Lekker eten, goede maaltijden,

1x niet zo geweldig, paas menu met lekker bekje, lekker bekje moest ik zeg maar zoeken, erg klein. Had ik meer van verwacht. Rest van de maaltijden die ik tot nu besteld heb, prima

Goedemiddag Mieke, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat jammer om te lezen dat het paasmenu tegen viel, wij zijn er van overtuigd dat we kunnen leren van feedback dus ik noteer deze ook graag. Zou je ons een mail willen sturen met je gegevens? Alvast bedankt! Groet Janita

Goed eten met veel variatie

Maaltijden zijn erg goed, wekelijks zie ik uit naar de nieuwe aanlevering

Goedemiddag Jimmy, Bedankt voor je mooie review, hier worden wij blij van! Wij kijken er ook naar uit om weer voor je te koken. Fijn weekend. Groet Janita

Lekker, makkelijk.

Ik ben vegetariër en heb per ongeluk 1x een niet vegetarische maaltijd gekregen. Na een telefoontje, werd het geld teruggestort en de maaltijd heb ik aan iemand gegeven.

Goedemiddag Greet, Leuk om te lezen dat het probleem naar wens is opgelost en dat je iemand anders hebt kunnen verrassen met de maaltijd! Misschien hebben we er wel een nieuwe klant bij ;). Groet Janita

Het eten is goed

Lekker

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie cijfer! Groet Janita

Smakelijke verse maaltijden

Maaltijden zijn zeer smaakvol

Hoi Peter, Super bedankt voor je mooie review! Groet Janita

geweldig en hele lekkere maaltijden

heerlijke maaltijden goed bezorgd en op tijd

Beste Arend, Bedankt voor je mooie cijfer en compliment over de bezorging van onze maaltijden. Onze bezorgers bezorgen elke dag weer met veel plezier! Groet Janita.

Uitstekend en goed betaalbaar

Wordt keurig op tijd geleverd. Alle maaltijden smaken prima.

Beste Peter, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Veel keus, eten is vers en lekker

Zelf kook ik vaak Surinaams, maar jullie gerechten zijn net zo lekker. De ketjap is helaas geen ketjap, maar een snotterig sausje. Vlees altijd heel mals. Mijn complimenten.

Hoi Nancy, Wat een mooi compliment! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Lekkere smaakvolle gerechten. Je proeft dat het vers is. Heerlijk gewoon

Hoi Janneke, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Danielle van Team Uitgekookt

Een eetervaring rijker.

Heb hier nooit bij stilgestaan, maaltijd op bestelling. Door omstandigheden kookte ik bijna nooit voor mezelf. Via een tip v e vriendin kwam ik bij uitgekookt terecht. Heerlijke gerechten en goede bezorging! Ben er blij mee.

Beste Sil, Bedankt voor deze prachtige review! Wij vinden het superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze maaltijden en de bezorging van deze. Het is voor ons een genoegen dat je met onze maaltijden weer gezond kunt eten. Blijf vooral genieten van onze maaltijden, maar dat moet wel goedkomen als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heeeeerlijk

Echt heerlijke maaltijden

Beste Marianne, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo kunt genieten van onze maaltijden! Bedankt dat je ons dit laat weten en wij hopen dat je nog lang geniet van onze maaltijden 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Heerlijke maaltijden, veel variatie!

De ideale oplossing voor mijn dementerende schoonvader. Elke week bestellen we 4 maaltijden voor hem en hij hoeft ze alleen maar even op te warmen. Zo eet hij zeer gevarieerd én gezond, terwijl hij zijn gevoel van zelfstandigheid behoudt.

Beste Diana, Wat geweldig leuk om te lezen dat jouw schoonvader zo kan genieten van onze maaltijden en dat hij dankzij de maaltijden van Uitgekookt weer gezond en gevarieerd kan eten. Wij vinden het fantastisch dat je ons dit laat weten en wij delen deze mooie feedback gelijk met onze keuken. Wij hopen dat meneer nog lang en gezond mag genieten van onze maaltijden, maar dat komt wel goed als ik het zo lees 😊 Groetjes, Noach van Team Uitgekookt

Gemakkelijk, gevarieerd, gezond en lekker!

Zeer goede kwaliteit maaltijden en zeer gevarieerd! Iedere week genoeg keus in gezonde en lekkere maaltijden. Kortom geweldige mogelijkheid voor mensen die of geen tijd of moeite hebben met bedenken van een maaltijd!

Hi Günther, Wat geef je ons prachtige complimenten! Heel erg bedankt, hier doen wij het voor! 💚 Heel erg bedankt en een fijn Pasen gewenst! 🐣 Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Goede smaak met gevarieerd aanbod, maar niet alles is lekker.

Goede gezonde maaltijden, maar de zogenaamde ketjapsaus was beslist niet lekker, vreemde kruidachtige smaak die totaal niet op ketjap lijkt en alles overheerst. Uitstekende bezorgservice.

Hi Willem! Bedankt dat je dit bij ons aangeeft! Dit zal ik zeker voor je doorgeven aan de keuken zodat ze dit in de toekomst kunnen verbeteren. 😊 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

In een woord: geweldig

De maaltijden zijn over het algemeen erg lekker. Er zijn er een paar die ik wat minder kan waarderen, maar die ga ik dan ook niet (meer) bestellen. Voor het overige erg tevreden en lekker makkelijk smakelijke maaltijden

Hi Ricky! Bedankt voor je mooie en eerlijke feedback. Er zijn uiteraard altijd maaltijden die je wat meer of wat minder kan waarderen. In ieder geval leuk dat je alles een keer probeert! Wat is tot nu toe de allerlekkerste maaltijd die je hebt gehad? 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Prima organisatie

De lofschotel afgelopen week was heel erg lekker

Hi Joost! Wat fijn om te horen! Ik zal het doorgeven aan de keuken. 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van team Uitgekookt

Geweldig eeeeen lekker.

Ik deed de goede keus op aandringen van mijn diabetes verpleegkundige. Ik ben erg ziek en kook daarom niet. Nu heb ik zoveel problemen, sommige via dokters in het ziekenhuis, dat ik UITGEKOOKT oppakte. Ik ga vooruit. Blij met dit recept en ook chauffeur, een geweldig aardige mam uit Dpetinchem, Bert.

Beste Henk, Wat een mooie complimenten geef je ons. Het is heel mooi om te horen dat wij zijn aangeraden om je gezondheid te helpen verbeteren en ervoor te zorgen dat je nog dagelijks kan genieten van heerlijke verse maaltijden. Ik zal je mooie complimenten doorgeven aan de keuken en de bezorgers. We hopen nog vaak heerlijke maaltijden voor je te morgen maken. 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

Aangezien ik in een rolstoel zit, is koken lastig. Nu heb ik toch iedere dag een gezonde lekkere maaltijd. Heel blij mee.

Hi Monique! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je door ons nog dagelijks kan genieten van een vers gekookte maaltijd! We zijn erg blij dat we een toevoeging voor je dagelijkse leven zijn en hopen je nog blij te mogen maken met veel heerlijke maaltijden. 💚 Met vriendelijke groet, Ariene van Team Uitgekookt

ZEER GOED EN SMAAKVOL

5 STERREN MEER DAN VERDIEND HEEL GOED

Hoi Janny, Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Groet, Ilona van team Uitgekookt

Top smakelijk eten en er niets voor doen!!!!!

geweldig

Goedemiddag, Wat een mooi compliment zeg! Onze koks koken met alle plezier voor je. Groet, Ilona van team Uitgekookt

Ik vind het een uitkomst!

Er zijn nu 3 keer 4 maaltijden bezorgd! Aanstaande dinsdag volgt de 4e bezorging! Ik vind de maaltijden echt heel lekker! Het is echt zoals jullie adverteren... makkelijk lekker en gezond! Ben tot nu toe dus heel tevreden! Ben zelf bezorger en jullie bezorger doet het prima! Laat keurig een kaartje achter bij welke buren mijn maaltijden zijn bezorgd! Kortom... ik ben heel tevreden!

Hoi Fred, Wat fijn dat we voor je mogen koken en dat je de maaltijden echt heel lekker vindt! Ook top dat de bezorger het prima doet en netjes een kaartje achterlaat als de maaltijden bij de buren bezorgd zijn ;) We hopen dat we nog lang voor je mogen blijven koken, dat doen we met alle plezier. Groeten, Ilona van team Uitgekookt

Mooie maaltijden en zeer smaakvol

Ik bestel nu wekelijks voor mijn moeder, die in Ede woont. En wij in Tilburg, alles gaat heel makkelijk via internet. De maaltijden worden mooi op tijd geleverd.

Heerlijk eten

Hallo Ik ben heel tevreden over het eten, vind het heerlijk. Ook fijn dat je kan kiezen hoeveel gram je wil hebben.

Hoi Ina, Bedankt voor deze review. Fijn dat we zo goed in de smaak vallen! Jordie van Team Uitgekookt!

Gewoon goed

Bij verschillende maaltijden was de eerste indruk, rommelig. Wellicht een tip. Gebruik meer gedeelde vakken voor de gerechten. Tip twee. Volg momenteel een COOl traject. Hoeveelheid calorieën zijn belangrijk. Wellicht het overwegen waard om de maaltijden te voorzien van een streepjescode met daarop de productinformatie. Makkelijk om de foodapp te kunnen hanteren die voor het COOL traject wordt gebruikt. De maaltijden zijn tot op heden voor het grootste deel als prima ervaren. Met vr,gr. Rien Willemsen

Goedemiddag Rien, Hartelijk dank voor je review en het geweldige meedenken! Ik zal jouw ideeën hier zeker doorgeven. Jordie van Team Uitgekookt"

Makkelijk toegankelijk

Een paar keer gebeld en alle verschillende medewerkers die ik gesproken heb waren erg vriendelijk, behulpzaam en geduldig. De maaltijden worden netjes bezorgt en erg lekker. Kortom een aanrader.

Hallo, Bedankt voor deze review en fijn dat mijn collega's en ik zo vriendelijk, behulpzaam en geduldig overkomen :) Jordie van Team Uitgekookt

Spoorstraat 45 8271 RG Ijsselmuiden