Schoenen besteld. Die werden meteen de volgende dag geleverd. Goed te volgen met Track&trace. Prachtige schoenen, maar helaas toch iets te klein voor mij. De schoenen terug gestuurd. De terugbetaling vond meteen plaats

Geven super goed advies

Vandaagvoor het eers bij Rutten geweest voor laarsjes .Super goed en vakkundig geholpen .Voor de eerste keer geweest maar zeker niet voor het laatst.

Via de webshop een paar sandalen gevonden die in de rest van Nederland niet meer te verkrijgen zijn. Voor de zekerheid gebeld om te checken. Vriendelijk te woord gestaan. Na de bestelling geplaatst te hebben, bleek er een storing bij de pakketservice. Ook hiervan telefonisch netjes op de hoogte gebracht. Uiteindelijk super blij met mijn sandalen én de goede service.

Online bestelling, snel thuis en heerlijke slippers !

Het liefst ga ik naar Rutten, de winkel. Uitstekende hulp en mooie merken speciaal schoenen Nu een keer online besteld, na twee dagen in huis en ik kreeg wat ik gehoopt had !

Altijd prima.

Al vaker schoenen gekocht in deze prettige zaak. Zowel in de winkel als via de webshop. Prima service en snelle levering.

Gewoon fantastisch 10/10

Bedankt voor de snelle verzending en de top service.

de beste schoenen

Na een aantal jaar orthopedische schoenen nog steeds moeilijk lopen. Dankzij advies van de medewerkers nu een paar normale schoenen waar ik veel beter mee kan lopen, Fantastisch

Supersnelle verzending!

Mijn o zo leuke oude Wolky mozaïek kleurige Rio sandalen waren intussen alweer 5 jaar (!) oud. Maar ik vond dat ze na een volgende poetsbeurt nog wel één zomer mee konden. Tóch had ik al een beetje rondgekeken naar een nieuwe versie ervan, en dat bleken er héél veel te zijn! Daaruit had ik dan ook alvast 2 'rode' opties gekozen voor 't geval dat. En nu de klittenbandjes van mijn oude Rio's het onverwacht tóch inenen zo goed als begaven, ben ik gelijk op zoek gegaan naar één van deze beide rode Rio-versies in de juiste maat, en kwam zodoende terecht bij schoenenwinkel Rutten. Ondanks het wat late bestelmoment werden de uitverkoren Rio's tóch de volgende dag al bezorgd, waarvoor mijn hartelijke dank. Ik ben er erg blij mee!

Telefonisch goed advies ontvangen

Telefonisch goed advies ontvangen. Twee paar besteld. Schoenen volgende dag al in huis. Eén paar retour gestuurd omdat ik ze niet zo mooi vond. Volgende dag stond het geld alweer op mijn rekening. Ik woon in het midden van het land maar als ik een keer in de buurt kom, kom ik graag een keer in jullie zaak kijken.

Een service in klinkende munt

Mijn vrouw heeft een heel smalle voet waar weinig schoenen voor te vinden zijn. uiteindelijk zijn we vanuit Zoeterwoude bij Ruttenschoenen in Spijkenisse terecht gekomen waar we zelfs nog kunnen kiezen. Zelf had ik ook een leuk paar schoenen gekocht waar al gauw de zolen van loslieten. Na een keer teruggegaan en de zolen laten lijmen, gebeurde het opnieuw. Dit liet de firma niet passeren! Er werd contact gezocht met de fabriek en ik kreeg zonder kosten een nieuw paar toegestuurd. Ik vind dit service van de bovenste plank.

Fantastisch!,

Ik koop hier al jaren mijn schoenen. Een enorme keuze uit goede kwaliteit schoenen. Altijd snelle service en bij vragen wordt er fijn meegedacht. Top! Ga zo door!

WAAR KRIJG JE ZOVEEL SERVICE ??? GEWELDIG.

WAAR KRIJG JE ZOVEEL SERVICE ??? GEWELDIG. Deze service is echter niet alleen van nu. Zolang wij Rutten Schoenen kennen, kunnen wij vaststellen dat deze zijn klanten altijd met hele goede kennis van zaken ten dienste staat. Tevens levert men heel goede kwaliteit met de merken die verkocht worden en daarbij is men erg behulpzaam bij het maken van keuze voor jou.

Bijna 100 % tevreden!

Mijn bestelling was prima verpakt en vrij snel geleverd in deze coronatijden. De wolky’s zitten als gegoten!

Fijn en persoonlijk geholpen

Zojuist mijn gisteren on line bestelde Durea schoenen gekregen, heel snel dus. Er ging gisteren even iets mis met betalen, maar toen ik daarover belde, werd het meteen heel vriendelijk en geduldig uitgezocht. Dat was heel prettig en gaf vertrouwen. Met de schoenen ben ik erg blij. Zoals bij Durea gebruikelijk zitten ze meteen goed.

Snel en correct

Prima afhandeling bestelling en attente klantenservice ivm klantenkaart.

Geweldige service!

Afgelopen zaterdag wilden mijn vrouw en ik een aankoop gaan doen bij Rutten schoenen. Maar toen wij zagen dat het bij de parkeergarage erg druk was, zijn wij naar huis gegaan omdat mijn vrouw veel risico loopt. Op internet hebben we toch de aankoop kunnen doen en deze werd vandaag persoonlijk bij ons bezorgd! Geweldig.

zoals vanouds

besteld..betaald..de andere dag in huis..uitstekend

Keurige levering, jammer dat retour zelf moet betalen..

Mooie schoenen, snelle levering.. pasvorm helaas niet goed voor mn bejaarde moeder.. schoenen retour gestuurd.. wel heel jammer dat dit gefrankeerd moet worden à € 7,95...

Beste Ima bedankt voor uw review! Wij hebben ervoor gekozen dat opsturen gratis is (voor onze kosten) en terugsturen voor eigen rekening. Dit doen wij om het nog leuk te houden. Mensen gaan anders heel makkelijk heen en weer sturen wat ons als bedrijf dus 15 euro per keer zou kosten en niks op levert. Zakelijk gezien is dit totaal niet interessant en dit wordt ook onderstreept door de grote online spelers die van het gratis retour beleid af willen. Daarbij komt dat zowel wij als u nu eenmalig deze kosten kwijt zijn en dat is wel zo eerlijk. Overigens bent u dit niet verplicht te doen. U kunt ze ook gewoon in de winkel in Spijkenisse terug komen brengen. Dit is gratis en kost u niks. Uiteraard staat dit alles ook in onze leveringsvoorwaarde welke u kan inzien voordat u de bestelling doet ;). Met vriendelijke groet, Rutten Schoenen

Komt afspraken na, levert goede kwaliteit, handelt snel

Ik word over voert met vak termen.

Is wel heel welkom, maar ik mis nog iets n.l. wat is het verschil in mm tussen de opgegeven letters. Ik heb mijn voet breedte op gemeten, en is mijn rechter voet 5 mm breder dan mijn linker voet, en dat is onder de kleine teen, en is daar ook een oplossing voor? Ik kom binnen kort wel langs om te passen.

Bedankt voor de mooie recensie, Ik begrijp de verwarring mbt de Wijdte G of H bijv. De letter zegt iets over de omtrek van de bal van de voet. Dit is iets anders de de breedte van de zool van links naar rechts (om het makkelijk te houden ;)). Daarom spreekt men officieel over wijdte maten. Zo is bij het merk Gijs op een mt.9 wijdte G de balomvang 25.5 cm en op mt 9,5 is dit 25.75 cm. Probleem is dat niet alle merken op mt. 9 wijdte G dezelfde omvang gebruiken. Neem daarbij mee dat de ene schoen een breder grondvlak heeft en dus minder hoogte en de andere een smaller grondvlak heeft en dus meer hoogte om aan diezelfde balomvang te komen en u begrijpt dat dit niet meer "even" uit te leggen is. Het is dus ook zo dat niet alle Gijs mt. 9 wijdte G dan ook precies hetzelfde vallen. Hier zijn weer leest nummers voor. De letters zijn dus een indicatie maar geen garantie. Heeft u last van uw kleine teen dan zou u overigens meer ook nog naar teenruimte moeten kijken dan naar de wijdte maat (balomvang). Het best kunt u inderdaad langskomen (het blijft een kwestie van passen) en dan kan ik u dit nog beter uitleggen ;). U bent van harte welkom.

prima verzorging

ben erg blij met dezelfde sloffen die ik eerder had. hopelijk kan ik weer een jaar veilig lopen.

Ben heel tevreden!

Schoenen online besteld en volgende dag al in huis. Laatste paar 6 1/2 van 180 euro voor 29 euro. Ze passen perfect en ben er blij mee!

Handige shop, snelle levering, goede informatie.

Fijn om online te kunnen bestellen. Deze zaak werkt vlot en houdt je precies op de hoogte van de status van je bestelling. Keurig geleverd met mooi formulier erbij mocht je willen ruilen of retourneren. Heel blij met mijn nieuwe schoenen dus die hoefden niet terug!

Ruttenschoenen: aandacht voor de vraag van de klant

Op zoek naar een paar herenschoenen van het merk Lloyd kwam ik op de site www.ruttenschoenen.nl terecht. Je vindt daar de kleur, de maat en ook de breedtemaat. Dat is heel klantgericht, maar daar blijft het niet bij. Een vraag, die ik per mail stelde, werd binnen een half uur beantwoord, er werd meegedacht vanuit het klantperspectief. Als klant ben ik serieus genomen. Dat was belangrijker dan de verkoop van de schoenen. Dit soort ondernemers houden het vol. Laten we er zuinig op zijn.

Top geregeld

Door een fout op t invulformulier stond mijn huisnr niet op de afleverbon Contact gezocht en het is prima opgelost Er werd nog terug gebeld zelfs! Top. Ik kom zeker vaker online shoppen! Laarsjes kwamen keurig aan :)