Pluspunten
salades waren erg goed
Verbeterpuntenvoor 16 personen 8 porties garnalen maar 8 stokjes voor 16 personen wel vispakketje slecht 2 kleine blokjes vis en veel grote stukken paprika geen vergelijk met de garnalen die iedereen graag willde wist niet dat van alles 8 was snel kilozak grote garnalen uit de vriezer gehaald
Pluspunten
goed telefonisch bereikbaar goede communicatie heerlijk eten alles op tijd en volgens afspraak bereid om op laatste moment nog iets extra's te leveren (tent opzetten)
Verbeterpuntenbestelde stoelen in diverse kleuren werden alleen in het wit afgeleverd buffettafels hadden een beschadigd tafelblad.
Pluspunten
Goede service
Verbeterpuntenmogelijkheid om af te halen?
Pluspunten
Goede uit straling en bezorging
Pluspunten
Veel te kiezen. Eten wordt thuisbezorgd zonder extra kosten
VerbeterpuntenDat zomerfruit met name bestaat uit mandarijn, appel en banaan vind ik niet kunnen. Er zaten welgeteld 6 kersen en 6 aardbeien in. Maaltijden waren wat wisselend van kwaliteit Ik zou hier niet bestellen als het warm weer is. Eten wordt in een gewone personenauto zonder koeling vervoerd
Pluspunten
Duidelijke website, veel keuze
VerbeterpuntenWeinig groente verwerkt in het product (Italiaans buffet), terwijl in de beschrijving ervan veel groente genoemd werd. Het was veel te veel, het vegetarische gerecht met aardappel werd nauwelijks gegeten. Ook dit bestond voornamelijk uit aardappel en bevatte erg weinig groente.
Pluspunten
Houdt zich prima aan de afspraken
VerbeterpuntenDe sla is al enkele keren wat slap geweest
Pluspunten
Constante kwaliteit, zeer vriendelijke medewerkers
VerbeterpuntenMijn moeder houdt van de Hollandse pot en dan komen dezelfde menu's per 2 weken voor. Blijft een enorme keuze voor haar
Pluspunten
goede communicatie vriendelijk personeel komen afspraken goed na denken mee goed eten ruim voldoende eten
Verbeterpuntentip: kaartjes bij de gerechten wat het is
Pluspunten
- het smaakt altijd erg lekker en wordt mooi gepresenteerd
Pluspunten
KLantgericht, heerlijke dingen, mooie site
VerbeterpuntenHoewel ik bij het ijsbuffet ook wel graag wat lekker pudding etc zou willen heben ipv allerlei ijstaarten. Graag slagroom... ook bij de classic. iets "gewonere "dingen
Pluspunten
Veel variatie, keurig verpakt, prima bezorging
VerbeterpuntenNieuwe opzet (uitgekookt) op internet verloopt niet erg goed. Is traag of kan de bedragen niet verwerken.
Pluspunten
Maaltijden zijn van top kwaliteit en vers. Bezorging helemaal oké. Veel keus en makkelijk online te bestellen en af te rekenen.
VerbeterpuntenBij het bestellen van een maaltijd, staat er al 1 stuks vooraf ingevuld. Op deze manier is het niet direct duidelijk welke maaltijd al besteld is. Misschien de vakjes met aantallen leeg laten of op 0 stuks zetten.
Pluspunten
GOED ETEN
VerbeterpuntenBezorgen op het juiste tijdstip
Pluspunten
Als beste getest door tv programma
VerbeterpuntenBestelling zou donderdagavond gebracht worden, het werd vrijdag 11.30u
Pluspunten
lekker eten en ook nog vegetarisch
Pluspunten
Goede service en correcte bezorging.
VerbeterpuntenMaaltijden met gebakken aardappels en vis minder smakelijk voor opwarmen in magnetron. De nieuwe naam uitgekookt vinden wij minder geschikt gekozen. Versgekookt klinkt beter.
Pluspunten
zeer smaakvolle verse maaltijden.
Pluspunten
- gratis bezorging, fijn dat het nu ook 's avonds is - bereiding met verse groenten, zonder chemische toevoegingen (denk ik)
Verbeterpunten- Meer groenten bij de maaltijd. De hoeveelheid groenten staat niet in verhouding met de rest en is geen 200 gram (de aanbevolen hoeveelheid per dag) - Haal de maaltijd met worstjes, couscous en diverse groenten van de lijst. Die had ik dus van de week en heb ik na een paar happen weggegooid. De combi van couscous (Marokkaans, maar daar was geen smaak van te bekennen), varkensworstjes en een Nederlandse groentemix is geen goede combinatie. Verder waren de worstjes nog rood van binnen, de jus rook en smaakte naar worstjesvet en water, de groenten waren doorgekookt (geen kraak of smaak zat eraan). Overigens had ik het idee dat dit groentekwakje (zo noemde ik het in gedachten) ook bij de heekfilet-risotto zat... Na 3 happen heb ik er zelf nog wat saus en smaakmakers bij gedaan en na nog 4 happen heb ik het weggegooid.
Pluspunten
keuze uit grote van de maaltijd, diabetes e.d.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.