Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

salades waren erg goed

Verbeterpunten

voor 16 personen 8 porties garnalen maar 8 stokjes voor 16 personen wel vispakketje slecht 2 kleine blokjes vis en veel grote stukken paprika geen vergelijk met de garnalen die iedereen graag willde wist niet dat van alles 8 was snel kilozak grote garnalen uit de vriezer gehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goed telefonisch bereikbaar goede communicatie heerlijk eten alles op tijd en volgens afspraak bereid om op laatste moment nog iets extra's te leveren (tent opzetten)

Verbeterpunten

bestelde stoelen in diverse kleuren werden alleen in het wit afgeleverd buffettafels hadden een beschadigd tafelblad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service

Verbeterpunten

mogelijkheid om af te halen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede uit straling en bezorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Veel te kiezen. Eten wordt thuisbezorgd zonder extra kosten

Verbeterpunten

Dat zomerfruit met name bestaat uit mandarijn, appel en banaan vind ik niet kunnen. Er zaten welgeteld 6 kersen en 6 aardbeien in. Maaltijden waren wat wisselend van kwaliteit Ik zou hier niet bestellen als het warm weer is. Eten wordt in een gewone personenauto zonder koeling vervoerd

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke website, veel keuze

Verbeterpunten

Weinig groente verwerkt in het product (Italiaans buffet), terwijl in de beschrijving ervan veel groente genoemd werd. Het was veel te veel, het vegetarische gerecht met aardappel werd nauwelijks gegeten. Ook dit bestond voornamelijk uit aardappel en bevatte erg weinig groente.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Houdt zich prima aan de afspraken

Verbeterpunten

De sla is al enkele keren wat slap geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Constante kwaliteit, zeer vriendelijke medewerkers

Verbeterpunten

Mijn moeder houdt van de Hollandse pot en dan komen dezelfde menu's per 2 weken voor. Blijft een enorme keuze voor haar

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede communicatie vriendelijk personeel komen afspraken goed na denken mee goed eten ruim voldoende eten

Verbeterpunten

tip: kaartjes bij de gerechten wat het is

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

- het smaakt altijd erg lekker en wordt mooi gepresenteerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

KLantgericht, heerlijke dingen, mooie site

Verbeterpunten

Hoewel ik bij het ijsbuffet ook wel graag wat lekker pudding etc zou willen heben ipv allerlei ijstaarten. Graag slagroom... ook bij de classic. iets "gewonere "dingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Veel variatie, keurig verpakt, prima bezorging

Verbeterpunten

Nieuwe opzet (uitgekookt) op internet verloopt niet erg goed. Is traag of kan de bedragen niet verwerken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Maaltijden zijn van top kwaliteit en vers. Bezorging helemaal oké. Veel keus en makkelijk online te bestellen en af te rekenen.

Verbeterpunten

Bij het bestellen van een maaltijd, staat er al 1 stuks vooraf ingevuld. Op deze manier is het niet direct duidelijk welke maaltijd al besteld is. Misschien de vakjes met aantallen leeg laten of op 0 stuks zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

GOED ETEN

Verbeterpunten

Bezorgen op het juiste tijdstip

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Als beste getest door tv programma

Verbeterpunten

Bestelling zou donderdagavond gebracht worden, het werd vrijdag 11.30u

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

lekker eten en ook nog vegetarisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service en correcte bezorging.

Verbeterpunten

Maaltijden met gebakken aardappels en vis minder smakelijk voor opwarmen in magnetron. De nieuwe naam uitgekookt vinden wij minder geschikt gekozen. Versgekookt klinkt beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

zeer smaakvolle verse maaltijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- gratis bezorging, fijn dat het nu ook 's avonds is - bereiding met verse groenten, zonder chemische toevoegingen (denk ik)

Verbeterpunten

- Meer groenten bij de maaltijd. De hoeveelheid groenten staat niet in verhouding met de rest en is geen 200 gram (de aanbevolen hoeveelheid per dag) - Haal de maaltijd met worstjes, couscous en diverse groenten van de lijst. Die had ik dus van de week en heb ik na een paar happen weggegooid. De combi van couscous (Marokkaans, maar daar was geen smaak van te bekennen), varkensworstjes en een Nederlandse groentemix is geen goede combinatie. Verder waren de worstjes nog rood van binnen, de jus rook en smaakte naar worstjesvet en water, de groenten waren doorgekookt (geen kraak of smaak zat eraan). Overigens had ik het idee dat dit groentekwakje (zo noemde ik het in gedachten) ook bij de heekfilet-risotto zat... Na 3 happen heb ik er zelf nog wat saus en smaakmakers bij gedaan en na nog 4 happen heb ik het weggegooid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

keuze uit grote van de maaltijd, diabetes e.d.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Manenbergring 4

8271 RX Ijsselmuiden

850406065

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.