Prima en snel

gisteren besteld vandaag in huis.

Goede service , ook bij retour snel je geld terug!

vlotte goede levering

heel tevreden

Fantastisch geholpen

Goede betrokken verkoopster en veel keuze en goede pantoffels gekocht die byzonder goed lopen.

Goede service en behulpzame medewerkers.

Goede service, de slipper werden namelijk door Rutten zelf afgegeven bij het verzorgingstehuis van mijn moeder.

Super, Zaterdags rond 12 uur besteld en na sluiting werden de schoenen nog gebracht. Deze service heb ik zeer gewaardeerd.

Vakkennis,alle tijd en goed advies, prima! Met goede en ook nog leuke schoenen de winkel verlaten.

Snelle service jammer van de verzendkosten

Super snel geleverd en product zoals verwacht. 10 euro verzendkosten vind ik wel wat overdreven.

Persoonlijk en een heel fijne service

Ik word in de winkel altijd heel fijn geholpen. I.v.m. het coronavirus bestelde ik dit keer via de website, het bestelproces verloopt heel gemakkelijk. Ik had de bestelde pantoffels nog dezelfde dag in huis, omdat ik ook in Spijkenisse woon werd ik door Rutten schoenen gebeld of ik thuis was, dan zouden ze de pantoffels aan het einde van de middag zelf even afgeven. Geweldige service!

Snel en kwalitatief prima

De website is helder en overzichtelijk. Bestellingen worden snel en correct uitgevoerd.

Kwaliteit en goede service

Kwaliteit en goede service

Via de webshop binnen 24 uur nieuwe schoentjes in huis .... Superrr

Schoenen besteld bij Rutten in Spijkenisse. Ze werden de volgende dag aan de deur afgeleverd in een keurig tasje. Alle aankoop documentjes aanwezig in de doos. Gewoon prima zoals het hoort aanrader.

KLASSE ZAAK

Geweldig fijne winkel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijk een winkel waar je geen nummer bent en waar je professioneel geholpen wordt. Je gaat met een goed gevoel en goede schoenen de winkel uit. En respect zoals men omgaat met de Corona maatregelen. We hadden hiervoor een afspraak gemaakt.

Normaal ga ik altijd naar de winkel maar ditmaal online besteld. Ook hier nu een prima ervaring mee. Ik kon het bewuste product online niet vinden dus gebeld met de winkel. Zij hebben mij op de hun gebruikelijke klantvriendelijke wijze verder geholpen bij t vinden en digitaal afrekenen van wat ik nodig had. De schoenen waren de volgende dag al binnen. Goed geregeld hoor. Jullie zijn toppers!

Bestelling nummer 1 had ik de volgende dag al in huis. De pasvorm van de ballerina schoenen was niet geschikt voor mijn brede voeten. (Wijdte maat G maar wel elastische stof dus het had kunnen passen dacht ik). De slippers waren net iets te breed of losjes voor mij. Beide paren teruggestuurd. Daarna brede sandalen besteld. Die bestelling werd ook de volgende dag al bezorgd. Deze hou ik want het zijn de fijnste sandalen die ik ooit heb gehad. Thanks voor de topservice!

Goed werkende besteloptie; behulpzame medewerkster aan telefoon

Ik bestelde op 20/4 schoenen via website. Was vergeten dat ik vorig jaar al een account had aangemaakt. Een telefoontje bracht uitkomst. Password gereset, bestelling afgerond. Na half uur bericht van Post NL dat verzending aangemeld was. Heb eergisteren de schoenen ontvangen. Alles naar wens.

Snelle, goed verzorgde levering

Zie hierboven

Ook online goede service

Door coronavirus bestelling on line gedaan. Volgende dag al in huis.

Snelle levering en service

Normaal altijd naar de winkel, nu voor eerste keer online besteld. Prima snelle levering!

ondanks de corona telefonisch goed geholpen snel waren de pantoffels binnen. dank daar voor .

Alles goed verzorgd zeker tijdens de Corona

Ik heb via de site besteld en kon het binnen 2 dagen ophalen. Er werd voldaan aan de RIVM eisen. Netjes geholpen. Goede afhandeling!

Prima bezorging en afhandeling

Erg jammer dat er nog maar weinig keus beschikbaar is. Ik zou meer aankopen willen doen maar de keuze op moderne zomerschoenen is erg beperkt.

Wel jammer dat je geen bericht krijgt dat je bestelling de deur uit is. Zodat je weet wanneer ze bezorgd worden. Verder prima service

Bedankt voor uw beoordeling, Normaal zou er zo'n mail verstuurd moeten worden. We gaan uitzoeken wat er mis gegaan is waardoor de mail niet aangekomen is. Fijn om te horen dat de schoenen wel gewoon snel binnen waren! Veel plezier van uw schoenen!

Mooie keuze

Mooie keuze om lekker te lopen in modieuze schoenen. Maar jammer genoeg is deze voorjaarscollectie niet aan mij besteed. Wat de vorige jaren wel was trouwens. Comfort en schoonheid. Voor mij nu enkel comfort. En tja, ik blijf een vrouw, schoonheid is ook van belang. Dus, bv van Think ook schoenen, met een hakje aanbieden.

Beste Marijke, Bedankt voor uw beoordeling! Het klopt inderdaad dat er dit jaar meer sneakers zijn dan normaal. Het is zeker niet dat we geen hak schoenen willen verkopen. Wel is het zo dat er momenteel minder vraag naar is. Hopelijk in de toekomst komt dat wat meer zodat er ook meer voor uw smaak bij is! Wij blijven hiervoor zeker ons best doen in elk geval!

prima aflevering

Hoewel de schoenen die ik wilde hebben op de site nog in voorraad waren, bleek de werkelijkheid anders. Ik werd direct gebeld over dit probleem en een andere kleur voorgesteld met de voorwaarde dat ik ze niet wilde hebben geen retour kosten behoefde te betalen. Al met al waren de schoenen prima.