Pluspunten
Heerlijk eten, voor ieder wat wils, betalen met ideal, dus geen gepruts aan de deur of rekeningen achteraf. Vriendelijke bezorger, keurig op tijd. Je kan als mantelzorger alles thuis regelen.
VerbeterpuntenJammer dat we alleen express bestellingen kunnen doen.
Pluspunten
goede producten, klantvriendelijk, veel keuze
Verbeterpunteninterne communicatie kan iets beter er waren geen glazen geleverd;was niet bekend bij de bezorger, is goed opgelost later.
Pluspunten
geode vlotte afhandeling van de offerte. Producten worden goed afgeleverd in een koelwagen Vrolijk en hulpvaardig personeel! Eten is heerlijk!
Verbeterpuntenmeer kruidenboter bij de broden voor bij de barbecue, dit was te weinig.
Pluspunten
Het is een vriendelijk bedrijf en alles ziet er keurig uit.
VerbeterpuntenMisschien iets royaler voor 5 en 6 pers. salades.
Pluspunten
Flexibel, professioneel. Heerlijke gerechten.
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
Zeer goede kwaliteit, correcte service, materialen en vlees etc bij 1 partij
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
prettig overleg - lekker eten
Verbeterpuntenwij hadden een buffet voor 10 personen besteld: dat was weliswaar ruim voldoende, maar van sommige hapjes waren maar 8 stuks geleverd. bij navraag bleek dat dat de gewoonte was: dat had dan ook wel vermeld mogen worden.... ook moesten wij zelf vragen om uitleg van de warmhoud-apparatuur: die uitleg had uit zichzelf gegeven moeten worden en had uitgebreider gekund.
Pluspunten
alles zag er netjes en lekker uit, en de bezorging was zo als afgesproken.
Verbeterpuntenvolgen mij niet nodig
Pluspunten
Goede kwaliteit prijsverhouding
Pluspunten
Prima keuze en het ziet er smaakelijk uit is is ook zeer lekker Makelijk warm te maken.
Pluspunten
Netjes een orderbevestiging, bijna op de minuut bezorgd en goede kwaliteit eten!
Pluspunten
Tijd afspraken worden correct nagekomen. Alle etenswaren lekker gekoeld aangeleverd. Afspraken etc. perfect nagekomen..
Pluspunten
keurig op tijd de leveringen. Elke week ongeveer zelfde tijd.
Verbeterpuntennvt
Pluspunten
Mooie producten .
VerbeterpuntenLevertijden en het afleveren van de juiste bestelling.
Pluspunten
Prima catering, vers en genoeg keus qua aanbod
VerbeterpuntenMeer kruidenboter leveren bij het brood. Dit was nu niet voldoende (1 bakje voor één bbq voor 20 personen)
Pluspunten
lekker eten
Pluspunten
grote keuze goede kwaliteit volgens afspraak geleverd
Pluspunten
snel denkt mee
Verbeterpuntenbij ophalen van spullen kreeg ik een telefoontje waar alles neergezet was, want er was niets te zien meer. ik vertelde dat ik hiervan schrok, want wij hadden een plek afgesproken, en in de avond was alles weg. 2 mogelijkheden: 1) gestolen 2) onvoldoende onderlinge afstemming. Ik zou de afloop nog horen, echter niets meer gehoord. Er was dus onvoldoende afstemming, denk ik, graag had ik dit nog teruggehoord
Pluspunten
Kwaliteit en redelijke hoeveelheid voor normale portie.
VerbeterpuntenLuxe maaltijd bestaat - mijns inziens - uit doosje rucola sla met ei en tomaat en separaat klein doosje met knoflook/mayonaise saus.. Dat mag voor mij - en voor de extra € 1,65 - weggelaten worden. Kleingesneden boontjes zijn ook aan de harde kant.
Pluspunten
vriendelijk personeel, alles op tijd
Pluspunten
BBQ prima, lekkere salades, vlees erg goed, variatie in brood.
VerbeterpuntenEr miste een salade, zelf opgehaald. Kan gebeuren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.