Lekkere maaltijden prima van smaak en voldoende

Prima kwaliteit en goed van smaak voldoende voor een keer

Beste Lian, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze maaltijden en de smaak en kwaliteit van deze! Ik deel dit superleuke berichtje gelijk met mijn collega's en wij hopen dat je nog lang en gezond van onze maaltijden kunt genieten 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

GEWELDIG.

Wij betrekken onze maaltijden nog maar een paar weken van UITGEKOOKT, maar het is net alsof je bij een restaurant zit te eten. Heerlijk!!

Beste Wim en Weija, Wat een fantastische feedback om te ontvangen, bedankt daarvoor! We zijn ontzettend blij dat je al zo'n positieve ervaring hebt met onze maaltijden, zelfs na maar een paar weken. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijn weekend verder! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Uitstekend !

Het eten is uitstekend. Kan altijd iets naar mn smaak vinden, het is heerlijk vers gemaakt door geweldige koks. Met zorg verpakt en vers thuis gebracht voor prima prijzen. Zo wordt je dag opgevrolijkt met een heerlijke maaltijd waarvan je weet dat het gezond eten is zonder kleur, smaakstoffen en conserveringsmiddelen. Wat wil je nog meer ?

Beste Johanna, Wat geweldig om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze maaltijden en service! Ons team van koks bereidt elk gerecht met liefde en toewijding, en we zijn blij dat je de kwaliteit waardeert. Blijf genieten van de maaltijden en nog een fijn weekend! Met Vriendelijke Groet, Lise van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden.

Had nog geen ervaring met Uitgekookt. Ben alleenstaand en vind het soms moeilijk om gevarieerd te koken. En bij jullie vind ik weer mijn plezier in eten terug. Ik vind de gerechten tot nu toe erg lekker en het ziet er verzorgd uit. Ook de levering gaat prima.

Goedemiddag Tineke, Wat een mooi compliment, super bedankt! Fijn om te lezen dat je door ons je plezier in eten terug krijgt, een beter compliment kunnen wij natuurlijk niet krijgen. We koken met liefde voor je. Groet Janita

Heerlijk eten

Door ziekte ben ik niet in staat te koken. Dan is UITGEKOOKT een Fantastische oplossing! Heerlijk eten, fantastische gerechten en veel keus. Ik ben Fan!!

Goedemiddag, Wat fijn dat wij voor je mogen koken, helemaal omdat je door ziekte zelf nu niet kunt koken. Bedankt voor je mooie review! Groet Janita

Zeer smaakvol! Zeer tevreden,!

Wij genieten van het gemak.

Goedemiddag Lily, Bedankt voor je mooie review, wat een top cijfer! Groet Janita

Het eten is lekker. Opwarmen in de magnetron is lastig.

Het eten is goed en lekker. Het opwarmen middels de magnetron is lastig in die zin dat het eten minder heet is en sneller afkoelt. Dit gaat ten koste van de smaak. opwarmen met de oven geeft vaak een vervormd bakje en opgeblazen plastic. Het is wel heter en daardoor smakelijker.

Beste Henk, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Graag geef ik je enkele handige tips voor het opwarmen van de maaltijden. Mocht de maaltijd niet warm genoeg zijn na het opwarmen in de magnetron, dan kun je deze gerust nog een minuutje langer verwarmen. Let er wel op dat je de maaltijden opwarmt vanuit de koelkast. Als je ervoor kiest om de maaltijden in de diepvries te bewaren (hoewel vers altijd het lekkerst is), dien je de bereidingstijd te verdubbelen omdat de maaltijd dan nog bevroren is. In de oven kan het bakje enigszins vervormen, maar dit heeft geen invloed op de smaak. Groet Janita

Heerlijke maaltijden

Heerlijke maaltijden en wij eten nu gevarieerder dan voorheen. Wij vinden dit een prima oplossing om toch een goede maaltijd te eten.

Hoi Appie, Bedankt voor je mooie review! Heel fijn om te lezen dat jullie nu gevarieerder eten, we hebben elke week 24 verschillende maaltijden om uit te kiezen dus dat moet helemaal goed komen 😉 . Groet Janita

Op afgesproken tijd bezorgd en geweldige kwaliteit! Op vraag direct antwoord zelfs op 1e paasdag. Ik geniet ervan

Goedemiddag Ine, Bedankt voor je mooie review en wat een top cijfer! Groet Janita

Lekker eten, goede maaltijden,

1x niet zo geweldig, paas menu met lekker bekje, lekker bekje moest ik zeg maar zoeken, erg klein. Had ik meer van verwacht. Rest van de maaltijden die ik tot nu besteld heb, prima

Goedemiddag Mieke, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat jammer om te lezen dat het paasmenu tegen viel, wij zijn er van overtuigd dat we kunnen leren van feedback dus ik noteer deze ook graag. Zou je ons een mail willen sturen met je gegevens? Alvast bedankt! Groet Janita

Goed eten met veel variatie

Maaltijden zijn erg goed, wekelijks zie ik uit naar de nieuwe aanlevering

Goedemiddag Jimmy, Bedankt voor je mooie review, hier worden wij blij van! Wij kijken er ook naar uit om weer voor je te koken. Fijn weekend. Groet Janita

Lekker, makkelijk.

Ik ben vegetariër en heb per ongeluk 1x een niet vegetarische maaltijd gekregen. Na een telefoontje, werd het geld teruggestort en de maaltijd heb ik aan iemand gegeven.

Goedemiddag Greet, Leuk om te lezen dat het probleem naar wens is opgelost en dat je iemand anders hebt kunnen verrassen met de maaltijd! Misschien hebben we er wel een nieuwe klant bij ;). Groet Janita

Het eten is goed

Lekker

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie cijfer! Groet Janita

Smakelijke verse maaltijden

Maaltijden zijn zeer smaakvol

Hoi Peter, Super bedankt voor je mooie review! Groet Janita

geweldig en hele lekkere maaltijden

heerlijke maaltijden goed bezorgd en op tijd

Beste Arend, Bedankt voor je mooie cijfer en compliment over de bezorging van onze maaltijden. Onze bezorgers bezorgen elke dag weer met veel plezier! Groet Janita.

Uitstekend en goed betaalbaar

Wordt keurig op tijd geleverd. Alle maaltijden smaken prima.

Beste Peter, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Veel keus, eten is vers en lekker

Zelf kook ik vaak Surinaams, maar jullie gerechten zijn net zo lekker. De ketjap is helaas geen ketjap, maar een snotterig sausje. Vlees altijd heel mals. Mijn complimenten.

Hoi Nancy, Wat een mooi compliment! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Lekkere smaakvolle gerechten. Je proeft dat het vers is. Heerlijk gewoon

Hoi Janneke, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Een eetervaring rijker.

Heb hier nooit bij stilgestaan, maaltijd op bestelling. Door omstandigheden kookte ik bijna nooit voor mezelf. Via een tip v e vriendin kwam ik bij uitgekookt terecht. Heerlijke gerechten en goede bezorging! Ben er blij mee.

Beste Sil, Bedankt voor deze prachtige review! Wij vinden het superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze maaltijden en de bezorging van deze. Het is voor ons een genoegen dat je met onze maaltijden weer gezond kunt eten. Blijf vooral genieten van onze maaltijden, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heeeeerlijk

Echt heerlijke maaltijden

Beste Marianne, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo kunt genieten van onze maaltijden! Bedankt dat je ons dit laat weten en wij hopen dat je nog lang geniet van onze maaltijden 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden, veel variatie!

De ideale oplossing voor mijn dementerende schoonvader. Elke week bestellen we 4 maaltijden voor hem en hij hoeft ze alleen maar even op te warmen. Zo eet hij zeer gevarieerd én gezond, terwijl hij zijn gevoel van zelfstandigheid behoudt.

Beste Diana, Wat geweldig leuk om te lezen dat jouw schoonvader zo kan genieten van onze maaltijden en dat hij dankzij de maaltijden van Uitgekookt weer gezond en gevarieerd kan eten. Wij vinden het fantastisch dat je ons dit laat weten en wij delen deze mooie feedback gelijk met onze keuken. Wij hopen dat meneer nog lang en gezond mag genieten van onze maaltijden, maar dat komt wel goed als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Gemakkelijk, gevarieerd, gezond en lekker!

Zeer goede kwaliteit maaltijden en zeer gevarieerd! Iedere week genoeg keus in gezonde en lekkere maaltijden. Kortom geweldige mogelijkheid voor mensen die of geen tijd of moeite hebben met bedenken van een maaltijd!

Hi Günther, Wat geef je ons prachtige complimenten! Heel erg bedankt, hier doen wij het voor! 💚 Heel erg bedankt en een fijn Pasen gewenst! 🐣 Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Goede smaak met gevarieerd aanbod, maar niet alles is lekker.

Goede gezonde maaltijden, maar de zogenaamde ketjapsaus was beslist niet lekker, vreemde kruidachtige smaak die totaal niet op ketjap lijkt en alles overheerst. Uitstekende bezorgservice.

Hi Willem! Bedankt dat je dit bij ons aangeeft! Dit zal ik zeker voor je doorgeven aan de keuken zodat ze dit in de toekomst kunnen verbeteren. 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

In een woord: geweldig

De maaltijden zijn over het algemeen erg lekker. Er zijn er een paar die ik wat minder kan waarderen, maar die ga ik dan ook niet (meer) bestellen. Voor het overige erg tevreden en lekker makkelijk smakelijke maaltijden

Hi Ricky! Bedankt voor je mooie en eerlijke feedback. Er zijn uiteraard altijd maaltijden die je wat meer of wat minder kan waarderen. In ieder geval leuk dat je alles een keer probeert! Wat is tot nu toe de allerlekkerste maaltijd die je hebt gehad? 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Prima organisatie

De lofschotel afgelopen week was heel erg lekker

Hi Joost! Wat fijn om te horen! Ik zal het doorgeven aan de keuken. 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt