Heerlijke maaltijdem

Ben een paar maanden bij een ander. Geweest was ook.wel goed.maar.ik.vind jullie net iets beter

Hi Tjitska, Wat een mooi compliment voor ons om te lezen dat je ons net iets beter vindt! We zijn blij dat we weer voor je mogen koken. Hopelijk blijf je nog lang genieten van onze maaltijden. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt

Heel lekker en zeer gevarieerd. Perfecte bezorging

Heerlijke maaltijden met veel variatie. Voor ieder wat wils. ! Heel makkelijk te bereiden. Perfecte bezorging volgens afspraak. Voor iedereen aan te bevelen die weinig tijd heeft.

Goedemiddag J.J. van Beveren, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met veel variatie in de maaltijden. We proberen inderdaad voor ieder wat wils op het menu te zetten! Mooi dat de bezorging ook loopt volgens afspraak. Wij hopen nog lang voor je te mogen koken. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt

Prima eten

Hoi Leni, Wat leuk om te lezen dat het eten prima is! Onze koks koken graag voor je. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt

Heerlijk maaltijden

Hoi Frank, Wat leuk om te lezen dat je onze maaltijden heerlijk vindt! De complimenten geven we door aan de koks! zij smullen van deze mooie woorden. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt.

Heerlijke maaltijden

Beste Annemieke, Wat geweldig om te lezen dat je onze maaltijden zo goed vindt! Wij vinden het super om dit te lezen en wij hopen dat je nog lang en gezond van onze maaltijden mag genieten ๐Ÿ˜Š Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden

Heerlijke verse smaakvolle maaltijden!

Beste Karin, Wat een ontzettend mooie review, bedankt! Wij vinden het geweldig dat je ons dit laat weten en wij delen deze mooie worden gelijk met onze keuken. Blijf vooral van onze maaltijden genieten, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees! Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden.

Verrassend en lekker. Fijn thuiskomen na een volle werkdag.

Beste Belinda, Wat heerlijk om te lezen dat onze maaltijden voor een fijne thuiskomst zorgen na een drukke dag! We hopen dat elke maaltijd een smakelijke verrassing blijft. Geniet ervan! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Bezorging altijd op tijd. Het eten smaakt uitstekend. Veel keus en dat vind ik erg fijn.

Beste Anja, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat alles naar wens is, van de punctuele bezorging tot de smaak en de keuzevrijheid in onze menu's. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Goed zo

Goede maaltijden zeer smakelijk

Beste Paul, Super om te lezen dat de maaltijden in de smaak vallen! Bedankt voor het delen van je ervaring. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Goede kwaliteit en service

Alles verloopt zoals het hoort.

Beste Gerard, Dat is fijn om te lezen. Bedankt voor je positieve feedback. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Restaurant waardig

Zeer goede ervaring, leveringen binnen het opgeven tijd bestek. Veel keuze, lekker en niet ongezond. Erg handig als je weinig tijd hebt.

Hoi Erik, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat de maaltijden altijd binnen het opgegeven tijdvak bij jou bezorgd worden. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Hoi Rino, Wat mooi om te lezen dat je ons 'top' vind! Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Altijd een feestje!

Verrassend, smakelijk, goed gekruid, vers, aantrekkelijk en daarnaast een goede persoonlijke service. Zelf mijn verjaardag wordt aan gedacht met een kaartje en appel-crunch-gebakje!

Beste, Wat een mooie review! Bedankt hiervoor en we hopen nog lang naar tevredenheid voor je te mogen koken. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Het is echt heel goed

Het eten is heel goed plus de service ook en de bezorging klopt altijd

Beste Teun, Bedankt voor deze prachtige review, wij vinden het geweldig dat je deze met ons deelt. Wat super om te zien dat je zowel over ons eten als over de bezorging tevreden bent. Blijf vooral genieten van onze maaltijden, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees ๐Ÿ˜Š Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Lekker, gezond en gemak

Sinds kort eten we uitgekookt, het smaakt heerlijk en het is heel relaxed. Het gemak waarmee je de maaltijd kunt nuttigen is heel prettig. Geen gesleep met boodschappen en steeds bedenken wat gaan we eten. Aanrader.

Beste Angelique, Bedankt voor je fantastische feedback! We zijn zo blij om te horen dat je onze maaltijden lekker vindt en dat ze jouw leven gemakkelijker maken. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijn weekend verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Heel lekker eten

Mijn vrouw en ik beide 81 jaar zijn zeer tevreden

Goedmiddag Kees, Bedankt voor je review en wat goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Eet smakelijk! Jordie van Team Uitgekookt

Erge lekkere maaltijden

De maaltijden zijn allemaal erg smakelijk. Gezond. Absoluut niet gezouten. Combinatie van de verschillende gerechten bij elkaar is Top

Hi Yvonne, Bedankt voor je complimenten! Het is leuk om te horen dat onze maaltijden je goed bevallen. Ik ga het doorgeven aan onze koks. ๐Ÿ˜Š Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Alles super lekker

Hi Wim! Bedankt voor je mooie compliment! Wat is de lekkerste maaltijd die je tot nu toe hebt gehad?๐Ÿ˜Š Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Alle maaltijden zijn erg smakelijk en zien er goed uit

Hoi Pierre! Heel erg bedankt voor je mooie complimenten! Ik ga ze voor je doorgeven aan de keuken. ๐Ÿ˜Š Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Maaltijden zijn gewoon TOP!

Lekkkeerrrrrrrrrr

Hoi Steef, Bedankt voor deze mooie review. We hopen nog lang voor je te mogen koken! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Lekker

Ik vind het lekker , ben alleen dat dit is een echte aanrader.!!!

Hoi Dina, Mooi om te lezen dat je onze maaltijden lekker vind en dat je ons zou aanraden! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Een top-kok

Het eten smaakt zo lekker, of ik het zelf heb gekookt.

Hoi Ria, Wat leuk om te lezen dat we zo in de smaak vallen. Bedankt! Jordie van Team Uitgekookt

In 1 woord: perfect!

Mijn man is vrachtwagenchauffeur en zocht kant en klare maaltijden, een collega attendeerde hem op uitgekookt.nl Een prima keuze!

Hoi Jolanda, Wat een geweldige beoordeling! Onze maaltijden zijn ook perfect voor mensen die veel onderweg zijn, zoals je man. Zo weet je dat je man ook onderweg, gezond eet ๐Ÿ˜‰. Groet Janita.

Toppertje

Altijd vers en altijd lekker

Beste Martie, Bedankt voor deze prachtige review. We vinden het superleuk dat je deze ervaring met ons, en met andere wilt delen. Blijf vooral genieten van onze maaltijden, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees ๐Ÿ˜Š Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Vriendelijk, makkelijk en lekker

Bevalt na 3 zendingen van 4 maaltijden op een enkele maaltijd na prima. Telefonisch contact is makkelijk en vriendelijk. Ik ben erg tevreden. Bezorger vriendelijk en attent!

Beste Gerard, Wat een prachtige review, bedankt! Wij vinden het super om te lezen dat je van de maaltijden kunt genieten en dat je tevreden bent over onze service. Wij hopen dat wij nog veel lekkere en gezonde maaltijden voor je mogen koken, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees ๐Ÿ˜Š Groetjes, Noach van Team Uitgekookt