Gevarieerde maaltijden van prima kwaliteit tegen zeer acceptabele prijs.

Bovendien altijd op tijd bezorg

Beste Kees, Bedankt voor deze supermooie review! Wij vinden het fantastisch dat je ons dit laat weten, bedankt! Wij hopen dat wij nog lang en gezond voor je mogen koken, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

het is een feest als uitgekookt is geweest.

De maaltijden zijn uitstekend bereid. Wij genieten ervan.

Beste Ben, Wat een prachtige review en wat ontzettend leuk dat je deze met ons deelt! Wij vinden het super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze maaltijden en wij geven dit bericht gelijk door aan onze keuken. Blijf vooral genieten van onze maaltijden, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Top maaltijden!!

Heerlijke gevarieerde maaltijden wat een keuze. Top!! Ben elke week benieuwd naar de keuze daar verheug ik mij op.

Hoi Tilly! Bedankt voor je mooie complimenten! We doen elke week ons best om weer heerlijke maaltijden voor je uit te zoeken. De aankomende weken krijgen we een nieuwe categorie genaamd "Roots" op het menu. Ik ben benieuwd wat je daarvan vindt! 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Erg tevreden

Overzichtelijke, ruime keuze. Eenvoudig bestelproces, snelle, vriendelijke levering, keurig binnen de aangegeven tijd. Maaltijd smaakt zoals het eruit ziet: Erg smakelijk !!!

Hoi Hans! Wat een ontzettend mooie complimenten! Heel erg bedankt. 😊 We waarderen je positieve mening over onze maaltijden en het proces daaromheen enorm. We hopen nog veel maaltijden voor je te mogen koken! Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden

Nu paar weken 2 maaltijden per week besteld, echt lekker. Voor ons was 450gr te weinig over op 600 gr p.p. ruime voldoende. Ik doe ze in de oven maar 30 min op 150° ipv 120° dit was lauw, nu goed warm.

Beste Birgitte, Wat geweldig dat wij van jou een 10 als cijfer krijgen! Wij staan met veel plezier in de keuken en ik ben dan ook blij dat je geniet van onze maaltijden. 😊 Fijn dat wij door onze verschillende portiegroottes zo goed mogelijk kunnen aansluiten bij je eetbehoeften. Wij hopen nog een lange tijd voor je te mogen koken! Met vriendelijke groet, Muriël van Team Uitgekookt

Super fijne ‘helpdesk’, heerlijke gezonde maaltijden, vol op keuze, vriendelijke chauffeur

Beste Hetty, Wat een prachtige review, bedankt dat je ons dit laat weten! Wij vinden het super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en onze maaltijden. Wij hopen dat wij nog lang en gezond voor je mogen koken, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees! Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Great concept, great food and great service!

This is a great concept for anybody that want to eat good but do not know what to make everyday. For me that work away from home and are alone during the week, it is great! I have a variation to choose from and the food is very tasty! For me it definitely works, because when I cooked myself I never did a balanced meal. Now I get my meat and vegetables in! It is also very affordable and a person definitely get value for their money!

Hi Leon! Thank you for your compliments. It's nice to read that you like the meals and our service. We believe healthy food is extremely important at Uitgekookt and are very happy that we have been able to ensure that you are eating a little healthier. We hope to surprise you with more delicious meals in the future. Kind regards, Ariene from Team Uitgekookt

De maaktijden zijn heerlijk en smakelijk

Prima klaar gemaakt en met zorg bereid!!

Hoi Lourens! Bedankt voor je mooie complimenten en je review! Het is fijn om te horen dat de maaltijden je goed bevallen en je onze liefde in de bereiding hierin terug ziet. 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Prettig en heel lekker

Lekker, goed gekruid. Zeer smaakvol.

Beste Nathalie, Wat leuk om te lezen dat je onze maaltijden zeer smaakvol vindt! Wij staan met veel plezier in de keuken en dit beschouwen wij dan ook als enorm compliment. Hopelijk mogen wij nog lang voor je koken en kunnen wij binnenkort van een 9 als cijfer een 10 maken! 😊 Met vriendelijke groet, Muriël van Team Uitgekookt

Super makkelijk

Hup in de magnetron. En binnen 5 minuten eten op tafel. Handig snel en lekker gezond.

Beste Frank, Bedankt voor deze prachtige review, wij vinden het super om te lezen dat je kunt genieten van het gemak dat onze maaltijden bieden! Wij hopen dat wij nog lang en gezond voor je mogen koken, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

De seizoensspecials zijn een aanrader

Door een operatie aan de hand kan ik tijdelijk lastig zelf koken, dan is Uitgekookt een ideale oplossing. Ik heb nog geen enkele misser gehad, dwz dat elke maaltijd me nog gesmaakt heeft. In het bijzonder kan ik op dit moment de seizoensspecials met de asperges aanbevelen, allemaal toppers!

Beste Suzanna, Wat geweldig om te lezen dat wij voor jou zo'n uitkomst zijn! Zeker na een operatie is een stukje gemak wel fijn en ik ben dan ook blij dat je niet alleen geniet van het gemak, maar ook van de smaak van de maaltijden. De seizoensspecials zijn onze trots en het is dan ook fantastisch dat je hier extra van geniet. Wij hopen nog een lange tijd voor je te mogen koken! Met vriendelijke groet, Muriël van Team Uitgekookt

Smaakvol en kwalitatief uitstekend eten.

Wij genieten nog maar kort van de uitstekende en smaakvolle maaltijden.

Beste meneer/mevrouw Pater, Wat fantastisch om te lezen dat jullie genieten van onze uitstekende en smaakvolle maaltijden! Wij staan met veel plezier in de keuken om dagelijks weer heerlijke recepten te bereiden en het is dan ook geweldig om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn. Wij hopen nog een lange tijd voor jullie te mogen blijven koken! Met vriendelijke groet, Muriël van team Uitgekookt

Ik kijk iedere keer weer naar uit naar de maaltijd!

De kwaliteit van de maaltijden is perfect. Voldoende variatie ook. De bezorging is punctueel. De mensen zijn allemaal even aardig en leggen alles goed uit. Een ander positief punt: ze zijn ook telefonisch bereikbaar.

Hi Han! Bedankt voor je leuke feedback! Het is heel fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Heerlijke gevarieerde maaltijden

Lekkere maaltijden, goede porties en je wordt vriendelijk te woord gestaan na telefonisch contact.

Hi Marco! Bedankt voor je lovende review! Het is erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons en over onze maaltijden! We hopen dat we je nog lang mogen helpen en verrassen met heerlijke maaltijden. 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Super smakelijke maaltijden

Wat een heerlijke maaltijden en uitgebreide keuze, ook de bezorging is prima geregeld, veel lof voor dit concept!!!!

Hi Wijnand en Jolanda! Bedankt voor jullie leuke review! We zijn ontzettend blij dat jullie tevreden zijn over onze maaltijden en de bezorging daarvan. 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Gezonde maaltijden voor een goede prijs.

Goede gezonde maaltijden en ruime keuze voor een goede prijs,klantvriendelijke bezorger en altijd op de afgesproken tijd.

Hoi Riet! Wat een mooie complimenten! Bedankt! 💚 Ik zal ze voor je doorgeven aan de keuken en de bezorgers. Zo kan iedereen goed aan het weekend beginnen! Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijdem

Ben een paar maanden bij een ander. Geweest was ook.wel goed.maar.ik.vind jullie net iets beter

Hi Tjitska, Wat een mooi compliment voor ons om te lezen dat je ons net iets beter vindt! We zijn blij dat we weer voor je mogen koken. Hopelijk blijf je nog lang genieten van onze maaltijden. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt

Heel lekker en zeer gevarieerd. Perfecte bezorging

Heerlijke maaltijden met veel variatie. Voor ieder wat wils. ! Heel makkelijk te bereiden. Perfecte bezorging volgens afspraak. Voor iedereen aan te bevelen die weinig tijd heeft.

Goedemiddag J.J. van Beveren, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met veel variatie in de maaltijden. We proberen inderdaad voor ieder wat wils op het menu te zetten! Mooi dat de bezorging ook loopt volgens afspraak. Wij hopen nog lang voor je te mogen koken. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt

Lekker

Prima eten

Hoi Leni, Wat leuk om te lezen dat het eten prima is! Onze koks koken graag voor je. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt

Heerlijk maaltijden

Hoi Frank, Wat leuk om te lezen dat je onze maaltijden heerlijk vindt! De complimenten geven we door aan de koks! zij smullen van deze mooie woorden. Groetjes, Ilona van team Uitgekookt.

Heerlijke maaltijden

Beste Annemieke, Wat geweldig om te lezen dat je onze maaltijden zo goed vindt! Wij vinden het super om dit te lezen en wij hopen dat je nog lang en gezond van onze maaltijden mag genieten 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden

Heerlijke verse smaakvolle maaltijden!

Beste Karin, Wat een ontzettend mooie review, bedankt! Wij vinden het geweldig dat je ons dit laat weten en wij delen deze mooie worden gelijk met onze keuken. Blijf vooral van onze maaltijden genieten, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees! Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden.

Verrassend en lekker. Fijn thuiskomen na een volle werkdag.

Beste Belinda, Wat heerlijk om te lezen dat onze maaltijden voor een fijne thuiskomst zorgen na een drukke dag! We hopen dat elke maaltijd een smakelijke verrassing blijft. Geniet ervan! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Bezorging altijd op tijd. Het eten smaakt uitstekend. Veel keus en dat vind ik erg fijn.

Beste Anja, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat alles naar wens is, van de punctuele bezorging tot de smaak en de keuzevrijheid in onze menu's. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Goed zo

Goede maaltijden zeer smakelijk

Beste Paul, Super om te lezen dat de maaltijden in de smaak vallen! Bedankt voor het delen van je ervaring. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijne dag verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Spoorstraat 45 8271 RG Ijsselmuiden