precies was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

kwaliteit en bereiding perfect ,vers heid goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verzorgd en erg lekker eten!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

meedenken

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering goede kwaliteit

op de website duidelijker aangeven hoeveelheid per persoon

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen afspraken na. Kwaliteit en service voldeden aan de verwachtingen. Prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De telefonische informatie en bestelling was heel attent en plezierig. De bezorging en het gebruik van borden bestek enz was geweldig, servetten onderzetters kaartjes, heel professioneel. Het oogste veel lof. De broden met smeersels enz. waren zo op, lekker De koude visschotel en vleesschotel waren erg lekker, en mooi opgemaakt en goed koel verpakt. Van de warme maaltijd vonden we de kip enz erg lekker, daarna de spinazie rösti enz. Van de zalmschotel werd de zalm afgepikt en de groente bleef over. De varkenshaas enz vonden we minder geslaagd. De schaal was ook te vol, het werd warm,meer niet De pasta met roomsaus, vond ik te machtig , bij het goed warm worden, werd hij plakkerig, de saus was te dik, zodat het aan de pasta plakte. Ik vond de schaal ook te vol om te roeren. De gelbusjes zijn prettig om te gebruiken. Ook heel plezierig, er blijft geen eten of brand lucht in je huis hangen We hadden meer dan voldoende eten en de groep heeft het een prima buffet gevonden.

De rodekool salade vond ik te zoet en te plakkerig. Doe de schalen niet te vol, de puree bv blijft te dik, dit gaat ten koste van de smaak. Ik vindt 2 of 3 warme gerechten meer dan voldoende. Warme vis en vlees dat kort en snel bereid moet worden voor consumeren vindt ik niet zo geschikt . In overleg met de klant zou je de pasta ook ongekookt er bij kunnen doen, zodat het later erbij gevoegd kan worden. Het voorgerecht was wel een 9 waard De warme gerechten een 7 .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede communicatie. Heerlijke bbq. Porties zijn ruim voldoende Voor herhaling vatbaar

Tip, Meer keus in salades

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Pas lid geworden voor m'n vader van 90. Heel even was de opstart lastig doordat de bezorger 't eten voor de deur zette zonder aan te bellen. Maar nu loopt alles vlekkeloos en is m'n vader vooral ook zeer tevreden. We hebben diverse maaltijdservice geprobeerd, en "Uitgekookt" is de lekkerste! Ik overweeg voor mezelf ook een aantal per week te bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer verzorgde BBQ geleverd en zeer prettige communicatie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles was goed geregeld! Hoeveelheden waren ruim voldoende en alles was heerlijk! Ook met de glutenallergie werd goed rekening gehouden.

Over UITGEKOOKT

Filter op Taal